Nainen jätti minut

mies25-turku

Kun jäin työttömäksi. Työsopimus loppui ja kerroin siitä illalla ennen nukkumaan menoa vaimolleni. Sanoin että ai, niin mun työt loppui tänään ja vaimo pomppasi samantien pystyyn ja kysyi että mistä me nyt rahaa saadaan. Sanoin että saan minä työttömyyskorvausta ja onhan mulla säästöjä joilla voidaan elää monta kuukautta. Vaimoni huusi että kyllä miehen pitää olla töissä että hän saa aina uusia vaatteita ja meikkejä. Pyysin rauhoittumaan mutta vaimo sanoi että hän kyllä ottaa nyt eron ja etsii miehen joka tienaa rahaa koska miehen kuuluu käydä töissä. Vaimo pakkasi laukun ja lähti ovet paukkuen ulos huutaen jotain..No minä surkuttelin tilannetta jonkin aikaa ja päätin että kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiits,! =DD

• ätmi-

Tuollaisia naiset just on

• Ex--PUA

Nää on ihan palstan parhainta antia. Kiitos. :D Nerokasta, purevaa ja mikä parasta(pahinta) naiset voivat olla juuri tuollaisia.

Onko näihin jotain linkkiä tai siis linkkejä, jotta voisin palata eri jaksojen pariin?

• scrg

Ne on meikit ja uudet vaatteet kalliita. Kannattaa katsella semmoista emäntää, joka on nätti ilman meikkiä eikä ole aina tyhjentämässä koko jääkaappia suuhunsa, niin mahtuu entisetkin vaatteet päälle ilman että koko vaatekaapin sisältö pitää yhtenään olla vaihtamassa. Jos on vielä sellainen, että ei mäkätä koko ajan, niin se on plussaa.

• PerusSinkku

Tällaista se on aina ollut. Jo Elisapet Turhapuro mäkätti ja käkätti aina siitä, että Uunon pitäisi mennä töihin. Ja itse kulki hienoissa vaatteissa ja meikkasi, vaikka toisella ei ollut edes ehjää paitaa. Sellaisia ne naiset aina ovat.

• seurustellut

Muistan kun seurustelin ja olin vakitöissä niin nainen halusi aina jotain tilipäivänä. Usein mentiin baariin ja minä maksoin. Vaatteitakin piti ostaa, kaupassa exäni ryntäsi aina vaate osastolle vaikka ruokaa oltiin ostamassa ja sitten se vaan laittoi paidan kärryyn ja minä maksoin mukisematta. Ja minut jätettiin aika pian kun jäin työttömäksi 11 vuoden vakityön jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe