Keksin töissä tässä taannoin että nyt repäisen ja yllätän rakkaani kivalla matkalla. Onhan hän kotiäitinä edellisen suhteen lapsensa 11v Oskarin (nimi muutettu)kanssa ja kuten tiedämme kotiäidin rooli on rankka ja se on työtä 24/7 joten olisi kiva yllättää hänet pienellä matkalla. Kävin hakemassa liput pienelle saimaan risteilylle jonka jälkeen voisimme mennä nauttimaan loppu reissu savonlinnaan kaupungille ja hotelli viikonloppuun. Onhan meidän yhteinen aika kuitenkin kortilla pienen lapsen takia ja saisimme viettää laatuaikaa.
Tulin iloisin mielin kotiin ja Niina (nimi muutettu) makoili tavalliseen tapaan sohvalla ja odotti oskaria koulusta katsellen Isä Brownia ja hänen laumaansa. Pyykki vuori oli kasaantunut ja tiskit tiskaamatta koska onhan lasten hoito rankkaa joten ajattelin ensin yllättää hänet ja aloittaa kotityöt jonka jälkeen käyn hakemassa hesestä meille päivällisen kun ei ennätä laittaa kotona. Näin keskustelumme eteni. -Hei rakas katso mihin me lähdetään! -Siis mitä vittua! Johonkin saimaalle. Se on jossain landella venäjän lähellä. Eksä vittu tajua et venäjä voi hyökätä koska vaan ja oltais ensimmäisenä ammuttavana. Mee vittu yksinäs! Ihmettelin reaktiota ja sanoin et rauhotu nyt hieno viikonloppu ja ei se venäjä hyökkää. -Vittu Jartsa sentään on lähdös viroon risteilylle ja kyseli bile seuraks matkaan tänään faces. Ennemmin mä sinne lähden ja sun on turha kuvitella et meillä on mitään koska olemme vaan kavereita. -Tottakai mä sinuun rakas luotan mutta itämerellähän ne venäläiset vasta harjoitteleekin sukellusveneineen. Tämän jälkeen sain litsarin ja Niina lähti ovet paukkuen.
Kysyin myöhemmin hänen naispuoleiselta ystävältään onko Niinaa näkynyt kun ei vastaa puhelimeen. Hän kertoi että älä huoli nuo ovat ihan tavallisia jotain smp oireita jolloin naisten mieliala heittelee kyllä hän palaa. Meni muutama päivä ja tullessani töistä oli pihallamme Niinalle hankkimani skoda fabia kylki kasassa ja ikkunassa lappu "Pidä vittu tehoton nuhapumppus Jartsalla on sentään Dodge Ram 5.7 litrasella koneella ja minähän en pienemmillä ajele" Takapenkillä oli viruvalge laatikon rippeitä, tyhjiä sakun kaljatölkkejä sekä kortsu pakkauksia ja epäilen että hän on lainannut autoani Jartsalle koska ei Niina yleensä jätä tölkkejä autoon. Soitin taas Niinan kaverille ja kysyin onko häntä näkynyt ja kerroin että hän oli palauttanut auton rikkinäisenä. Sanoi taas että tuo kiukuttelu on ihan normaalia smp oireilua ja hän kyllä palaa. Ihmettelen vaan miksi hän ei ole palauttanut ostamaani timantti sormusta joten kai hän sitten vielä rakastaa. Kaveri myönsi sen myös. -Se on merkki että hän ei halua sinua unohtaa ja pitää siksi sormuksen vaikka kaikki muut onkin palauttanut mutta älä huoli nuo ovat ihan normaaleja smp oireita.
Nyt sitten pari viikkoa tapausten jälkeen sain tekstarin että "meidän suhde oli tässä ja emme näe enään koskaan. Nyt olen kihloissa Jartsan kanssa ja turha enään laitella viestejä. Hyvästi" Se tarina oli sitten siinä. Nyt on aika surullinen fiilis:(
Nainen jätti kun...
10
<50
Vastaukset
- 12plus1
Naiset on just tollasia!
"Ei jatkoon", tämä on liian totuudenmukainen, ne toiset oli hauskempia, eli lopetas tälläiset liian realistiset tarinat.....
jk. koskas tulle niitä huumori versioita? =D- eikivatarina
Törkeää naureskella toisen erolle!!!
eikivatarina kirjoitti:
Törkeää naureskella toisen erolle!!!
Olet joko uusi palstalla, joka ei näe kirjoituksessa olevaa "sisäpiiri" vitsailua tai sitten palstalainen, joka trollaa minua huumori mielessä.... :)
- LightFear
"Nainen jätti DarkFearin takia" oli ylivoimaisesti paras kirjoitus :D
LightFear kirjoitti:
Niitä saisi tulla lisää, siis niitä kevyt provoja, tälläiset liian todenmukaiset surulliset tarinat ei ole mukavaa luettavaa, varsinkin jos näitä tehdään paljon, vaikka niin että 10 kipaletta huumorilla ja 1 realistinen.... =D
- Ex--PUA
LightFear kirjoitti:
Linkki!
- badlook
Aivan mahtavaa-että kotka lähti ja sulla on toivottavasti parempi tuuri seuraavalla kerralla naisen suhteen. Vältä yh.
- 14blus2
Niinpä.Ei kannata alkaa aisuriksi. Tuossa sen näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879