Tavattiin Suomi24:n deitissä ja oltiin kirjoiteltu useampi kuukausi. Tuntui että olen löytänyt sielunkumppanin. Ajatukset, arvomaailma ja huumorintaju olivat niin samanlaiset. Vaikka ei oltu vielä tavattu niin kuulin jo hääkellojen kilisevän pääkopassani niin ettei uni meinannut öisin tulla kaikelta siltä kilkatukselta.
Olin pyytänyt kuvaa monta kertaa ja laittanut omani naiselle, mutta sain selityksenä, että hänellä ei ole kameraa. En välittänyt kuvan puutetta sillä en ole pinnallinen. Rakkaallani on kaunis sielu, tiedän sen, ja vain sillä on merkitystä.
Vappuna vihdoin tavattaisiin. Sydämenmuotoiset aurinkolasit silmilläni ajoin naisen luokse Ikaalisiin mukanani timanttisormus, varmana että kosin tätä elämäni naista. Mikään ei voisi olla rakkautemme tiellä, sillä välillämme oli syvällinen henkinen yhteys. Kun saavuin naisen antamaan osoitteeseen saavuin maatilan pihaan. Kävin soittamassa ovikelloa, ja oven avasi kaunis kolmekymppinen nainen tahraisessa muoviesiliinassa ja kahluusaappaissa. Olin jo melkein valmis polvistumaan hänen eteensä ja suorittamaan kosintani, kun nainen sanoi että "Taidat olla se Ritun (nimi muutettu) ystävä. Suoritimme juuri ruokinnan. Voit mennä katsomaan häntä." Ja hän osoitti pihan perällä olevaa isoa suuriovista latoa.
Ihmettelin hieman ja lähdin etenemään latoa kohti hieman pettyneenä, että eikö oven avannut nainen ollutkaan kultani. En lannistunut kuitenkaan kuin lyhyeksi hetkeksi sillä tiesin, että pian olisimme yhdessä rakkaani kanssa - ikuisesti - en poistuisi hänen rinnaltaan koskaan. Lähestyessäni latoa kuulin matalaa kurahtelevaa, kuin viemäröinnin ääntä. Ääni voimistui joka askeleella, kunnes seisoin ladon suuren parioven edessä ja ääni kuului korvia huumaavaani sen sisäpuolelta. Uskaltauduin varovasti raottamaan ovea. "Huhuu, Ritu...?" kuiskasin ja kurkistin sisään.
Kirjoittaessani tätä nyt tämän laitoksen seinien sisältä olen vihdoinkin alkanut hyväksymään lääkärini selityksen, että kaikki oli vain mielenhäiriön aiheuttamaa harhaa. Onhan suvussani ollut jo pitkään mielenterveysongelmia. Lääkärini selitti että äkkirakastuminen ja rakkauteni kohteen tapaamiseen liittyvä jännitys ja stressi laukaisi mielenhäiriön ja tämä selittää sen näyn, jonka teille, rakkaat lukijat, nyt kuvotusta tuntien kerron.
Kun astuin sisään tuohon kauhujen latoon ja näin rakkaani, tuon syvien tunteideni kohteen, joka oli sydämeni vanginnut viesteillään, voin vain vaivoin hahmottaa missä kohtaa Ritu loppui ja ladon seinät alkoi. Vastassa ei ollut mikään "taskuveenus" eikä edes karkeampi "suohirviö" vaan kansantarujen jätti ja kauhukirjallisuuden Suuri Muinainen, ladon kokoinen lihavuori, jonka irvokkaaseen hymyyn vääntyneet kasvot, joita saattoi tuskin kasvoiksi tunnistaa, vastasi hämmentyneeseen katseeseeni ja kuulin viemäröintiä muistuttavan korahtelun seasta sanan "rakaass..". Tämän jälkeen vinttini pimeni ja heräsin tästä laitoksesta, jossa hoitajien mukaan olin viettänyt viikon sätkähdellen ja sekavia houraillen.
Lääkärini kehotuksesta kirjoitan ylös asiat nyt tänne niin kuin ne koin. Samalla kun olen kirjoittanut tätä kertomusta, olen avannut selaimen välilehteen sähköpostini, jota en ole sekoamiseni jälkeen päässyt tarkastamaan. Kirjoitan tilini salasanan ja eteeni aukeaa saapuneiden viestien lista. Kaiken muun postin seasta silmääni osuu tälle päivälle päivätty viesti Ritulta otsikolla "Illalliskutsu". Vapisevin käsin klikkaan viestin auki ja luen kuinka katoamistani ihmetellyt Ritu kutsuu minut tänä iltana illalliselle luokseen.
Kotiudun tänä iltana tästä laitoksesta ja päätän matkata hänen luokseen. Lääkärini suosittelee että kohtaan Ritun kasvotusten, jotta ymmärtäisin kokemani asiat pelkäksi harhaksi. Lääkitykseni on nyt kohdallaan ja varovaisen odottavin mielin hypistelen timanttisormuksen sisältävää rasiaa taskussani. Jos minusta ei enää kuulla tämän illan jälkeen, niin älkää huolestuko, rakkaat lukijat, tietäkää, etten eroa rakkaani rinnalta enää koskaan.
Vatsani mouruaa jo nälkäisenä. Mitähän hyvää Ritu on varannut syötäväksi?
Nainen jätti
14
99
Vastaukset
- Tyhmäkö
Mikä tämän tarinan opetus oli? Sekö, että deittiprofiilissa olisi suotavaa olla kuva? Vai se, ettei ulkonäöllä ole väliä? Vai että sillä kuitenkin on väliä?
En vaan ymmärrä. Onko muilla mitään käsitystä mikä tässä oli noin niinkun ideana? Vai onko ideaa lainkaan?- lastensatu
Pitääkö tarinassa olla opetus?
MGTOW kirjoitti:
Tai Sadussa tarinaa?
Jos me joskus tapaamme, niin lupaan kerto ulkoiset avuni sinulle, ettet joutuisi laitokseen ; D Kauneus on katsojan silmässä, eiks vaan ?
Älykkö kirjoitti:
Jos me joskus tapaamme, niin lupaan kerto ulkoiset avuni sinulle, ettet joutuisi laitokseen ; D Kauneus on katsojan silmässä, eiks vaan ?
Onko sun nimi Satu? 8-0
Vitsi...vitsi....hmmm...mitäs sä nyt oikeen tarkoitat....hmmmmMGTOW kirjoitti:
Onko sun nimi Satu? 8-0
Vitsi...vitsi....hmmm...mitäs sä nyt oikeen tarkoitat....hmmmmEn oikein itsekkään tiedä, ehkä olen enemmänkin satutäti .
Minun nimi alkaa M: llä , Millä sun nimi alkaa, kerro tai menee yöunet ja mulla on aikainen herätys huomen aamulla!Älykkö kirjoitti:
En oikein itsekkään tiedä, ehkä olen enemmänkin satutäti .
Minun nimi alkaa M: llä , Millä sun nimi alkaa, kerro tai menee yöunet ja mulla on aikainen herätys huomen aamulla!"kerro tai menee yöunet ja mulla on aikainen herätys huomen aamulla!"
=D
Osuit arkaan paikkaan, taisit tietää miten toimia...hmmm...mutta kiltin emppiksenkin pitää oppia olemaan lähtemättä näihin, vaikka omien yöunien uhalla. ;D
"...kun annat pikkusormen se vie koko käden..."....vaikka en kaverin musiikkia ole kuunnellutkaan, niin tuo on jostain jäänyt mieleen, kun on tuokin on jonkinlainen "korvamato".
En uskalla kohta keskustella sinun kanssasi, jos täytyy pelätä, että aiheuttaa huonoja juttuja...hmmmmm, tai sitten pitää pitää piiloutua "viittaan". =)MGTOW kirjoitti:
"kerro tai menee yöunet ja mulla on aikainen herätys huomen aamulla!"
=D
Osuit arkaan paikkaan, taisit tietää miten toimia...hmmm...mutta kiltin emppiksenkin pitää oppia olemaan lähtemättä näihin, vaikka omien yöunien uhalla. ;D
"...kun annat pikkusormen se vie koko käden..."....vaikka en kaverin musiikkia ole kuunnellutkaan, niin tuo on jostain jäänyt mieleen, kun on tuokin on jonkinlainen "korvamato".
En uskalla kohta keskustella sinun kanssasi, jos täytyy pelätä, että aiheuttaa huonoja juttuja...hmmmmm, tai sitten pitää pitää piiloutua "viittaan". =)Ok, en kiusaa sua enempää, jos niin tahdot :D
Toi musiikki juttu "korvamato" ei mennyt tajuntaan ?
Täytyy myöntää , että lauantai yö oli levoton , jäi keskustelut mieleen pyörimään.
Ihan kuin olisit lukenut tai minä lukenut ajatukseni, ajatuksesi, "viittaan" käytän toki omanlaista "viittaa" ;D Meinasin ottaa tänään puheeksi,mutta ehdit ensin. hmmm...
Älä pelkää suotta, voimani ei ole niin suuri.Älykkö kirjoitti:
Ok, en kiusaa sua enempää, jos niin tahdot :D
Toi musiikki juttu "korvamato" ei mennyt tajuntaan ?
Täytyy myöntää , että lauantai yö oli levoton , jäi keskustelut mieleen pyörimään.
Ihan kuin olisit lukenut tai minä lukenut ajatukseni, ajatuksesi, "viittaan" käytän toki omanlaista "viittaa" ;D Meinasin ottaa tänään puheeksi,mutta ehdit ensin. hmmm...
Älä pelkää suotta, voimani ei ole niin suuri.http://fi.wikipedia.org/wiki/Korvamato
"may the force be with you"
https://www.youtube.com/watch?v=P1zfkIvBE_YMGTOW kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Korvamato
"may the force be with you"
https://www.youtube.com/watch?v=P1zfkIvBE_YTänään ymmärsin tämän meidän välisen tilanteen, siis aistin. :o
Korvamato, juu olen kokenut tällaisen tilanteen, mutta en ole pystynyt vaikuttamaan siihen itse.
Ilmankos tunnen sinuun vetoa, mielihyvän tunteita sinuun. Älä nyt pelästy minua?
En aio syödä sua kokonaisena...... ;D
Youtupe : Kaunis "voima"
Itselläni ei ole kunnollista käsitystä , ajatuksia, tuntemuksia voimasta!
Jaatko ajatuksiasi minulle?Älykkö kirjoitti:
Tänään ymmärsin tämän meidän välisen tilanteen, siis aistin. :o
Korvamato, juu olen kokenut tällaisen tilanteen, mutta en ole pystynyt vaikuttamaan siihen itse.
Ilmankos tunnen sinuun vetoa, mielihyvän tunteita sinuun. Älä nyt pelästy minua?
En aio syödä sua kokonaisena...... ;D
Youtupe : Kaunis "voima"
Itselläni ei ole kunnollista käsitystä , ajatuksia, tuntemuksia voimasta!
Jaatko ajatuksiasi minulle?Tuo lause on "hyviksien" onnen toivotus, "uusi/vanha" klassikosta, eli star wars:sista.... ja tuo sävelmä on siihen yhdistetty teema musiikki. ;)
En ole ihan samalla aaltopituudella kaikissa asioissa kanssasi, vaikka tosin tottakai voin aistia/eläytyä myös kirjoituksen kautta, sekä jakaa ajatuksia, niin kuin varmasti monet ihmiset, kun lukevat tai kirjoittavat jotain tekstejä, kirjoja yms.....MGTOW kirjoitti:
Tuo lause on "hyviksien" onnen toivotus, "uusi/vanha" klassikosta, eli star wars:sista.... ja tuo sävelmä on siihen yhdistetty teema musiikki. ;)
En ole ihan samalla aaltopituudella kaikissa asioissa kanssasi, vaikka tosin tottakai voin aistia/eläytyä myös kirjoituksen kautta, sekä jakaa ajatuksia, niin kuin varmasti monet ihmiset, kun lukevat tai kirjoittavat jotain tekstejä, kirjoja yms.....Huomenta! En eilen nähnyt tätä viestiä, joten en pystynyt vastaamaan.
Voima olkoon kanssasi , tänään :D
Tänään jatkuu tämä sama ongelma kuin eilen, keskusteluja ei näy? :(
Hyvää alkavaa päivää !
- Miiiiaaauuu
Ei kallista sormusta!
- nnnaine
Olet loistava kirjailija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746