Tämä on sinkkupalsta, käyttäkää sitä hyödyksi

12plus5

Koska tämä on sinkkupalsta niin täällä pyörii kävijöinä muitakin samassa tilanteessa sinun kanssa olevia. Joten, miksi ette hyödynnä tilaisuutta ja hanki sitä omaa elämänkumppania vaikka tämän palstan kautta? Aurinkoista keväänjatkoa kaikille :D

124

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theGrandSocialGoal

Työttömänä, kaverittomana ja ei-niin-komeana en vastaa kenenkään naisen "suurempia sosiaalisia tavoitteita" ellen nyt pulimummoa lähde ojasta pelastamaan.

• 8plus18

Miten kukaan ihminen maailmassa voi olla kaveriton? En vain käsitä. Minä olen ujo ja introvertti mutta kavereita on aina löytynyt vaikka kaveripiirit ovatkin vaihdelleet.

• erimaailmasta1

Sitä sopii ihmetellä. Minulla ei ole ollut kavereita yli kahteenkymmeneen vuoteen, eli olen ollut kauemmin elämässäni kaveriton kuin omannut niitä. Ainoat kokemukseni kaveruudesta ovat lapsuudesta.

• erimaailmasta2
        erimaailmasta1 kirjoitti:

Sitä sopii ihmetellä. Minulla ei ole ollut kavereita yli kahteenkymmeneen vuoteen, eli olen ollut kauemmin elämässäni kaveriton kuin omannut niitä. Ainoat kokemukseni kaveruudesta ovat lapsuudesta.

Sama täällä. Minulla oli kavereita viimeksi n. 15 v. sitten, lukiossa. Koskaan minulla ei ole ollut enempää kuin 2 kaveria. En ymmärrä, miten muut hankkivat kavereita.

• 16plus4
        erimaailmasta2 kirjoitti:

Sama täällä. Minulla oli kavereita viimeksi n. 15 v. sitten, lukiossa. Koskaan minulla ei ole ollut enempää kuin 2 kaveria. En ymmärrä, miten muut hankkivat kavereita.

Kouluaikoina kavereita ei ollut paljon mutta niitä kuitenkin oli, ja muutenkin näkisin että kouluaikoina kaikille tulee edes vähän kavereita. Ja koulujen jälkeen uusia kavereita on löytynyt olemassaolevien kavereiden kautta. Myös kylillä pussikaljalla ollessa on löytynyt kavereita. Jopa porukoiden kautta on tullut kavereita, joita tosin näkee harvemmin.

• Kaveriton_nussimaton

Pistän paremmaksi. Kouluaikoina muutimme koko ajan, enkä ollut missään koulussa pitkään. Ja niinpä minulla ei silloinkaan ollut yhtään kaveria. Ja tehän tiedätte miten kaverittoman miehen nussimismahdollisuuksille käy...

• LightFear
        Kaveriton_nussimaton kirjoitti:

Pistän paremmaksi. Kouluaikoina muutimme koko ajan, enkä ollut missään koulussa pitkään. Ja niinpä minulla ei silloinkaan ollut yhtään kaveria. Ja tehän tiedätte miten kaverittoman miehen nussimismahdollisuuksille käy...

No miten kaverittoman miehen nussimismahdollisuuksille käy?

• yksinäisten_puolesta
        8plus18 kirjoitti:

Miten kukaan ihminen maailmassa voi olla kaveriton? En vain käsitä. Minä olen ujo ja introvertti mutta kavereita on aina löytynyt vaikka kaveripiirit ovatkin vaihdelleet.

Ujous ja introverttius eivät ole esteitä kavereiden hankkimiselle. Sen sijaan seuraavat ovat, johtaessaan sosiaaliseen hyljeksintään, ja jopa vihamieliseen kohteluun (jolla torjunnan kohde syyllistetään):

1. Poikkeava käytös, jolle ei löydy selitystä, esim. diagnoosia jostakin häiriöstä tai poikkeavaa taustaa
        2. Seksuaalinen epäonnistuneisuus: tällaista yksilöä hyljeksitään kuin spitaalista, pahemmin kuin vaikkapa vammaisia
        3. Syrjäytyneisyys
        4. Vähäisempi älykkyys tai vaikutelma sellaisesta
        5. Poikkeava ajattelutapa, esim. poliittinen näkemys

On huvittavaa, kuinka ihmiset aina hämmästelevät, kuinka joku voi olla "ilman kavereita", vaikka hyljeksivät edellä mainittujen ryhmien edustajia päivittäin. Toki tämä voi selittyä sillä, että ihmisellä on leimautumisen pelossa pakko hyljeksiä näiden ryhmien edustajia, mutta kukaan ei tietenkään halua edes tiedostaa omaa syyllisyyttään tällaiseen hyljeksintään, koska tämäkin voi johtaa sosiaaliseen torjuntaan, haluammehan kaikki olla hyviä ihmisiä. :)

• mies.mies.oh-ho

Hyvä ohje, sinkkumies voi iskeä itsellensä sinkkumiehen, sillä ne 30 heittiöt on yliedustettuna.

• Et taida olla paljoa lukenut palstan juttuja...
      Kukaan järkevä ei halua tavata täältä ketään!

• 16plus12

Oikeastaan siinä onkin se pointti. Jättäisivät ihmiset nämä älyttömät kirjoitukset vähemmälle ja keskittyisivät vaikka tutustumaan toisiin sinkkuihin, niitähän tältä palstalta pitäisi löytyä :)

• Ikis__M

Mielenkiintoinen lausunto koska pimppaloorahan on tavannut pari palstalaista ja nyt herääkin kysymyksiä:

1. Eikö pimppaloora pidä itseään järkevänä koska kuitenkin meni tapaamaan?
        2. Mikä on aiheuttanut mielenmuutoksen koska silloin aiemmin tapaamisten jälkeen pimppaloora jopa kehui tapaamiaan henkilöitä asiallisiksi jne., onko nämä myöhemmin osoittautuneet ihme stalkkereiksi tms?
        3. Onko myös pimppaloora semmoinen palstalainen jota kenenkään järkevän ei kannata tavata?

• Ikis__M kirjoitti:

Mielenkiintoinen lausunto koska pimppaloorahan on tavannut pari palstalaista ja nyt herääkin kysymyksiä:

2. Mikä on aiheuttanut mielenmuutoksen koska silloin aiemmin tapaamisten jälkeen pimppaloora jopa kehui tapaamiaan henkilöitä asiallisiksi jne., onko nämä myöhemmin osoittautuneet ihme stalkkereiksi tms?
        3. Onko myös pimppaloora semmoinen palstalainen jota kenenkään järkevän ei kannata tavata?

Silloin en ollut lueskellut näitä juttuja vielä riittävästi.
        1. Pidän itseäni järkevänä tyyppinä, mutta vielä viime kesänä olin nuori ja naiivi :D Silmäni ovat auenneet sen jälkeen.
        2. Ne kaksi olivat ihan fiksuja. Ja saa jäädäkin siihen kahteen.
        3. Sitä me ei koskaan saada tietää...

• pimppaloora kirjoitti:

1. Pidän itseäni järkevänä tyyppinä, mutta vielä viime kesänä olin nuori ja naiivi :D Silmäni ovat auenneet sen jälkeen.

"1. Pidän itseäni järkevänä tyyppinä, mutta vielä viime kesänä olin nuori ja naiivi :D Silmäni ovat auenneet sen jälkeen."

Nyt olet vanha ja naiivi. Senkö olet ymmärtänyt kun olet avannut silmäsi?

"2. Ne kaksi olivat ihan fiksuja. Ja saa jäädäkin siihen kahteen."

Itsehän oletkin tosi viisas nainen.

"3. Sitä me ei koskaan saada tietää..."

Onneksi ei. Olet jo sen verran vanha, että mahdollisuus lasten tekoon alkaa vähitellen olla taaksen jäänyttä elämää. Ei kaikki miehen tietysti halua mitään lapsiperhettä, mutta olisi sinunkin kannattanut nuorempana miettiä näitä asioita, eikä vain jakaa pillua itseäsi tasokkaamille miehille hypergamisesti.

• Ikis__M
        pimppaloora kirjoitti:

Muistaakseni silloin yritin vienosti varoittaa sinua palstatutustumisten(kin) suhteen mutta ettehän te naiset ikinä kuuntele meidän oikeasti kilttien ja kunnollisten miesten jälkeenpäin viisaaksi osoittautuvia neuvoja :D No onneksi ei mitään isoa vahinkoa ole päässyt syntymään mutta nyt kun olet tuossa(kin) asiassa joutunut toteamaan että Ikis__M oli oikeassa niin toivottavasti olet myös muidenkin neuvojeni suhteen alkanut viettämään sellaista elämää joka menneisyyden virheistä huolimatta tuottaa kunnon vaimoihmisen jollekin kunnon miehelle :D

• plaaahhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Muistaakseni silloin yritin vienosti varoittaa sinua palstatutustumisten(kin) suhteen mutta ettehän te naiset ikinä kuuntele meidän oikeasti kilttien ja kunnollisten miesten jälkeenpäin viisaaksi osoittautuvia neuvoja :D No onneksi ei mitään isoa vahinkoa ole päässyt syntymään mutta nyt kun olet tuossa(kin) asiassa joutunut toteamaan että Ikis__M oli oikeassa niin toivottavasti olet myös muidenkin neuvojeni suhteen alkanut viettämään sellaista elämää joka menneisyyden virheistä huolimatta tuottaa kunnon vaimoihmisen jollekin kunnon miehelle :D

No niin... aikuisten oikeesti kunnollinen ja kiltti ikis... Mitenkäs se lauantai???

• Ikis__M kirjoitti:

Ei mulla mitään palstamiehen tapaamista vastaan ole, jos täällä tulisi jotain fiksuja kirjoituksia eteen. Vaan eipä näy, joten ei ole silläkään asialla tarvinnut vaivata tätä vanhaa ja naiivia nuppia ;)

• Ikis__M
        pimppaloora kirjoitti:

Ei mulla mitään palstamiehen tapaamista vastaan ole, jos täällä tulisi jotain fiksuja kirjoituksia eteen. Vaan eipä näy, joten ei ole silläkään asialla tarvinnut vaivata tätä vanhaa ja naiivia nuppia ;)

Kyllä minä ainakin teen fiksuja avauksia ihan jatkuvasti, tänäänkin tehnyt naisten huumorintajua koskevan johon saa osallistua. Tuetysti toivottavaa olisi että te palstan naiset tekisitte avauksia, ne epäilemättä olisi vieläkin fiksumpia mutta eipä niitä juuri näy niin joudutte tyytymään siihen mitä saatte :)

• Ikis__M
        plaaahhhh kirjoitti:

No niin... aikuisten oikeesti kunnollinen ja kiltti ikis... Mitenkäs se lauantai???

No niin...hitto, ehdin jo vähän toivoa että olet unohtanut koko jutun tai sittten suutahtanut niin että sitä kautta olisin päässyt livahtamaan, se kun olisi tehnyt ratkaisun helpoksi :D Tsekataan nyt tuo puolivälieräottelu, se kun voi vaikuttaa ja sittenhän on tietysti sää joka näyttää vähän pahalta lauantaille mutta katsellaan tässä :)

• plaaahhhh
        Ikis__M kirjoitti:

No niin...hitto, ehdin jo vähän toivoa että olet unohtanut koko jutun tai sittten suutahtanut niin että sitä kautta olisin päässyt livahtamaan, se kun olisi tehnyt ratkaisun helpoksi :D Tsekataan nyt tuo puolivälieräottelu, se kun voi vaikuttaa ja sittenhän on tietysti sää joka näyttää vähän pahalta lauantaille mutta katsellaan tässä :)

Suuttunut mistä? Johan noi sun mielipiteet on tullut harvinaisen selväksi :) Miten sää estää kahvin juonnin? Et sä näin vähällä pääse :) Kävin ihan sua varten laittamassa kulmat ja ripsetkin kuntoon :P mutta ei ne sateessa sula.

• Ikis__M kirjoitti:

Kyllä minä ainakin teen fiksuja avauksia ihan jatkuvasti, tänäänkin tehnyt naisten huumorintajua koskevan johon saa osallistua. Tuetysti toivottavaa olisi että te palstan naiset tekisitte avauksia, ne epäilemättä olisi vieläkin fiksumpia mutta eipä niitä juuri näy niin joudutte tyytymään siihen mitä saatte :)

Noh... Kyllä noi sun jutut menee aikalailla yksiin tän palstan yleisen tason kanssa. Sä vaan osaat paketoida sen saman paskan nätimmin, siitä pointsit :)

• Ikis__M
        plaaahhhh kirjoitti:

Suuttunut mistä? Johan noi sun mielipiteet on tullut harvinaisen selväksi :) Miten sää estää kahvin juonnin? Et sä näin vähällä pääse :) Kävin ihan sua varten laittamassa kulmat ja ripsetkin kuntoon :P mutta ei ne sateessa sula.

No niistä jutuista olisit voinut vetää hernettä nenään, en ihmettelisi enkä syyttäisi kun meneehän ne joskus vähän ylitse :) ei se kahvittelua estä mutta kulkemisten suhteen voi vaikuttaa. Ooooh, pitääkö sitä nuo naisten aseeet ottaa käyttöön, prkl, tämähän meneekin vaikeaksi ;)

• Ikis__M
        pimppaloora kirjoitti:

Noh... Kyllä noi sun jutut menee aikalailla yksiin tän palstan yleisen tason kanssa. Sä vaan osaat paketoida sen saman paskan nätimmin, siitä pointsit :)

Niin mutta voiko sitä yleistä tasoa täysin jättää huomiotta kun niin moni mies on yhteneväinen mielipiteissään, kunnollistukaa naiset :D

• plaaahhhh
        Ikis__M kirjoitti:

No niistä jutuista olisit voinut vetää hernettä nenään, en ihmettelisi enkä syyttäisi kun meneehän ne joskus vähän ylitse :) ei se kahvittelua estä mutta kulkemisten suhteen voi vaikuttaa. Ooooh, pitääkö sitä nuo naisten aseeet ottaa käyttöön, prkl, tämähän meneekin vaikeaksi ;)

Niin... en todellakaan ole monestakaan asiasta samaa mieltä ja en pidä yleistämisestä missään muodossa ja sitä täällä on liikaa :/ mutta siitä enemmän myöhemmin... Toi sade on kyllä yksi huonoimmista tekosyistä mitä olen hetkeen kuullut :D Arvostan enemmän ihmistä joka sanoo suoraa asiat, niinkuin mielipiteesikin täällä annat tulla aika suoraan. Ei tässä ole mitään vaikeeta, joko tulet tai et tule :)

• Ikis__M
        plaaahhhh kirjoitti:

Niin... en todellakaan ole monestakaan asiasta samaa mieltä ja en pidä yleistämisestä missään muodossa ja sitä täällä on liikaa :/ mutta siitä enemmän myöhemmin... Toi sade on kyllä yksi huonoimmista tekosyistä mitä olen hetkeen kuullut :D Arvostan enemmän ihmistä joka sanoo suoraa asiat, niinkuin mielipiteesikin täällä annat tulla aika suoraan. Ei tässä ole mitään vaikeeta, joko tulet tai et tule :)

Ei se ole huono syy mutta siitäkin ehkä enemmän myöhemmin :) Joo, mielellään sanoisi suoraan mutta kun ei tiedä itsekään, kovasti tekisi mieli tavata mutta kun tämän palstan kautta ei ole ollut tarkoitus tosiaankaan treffailla niin siitä tulee se ongelma ja vaikeus :) Jellona teki maalin :)

• Nyt.totuus.esiin
        Ikis__M kirjoitti:

Ei se ole huono syy mutta siitäkin ehkä enemmän myöhemmin :) Joo, mielellään sanoisi suoraan mutta kun ei tiedä itsekään, kovasti tekisi mieli tavata mutta kun tämän palstan kautta ei ole ollut tarkoitus tosiaankaan treffailla niin siitä tulee se ongelma ja vaikeus :) Jellona teki maalin :)

Ikis, sä et ole uskaltanut tavata ketään palstalta vaikka noita tyrkkyjä on ollut tasaiseen tahtiin. Oletko oikeasti homo?

• Ikis__M
        Nyt.totuus.esiin kirjoitti:

Ikis, sä et ole uskaltanut tavata ketään palstalta vaikka noita tyrkkyjä on ollut tasaiseen tahtiin. Oletko oikeasti homo?

En homo mutta realisti. Siihen että palstatapaaminen johtaisi suhteeseen on aika pienet realistisen mahdollisuudet, näin olen ymmärtänyt deittailunillittäjistä ja sitten jos kipinlöikin siinä tulee välimatkajututkin mukaan ja etäsuhteen ylläpito kun on aika raskasta, sen tiedän kokemuksesta niin enpä ole varma haluanko semmoista saati että jonkun muun vetää etäilemään.

• Ikis__M kirjoitti:

En homo mutta realisti. Siihen että palstatapaaminen johtaisi suhteeseen on aika pienet realistisen mahdollisuudet, näin olen ymmärtänyt deittailunillittäjistä ja sitten jos kipinlöikin siinä tulee välimatkajututkin mukaan ja etäsuhteen ylläpito kun on aika raskasta, sen tiedän kokemuksesta niin enpä ole varma haluanko semmoista saati että jonkun muun vetää etäilemään.

No tokkopa mitään häviät vaikka vaihdat kuvia hänen kanssaan ja katot onko hän tyyppiäsi!
        Tässäpä se tahtoo näkyä kun höpistään netissä sellaisia asioita joiden takana ei kehtaa seisoa, niin sit tulee just tuota, et ei kykene ketään tapaamaan, ku hävettää niin vitusti kaikki mitä on sanottu...Mitä tästä opimme?

• plaaahhhh
        Ikis__M kirjoitti:

No tuossahan noita syitä sitten tulikin enemmän. Eipä siinä mitään... Pakko kysyä vaan että mitä sinulla on menetettävää vaikka tulisitkin?

• valitse.tie
        CamelBoots kirjoitti:

No tokkopa mitään häviät vaikka vaihdat kuvia hänen kanssaan ja katot onko hän tyyppiäsi!
        Tässäpä se tahtoo näkyä kun höpistään netissä sellaisia asioita joiden takana ei kehtaa seisoa, niin sit tulee just tuota, et ei kykene ketään tapaamaan, ku hävettää niin vitusti kaikki mitä on sanottu...Mitä tästä opimme?

Toi on se palstamiesten isoin ongelma, on kirjoitettu niin törkeästi ja ala-arvoisesti ettei niiden juttujen takana voi seisoa omilla kasvoillaan ja nimellään. Surullista.

• Yxi-tavattu
        Ikis__M kirjoitti:

Homma meni vituix siinä vaiheessa, kun P-loota veti mekon korville ja näytti munat.

• Ikis__M
        plaaahhhh kirjoitti:

No tuossahan noita syitä sitten tulikin enemmän. Eipä siinä mitään... Pakko kysyä vaan että mitä sinulla on menetettävää vaikka tulisitkin?

Sorry kun kesti vastaus mutta ollut tässä kaikenlaista pientä riesaa, lähinnä puhelimessa mennyt aikaa mutta onneksi loppui akku. Tosiaan ainakin sinä sait minut ajattelemaan, vähän liikaakin, mutta tosiaan kysymys ei ole oikeastaan siitä mitä menettäisin vaan mitä saattaisin voittaa ja mitä ongelmia siitä sitten seuraisi. Hommahan olisi helppo jos olisit oikein vastenmielinen mutta kun vähän epäilen ettet ole :D ja siitä taas saattaisi seurata sydänsuruja mulle jos oikein ihastuisin :(, no niistä kyllä pääsisi yli varmaan mutta jos sitten oletetaan että sinäkin vähän ihastuisit, ajattelisit ettei se ihan niin juntti olekaan, niin sehän olisi pahin mahdollinen skenaario. Alkaisi etäsuhteilu jossa jompikumpi aina uhrautuu enemmän ja itseni tuntien vähän pelkään että se olisit sinä joka joutuisit useammin lähtemään tien päälle näkemisiin. Jossain vaiheessa siitä tulisi sanomista kun minä poimisin vaan rusinoita pullasta. Ajan myötä kyllästyisit sitoutumiskyvyttömyyteeni kun minusta tilanne olisi kuitenkin ihan ok eri kylillä asuenkin, en itse varmaan tahtoisi alkaa muuttamaan enkä myöskään sinun haluaisi muuttavan hyvin sujuvaa elämääsi minun vuokseni, vastuunpakoilua, niinpä :D...jossain vaiheessa varmaan vaikka kummassakaan ei mitään varsinaista "vikaa" ole joutuisit tunnustamaan tosiasian ja eroamaan, sanomaan että "meidän pitäis vähän jutella", ei olisi kivaa kummallakaan mutta väistämätöntä, tiedän kokemuksesta.

• sivusta
        Ikis__M kirjoitti:

Sorry kun kesti vastaus mutta ollut tässä kaikenlaista pientä riesaa, lähinnä puhelimessa mennyt aikaa mutta onneksi loppui akku. Tosiaan ainakin sinä sait minut ajattelemaan, vähän liikaakin, mutta tosiaan kysymys ei ole oikeastaan siitä mitä menettäisin vaan mitä saattaisin voittaa ja mitä ongelmia siitä sitten seuraisi. Hommahan olisi helppo jos olisit oikein vastenmielinen mutta kun vähän epäilen ettet ole :D ja siitä taas saattaisi seurata sydänsuruja mulle jos oikein ihastuisin :(, no niistä kyllä pääsisi yli varmaan mutta jos sitten oletetaan että sinäkin vähän ihastuisit, ajattelisit ettei se ihan niin juntti olekaan, niin sehän olisi pahin mahdollinen skenaario. Alkaisi etäsuhteilu jossa jompikumpi aina uhrautuu enemmän ja itseni tuntien vähän pelkään että se olisit sinä joka joutuisit useammin lähtemään tien päälle näkemisiin. Jossain vaiheessa siitä tulisi sanomista kun minä poimisin vaan rusinoita pullasta. Ajan myötä kyllästyisit sitoutumiskyvyttömyyteeni kun minusta tilanne olisi kuitenkin ihan ok eri kylillä asuenkin, en itse varmaan tahtoisi alkaa muuttamaan enkä myöskään sinun haluaisi muuttavan hyvin sujuvaa elämääsi minun vuokseni, vastuunpakoilua, niinpä :D...jossain vaiheessa varmaan vaikka kummassakaan ei mitään varsinaista "vikaa" ole joutuisit tunnustamaan tosiasian ja eroamaan, sanomaan että "meidän pitäis vähän jutella", ei olisi kivaa kummallakaan mutta väistämätöntä, tiedän kokemuksesta.

Plaaahhh taisi pyytää vain kahville, ei alttarille.

• Ikis__M kirjoitti:

On se kauhia tilanne jos sattuis elämänkumppani löytymään....Aika harva muuten löytää sen kaverin naapuristaan..Lähisukulaisissa kaikkien kaverit olleet satojen kilometrien päässä. Kyllä ne naiset yleensä on muuttaneet miehen luo etenkin jos tällä on asunto valmiina.

• Ikis__M
        sivusta kirjoitti:

Plaaahhh taisi pyytää vain kahville, ei alttarille.

Joo mutta tuollaiseen kahvitteluun sisältyy aina iso riski. Sittenhän sitä ei olisi jos yrittäisin kovasti iskeä mutta jos yrittäisin vältellä kipinän syntymistä niin sittenhän se saattaisi roihahtaa ja oltaisiin kusessa, naiset nyt vaan on semmoisia ja mullakin sen verran aikaa treffailusta että äkki-ihastumisen vaara olisi ilmeinen.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

On se kauhia tilanne jos sattuis elämänkumppani löytymään....Aika harva muuten löytää sen kaverin naapuristaan..Lähisukulaisissa kaikkien kaverit olleet satojen kilometrien päässä. Kyllä ne naiset yleensä on muuttaneet miehen luo etenkin jos tällä on asunto valmiina.

Kyllä se vaan iso elämänmuutos olisi jos joutuisi parisuhteeseen ihan tosissaan ajautumaan, monet nyt niin yksinkertaiset ja simppelit asiat muuttuisi ykskaks mutkikkaiksi.

• huomenna_pesää
        Ikis__M kirjoitti:

Joo mutta tuollaiseen kahvitteluun sisältyy aina iso riski. Sittenhän sitä ei olisi jos yrittäisin kovasti iskeä mutta jos yrittäisin vältellä kipinän syntymistä niin sittenhän se saattaisi roihahtaa ja oltaisiin kusessa, naiset nyt vaan on semmoisia ja mullakin sen verran aikaa treffailusta että äkki-ihastumisen vaara olisi ilmeinen.

Tunnusta pois ettet ole koskaan edes kahvitellut naisen kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

Kyllä se vaan iso elämänmuutos olisi jos joutuisi parisuhteeseen ihan tosissaan ajautumaan, monet nyt niin yksinkertaiset ja simppelit asiat muuttuisi ykskaks mutkikkaiksi.

No niimpä tekee, mutta jos et halua parisuhdetta, niin mitäpä sitten jahkailet päivästä toiseen täällä..Tai no empä ole niin seurannut palstaa, mut sitten on parempi todeta asia selvin sanoin ettei halua ikinä parisuhteeseen.
        Luulen, että sulle tekis kumminkin terää ihan millainen suhde tahansa...Vaikka ihan vakipanokin.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

No niimpä tekee, mutta jos et halua parisuhdetta, niin mitäpä sitten jahkailet päivästä toiseen täällä..Tai no empä ole niin seurannut palstaa, mut sitten on parempi todeta asia selvin sanoin ettei halua ikinä parisuhteeseen.
        Luulen, että sulle tekis kumminkin terää ihan millainen suhde tahansa...Vaikka ihan vakipanokin.

Tämähän on sinkkupalsta, juuri oikea paikka hieman sitoutumiskammoiselle enkä minä niin voi sanoa etten ikinä halua parsiuhteeseen, haluaisin vain suotuisat olosuhteet niin että asiat käy helposti, ikäänkuin itsestään vaikka niin että nainen tulee kotoa hakemaan. Tekisi kyllä terää, siinä olet ihan oikeassa.

• Ikis__M
        huomenna_pesää kirjoitti:

Tunnusta pois ettet ole koskaan edes kahvitellut naisen kanssa.

Olen joskus harvoin kahvitellut mutta sen verran hyvällä onnistumisprosentilla että se on oikeastaan aika pelottavaakin.

• Ikis__M kirjoitti:

Tämähän on sinkkupalsta, juuri oikea paikka hieman sitoutumiskammoiselle enkä minä niin voi sanoa etten ikinä halua parsiuhteeseen, haluaisin vain suotuisat olosuhteet niin että asiat käy helposti, ikäänkuin itsestään vaikka niin että nainen tulee kotoa hakemaan. Tekisi kyllä terää, siinä olet ihan oikeassa.

No joo..Tämähän se on poikain ongelma tällä palstalla....Ku ei tulla kotoota hakemaan, mut kumminkin sitä juttua vaan tulee ja tulee ja tulee. Annetaan ymmärtää, että ongelma on nainen....Vähän näyttää, et pojat täällä on aika kankeita vastaamaan huutoonsa. Apua, apua, apua.. sit tulee auttava käsi ja todetaan - En minä oikeasti olekkaan hukkumassa. Kunhan tässä läpsyttelen aikani kuluks.

• Ex--PUA

Kappas, Ikiksellä on sitoutumiskammoa. Se tosiaan on yllättävä, kilttien ja kunnollisten miesten vaiva. Mutta yleensä sen mies vain ylimitoittaa, nuo tapaamiset kun ovat usein paljon vähemmän merkittäviä naiselle. Joten se sikäli on turha kammo, ja kokemus on eduksi sittenkin jos ei tule mitään.

Samoin, minustakin tuo kulmat ja ripset-juttu kuulostaa oikein hyvältä, että lupaan pitää peukkuja jos tulet lähteneeksi. ;)

• CamelBoots kirjoitti:

No joo..Tämähän se on poikain ongelma tällä palstalla....Ku ei tulla kotoota hakemaan, mut kumminkin sitä juttua vaan tulee ja tulee ja tulee. Annetaan ymmärtää, että ongelma on nainen....Vähän näyttää, et pojat täällä on aika kankeita vastaamaan huutoonsa. Apua, apua, apua.. sit tulee auttava käsi ja todetaan - En minä oikeasti olekkaan hukkumassa. Kunhan tässä läpsyttelen aikani kuluks.

Ehkä se on turha ainakaan liikaa ohjastaa "ikisinkun", eikö vain?

Ainakaan liian "miesmäistä" on turha esittää, koska et tiettävästi ole "parisuhde" expertti itsekään, eli jotain "ongelmia" on myös itselläsi.....

Yritä muistaa, että sinä olet sinä, kaikki muut ovat omia yksilöitään omalla persoonalla ja luonteellaan.....

Ainoa miksi puutuin oli se, että "egoilet" liikaa, voimme keskustella siitä lisää jos haluat, mutta anna kaikkien kukkien kukkia, koska todistettavasti sinulla ei ole varaa esittää yhtään parempaa, mitä tulee parisuhde asioihin.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

Niin mutta kyllähän se nainen on ongelma kun aina kun sitä asiaa alkaa ajattelemaan siinä niin helposti tulee ajatelleeksi sitten kaikkea hankaluutta mitä siitä voi sitten seurata. Ei se naisen hommaaminen ole niin helppoa kuin vaikkapa pyykkikoneen tms. joka toimii selkeästi juuri niin kuin ajattelitkin :)

• 354321
        Ex--PUA kirjoitti:

Kappas, Ikiksellä on sitoutumiskammoa. Se tosiaan on yllättävä, kilttien ja kunnollisten miesten vaiva. Mutta yleensä sen mies vain ylimitoittaa, nuo tapaamiset kun ovat usein paljon vähemmän merkittäviä naiselle. Joten se sikäli on turha kammo, ja kokemus on eduksi sittenkin jos ei tule mitään.

Samoin, minustakin tuo kulmat ja ripset-juttu kuulostaa oikein hyvältä, että lupaan pitää peukkuja jos tulet lähteneeksi. ;)

"...sitoutumiskammoa. Se tosiaan on yllättävä, kilttien ja kunnollisten miesten vaiva."
        Ei ole yllättävä. Huomattu on. Yleinen vaiva kilteillä ja kunnollisilla, naisten naurattajista puhumattakaan. Varmaan naisilla sama.
        Sitoutumiskammo on tämän ajan ongelma. Aina voi tulla nurkan takaa joku parempi. Nuorempi, kauniimpi, fiksumpi, laihempi, lihaksikkampi, syvällisempi, moraalisesti parempi. Mikään ei riitä, kun kerranhan täällä vaan eletään, ansaitsen parasta.

• MGTOW kirjoitti:

Ainakaan liian "miesmäistä" on turha esittää, koska et tiettävästi ole "parisuhde" expertti itsekään, eli jotain "ongelmia" on myös itselläsi.....

Yritä muistaa, että sinä olet sinä, kaikki muut ovat omia yksilöitään omalla persoonalla ja luonteellaan.....

Ainoa miksi puutuin oli se, että "egoilet" liikaa, voimme keskustella siitä lisää jos haluat, mutta anna kaikkien kukkien kukkia, koska todistettavasti sinulla ei ole varaa esittää yhtään parempaa, mitä tulee parisuhde asioihin.

No niin... Taas tämä mestari :D Älä vain mulle ala lässyttämään mitään.
        Ei mulla ole tarvetta esittää yhtään mitään...Mun ikisinkkuus loppuu sinä päivänä kun tarpeeks hyvän löydän..Sinne vain kaikki sportit tytöt esittäytymään mun mailiin..Jos diggaan niin ei ole mitään esteitä tavata sellainen henkilö.

• MGTOW kirjoitti:

Ei mulla ole tarvetta esittää yhtään mitään...Mun ikisinkkuus loppuu sinä päivänä kun tarpeeks hyvän löydän..Sinne vain kaikki sportit tytöt esittäytymään mun mailiin..Jos diggaan niin ei ole mitään esteitä tavata sellainen henkilö.

• Ikis__M
        Ex--PUA kirjoitti:

Tiedän tuon mutta kuitenkin, riskit on aina olemassa kun naisen kanssa alkaa läheisiin tekemisiin ja just tuo kulmat ja ripset, siellä saattaisi olla pelottavan viehättävä olento vastassa, tiedä vaikka tuoksuisi kedon kukkasille.

• Ikis__M
        354321 kirjoitti:

"...sitoutumiskammoa. Se tosiaan on yllättävä, kilttien ja kunnollisten miesten vaiva."
        Ei ole yllättävä. Huomattu on. Yleinen vaiva kilteillä ja kunnollisilla, naisten naurattajista puhumattakaan. Varmaan naisilla sama.
        Sitoutumiskammo on tämän ajan ongelma. Aina voi tulla nurkan takaa joku parempi. Nuorempi, kauniimpi, fiksumpi, laihempi, lihaksikkampi, syvällisempi, moraalisesti parempi. Mikään ei riitä, kun kerranhan täällä vaan eletään, ansaitsen parasta.

"Mikään ei riitä, kun kerranhan täällä vaan eletään, ansaitsen parasta."

En nyt sanoisi noinkaan mutta joskus olen ajatellut että se toinen ansaitsee.

• CamelBoots kirjoitti:

"No niin... Taas tämä mestari :D Älä vain mulle ala lässyttämään mitään."

Samat sulle "kehari", tiedän sinunlaisesi ja siinä se syy onkin, miksi olet mitä olet, onnea etsintään, mutta toivon todella, että yksikään "ei sinunlaisesi" erehdy sinuun, olet alistaja luonne se paistaa jo kauas, vaikka välillä filmaatkin muuta, tai siis yrität, se mitä olet on niin sinussa, että uskon ettei pelkoa siitä ole, että joku "väärä sinulle" lankeaisi sinuun.

Se on ihan sama mitä sinä esität, olet juuri sitä mitä olet.

Lässyttelemisiin! :)

• Ex--PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Tiedän tuon mutta kuitenkin, riskit on aina olemassa kun naisen kanssa alkaa läheisiin tekemisiin ja just tuo kulmat ja ripset, siellä saattaisi olla pelottavan viehättävä olento vastassa, tiedä vaikka tuoksuisi kedon kukkasille.

Niin tosiaan on. ;) Mutta etköhän tolkun miehenä tiedä sen itse kuitenkin kaikista parhaiten, kuten palstasanonta menee.

• Ikis__M
        Ex--PUA kirjoitti:

Niin tosiaan on. ;) Mutta etköhän tolkun miehenä tiedä sen itse kuitenkin kaikista parhaiten, kuten palstasanonta menee.

Niinhän sitä luulisi että tietää mutta sitä saattaisi myös sortua ja joutua pyörtämään palstapuheitaan siitä millainen on hyvä nainen, ikään kuin menettämään kasvonsa niiden kulmien ja ripsien edessä vaikka enpä minä sitä laittautumista ole koskaan tuominnut, päinvastoin.

• MGTOW kirjoitti:

"No niin... Taas tämä mestari :D Älä vain mulle ala lässyttämään mitään."

Samat sulle "kehari", tiedän sinunlaisesi ja siinä se syy onkin, miksi olet mitä olet, onnea etsintään, mutta toivon todella, että yksikään "ei sinunlaisesi" erehdy sinuun, olet alistaja luonne se paistaa jo kauas, vaikka välillä filmaatkin muuta, tai siis yrität, se mitä olet on niin sinussa, että uskon ettei pelkoa siitä ole, että joku "väärä sinulle" lankeaisi sinuun.

Se on ihan sama mitä sinä esität, olet juuri sitä mitä olet.

Lässyttelemisiin! :)

Juuri niin..Minä ole tasan sitä mitä sanonkin ja kirjoitan. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta filmata mitään..Kukaan teistä ei ole minulle lähtökohtaisesti niin tärkeä, että sitä tekisin....

• Ex--PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi että tietää mutta sitä saattaisi myös sortua ja joutua pyörtämään palstapuheitaan siitä millainen on hyvä nainen, ikään kuin menettämään kasvonsa niiden kulmien ja ripsien edessä vaikka enpä minä sitä laittautumista ole koskaan tuominnut, päinvastoin.

Hyvä ajatus hän siinä on lisäksi taustalla, jos tämä on tapahtunut vielä sinua ajatellen. Tämä laittautuminen.

Mutta luulen että tiedän mitä meinaat, tuosta sanojen kiertämisestä, mutta sitä pidän kyllä hyvänä merkkinä että hyväksyy sinut huolimatta mielipiteistäsi.

Esim. Tämä viime daamini sanoi siitä miten heti minusta näki, että asenteeni on sarjaa ota tai jätä, eli kuin tarkoituksella heittäytyisin sellaiseksi että karsin turhilaat pois. Joten kyllä sellainen asetelma mahdollinen on, yleensä naiset joilla ei ole kiinnostusta tekevät niin että bluffaavat ja yrittävät saada sinut kannalleen, ilman että saat muuta kuin päänsilityksen. (valkoritarit tietää ;)

• CamelBoots kirjoitti:

Juuri niin..Minä ole tasan sitä mitä sanonkin ja kirjoitan. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta filmata mitään..Kukaan teistä ei ole minulle lähtökohtaisesti niin tärkeä, että sitä tekisin....

Niinkuin sanoin annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta ohjeesi soveltuvat vain sinun kaltaisillesi, se oli oppi minkä minäkin olen oppinut.

Mielipiteen voi tuoda julki ja kuuluukin, jolloin annat jotain itsestäsi, eli kerrot miten sinä toimit, mutta ei tarvitse alkaa sen enempää solvaamaan ja pilkkaamaan ihan erillaista persoonaa/luonnetta......

Voit olla varma, että en ohita tälläisiä tilanteita, jossa tietynlainen luonne räksyttää/pilkkaa tietynlaisia luonteita, en tee sitä live elämässäkään......mahdumme hiekkalaatikkoon ilman sen suurempia konflikteja, kunhan ei tule liikaa tietynlaista käytöstä.

Sinut on valitettavasti vain niin helppo profiloida.

Hyvää jatkoa ja parempia kohtaamisia!

• aikuisten.oikeesti

Voi juman, itkeä vai nauraa...?
        en ole päättänyt vielä, tyrskähdänkö vai purskahdanko!

Herra ja hidalko...
        "Ei mulla ole tarvetta esittää yhtään mitään...Mun ikisinkkuus loppuu sinä päivänä kun tarpeeks hyvän löydän..Sinne vain kaikki sportit tytöt esittäytymään mun mailiin..Jos diggaan niin ei ole mitään esteitä tavata sellainen henkilö."
        .
        Tämä jermu on itseään täynnä kuin lenkkimakkara..päästä päähän!
        Aikookohan pitää oikein missikisat ja pääpalkintona itse herra täydellisyys?
        Jos jotain positiivista täss miehes olis: se kyllä riittävä itsevarmuus!
        Mutt parisuhteeseen ...
        En suositte sulle, yhtä täydellist kuin sinä(ja vielä naista) ei ole olemassakaan.
        .
        Ja toisen ääripään edustaja:
        "Tämähän on sinkkupalsta, juuri oikea paikka hieman sitoutumiskammoiselle enkä minä niin voi sanoa etten ikinä halua parsiuhteeseen, haluaisin vain suotuisat olosuhteet niin että asiat käy helposti, ikäänkuin itsestään vaikka niin että nainen tulee kotoa hakemaan. Tekisi kyllä terää, siinä olet ihan oikeassa."
        .
        Hän kyllä voi olla aika levollisin mielin, tuskin kukaan menee häntä kotoa etsimään.
        Ja epäilen et vaikka nainen menis kymmenen valkean ratsun kanssa,
        niin ei ne villit hevoset ja nainen edes yksissä tuuminkaan;
        sais miestä vedettyä ulos linnoituksestaan. Lycka till.
        .
        Päätin nauraa...ongelmahan ei ole minun! =)))

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Hmmm... Menin sanattomaksi luettuani näitä kirjoituksia. Sen enempää kommentoimatta, saattaisit yllättyä :) Mutta ilmeisesti saan juoda kahvini tänään ihan yksin, eikä edes vettä sada :D

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Hmmm... Menin sanattomaksi luettuani näitä kirjoituksia. Sen enempää kommentoimatta, saattaisit yllättyä :) Mutta ilmeisesti saan juoda kahvini tänään ihan yksin, eikä edes vettä sada :D

En yllättyisi yhtään siitä että yllättyisin, semmoinen aavistus minulla vähän on ja siksihän se onkin niin pelottavaa :)

• keijokahvilassa
        plaaahhh kirjoitti:

Kärsivällisyyttä vaaditaan. Nyt saattaa olla vielä liian kylmä ja aurinkokaan ei paista täysin pilvettömältä taivaalta :). Ei hittolainen ! En ymmärrä. En ole tosin niin hurmaavaa seuraa, että olisi täytynyt miettiä yhteenmuuttoa tms. vakavampaa kahvien jälkeen.

• MGTOW kirjoitti:

Niinkuin sanoin annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta ohjeesi soveltuvat vain sinun kaltaisillesi, se oli oppi minkä minäkin olen oppinut.

Mielipiteen voi tuoda julki ja kuuluukin, jolloin annat jotain itsestäsi, eli kerrot miten sinä toimit, mutta ei tarvitse alkaa sen enempää solvaamaan ja pilkkaamaan ihan erillaista persoonaa/luonnetta......

Voit olla varma, että en ohita tälläisiä tilanteita, jossa tietynlainen luonne räksyttää/pilkkaa tietynlaisia luonteita, en tee sitä live elämässäkään......mahdumme hiekkalaatikkoon ilman sen suurempia konflikteja, kunhan ei tule liikaa tietynlaista käytöstä.

Sinut on valitettavasti vain niin helppo profiloida.

Hyvää jatkoa ja parempia kohtaamisia!

Niin..No minä kyllä keskustelin ihan asiallisesti tässä, niinkuin ihmiset voi omin silmin lukea, mut mitä sinä teit? Teit juuri sitä mistä syytät minua..Eli hyökkäsit jo toistamiseen kimppuuni yrittäen mustamaalata ja alistaa , mut ei tuu onnistuun..
        ---Oon aivan liian monessa kusessa uinut elämäni aikana, et joku pellehermanni tulee minua ohjeistamaan mitä saan sanoa ja mikä on kiellettyä.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Voi juman, itkeä vai nauraa...?
        en ole päättänyt vielä, tyrskähdänkö vai purskahdanko!

Herra ja hidalko...
        "Ei mulla ole tarvetta esittää yhtään mitään...Mun ikisinkkuus loppuu sinä päivänä kun tarpeeks hyvän löydän..Sinne vain kaikki sportit tytöt esittäytymään mun mailiin..Jos diggaan niin ei ole mitään esteitä tavata sellainen henkilö."
        .
        Tämä jermu on itseään täynnä kuin lenkkimakkara..päästä päähän!
        Aikookohan pitää oikein missikisat ja pääpalkintona itse herra täydellisyys?
        Jos jotain positiivista täss miehes olis: se kyllä riittävä itsevarmuus!
        Mutt parisuhteeseen ...
        En suositte sulle, yhtä täydellist kuin sinä(ja vielä naista) ei ole olemassakaan.
        .
        Ja toisen ääripään edustaja:
        "Tämähän on sinkkupalsta, juuri oikea paikka hieman sitoutumiskammoiselle enkä minä niin voi sanoa etten ikinä halua parsiuhteeseen, haluaisin vain suotuisat olosuhteet niin että asiat käy helposti, ikäänkuin itsestään vaikka niin että nainen tulee kotoa hakemaan. Tekisi kyllä terää, siinä olet ihan oikeassa."
        .
        Hän kyllä voi olla aika levollisin mielin, tuskin kukaan menee häntä kotoa etsimään.
        Ja epäilen et vaikka nainen menis kymmenen valkean ratsun kanssa,
        niin ei ne villit hevoset ja nainen edes yksissä tuuminkaan;
        sais miestä vedettyä ulos linnoituksestaan. Lycka till.
        .
        Päätin nauraa...ongelmahan ei ole minun! =)))

Aika nopeita johtopäätöksiä näyt vetävän....
        Minä ku en oo millään tavalla leuhka tyyppi tai itseään täynnä..Sanotaan näin, että minun itsetunto on terveellä pohjalla..Minua on mahdotonta alistaa ja pitää kynnysmattonaan, mutta kun minua kohtaan ollaan asiallisia, niin ovi kääntyy kyllä molempiin suuntiin. Tietenkin kunnioitus on ansaittava,,säälin annan ilmatteeks. En vaan voi mitään sille, et palstan monet jutut on lähinnä säälittäviä...Pakostahan se sitten näkyy kommenteissani jollain tapaa ylimielisyytenä, mut paha ei ole minussa, se on heissä.

• surullinen.analyysi

Enpä ole yhtään yllättynyt. Palstamiehelle on nainen tyrkyllä, eli melkein "haetaan kotoa"-tilanne käsillä. Ja mitä tekee palstaMIES? Kuvittelee heti pahimmat skenaariot ja näkee tulevaisuuteen eikä tietenkään ota riskiä. Näin toimii MIES! Kiltti ja kunnollinen ja selkärankainen LUUSERImies.
        Veikkaan että ikis on oikeasti täysin kykenemätön luomaan ihmissuhteita, hänellä on sosiaalisten tilanteiden pelkoja (palstamiehet) ja arjen rutiineita ei voi muuttaa (asberger/autismi), hän ei oikeasti halua naista elämäänsä, koska tietää ettei nainen halua häntä.
        Eli johtopäätös: ikis on tyypillinen arka palstamies, jolle kelpaa vain se kaunis ja hoikka neitsytnainen, siis sellainen, jota hän ei kuitenkaan koskaan saa. Kun on tavoitteet riittävän korkealla, ei tarvitse pelätä unelmien toteutumista.
        Annetaan ikiksen jäädä rauhassa piipittämään naisvihaansa tänne palstalle ja koitetaan me muut elää ihan oikeaakin elämää tuolla palstan ulkopuolella.
        Tämä on yksi säälittävä esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun nainen yhtäkkiä onkin kiinnostunut. Ei osatakaan olla ja ottaa sitä vastaan, vaikka koko ajan on sitä itselle ja muille täällä uskotellut.

• plaaahhh
        surullinen.analyysi kirjoitti:

Enpä ole yhtään yllättynyt. Palstamiehelle on nainen tyrkyllä, eli melkein "haetaan kotoa"-tilanne käsillä. Ja mitä tekee palstaMIES? Kuvittelee heti pahimmat skenaariot ja näkee tulevaisuuteen eikä tietenkään ota riskiä. Näin toimii MIES! Kiltti ja kunnollinen ja selkärankainen LUUSERImies.
        Veikkaan että ikis on oikeasti täysin kykenemätön luomaan ihmissuhteita, hänellä on sosiaalisten tilanteiden pelkoja (palstamiehet) ja arjen rutiineita ei voi muuttaa (asberger/autismi), hän ei oikeasti halua naista elämäänsä, koska tietää ettei nainen halua häntä.
        Eli johtopäätös: ikis on tyypillinen arka palstamies, jolle kelpaa vain se kaunis ja hoikka neitsytnainen, siis sellainen, jota hän ei kuitenkaan koskaan saa. Kun on tavoitteet riittävän korkealla, ei tarvitse pelätä unelmien toteutumista.
        Annetaan ikiksen jäädä rauhassa piipittämään naisvihaansa tänne palstalle ja koitetaan me muut elää ihan oikeaakin elämää tuolla palstan ulkopuolella.
        Tämä on yksi säälittävä esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun nainen yhtäkkiä onkin kiinnostunut. Ei osatakaan olla ja ottaa sitä vastaan, vaikka koko ajan on sitä itselle ja muille täällä uskotellut.

Oikeastaan en minäkään yllättynyt... Pakko todeta että ehkä hiukan pettynyt, mutta minkäs teet? Ja jos ikis jatkossa laittaa aloituksia siitä miten naiset valitsee aina "jännäjörnijän", saatan muistuttaa miten kiltti ja kunnollinen mies ei lähtenyt kupilliselle kahvia :) Ihan ilman mitään kettuilua siis ;)

• muistatko_
        plaaahhh kirjoitti:

Oikeastaan en minäkään yllättynyt... Pakko todeta että ehkä hiukan pettynyt, mutta minkäs teet? Ja jos ikis jatkossa laittaa aloituksia siitä miten naiset valitsee aina "jännäjörnijän", saatan muistuttaa miten kiltti ja kunnollinen mies ei lähtenyt kupilliselle kahvia :) Ihan ilman mitään kettuilua siis ;)

Sinähän pari viikkoa sitten tunnustit, että olet kaikkea muuta mitä Ikis toivoo.

• plaaahhh
        muistatko_ kirjoitti:

Sinähän pari viikkoa sitten tunnustit, että olet kaikkea muuta mitä Ikis toivoo.

Näin tein :) Ei se silti poissulje sitä ettenkö olisi halunnut tavata ja vaihtaa ajatuksia.

• sillee_
        plaaahhh kirjoitti:

Näin tein :) Ei se silti poissulje sitä ettenkö olisi halunnut tavata ja vaihtaa ajatuksia.

Ehkä sinä olisit halunnut tavata ja kiinnostuit heti, kun selvisi, että Ikiksellä on poikuus tallella. Olikohan sattumaa vai mitä?

• plaaahhh
        sillee_ kirjoitti:

Ehkä sinä olisit halunnut tavata ja kiinnostuit heti, kun selvisi, että Ikiksellä on poikuus tallella. Olikohan sattumaa vai mitä?

Hoh hoijakkaa...

• CamelBoots kirjoitti:

Niin..No minä kyllä keskustelin ihan asiallisesti tässä, niinkuin ihmiset voi omin silmin lukea, mut mitä sinä teit? Teit juuri sitä mistä syytät minua..Eli hyökkäsit jo toistamiseen kimppuuni yrittäen mustamaalata ja alistaa , mut ei tuu onnistuun..
        ---Oon aivan liian monessa kusessa uinut elämäni aikana, et joku pellehermanni tulee minua ohjeistamaan mitä saan sanoa ja mikä on kiellettyä.

" Teit juuri sitä mistä syytät minua..Eli hyökkäsit jo toistamiseen kimppuuni yrittäen mustamaalata ja alistaa , mut ei tuu onnistuun.."

Sinähän siinä Ikiksen lahkeessa ensin roikut tehden juuri mainitsemiasi asioita ja annoit parisuhde neuvoja, joita sinulla ei tietääkseni ole kauheasti varaa jaella, varsinkin täysin erillaiselle persoonalle, voi olla että ikiksellä on enemmän parisuhde kokemusta kuin sinulla.

"---Oon aivan liian monessa kusessa uinut elämäni aikana, et joku pellehermanni tulee minua ohjeistamaan mitä saan sanoa ja mikä on kiellettyä."

En tulekaan, niin kuin sanoin aikaisemmin, en tule tiettyjä tilanteita ohittamaan, eli "keharin" on turha tulla "ohjeistamaan mitä saan sanoa ja mikä on kiellettyä."

Joten, lässyttelemisiin! :)

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Ehkä kahvittelukutsu tuli hieman liian puskista kun ollut yhtään varautunut siihen ja sitten tämä palstavaikutus myös pitää huomioida sekä se että kun haluan ottaa huomioon kaikki seikat. Tiedän kyllä että ihan liiankin tarkkaan mutta kun en ketään halua harhauttaakaan niin se on vaan pakko, niin siksi kai meni kiville. Jos muuta kautta kuin palstan kautta niin ilman muuta olisi kahvittelut pyritty järjestämään :)

• Plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Ehkä kahvittelukutsu tuli hieman liian puskista kun ollut yhtään varautunut siihen ja sitten tämä palstavaikutus myös pitää huomioida sekä se että kun haluan ottaa huomioon kaikki seikat. Tiedän kyllä että ihan liiankin tarkkaan mutta kun en ketään halua harhauttaakaan niin se on vaan pakko, niin siksi kai meni kiville. Jos muuta kautta kuin palstan kautta niin ilman muuta olisi kahvittelut pyritty järjestämään :)

Oletko antanut foorumilla itsestäsi väärän kuvan?

• Ikis__M
        surullinen.analyysi kirjoitti:

Tuo nyt meni niin metsään että pitää vastata vaikka ei kaim pitäisi typeryyksiin lähteä kommentoimaan oikeastaan.

"Enpä ole yhtään yllättynyt. Palstamiehelle on nainen tyrkyllä, eli melkein "haetaan kotoa"-tilanne käsillä. Ja mitä tekee palstaMIES? Kuvittelee heti pahimmat skenaariot ja näkee tulevaisuuteen eikä tietenkään ota riskiä. Näin toimii MIES! Kiltti ja kunnollinen ja selkärankainen LUUSERImies."

Koska nainen on palstan kautta se aiheuttaa omat ongelmansa, livetilanne tai jou muuta kautta tutustuminen olisi vähän eri juttu. Siksi myös pitää kuvitella nuo pahimmat skenaariot koska ne on mahdollisia enkä ihan oikeasti halua satuttaa ketään kuten en myöskään itseäni. Minusta siinä etukäteen ajattelussa on kuitenkin enemmän kiltteyttä ja kunnollisuutta kuin siinä että lähtee suinpäin pelkkä pano mielessä tavoittelemaan naista.

"Veikkaan että ikis on oikeasti täysin kykenemätön luomaan ihmissuhteita, hänellä on sosiaalisten tilanteiden pelkoja (palstamiehet) ja arjen rutiineita ei voi muuttaa (asberger/autismi), hän ei oikeasti halua naista elämäänsä, koska tietää ettei nainen halua häntä."

En ole kykynemätön, ehkä vähän välttelevä juurikin siksi kun en halua että kenellekään koituu harmia toiminnastani. sosiaalisten tilanteiden pelkoja minulla minulla ei ole, jos otetaan parikymmentä random -miestä minä siinä mukana ja laitetaan ne samaan huoneeseen muutaman naisen kanssa minä niille naisille luultavasti eniten juttelen enkä ainakaan vähiten, luultavasti vähän liikaakin tulisi pölistyä niin että pitäisivät lievänä adhd.tapauksena varmaan.

"Eli johtopäätös: ikis on tyypillinen arka palstamies, jolle kelpaa vain se kaunis ja hoikka neitsytnainen, siis sellainen, jota hän ei kuitenkaan koskaan saa. Kun on tavoitteet riittävän korkealla, ei tarvitse pelätä unelmien toteutumista."

Kyllä olen valmis hyvinkin paljon joustamaan mutta se vaatii sen henkilökohtaisen kemian. Tuo jälkimmäinen kyllä jossain määrin osuukin, ainoana tässä sinun kyökkianalyysissä..

"Annetaan ikiksen jäädä rauhassa piipittämään naisvihaansa tänne palstalle ja koitetaan me muut elää ihan oikeaakin elämää tuolla palstan ulkopuolella."

sen kun vaan, "oikea elämä" onkin yliarvostettua :)

"Tämä on yksi säälittävä esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun nainen yhtäkkiä onkin kiinnostunut. Ei osatakaan olla ja ottaa sitä vastaan, vaikka koko ajan on sitä itselle ja muille täällä uskotellut."

Sovitaan näin vaikka en minä koko aikaa, oikeastaan en juuri koskaan täällä valittanut naisen saamista vaan naisten laaadukkuutta noin yleensä.

• Ikis__M
        Plaaahhh kirjoitti:

Oletko antanut foorumilla itsestäsi väärän kuvan?

Tavallaan olen antanut rehellisen kuvan kun ne jyrkemmätkin mielipiteet on tullut ilmaistua mutta juuri niiden vuoksi on pakko olla varovainen kun en missään nimessä haluaisi irl-henkilönä tulla niihin yhdistetyksi koska onhan sitä tullut provottuakin aikalailla, saattaisi sitten jollekin joka irl-tuntee tulla sitten taas turhankin rosoinen kuva ajatusmaailmasta ainakin jos ei ole enemmän lueskellut ja ymmärrä läppiä läppinä.

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

"jos ikis jatkossa laittaa aloituksia siitä miten naiset valitsee aina "jännäjörnijän", saatan muistuttaa miten kiltti ja kunnollinen mies ei lähtenyt kupilliselle kahvia :) Ihan ilman mitään kettuilua siis ;)"

Kiva, aina kun allekirjoittaneelta tulee katkeruutta tihkuvia avauksia tyyliin "Nainen valitsee AINA jännämiehen!!!" tiedät että ikävöin ;)

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Tuossa on joku "feikki-plaaahhhkin" näköjään pyörähtänyt, ei sinänsä yllätys... No jokatapauksessa, en minä enempää sua kiusaa :) Ymmärrän tavallaan sun pointtisi, mutta toisaalta, en ole myöskään täysin tuominnut sun ajatusmaailmaa ja kaipa halusin nähdä oletko oikeasti "kiltti ja kunnollinen", mutta se tästä aiheesta. Keitän nyt sitten ihan itse itselleni ne kahvit :)

• ätmel

Täällä on vain nuoria miehiä ja vanhoja naisia.

• HerraÖ

Miksei muka nuoria naisiakin voisi olla?

• Tähti-Silmä

Voi että, miten niin on päässyt käymään?
        Pervo tilanne voi, voi ......

• ätmel
        HerraÖ kirjoitti:

Miksei muka nuoria naisiakin voisi olla?

Nuoret naiset ovat pari- tai panosuhteessa.

• sinkkujakuitenkin

Palstan miehet on siis nuoria jolppeja jotka ei naista saa ja palstan naiset vanhoja jotka ei miestä halua.

• aikuisten.oikeesti

Olipas mulla lyhyt kukoistus kausi...nyt jo iltaruskon aika? Ei kai...

• ätmel
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Olipas mulla lyhyt kukoistus kausi...nyt jo iltaruskon aika? Ei kai...

Niin siinä käy, kun nainen täyttää 25 vuotta.

• aikuisen.oikeesti

Hups, viimeinen käyttöpäivä mennyt jo parivuotta sitten. Siis juur niihin aikoihin kun munsta tuli sinkku jälleen...

• ätmel

Kyseessä ei selvästikään ole sattuma.

• Kilttiatm

No löytyykö täältä minulle mukavaa savutonta naista joka hyväksyy miehen alle 170 cm pituuden?

• omaatasoa

Ei varmasti. Kukaan palstalainen ei kelpaa yhdellekään normaalille naiselle.

Ehkä joku kehari tai moniongelmainen voisi kiinnostua kaltaisestaan?

• eimitäänvikaa
        omaatasoa kirjoitti:

Ei varmasti. Kukaan palstalainen ei kelpaa yhdellekään normaalille naiselle.

Ehkä joku kehari tai moniongelmainen voisi kiinnostua kaltaisestaan?

Alle 170cm mies on kehari?

• Neiti.Lapista

Alle 170 cm pituuden ja mukavuuden hyväksyn, mutta savuttomuutta EN TULE IKIMAAILMASSA HYVÄKSYMÄÄN!!!!!

• mythbuster

Ihan sama mikä foorumi on kyseessä, lähtökohta on aina sama. Mies on surkea, tyhmä ja naisiin nähden alempiarvoinen ellei toisin onnistu suorituksillaan todistamaan. Aina pitäisi ponnistaa jotenkin muiden yläpuolelle ja erottua erottumisen vuoksi. Jos jossain olisi paikka jossa mieskin olisi sellaisenaan edes neutraalin kiinnostava, edes suurin piirtein samalla tasolla naisten kanssa, niin siellähän kannattaisi pyöriä. Eipä ole tullut tuollaista tilannetta vielä vastaan.

• Kannattaa mennä johonkin naisenemmistöiseen paikkaan. On selvää, että jos olet foorumilla jossa miehet ovat lähinnä äänessä ja vieläpä myötäilet palstalla vallitsevaa "diskurssia" niin et muun kuin sen oman jengin silmissä onnistu nousemaan muiden yläpuolelle.

• Poikamies45

En usko, että täällä on kovin monta samassa elämäntilanteessa olevaa, eli 45-vuotiasta neitsyttä. Ja jos nainen on pysynyt neitseenä 45-vuotiaaksi, niin se on varmaan järkyttävän ruma. Siksi minun kannattaakin keskittyä ennen kaikkea teininaisiin.

• irmaihmettelikä

Niin juu kun sulla itselläs on paremmat mahikset niihin teininaisiin. Olethan kuitenkin melkoisen tavoiteltava saalis itse. Miten ihmeessä olet poikuuden onnistunutkin säilyttämään

• 321

Eivät ne teinit iskänsä ikäisestä kiinnostu. Heidän silmissään sinulla on jo toinen jalka haudassa, ihan huolimatta siitä, että on poikuus vieläkin tallella.

• Tähti-Silmä

Aloittajalle kiitos!
      Eipä täällä kukaan käytä tilaisuutta hyväksi :)
      Olen aika yksinäinen , en saa tarpeeksi huomiota miehiltä, onko täällä ketään joka olisi kiinnostunut minusta :)
      Olen herttaisen kiltti upea nainen , toista kaltaistani ei ole maanpäällä.
      Antaudun suhteeseen intohimoisesti , enkä jätä kylmäksi. Jokainen hetki kanssani on jännittävä seikkailu rakkauden, tunteiden maailmaan .Loistan valon lailla. <3

• pösilö

Haekko miestä vai työpaikkaa? Kuulostaa mainoskirjeeltä.

• reality.check

Miten kukaan voi olla kiinnostunut sinusta, kun olet ilmaa? Yhtä hyvin voit olla minun alter-ego, jolla leikin palstalla. Netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Ainoa konkreettinen asia on epämääräinen rivi kirjaimia binäärisessä koodissa bittiavaruutta.

Eikö sinulla ole toisen ilman kanssa (ex-apua) epämääräisiä rivejä kirjaimia? Samat binäärimerkistöt on ollu vastakkainasettelussa. Et varmaan saakkaan, kun sama ilma toistuu kaikkialla. Miten mistään mitä ei ole, voisi kiinnostua?

Herttainen, kiltti ja upea nainen? Minäkin olen Tanskan Kuningas... Herttainen = ikäloppu vanha höperö, mikä tekee idiootti juttuja, tai kokeilee jotain ennen kokematonta täysin väärin, mikä on huvittavan suloista. Mikäli ruumis bragaa alta, on se kaukana upeasta. Lyhyesti, muut ihmiset luokittelevat kohdat herttainen, kiltti ja upea. Kun sen tekee itsestään, useimmiten valehtelee, eli totuus on ärsyttävä, tuhma ja ruma mies?

Loppu, olet ahdistava väkipakko tyrkky, joka roikkuu lahkeessa, tulisesti nalkutat ja nälvit silloin kun et makaa alla lahnamaisesti, jännittävä seikkailu? Kyllä, mikäli ei karkuun pääse, helvetti pahenee...

• HC-Ätmi

Olen kiinnostunut.

• Tätä.lisää
        reality.check kirjoitti:

Miten kukaan voi olla kiinnostunut sinusta, kun olet ilmaa? Yhtä hyvin voit olla minun alter-ego, jolla leikin palstalla. Netissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Ainoa konkreettinen asia on epämääräinen rivi kirjaimia binäärisessä koodissa bittiavaruutta.

Eikö sinulla ole toisen ilman kanssa (ex-apua) epämääräisiä rivejä kirjaimia? Samat binäärimerkistöt on ollu vastakkainasettelussa. Et varmaan saakkaan, kun sama ilma toistuu kaikkialla. Miten mistään mitä ei ole, voisi kiinnostua?

Herttainen, kiltti ja upea nainen? Minäkin olen Tanskan Kuningas... Herttainen = ikäloppu vanha höperö, mikä tekee idiootti juttuja, tai kokeilee jotain ennen kokematonta täysin väärin, mikä on huvittavan suloista. Mikäli ruumis bragaa alta, on se kaukana upeasta. Lyhyesti, muut ihmiset luokittelevat kohdat herttainen, kiltti ja upea. Kun sen tekee itsestään, useimmiten valehtelee, eli totuus on ärsyttävä, tuhma ja ruma mies?

Loppu, olet ahdistava väkipakko tyrkky, joka roikkuu lahkeessa, tulisesti nalkutat ja nälvit silloin kun et makaa alla lahnamaisesti, jännittävä seikkailu? Kyllä, mikäli ei karkuun pääse, helvetti pahenee...

Ihan paras analyysi! Puit ajatukseni sanoiksi

• eikömitäänuutta
        reality.check kirjoitti:

Juuri näin päättelemällä, takaa itselleen sen oman rakkaan käden .).

• Käyttäjätutkimus

Paljonko painat? Monenko nussima olet?

• Tähti-Silmä

No, enhän minä tosissani tätä kirjoittanut, vaan heitin leikkimielisen kuvauksen ja te tosikot lankesitte heti! En ota tätä henkilökohtaisen loukkauksena, koska te vain ilmennätte omaa pahaa sisäitä panoinvointianne minuun.
        Sitä on helppo haukkua toisia, kun ei kykene katsomaan itseään peiliin ja miettimään miksi on pahaolla! Viha ja katkeruus pitää otteessaan. Niin on myös minullekkin käynyt, mutten ole sitä pahaa oloani koskaan toisiin projisoinut, vaan lähinnä itseäni kohtaan, käyttämällä väärin alkoholia, turruttanut sillä itseni.
        Nyt voin ylpeänä elää elämääni raittiina ja kohdata ihmiset selvinpäin.
        Kaikkea hyvää teille!

• Käyttäjätutkimus
        Tähti-Silmä kirjoitti:

No, enhän minä tosissani tätä kirjoittanut, vaan heitin leikkimielisen kuvauksen ja te tosikot lankesitte heti! En ota tätä henkilökohtaisen loukkauksena, koska te vain ilmennätte omaa pahaa sisäitä panoinvointianne minuun.
        Sitä on helppo haukkua toisia, kun ei kykene katsomaan itseään peiliin ja miettimään miksi on pahaolla! Viha ja katkeruus pitää otteessaan. Niin on myös minullekkin käynyt, mutten ole sitä pahaa oloani koskaan toisiin projisoinut, vaan lähinnä itseäni kohtaan, käyttämällä väärin alkoholia, turruttanut sillä itseni.
        Nyt voin ylpeänä elää elämääni raittiina ja kohdata ihmiset selvinpäin.
        Kaikkea hyvää teille!

Niin niin, mutta vastaa silti. Antaa tulla: paino ja nussima?

• Tähti-Silmä
        Käyttäjätutkimus kirjoitti:

Niin niin, mutta vastaa silti. Antaa tulla: paino ja nussima?

Kun noin kiihkeästi haluat tietää niin voin kertoa painoni :) 59 sopusuhtainen, hieman lihaksikas :) Seksuaalielämäni on henkilökohtainen asiani enkä sitä täällä toitota.

• anaalilyysi
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kun noin kiihkeästi haluat tietää niin voin kertoa painoni :) 59 sopusuhtainen, hieman lihaksikas :) Seksuaalielämäni on henkilökohtainen asiani enkä sitä täällä toitota.

Eli käytetty lortto

• vdvcvcdd

Minulla on jo treffiprofiili. Siellä on tietoja minusta, ja jos joku ei siitä kiinnostu niin miksi kiinnostuisi silläkään, jos spämmäisin tänne ilmoituksen, että olen sinkku?

• Hyvä idea! Laittakaa naiset yhteystietoja palstalle :-). Tai sovitaan, että nähdään Hartwall Areenalla la iltana. Mä olen se jolla on farkut:-D

• palstanaikkonen

Joo! Minä olen se vanha kurppa! Tunnistat minut väljähtyneestä olemuksesta.

• Setä_paljastaa

Minä olen se, jolla ei ole muita vaatteita sadetakin alla.

• Surkeepalsta

Sinkkupalstan taso ei päätä huimaa ! Kaikenlaisia törkyturpia vainen ! Surkeeta!

• Hehheh_

Ja sinäkin tänne eksyit:)

• luomupenis

Tällaisessa ilmapiirissä kun tällä palstalla on, niin todella vaikea tutustua toisiin. Tutustuminen toisiin vaatii luottamuksellista ilmapiiriä, mutta täällä vaan puukotetaan toisia selkään heti tilaisuuden tullen.

• 54yy

Joo oon tämmönen 35v duunari uudeltamaalta ;)
      ottakaa kivat sinkut yheyttä :)
      Näin! Vou!

• Kilttiatm

Naiset ei halua kaveritonta miestä, mielummin nainen ottaa jännämiehen jolla on paljon jännämieskavereita, on se monesti todettu ja nähty

• mrsaunalyhty

Mitä vittua sä selität?

• Happymanturku

Minusta netti on turhin ja huonoin paikka etsiä mitään kumppania. Naisten pinnallisuus näkyy heti ja korkealla. Sen kumppanin löytää baarista jos vaan on sosiaalinen ja puhelias ja uskaltaa jutella naisille. Ei siinä ole muusta kyse kuin uskaltamisesta. Naiset tykkää pelimiehistä eli pitää esittää jotain mitä ei ole, pitää kehua naista niin saa naisen huomion. Pitää mennä sinne missä naisia tapaa oikeesti, kaveri porukuissa on aina jotain naisia ja siinä tutustuu samalla.

• ruma-ätmi

10-15 vuotta kävin baareissa kavereiden kanssa ja yksin ja kukaan nainen ei halunnut tutustua. Eikä se ole selvää että olen liian ruma ihmis suhteisiin

• DarkFearr

Lopeta toi vinkuminen! Tai mä leivon sua niin turpaan että sä et kirjota enää koskaan. Tajuutsä?

• ruma-ätmi
        DarkFearr kirjoitti:

Lopeta toi vinkuminen! Tai mä leivon sua niin turpaan että sä et kirjota enää koskaan. Tajuutsä?

Yletätkö imemään omaa munaasi? Kokeile!

• hieman_vaikeaa

Olisihan se houkuttelevaa, mutta täällä on havaittavissa tietynlainen kahtiajakoisuus hyvin monien kirjoittajien kohdalla: sama henkilö, joka on todellinen herrasmies yrittäessään luoda kontaktia naisiin yhdessä ketjussa, paljastuukin raivohulluksi lähes psykoterapian tarpeessa oleva yksilöksi, kun erehdyt lukemaan hänen kommenttejaan jossakin toisessa ketjussa. Tai sitten henkilö on jotenkin muuten hyvin epästabiili ja hänellä on selkeästi psyykkisiä ongelmia. Ei siis ehkä ole kannattavaa yrittää tutustua kehenkään ainakaan tällä palstalla. Treffit-palvelusta en tiedä, mutta sielläkin pyörii tietty samoja tyyppejä kuin täällä. En ole itsekään täysin virheetön, mutta en halua tapailla ketään joka alkaa haukkua minua "kiimapilluksi" jos en ehdi treffeille. :)

• "En ole itsekään täysin virheetön, mutta en halua tapailla ketään joka alkaa haukkua minua "kiimapilluksi" jos en ehdi treffeille. :)"

Riippuen mitä haet, jos jotain vakavaa, niin luultavasti tuollainen käytös olisi "ei jatkoon", ilman sen ihmeellisempää perustelua, tosin koska ei kukaan voi tietää sinunkaan persoonasta/luonteestasi/arvoistasi/ajatusmaailmastasi rehellisesti yhtään mitään, joten aika paha vastata kommenttiisi yhtään mitään.

Itse en tosin edes ymmärrä treffailua, treffien takia kunnolla, siis niin, että sopisi netin kautta tutustuttaessa "liian" nopeasti treffit, ilman että tutustuisi ihmiseen ensin sen verran, että on saanut jo jonkunlaisen kuvan ihmisen luonteesta/persoonasta/arvoista/ajatusmaailmasta, joko kirjoittamalla ja/tai puhumalla.....

Mutta nämä ovat yksilöllisiä mielipiteitä, eli ei ole oikeaa ja väärää tapaa....

• hieman_vaikeaa
        MGTOW kirjoitti:

"En ole itsekään täysin virheetön, mutta en halua tapailla ketään joka alkaa haukkua minua "kiimapilluksi" jos en ehdi treffeille. :)"

Riippuen mitä haet, jos jotain vakavaa, niin luultavasti tuollainen käytös olisi "ei jatkoon", ilman sen ihmeellisempää perustelua, tosin koska ei kukaan voi tietää sinunkaan persoonasta/luonteestasi/arvoistasi/ajatusmaailmastasi rehellisesti yhtään mitään, joten aika paha vastata kommenttiisi yhtään mitään.

Itse en tosin edes ymmärrä treffailua, treffien takia kunnolla, siis niin, että sopisi netin kautta tutustuttaessa "liian" nopeasti treffit, ilman että tutustuisi ihmiseen ensin sen verran, että on saanut jo jonkunlaisen kuvan ihmisen luonteesta/persoonasta/arvoista/ajatusmaailmasta, joko kirjoittamalla ja/tai puhumalla.....

Mutta nämä ovat yksilöllisiä mielipiteitä, eli ei ole oikeaa ja väärää tapaa....

Voihan tuolla Treffit-palvelussakin varmasti viestitellä ensin, ja tavata vasta sitten. Ei kannata tosiaan tavata, ennen kuin tietää toisesta enemmän, muuten voi tulla turha reissu.

Toisaalta olisi hienoa, jos olisi jokin palsta joka olisi omistettu vain toisiin tutustumiselle, ja keskustelut olisivat toisaalla.

• MGTOW
        hieman_vaikeaa kirjoitti:

Voihan tuolla Treffit-palvelussakin varmasti viestitellä ensin, ja tavata vasta sitten. Ei kannata tosiaan tavata, ennen kuin tietää toisesta enemmän, muuten voi tulla turha reissu.

Toisaalta olisi hienoa, jos olisi jokin palsta joka olisi omistettu vain toisiin tutustumiselle, ja keskustelut olisivat toisaalla.

Komppaan mietteitäsi. :)

Olen ihan samaa mieltä tuosta toimintatavasta, jos tuolla treffit palvelussa tykkää olla, mutta ei tunnu omalta jutulta monestakin syystä, mutta voi olla, että joillekin on.

• 6plus3

IRC-gallerian perustajan mukaan Suomeen on syntynyt IRC-gallerian ansiosta noin 50 tuhatta lasta. Kuinkas monta lasta Suomeen on syntynyt Suomi24:n sinkkupalstan kautta?

• Suohirviö_

Nolla. Lapsia syntyy vasta sitten kun mies pystyy synnyttämään.

Ensinnäkin täällä ei ole naisia.

Toiseksi kukaan nainen ei ole niin hullu, että olisi missään tekemisissä palstan miesten kanssa. Muutama (alle yhden käden sormilla laskettavissa oleva) normaalijärkinen täällä joskus on mutta hekin ovat jo parisuhteessa tai tajuavat kadota täältä pöpilästä vähin äänin.

• nnnaiiiinen

Kurpat ei huoli ätmejä eikä ätmit kurppia joten palstalla ei ole pariutumismahdollisuutta. Vain viihdearvo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe