Miksi ätmit ovat valloittaneet palstan?

kyllästynyttähän

Missä ovat kaikki normaalit sinkut? Miksi palstalla jauhetaan koko ajan ätmeistä, naisvihasta, DarkFearista ja neitsyt-sedistä? Eikö ätmien paikka olisi mieluummin tuolla "Masennus", "Yksinäisyys" ja "Kaksisuuntainen mielialahäiriö"- palstoilla?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaihdaPalstaa

Mene parisuhde palstalle tai vauva.fi sivustolle jos haluat sitä miesvihaista feminismiä lukea. Kyllä miehilläkin pitää olla oma paikkansa valittaa jos saa huonoa kohtelua. Ja edelleenkään näihin mielenterveys ja mene hoitoon asioihin on turha puuttua selkään puukotus mielessä. Mitkään terapiat ei naista tuo jos mies on syntynyt rumaksi. Jos edelleen asia olisi niin että mielenterveyspalvelut takaisi naisen niin sinne olisi viiden vuoden jonot. Ja sinkku se ätmikin on vaikka teidän "normaalien ihmisten" mielestä ätmi rinnastetaan lähennä torakan tasolle.

• 15plus13

Mutta onko Sinkut- palsta oikea paikka ätmeille? Sinkkuus on yleensä normaali, väliaikainen aika elämässä, mutta ätmit tuntuvat olevan ikisinkkuja joilla ei ole koskaan naisia -> epänormaalia

• 15plus13 kirjoitti:

Mutta onko Sinkut- palsta oikea paikka ätmeille? Sinkkuus on yleensä normaali, väliaikainen aika elämässä, mutta ätmit tuntuvat olevan ikisinkkuja joilla ei ole koskaan naisia -> epänormaalia

"Sinkkuus on yleensä normaali, väliaikainen aika elämässä"

Ehkä joskus kauan, kauan sitten tiettyjen normien aikana, nyt elämme "villiä" aikaa ja osalle se elämä ei ole se mitä haluaa, eli sarjasuhteilu ei sovi kaikille, niin osa jää myös sen takia ihmettelemään, eli tottakai moni haluaisi sen olevan "väliaikaista", mutta aina ei voi itse päättää, pitäisi kohdata samanlainen ja vielä niin, että ehtisi rauhassa tutustua ja sen lisäksi pitäisi olla molemmin puolinen kiinnostus.

• akföakf
        MGTOW kirjoitti:

"Sinkkuus on yleensä normaali, väliaikainen aika elämässä"

Ehkä joskus kauan, kauan sitten tiettyjen normien aikana, nyt elämme "villiä" aikaa ja osalle se elämä ei ole se mitä haluaa, eli sarjasuhteilu ei sovi kaikille, niin osa jää myös sen takia ihmettelemään, eli tottakai moni haluaisi sen olevan "väliaikaista", mutta aina ei voi itse päättää, pitäisi kohdata samanlainen ja vielä niin, että ehtisi rauhassa tutustua ja sen lisäksi pitäisi olla molemmin puolinen kiinnostus.

Kyllä tuollaisiakin naisia on vielä olemassa. Yleensä ne ongelmat ovat enemminkin itsessään kuin naisissa, mutta niitä omia virheitään ei huomaa. Itse olin samassa tilassa parikymppisenä, mutta sitten kun aloin keskittymään itseeni, tein itsestäni kiinnostavan, pääsin kuntoon jne. niin silloin myös naisia on riittänyt.

• akföakf kirjoitti:

Kyllä tuollaisiakin naisia on vielä olemassa. Yleensä ne ongelmat ovat enemminkin itsessään kuin naisissa, mutta niitä omia virheitään ei huomaa. Itse olin samassa tilassa parikymppisenä, mutta sitten kun aloin keskittymään itseeni, tein itsestäni kiinnostavan, pääsin kuntoon jne. niin silloin myös naisia on riittänyt.

"mutta sitten kun aloin keskittymään itseeni, tein itsestäni kiinnostavan, pääsin kuntoon jne. "

Jeps, rakenna sinä itsesi sellaiseksi, kuin muut haluavat, itse rakennan itsesin sellaiseksi, miksi itse haluan, jokainen tyylillään....

"niin silloin myös naisia on riittänyt."

Eli sarjasuhteilija olet, jokainen tyylillään, niin kuin sanoin.

Huomaa kyllä, että taidat olla egoisti, jolla on luetun ymmärtämisessä vikaa, mutta jokainen tyylillään, niin kuin sanoin. :)

jk. seuraavaksi kun näsäviisastelet muiden ajatuksia, sekä sorrut niitä muuttamaan, niin yritä edes näytellä osaavasi lukea, niin että myös ymmärrät sen.

• luglug

Vapaat seksimarkkinat tuottavat niitä joilla on (paljon) ja niitä joilla ei ole mitään.

• Ex--PUA

Juuri näin. Nämä pitäisi ottaa välittömään säätelyyn.

Vaikka täällä tietysti vielä nämä vanhat ja muut alemman tason naiset uskovat oikeudekseen pääsyn korkeamman tason miehiin, on heillä ihan sama suunta kuin ätmeillä. - Ahneella on paskainen loppu, mikä sinällään on ihan oikein, mutta tämän hypergamian seurauksena kumpikin sukupuoli jää sinkuksi.

• rollipirkko
        Ex--PUA kirjoitti:

Juuri näin. Nämä pitäisi ottaa välittömään säätelyyn.

Vaikka täällä tietysti vielä nämä vanhat ja muut alemman tason naiset uskovat oikeudekseen pääsyn korkeamman tason miehiin, on heillä ihan sama suunta kuin ätmeillä. - Ahneella on paskainen loppu, mikä sinällään on ihan oikein, mutta tämän hypergamian seurauksena kumpikin sukupuoli jää sinkuksi.

silloinhan siis naiset saavat rangaistuksensa kun jäävät sinkuiksi, jonka he tuntuvat kestävän kuin miehet :D Eli mikä se ongelma on?

• Ex--PUA
        rollipirkko kirjoitti:

silloinhan siis naiset saavat rangaistuksensa kun jäävät sinkuiksi, jonka he tuntuvat kestävän kuin miehet :D Eli mikä se ongelma on?

Jos luet tätä palstaa, huomaat että nämä kilahtaneet, miehiä pelkäävät ja vihaavat, kissa-tädit eivät ole selvinneet siitä "kuin miehet".

Muuten taas jos vihjaat ettei miehet kestä sitä, niin "kestää kuin mies" tarkoittaa silloin sitä, ettei liiemmin sinusta naisetkaan kestä sitä.

• Ätmi-sinkku

Nainen siis on fiksu ja terve kun ottaa väkivaltaisen jännä-ähkijän luokseen asumaan ja monesti lapsiakin on mukana. Täällähän vaan yritetään puhua naisille järkeä että olisi niitä turvallisia ätmejäkin olemassa mutta nainen ottaa jännämiehen mielummin.

• järkijajärki

Ei teidän puheiden perusteella tuon "järjen" puhuminen paljon auta. Jokainen tekee tavallaan ja tulee niin onnelliseksi tai ei tule, ei siihen ketään viisastelevia "järjenpuhujia" tarvita. Ettehän te itsekään mitään neuvoja vastaanota, miksi niin tekisivät muutkaan.

• vm7000

Kierrän kaukaa niin jännä-ähkijät kuin sinunkaltaisesi mielenterveysongelmaiset. Ennemmin olen yksi!

• Ex--PUA

Vaikka ilmeisesti sitä ei voida vaatia naisilta, niin pitäisi kai olla sen verran päättelykykyä, että tajuaa tuon kertovan jotain siitä mikä on sinkkurakenteen tila. Samoin masennuksen ja yksinäisyyden tunteet ovat luonnollisia seurauksia tuosta pitkittyneestä, seksuaalisen syrjinnän tilasta.

Täällä myös täydellisesti todistetaan MAT: naiset ovat vanhoja (madaltunut MA) ja miehet nuoria ja vanhoja (sementoitunut matala MA/syrjimiskierre).

• timantitovatvetisiä

Ex-Puan maailmaa näyttää pyörittävän naiset ja heidän seksuaalisuutensa. Voi raukkaa! :D

• Ex--PUA
        timantitovatvetisiä kirjoitti:

Ex-Puan maailmaa näyttää pyörittävän naiset ja heidän seksuaalisuutensa. Voi raukkaa! :D

Ai, ja todisteena on mikä? Se että itse asiassa vastaan itse keskustelun aiheeseen, enkä puhu jostain yksittäisestä henkilöstä, kuten eräskin tyhmä, paskahousutäti tekee? Ironia on muuten siinä, että minä pyöritän taas sinua, oi perskärpänen.

• timantitovatvetisiä
        Ex--PUA kirjoitti:

Ai, ja todisteena on mikä? Se että itse asiassa vastaan itse keskustelun aiheeseen, enkä puhu jostain yksittäisestä henkilöstä, kuten eräskin tyhmä, paskahousutäti tekee? Ironia on muuten siinä, että minä pyöritän taas sinua, oi perskärpänen.

Todisteena tuo sinun kommenttisi, joka pyörii naisten je heidän seksuaalisuustensa ympärillä. Niinhän se on, perskärpänen pyörii sinunlaisesi täysperseen ympärillä. :D

• Ex--PUA
        timantitovatvetisiä kirjoitti:

Todisteena tuo sinun kommenttisi, joka pyörii naisten je heidän seksuaalisuustensa ympärillä. Niinhän se on, perskärpänen pyörii sinunlaisesi täysperseen ympärillä. :D

Niin, mitä sitten? Se minun kommenttini oli vastaus itse asiaan, oi kehari.

Entä perskärpäsen osallistuminen keskusteluun? Ei vieläkään mitään mikä liittyisi aiheeseen vaan shaming langueta ja henkilöhyökkäystä.

• timantitovatvetisiä
        Ex--PUA kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Se minun kommenttini oli vastaus itse asiaan, oi kehari.

Entä perskärpäsen osallistuminen keskusteluun? Ei vieläkään mitään mikä liittyisi aiheeseen vaan shaming langueta ja henkilöhyökkäystä.

niin ja vastauksesi kertoi arvomaailmasi sisällöstä rakas kanssa kehari :D ja sitä kommentoin, sinä läskiperse lima-aivo :D

• timantitovatvetisiä kirjoitti:

niin ja vastauksesi kertoi arvomaailmasi sisällöstä rakas kanssa kehari :D ja sitä kommentoin, sinä läskiperse lima-aivo :D

"...sinä läskiperse lima-aivo :D..."

Onkos siellä ruudun takana joku söpöilijä, kun jostain syytä tuo kuulosti omaan korvaan ihan siltä......=D

• Nainen35

Ei ätmit ole sen sairaampia kuin naisetkaan. Kai sitä saa valittaa jos ei pääse panemaan.

• Tähti-Silmä

Herää kysymys mikä on normaali sinkku ? Ihmisethän ovat yksilöllisiä.
      Jokainen on arvokas sellaisenaan kuin on!
      Eri elämänvaiheissa eläviä.
      Itse koen olevani normaali , vaikka en etsi kumppania itselleni.
      Olen silti ihan tyytyväinen elämän tilanteeseeni, onnellinen jopa : D

• Sitähän minäkin, mutta tämäkin on yksi asia, joka yritetään "manipuloida" epänormaaliksi, ainakin tällä palstalla.....

• 6plus11
        MGTOW kirjoitti:

Sitähän minäkin, mutta tämäkin on yksi asia, joka yritetään "manipuloida" epänormaaliksi, ainakin tällä palstalla.....

Mies on epänormaali jos on yli 20-vuotiaana vielä neitsyt ja haaveilee jostain 15-vuotiaista teinineitsyistä vielä 25-vuotiaana

• 6plus11 kirjoitti:

Mies on epänormaali jos on yli 20-vuotiaana vielä neitsyt ja haaveilee jostain 15-vuotiaista teinineitsyistä vielä 25-vuotiaana

Komppaan!

Mutta tiedän tosin ihmisiä, jotka luultavasti ovat ohittaneet hieman tuon 20v rajan ennen ensimmäistä kertaansa ja ovat ihan yhtä normaaleja, kuin ns. normaalit voivat olla..

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Sitähän minäkin, mutta tämäkin on yksi asia, joka yritetään "manipuloida" epänormaaliksi, ainakin tällä palstalla.....

Niinpä, no näkemyksiä on monia. Vaikka onhan meitä moneen lähtöön :)
        Ota tässä nyt selvää ollakko lintu vai kala ;D

• CircleOfLife

Ollakseen vakkari täytyy olla ikisinkku. Sinkkuus on väliaikainen tila parisuhteiden välillä, joka kestää naisilla noin 2kk.

Rautalangasta: Väliaikainen sinkku ei kerkiä rakentamaan itselleen sinkkuuteen liittyvää identiteettiä, kun uusi on jo haavissa. Väliaikaiset sinkut eivät edes tarvitse palstaa, kun aika menee hummaillessa. Hollywoodin sinkkukäsitys, mitä Sex&City kylvää on valhetta.

Kyseessä on siis täysin normaali luonnonjärjestykseen kuuluva asia. Asian ihmettely on yhtä typerää kuin miettiä, miksi Afrikassa asuu leijonia ja Suomessa Hirviä.

• 17plus15

Mutta miksi suomea edustaa jääkiekossa leijonat eikä hirvet?

• 17plus15 kirjoitti:

Mutta miksi suomea edustaa jääkiekossa leijonat eikä hirvet?

Tuota minäkin ihmettelen? =D

Lisäksi ihmettelen tuota ihmistä "CircleOfLife" nimimerkin takana, noin tunne kylmää ihmistä en ikinä halua kohdata, missään pariutumisen merkeissä.....

Kysymys kuuluukin onko tuo "CircleOfLife" ns. normaali ihminen?

Jos on, niin olen taas viisaampi pohdinnoissani, eli mitä mieltä olette, apuja tarvitaan?

• Kilttiatm

Minulle kelpaisi jopa yksinhuoltaja nainen mutta eipä ne halua kunnollista miestä. En haaveile neitsyys naisista yhtään. Se aika meni jo alle 20 vuotiaana enkä usko että monikaan 30 mies saa mitään nuoria naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe