Reipas au pair etsii perhettä!

MIMMAIISA

Hei!
Olen iloinen, reipas ja vastuuntuntoinen 20-vuotias nainen Suomesta. Tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu kätilön opinnot, mutta ennen opintojen aloittamista haluaisin kuitenkin hankkia uusia kokemuksia ja päästä kehittämään itseäni. Olisinkin halukas työskentelemään au pairina ja nyt etsinnän alla on mukava ja omanoloinen perhe.
Suomen lisäksi minulta onnistuu englanti ja ruotsiakin taidan jonkin verran. Toivoisinkin löytäväni perheen, jossa puhutaan jotain osaamistani kielistä. Perheessä voisin viipyä maksimissaan tämän vuoden loppuun asti. Minulta löytyy ajokortti. Lisäksi olen ensiaputaitoinen ja rikosrekisterini on moitteeton. Lasten kanssa minulta löytyy työkokemusta kaikenikäisten parista ja kotityötkin sujuu minulta varsin näppärästi.
Mikäli kiinnostuit, kommentoithan tähän keskusteluun. Kerron mielelläni lisää itsestäni ja innolla odotan myös lisätietoa teidän perheestänne! :)

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda-Marianne

Hei, etsin Au pairin Englantiin jos olet kiinnostunut. Asun Luutonissa ja meillä on kolme lasta. Ota yhteyttä [email protected])

• teijav

Meidän perhe etsii Au pairia Tukholmaan. Luepa ilmoitukseni Suomi 24 palstalta. Voit laittaa minulle sähköpostia [email protected] ja kertoa itsestäsi lisää.

• MIMMAIISA

Hei, kiitos molemmille kiinnostuksesta! Laitoin teille sähköpostia tulemaan! :)

• Tiinariikka

Heippa! Etsimme au pairia Dubliniin suomalais-irlantilaisperheeseen, meilla on kolme urheilullista ja aktiivista poikaa 9, 7 ja 5 vuotiaat. Asumme n. 1/2 h kavelymatkan paasta Dublinin keskustasta. Meilla on ollut jo monta vuotta au paireja ja he kertovat mielellaan millaista meilla ja Dublinissa on olla toissa! :) Jos kiinnostuit ota yhteytta [email protected].

• MIMMAIISA

Kiitos viestistä, kävin vastaamassa sinulle! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2047
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1405
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1153
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      889
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      854
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      801
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe