En keksi keinoja lähestyä

Haluanviereesi

Minulla on hieman hankala tilanne nyt. Olen ihastunut kaverini kaveriin. He eivät ole kovin läheisiä, mutta silloin tällöin saattavat moikata kun tapaavat. Olin tämän kaverini luona kylässä ja se mies tuli käymään pikaisesti kaverini luona. Sydän heitti kiekkaa rinnassa kun näin hänet. Olen kuullut joskus aiemmin juttuja tästä miehestä ja hän on niidenkin perusteella todella ihanan oloinen mies, mutta hän on kuulemma ujo.
En ole koskaan kuitenkaan jutellut sen miehen kanssa eikä hän tunne minua ollenkaan. Tiedän kuitenkin missä hän asuu. En ole kovin läheinen ystävä tämän kaverini kanssa, joten en uskalla pyytää sen miehen numeroa ja muutenkin, se mies saattaisi ihmetellä mistä sain hänen numeron.
Heti, totta kai, tuli mieleen Facebook, mutta ei miehellä sitä olekaan. Nyt en tiedä mitä voisin tehdä. Ovikelloa en uskalla mennä soittamaan, koska olen itsekin hyvin ujo ja emme tunne toisiamme. Kaverin kautta harvoin voimme nähdä, koska he eivät siis ole paljoa tekemisissä. Olen toivoton ja sydän itkee kun en voi tavata sitä miestä.

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-se

Ei se tilanne ihmettelemällä muutu.

Laitat vaikka kirjeen - sehän on persoonallista tänä päivänä, jos et uskalla mennä käymään tai edes laittaa viestiä.

• ajatukset_lukuun

Kai esität aina, että sinua ei kiinnosta vittuakaan koko mies ja olet kuin et häntä näkisikään? Se toimii varmasti. Miehet katsos lukevat ajatuksia ja näkevät, että bluffaat. Varmaan kannattaa alottaa juttelemalla tai jotain, kun seuraavan kerran näette.

• Päälyötyhjää

Mistä miehille kannattaa alkaa puhumaan? Jos mies on hiljainen niin tilanne on aika tukala minulle. Kehtaako kuulumisia kysellä? Mitä sen jälkeen? Pitäisi muutenkin päästä miehen kanssa kahdestaan kun ahdistaa olla isossa porukassa ja siinä sitten alkaa jutustelemaan, ehei...

• " En ole kovin läheinen ystävä tämän kaverini kanssa, joten en uskalla pyytää sen miehen numeroa ja muutenkin, se mies saattaisi ihmetellä mistä sain hänen numeron."

"Ovikelloa en uskalla mennä soittamaan"

Olet hyvä keksimään tekosyitä. Ymmärrän, että et uskalla ovikelloa mennä kylmiltään soittamaan, mutta tuo puhelinnumerojuttu on täysin naurettava.

Tervetuloa miesten maailmaan.Jos mies on ujo, voi olla, että aloitetta et häneltä saa vaikka kaatuisit hänen syliinsä.

No voi olla, että tulet kärsimään aloitekyvyttömyytesi seurauksista, kun joku rohkeampi nainen nappaa hänet nenäsi edestä. Teinivuosina sitä on tullut sydän verta valuen seurattua, kun koulun suositut ja sosiaaliset pojat panivat unelmien tyttöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      79
      4313
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      17
      2758
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2597
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      16
      2445
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      112
      2404
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      110
      2204
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2161
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      619
      1991
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1955
    10. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      32
      1706
    Aihe