mitä lävistyksii teil on/ikä/tarinaa niiden takana

3lävärii

Heips

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montareikää

      Ei mitään "tarinaa" takana. Olen ottanut lävistykset, koska ne on tosi sievät ja naiselliset. Korvissa 9xlobe, 2x helix, 1xtragus. Molemmat nännit ja genitaalilävistys. Ikää jo lähemmät 40v.

    • lävistetty94

      10x lobe, 2x helix, 1 tragus sekä nenä. Lobeista on kaks ekaa tehty ampuen joskus 6 vuotiaana, loput tein yläasteella itse hakaneulalla aikoinaan. Myös helixit on tehty ampumalla juurikin tuohon yläasteaikaan kun ei tiennyt riskeistä eikä ehkä välittänytkään. Traguksen otin tämän vuoden tammikuussa ja nenän nyt viime viikonloppuna. Tragusta olin miettinyt aiemminkin, mutten tosissani. Sitten kaverini oli lähdössä lävistettävksi ja päätin mennä mukaan, tuo sieltä sitten tarttui korvaan. Nenän tarina on oikeastaan vaan se, että tykkään lävistyksistä, ja ala jolle opiskelen ei niitä oikein suvaitse. Nenä on kuitenkin suht nopeaan paraneva (paranee nyt kesän aikana) ja on sosiaalisesti suht hyväksytty.

      Suunnitteissa on korvalävistyksiä. Double tai triple forward helixit, rook tai daith.

    • Haluunseptumin

      Ikä 15 :)
      Otin ekan lävärini 13 vuotiaana, ja se lki huulikoru alahuulessa :) se oli kuitenki tehty päin p*rsettä, oli tyhmäs kohtaa ja vino joten pidin sitä vaa tyylii alle vuoden.
      Sit kävin 14 v ottaa medusan, samalla lävistäjällä ku edellisen, ja se on kai kasvamas ulos, oli kans tehty käsittääkseni jotenki vääri :/
      Sit 15v olin stadissa pyöriin, ja okin pitkään jo halunnu lisää rautaa namaan, ni menin frendin kaa kampin lävistysliikkeeseen, olin vähä kuset housus ku siel piti olla yli 16v et saa kttaa lävärin, ni sanlin et oon jo 17 v, ja sit allekirjotin muutaman paperin mihi piti laittaa kaikki omat tiedot (puh nro, osote jne) ni ei ne tarkistanu ikää ni sain snakebitesit :) Ja nyt haluisin septumin seuraavaks :)
      Lisäks touses klrvas 6mm venytys ja toises 2mm venytys, plus niide lisäks 11 korvareikää (ite tehny❤) mis pidän kyllä vaa yhessä korua :) siinä mun läväri historia :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe