Nyt kaikki sinkut hävetkää. Ei teitä voi edes katsoa kun olette olleet sinkkuna niin pitkään. Miltä tuntuu kun teistä ei tykätä yhtään, ette saa kumppani yrityksestä huolimatta.
Sinkkuus on häpeä
19
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Heh, tämä oli aamuni piristys.
Sinkkuus on naiselle häpeä, koska nainen on nirso, eikä kannata tasa-arvoa. Jos nainen on sinkku, niin hänen tuleekin hävetä. Miessinkku puolestaan saa olla ylpeä itsestään.
Yh-naisen pitää hävetä itseään, koska hän etsii itselleen ja toisen miehen äpärälapsille elättäjää.- enyh
Arvaa onko tuollaisella jotain merkitystä? Ei todellakaan. Miestarjonta on mitä on joten on luksusta elää ilman miestä.
enyh kirjoitti:
Arvaa onko tuollaisella jotain merkitystä? Ei todellakaan. Miestarjonta on mitä on joten on luksusta elää ilman miestä.
Kyllä sillä on merkitystä.
Sinä saat aivan varmasti oman tasoistasi miesseuraa halutessasi, mutta sinulle ei kelpaa kuin joku unelmien mies jollaisen saamiseen olet aivan liian huono.
Minulle sillä on merkitystä siinä mielessä, että en nirsoile, arvostan tasa-arvoa ja ole ylpeä näistä asioista.
Naiset puolestaan saavat hävetä, eikä heitä pidä arvostaa, koska he eivät kannata tasa-arvoa.
- vmp.vmp.vmp
Kun on rikas sinkku Monacosta, niin joka ilta useampi kullinlutkuttaja huvipurrelleni saapuu.
- Kilttiatm
Ei tässä osaa enää hävetä edes. Sitä on vaan tottunut olemaan yksin mutta kannattaa välttää tilausuuksia jossa on paljon pareja kuten elokuvateattereita jossa parit käyvät treffeillä. Sellaisessa paikassa yksinäisestä miehestä ajatellaan huonoa.
- leffasinkku
Kyllä yksinäinen sinkku voi elokuviin mennä. Seikkailu- ja toimintaelokuvissa on enimmäkseen kaveriporukoita. Jos toisiaan nuoleskelevia pareja haluaa välttää, niin romanttisiin nyyhkyleffojen näytöksiin ei kannata eksyä.
- ruma-ätmi
Joskus joku sukulainen kyseli että missäs mun tyttöystävä on. Sanoin että ei minulla ole sellaista koskaan ollut. Tuli aika hiljaista kun oltiin sukulais kylässä, oli serkut ja kaikki paikalla. Eipä ole serkkuja ja muita näkynyt sen jälkeen yli 10 vuoteen.
En häpeä, en ikinä, ETTÄS TIIÄT! =D
Olen ylpeästi NIRSO, nirsoutta ei ole se, ettei halua hakata päätänsä mäntyyn, se on omaa tyhmyyttä, jos ei sitä tajua, ETTÄS TIIÄT!- KuolemaaOdotellessa44
Mutta enhän minä edes yritä. En ole koskaan tehnyt aloitetta.
"Miltä tuntuu kun teistä ei tykätä yhtään"
Kyllähän se silloin teininä masensi, kun koko koulu vainosi ja tuntemattomatkin solvasivat käytävällä ja ruokajonossa. Mutta kaikista ei ole tappamaan itseään, joten jäin henkiin.
Jostain syystä olen oppinut elämään kuolemaa kammottavimmissa olosuhteissa ja oppinut pitämään sitä ihan normaalina. Siten voi vain ihmetellä, miksi jotkut tekevät itsemurhan, kun vaikkapa yritys menee konkurssiin. Eihän tuo ole pitkäaikaistyöttömälle juttu eikä mikään. Olisiko sittenkin niin, että on helpompaa kun ei koskaan edes ole mitään kuin, että sen kaiken menettää?- Naisasialooseri
"Olisiko sittenkin niin, että on helpompaa kun ei koskaan edes ole mitään kuin, että sen kaiken menettää?"
Tottakai on. Mieti jos esim. Wahlroos menettäisi yhtäkkiä kaiken ja joutuisi elämään kelan päivärahoilla jossain halvassa vuokraluukussa, ei varmasti kestäisi sitä jo pelkän häpeän takia ja ampuisi itsensä.
Sen sijaan karaistunut kärsimyksen kestäjä kestää paremmin kaikkia vastoinkäymisiä koska eihän ATM muusta tiedä kuin siitä kohtuuttomasta kärsimyksestä. - shipofools
KO44, haluatko avautua mistä moinen kollektiivinen antipatia ja hystereesi ?
Nämä asiat riippuvat arvoista/persoonasta/luonteesta, ajatusmaailmasta, sekä henkisestä vahvuudesta....
Jos arvostat mainetta ja mammonaa, materiaa, niin tottakai se ottaa koville, jos menetät sen tai et sitä saa, selviytyminen taas riippuu siitä kuinka vahva olet henkisesti.
Sama asia, jos taas arvostat pehmeämpiä arvoja ja esimerkkinä haluaisit elämänkumppanin, joka rakastaa / jota rakastat, niin tottakai se ottaa koville, jos menetät sen tai et sitä saa, selviytyminen taas riippuu siitä kuinka vahva olet henkisesti.
Omia ajatuksia nopeasti mietiskeltynä....
- Naisasialooseri
Sinkkuus ei ole todellakaan häpeä, mutta alempitasoisuus on.
- naaineerrnnn
Sekopää taas kirjottaa. Sinkkuna minulla on ihailijoita paljon enenmän joka paikassa kun parisuhteessa nämä ihailijat "pysyivät piilossa" useimmiten koska kuljin mieheni kanssa. Eli kyllä, minusta pidetään. Paljon.
Sinkkuus on narsistin unelma.
Kumppani ei ole mitään mitä hankitaan. Auton voi ostaa, rakastettavaa kumppania ei. Ja rakkauteen tarvitaan aina kaksi."Kumppani ei ole mitään mitä hankitaan. Auton voi ostaa, rakastettavaa kumppania ei. Ja rakkauteen tarvitaan aina kaksi."
Voi "kyynel"......eipä tähän voi paljon mitään lisätä. :,)
- Ikis__M
"Sinkkuus on häpeä"
Totta, se on häpeä mutta ei minun häpeä vaan yhteiskunnan joka antoi femakkojen ajaa itsensä sellaiseen tilaan jossa juuri kenelläkään ei ole enää mukavaa, edes niillä femakoilla. - ruma-ätmi
Kyllä se on häpeä jos ei ole koskaan ollut suhteessa naisen kanssa.
- ruma-ätmi
Ei kukaan nainen halua miestä jolla ei ole parisuhde kokemusta. 20 vuotiaana sen vielä ymmärtää mutta kun mies on yli 30 v niin mies on ihan friiki naisten mielestä eikä kukaan halua sellaista miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070