Ei täss ole mitään järkee

ruma-ätmi

Olla aina vaan sinkku. Miksi teille naisille ei kelpaa kunnollinen mies vaan aina otatte sen jännämiehen?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainen

Jos ihan oikeasti haluaa parisuhteen (eikä vain provoilla ja valittaa palstalla) kannattaa alkuun päästä eroon tuosta ajatuksesta, että naiset seurustelisivat vain johonkin eri lajiin kuuluvien jännämiesten kanssa. Suurin osa miehistä ei ole väkivaltaisia tai entisiä linnakundeja, mutta silti suurin osa löytää parisuhteen. Ajatus siitä, että naiset haluavat rikollisia perustuu palstan kummalliseen rinnakkaistodellisuuteen, joka puolestaan perustuu ilmeisesti tämän todellisuuden mitättömän pieneen osaan naisia, jotka todella näin tekevät.

Samoin kannattaa miettiä, mikä itsessä on hyvää, miksi joku haluaisi jakaa arkensa kanssasi? Mitkä ovat sinussa ne parhaat piirteet, joihin nainen voisi ihastua? Keskeisiä ovat ne ominaisuudet joita sinusta löytyy, eivät ne joita ei. Kun itsellä on hyvä käsitys omista vahvuuksista on muidenkin helpompi huomata ne. Samoin on hyvä miettiä omia arvoja ja niiden kautta sitä, millaisen ihmisen vierelleen haluaa. Mitkä piirteet naisessa viehättävät sinua? Kun on itse selvillä siitä mitä haluaa, on myös helpompi huomata kun sen kohtaa. Ihastuksen huomaa ja usko pois, ihmisestä joka pitää sinusta juuri koska olet sinä (eikä kuka tahansa nainen) pitää paljon enemmän.

• Tätä komppaan, ihan omia ajatuksia. :)

• cwcew

En tajuu miten sama aloitus jasetaan tehdä päivästä toiseen. Eikö sulla ole mitään muuta ajatusta? mitään muuta sanottavaa?

• yyööööök

Olen samaa mieltä miehistä, he tykkäävät vain jännänaisista.
      Ystävätterini kanssa olemme näöltämme samaa luokkaa, minä olen vain hieman pyörreämpi ( ainakin rintojen ja takamuksen suhteen ).

Minä vain olen hieman varautuneempi, mutta hän ei.
      Hän kulkee esim. alusvaatteillaan, vaikka ketä olisi paikalla, puhuu kaksimielisesti yms.

Yleensä minut sitten unohdetaan ja häntä yritetään iskeä kaikin tavoin.

• kunnonmies111

Itselleni kyllä kelpaisi erittäin hyvin jokin oikeasti kunnollinen tyttö. Kunnollisella tytöllä en tarkoita siis mitään ylipainoista, katkeraa naista vaan sellainen jolla olisi samanlaisia arvoja kuin itselläni, ei haluaisi jatkuvasti draamaa ja miellyttäisi myös ulkonäöllisesti (enkä tosiaan vaadi mitään mallin ulkonäköä... vähän sellainen nörtimpi ulkonäkö on bonusta).

• lovenöritit
        kunnonmies111 kirjoitti:

Itselleni kyllä kelpaisi erittäin hyvin jokin oikeasti kunnollinen tyttö. Kunnollisella tytöllä en tarkoita siis mitään ylipainoista, katkeraa naista vaan sellainen jolla olisi samanlaisia arvoja kuin itselläni, ei haluaisi jatkuvasti draamaa ja miellyttäisi myös ulkonäöllisesti (enkä tosiaan vaadi mitään mallin ulkonäköä... vähän sellainen nörtimpi ulkonäkö on bonusta).

Nörtit naiset on usein näitä vähän pyöreämpiä. Monet enemmänkin. :)

• sanomulleeijoskiireantee

Kunnollinen kelpaa, mikäli osoittaa sen kiinnostuksensa. Oletko itse tehnyt aloitetta ihastuksellesi? Palstoilla huutelu ei juuri auta. Omalla kohdalla kyse muustakin, lähinnä ikäerosta, jonka vuoksi ei naisena tee aloitetta.

• Ätmi-

Asiallinen aloitus. Miksi naiset olette paskojen jännämiesten kanssa?

• paskat-saa-aina

Aloitteita on tehty paljon mutta kunnollinen ei kelpaa vaikka naiset kehuu hyväksi mieheksi.

• nnnnainen

Ja tarkoittaako kunnollinen taas kerran "en hakkaa, en petä"? Vaikka nämä ovat tärkeitä juttuja toimivan suhteen kannalta, ei toista isketä niillä ominaisuuksilla joita itsessä EI ole. Miten tämä sinun kunnollisuutesi tulee esiin esim ensimmäisillä treffeillä?

• turhiatoiveita

Missään ei oo mitään järkee kun ei saa pimppii. Elämä ilman pimppii on kurjaa eloa.

• vihatipunen

Ei sen pimpin kanssakaan aina juhlaa ole...

• vihatipunen kirjoitti:

Jeps, se persoona/luonne mikä ympäröi tätä kaikkien niin ihannoimaa asiaa on se mikä tekee siitä joko juhlaa tai helvettiä.... =D

jk. arki ei ole aina juhlaa vaikka kuinka toivoisi, mutta oikean kumppanin kanssa se voi olla lähellä sitä tai ainakin niin hyvää kuin se vain voi olla mahdollista....

• ätmel
        vihatipunen kirjoitti:

Nainen voi toki kieltäytyä juhlimasta, mutta se on sitten pimpinkantajan oma valinta.

• ätmi-runkkari

vetäkää käteen

• luonnontieteilijä

"Miksi teille naisille ei kelpaa kunnollinen mies vaan aina otatte sen jännämiehen?"

Nörtit suositumpia kuin Litmanen & Selänne

jare&VilleGalle ft. Heikki Kuula - Nelisilmä - 4 miljoonaa katselijaa
      https://www.youtube.com/watch?v=6GzipW_noec

JVG - Teemu ja Jari - video - 1 miljoonaa katselijaa

Lopeta toi valehtelu ja asioiden vääristely.

Olet itse luultavasti joku jännämies ja linnakundi. Miksi Jonkun linnakundi jännämiehen pitäisi saada joku kaunis nainen? Jännämiehelle kuuluu myös jännänainen.

• nörttimies

Ei kelpaa nörtit eikä nortin vetäjät

• ruma-ätmi

Olen varmaan pyytänyt naisia treffeille 300 kertaa mutta kukaan ei ole suostunut. Pakkohan tässä on uskoa että naisia kiinnostaa rentut kun en ole treffeille päässyt joten minussa ei kai ole mitään hyvää vaikka pidän itsestäni ja tiedän että en ole mikään jännämies. Minä olen vaan sittenniin vastenmielisen ruma että naiset ei halua istua samaan pöytään kanssani. Ja tiedetään että monilla naisilla on väkivaltainen jännämies, en ymmärrä mitä hyvää naiset niissä näkee.

• nnnnainen

"Pakkohan tässä on uskoa että naisia kiinnostaa rentut kun en ole treffeille päässyt joten minussa ei kai ole mitään hyvää vaikka pidän itsestäni ja tiedän että en ole mikään jännämies."

Eli sinä olet kunnon mies ja kaikki muut miehet ovat renttuja? :D

No ei, mutta oikeasti kannattaisi varmaan muuttaa jotenkin omaa tekniikkaa, jos on saanut noin monet pakit. En väitä, että maailma olisi reilu ja kaikilla olisi samat mahdollisuudet päästä treffeille, mutta jos oikeasti tekee paljon aloitteita ja kukaan ei niihin tartu, niin yrittää ehkä väärän tyyppisiä naisia tai sitten lähestymistapa on jotenkin tosi outo. Toivottavasti löydät jonkun, joka näkee sinussa sen mistä itsekin itsessäsi pidät.

• tuikitavallinenmies

Osapuilleen kahdeksan vuotta vaeltelin sinkkujen autuailla metsästysmailla etsimättä mitään. Bum! Joogailun myötä viime syksynä törmäsin hienoon naiseen kohtalokkain seurauksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2845
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      108
      1120
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      931
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      877
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe