Miksi joku valitsisi sinut?

Otetaan_selvää

Mikä on suurin yksittäinen ominaisuus, jonka vuoksi jonkun pitäisi ihastua juuri sinuun?

130

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MörkömiesSänkysiAlta

      Koska hän ei olisi minulle enää vain "joku" vaan aivan erityinen. Mutta enpä minä ketä tahansa huolisikaan, vaikka nainen pitäisikin itseään ainutlaatuisena prinsessana. Sellaista suosioon perustuvaa erityisyyttä en kaipaa ollenkaan. Yhteyden välillämme pitäisi olla erityistä tai sitten ei ollenkaan. Ja nyt voittekin toivottaa minulle onnellista loppuelämää... yksin.

      • selvähomma

        Eli sulla ei ole mitään tarjottavaa toiselle. Taitaa olla jokaisen atm:n ongelma, vaaditaan vaikka mitä toiselta, mutta itsellä on takki tyhjä. Eihän sellaista kukaan katsele.


      • MörkömiesSänkysiAlta
        selvähomma kirjoitti:

        Eli sulla ei ole mitään tarjottavaa toiselle. Taitaa olla jokaisen atm:n ongelma, vaaditaan vaikka mitä toiselta, mutta itsellä on takki tyhjä. Eihän sellaista kukaan katsele.

        Eli olet juurikin minulle väärä, vain pelkkä "joku".

        Olen tosin aina ollut ylitunnollinen, ja minulla on sitkeästi alitajunnassa, että minun pitäisi pystyä tarjoamaan naiselle kuu taivaalta ansaitakseni hänet. Joskus nuorempana tosin, kun puhuin pelimies-veljeni kanssa(jolla lukuisia naisia ja pettänyt heitä jokaisessa suhteessaan, eikä kykene uskollisuuteen), valitin hänelle, ettei minulla ole mitään tarjottavaa naiselle. Pelimies-veljeni totesi vain, että itsesihän sinä vain tarjoat eikä muuta.

        Kun rinnastan vastauksesi pelimies veljeni vastaukseen aistin pientä kaksinaismoraalia. Eli toisille riittää että tarjoaa vain itsensä, vaikka olisi millainen pettäjäpaska, ja toisen pitää alistua kaiken maksavaksi aisuriksi tai muuten joutuu häpeään.

        Et pysty enää alistamaan minua häpeällä. Jos en kelpaa omana itsenäni kuten petturiveljeni, en minä alistu aisuriksi ja ryhdy tarjoamaan naiselle kuuta taivaalta.


      • Sinkkumyös

        Mörölle:
        Ymmärsit hyvin kysymyksen ja aloituskommenttisi siihen oli mielestäni hyvä. Ei ole kyse antamisesta tai saamisestakaan nyt tässä kontekstissa, vaan paljon syvemmästä.
        Jokin kuitenkin särähti korvaani, jos näin voi sanoa ja se oli tuo hieman alavireinen viimeinen lauseesi.. Me olemme syystäin yksin, kuka mistäkin johtuen mutta tuo vähän vesitti positiivista ajattelua, vedit maton omien jalkojesi alta.
        Yhtä kaikki, lämmintä kesää.


      • kovakankinen

        Minä panen ainakin paljaalla.


    • ätmel

      Karvainen selkä.

      • filosoohvi

        Niiin, itse asiassa en ajattele että jonkun pitäisi rakastua minuun koska omaan jotain mutta voin sanoa että minussa on jotain hyvää, mihin joku voisi rakastua.

        Sellaista on mm. Empaattisuus ja huumorintaju.


    • kiltti_mies_

      Koska olen kunnollinen ja kiltti mies, joka ei hakkaa naisia. Siksi minä ansaitsen naisen, mutta naiset haluaa vain kaikkia jännäpaskoja. Kyllä vituttaa ne saatanan lutkat.

      • selvähomma

        Eli sullakaan ei ole mitään annettavaa.


      • 1151315

        Miten kiltti voi tuntea vitutuksentunnetta?


      • kiltti_mies_
        selvähomma kirjoitti:

        Eli sullakaan ei ole mitään annettavaa.

        Haista vittu! Minulla on annettavana väkivallattomuuteni ja kunnollisuuteni. Olen kiltti kunnon mies enkä mikään paska!


      • Ex--PUA
        1151315 kirjoitti:

        Miten kiltti voi tuntea vitutuksentunnetta?

        Oletko tyhmä?


      • Nykyinen-PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä?

        En ole tyhmä vaan tietämätön. Kaipaan siis vastausta kysymykseeni.


      • ölökölökl
        1151315 kirjoitti:

        Miten kiltti voi tuntea vitutuksentunnetta?

        Väännetäänkö rautalangasta: mies, joka ei tee mitään pahaa, voi olla sangen harmistunut jostain ikävästä asiasta.


      • tarkensin.vaan
        kiltti_mies_ kirjoitti:

        Haista vittu! Minulla on annettavana väkivallattomuuteni ja kunnollisuuteni. Olen kiltti kunnon mies enkä mikään paska!

        Noi on perusolettamuksia. Mitä sulla on antaa henkilökohtaisella tasolla?


      • nnnnainen
        kiltti_mies_ kirjoitti:

        Haista vittu! Minulla on annettavana väkivallattomuuteni ja kunnollisuuteni. Olen kiltti kunnon mies enkä mikään paska!

        Ihan samaa tarjoaa jokainen mies. Myös ne jotka myöhemmin hakkaavat ja pettävät. Kysymys ei ollut, mitä sinulla EI ole tarjottavana...


      • nnnnainen kirjoitti:

        Ihan samaa tarjoaa jokainen mies. Myös ne jotka myöhemmin hakkaavat ja pettävät. Kysymys ei ollut, mitä sinulla EI ole tarjottavana...

        "Myös ne jotka myöhemmin hakkaavat"

        ......ei oikein tiedä mitä sanoisi, kuinka yleistä mahtaa olla, en voi vain käsittää. :(


    • Se, että minä olen juuri minä ja hän on juuri hän!

      Sopan kaava on, minä hän=ME.

      Helppoa kuin heinän teko, olisko jotain muita helppoja kysymyksiä? :)

      • Tähti-Silmä

        Tuo oli lyhyt ja ytimekäs kommentti. :)
        Ollaanko palsta = ME :)


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Tuo oli lyhyt ja ytimekäs kommentti. :)
        Ollaanko palsta = ME :)

        Olen hiukan "varovainen" vielä teidän naisten kanssa tällä hetkellä, mikä on ihan järkevääkin, ihan itseni kannalta. :D

        Mut teiks sä, niinku tällee. ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=4Ldps7CPMvQ

        ps. tiedän, tiedän....mut on omasta mielestä mukavan hyväntuulinen, keväisen leikkisä söpöstely video..........ei aina saa olla liian vakavaa, sanomakin on yksinkertainen, "mun mielstä oot tosi makee - tykkään sust iha sillee".....juuri niin kuin itsekin ajattelen, en halua naista, joka ei saisi olla suhteessa täysin oma itsensä.....niin haluan toisenkin ajattelevan.


      • Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

        Olen hiukan "varovainen" vielä teidän naisten kanssa tällä hetkellä, mikä on ihan järkevääkin, ihan itseni kannalta. :D

        Mut teiks sä, niinku tällee. ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=4Ldps7CPMvQ

        ps. tiedän, tiedän....mut on omasta mielestä mukavan hyväntuulinen, keväisen leikkisä söpöstely video..........ei aina saa olla liian vakavaa, sanomakin on yksinkertainen, "mun mielstä oot tosi makee - tykkään sust iha sillee".....juuri niin kuin itsekin ajattelen, en halua naista, joka ei saisi olla suhteessa täysin oma itsensä.....niin haluan toisenkin ajattelevan.

        Heheheee.....
        Mä oon just noin leikkisä, mul on oikeesti tuollainen karvalakki kaapissa, hahahaaa..
        Toi osu ja uppoa......mua kannataakin varoa. <3


    • atännä

      Olen turvallinen ja luotettava. En ole koskaan pettänyt ketään enkä varmasti petä jatkossakaan.

      Yksi ominaisuus ei kyllä riitä ihastumiseen. Kokonaisuus ratkaisee. Luulen, että miehet ovat ensimmäisenä ihastuneet ulkonäkööni. Se ei ole kovin hyvä pohja suhteelle.

      • kiltti_kunnon_nainen

        Jätä ne siat! Miesten pitää ihastua väkivallattomuuteesi, eikä ulkonäköösi!


      • Ex--PUA

        Mitä, eikö ne olekaan rakastuneet sinun täyden kympin luonteeseen?


      • Nykyinen-PUA

        On se hyvä pohja. Ennemmin sitä rupeaa seurustelemaan ulkonäöllisesti miellyttävän kanssa. Nimittäin, jos lähtee suhteeseen ruman kanssa niin siinä on kaksi riskiä:
        A) Nainen ihmettelee, miksi mies ei ole koskaan kehunut hänen ulkonäköään. Kun nainen kysyy mieheltä mielipidettä ulkonäöstään, mies vastaa rehellisesti että olet ruma/et-niin-kaunis (mutta luonne sitä luonne tätä) Nainen kuitenkin loukkaantuu koska ei tunne olevansa miehensä mielestä kaunis ja pelkää että mies etsii itselleen kauniimman naisen. Ja kuka helvetti haluaa suhteeseen missä ei pääse tuntemaan olevansa ulkonäöltään miellyttävä?
        B) Mies kehuu naistaan kauniiksi mutta ei tarkoita sitä. Epärehellisyys. Ei ole lainkaan hyvä pohja suhteelle.


      • Ex--PUA
        Nykyinen-PUA kirjoitti:

        On se hyvä pohja. Ennemmin sitä rupeaa seurustelemaan ulkonäöllisesti miellyttävän kanssa. Nimittäin, jos lähtee suhteeseen ruman kanssa niin siinä on kaksi riskiä:
        A) Nainen ihmettelee, miksi mies ei ole koskaan kehunut hänen ulkonäköään. Kun nainen kysyy mieheltä mielipidettä ulkonäöstään, mies vastaa rehellisesti että olet ruma/et-niin-kaunis (mutta luonne sitä luonne tätä) Nainen kuitenkin loukkaantuu koska ei tunne olevansa miehensä mielestä kaunis ja pelkää että mies etsii itselleen kauniimman naisen. Ja kuka helvetti haluaa suhteeseen missä ei pääse tuntemaan olevansa ulkonäöltään miellyttävä?
        B) Mies kehuu naistaan kauniiksi mutta ei tarkoita sitä. Epärehellisyys. Ei ole lainkaan hyvä pohja suhteelle.

        Ainoa syy miksi miehet eivät saisi valita naista omien standardiensa pohjalta, on siinä että feministit pelaavat omaan pussiinsa.

        Miehillä päinvastoin pitää olla standardeja.


      • naisenlogiikka
        kiltti_kunnon_nainen kirjoitti:

        Jätä ne siat! Miesten pitää ihastua väkivallattomuuteesi, eikä ulkonäköösi!

        Ei vaan miesten pitää ihastua väkivaltaisuuteen; statusta, ulkonäköä ja rahaa unohtamatta.


      • 4tt334t

        Taas joku idioottinainen odottaa että tuntematon mies lähestyy häntä hänen luonteeseensa vuoksi. Miten vitussa sitä luonnetta voi tietää minkälainen se tuntemattomalla on? Melkein aina se kiinnostus lähtee ulkonäöstä ja jos suhde jatkuu ja kestää niin se on luonteesta kiinni.


      • naisenlogiikka kirjoitti:

        Ei vaan miesten pitää ihastua väkivaltaisuuteen; statusta, ulkonäköä ja rahaa unohtamatta.

        En suostu, en vaikka tekisit mitä, haluan "kauniinmielen" ja toki molempien pitää tämän lisäksi olla fyysisesti toisilleen miellyttäviä, se ei tarkoita sitä, että pitää olla kaikkien muiden mieleen, vaan "se jokin" juttu pitää aluksi olla.....se pysyy jos kohtaan omanlaiseni, jotkut tajuu, jotkut ei, kaikkien ei tarvitse, eikä kuulukkaan tajuta mitä tällä tarkoitan, mun juttu on mun juttu, teidän jutut on teidän juttuja.....


      • 4t4t43t343
        4tt334t kirjoitti:

        Taas joku idioottinainen odottaa että tuntematon mies lähestyy häntä hänen luonteeseensa vuoksi. Miten vitussa sitä luonnetta voi tietää minkälainen se tuntemattomalla on? Melkein aina se kiinnostus lähtee ulkonäöstä ja jos suhde jatkuu ja kestää niin se on luonteesta kiinni.

        Luonnetta ja ajatuksia voi jonkin verran päätellä ulkonäöstä, esim. onko vaatetus tavanoimainen, jakkupukulinjaa, verkkareita, kantaaottavilla merkeillä ja metallilla varustettua nahkaa, omatekoista kirjavaa hippiasua jne. Lisäksi tietenkin kenen seurassa on, mitä tekemässä...


      • OletteLapsia
        4t4t43t343 kirjoitti:

        Luonnetta ja ajatuksia voi jonkin verran päätellä ulkonäöstä, esim. onko vaatetus tavanoimainen, jakkupukulinjaa, verkkareita, kantaaottavilla merkeillä ja metallilla varustettua nahkaa, omatekoista kirjavaa hippiasua jne. Lisäksi tietenkin kenen seurassa on, mitä tekemässä...

        Luonnetta ja ajatuksia ei voi oikeasti päätellä kovinkaan hyvin ulkoisesta olemuksesta, ainakaan vaatetuksesta. Naiivi ajatus kaikella tavalla.

        On olemassa vain omia ennakkokäsityksiä ja ennakkoluuloja, joita yhdistelee tiettyihin ulkonäköseikkoihin, tietämättä siltikään toisesta hölkäsen pöläystä.

        Ajatuksia voi lukea kehonkielestä ja ilmeistä, mutta huijatuksi saattaa tulla siinäkin.


      • kysympähänvaan
        Ex--PUA kirjoitti:

        Ainoa syy miksi miehet eivät saisi valita naista omien standardiensa pohjalta, on siinä että feministit pelaavat omaan pussiinsa.

        Miehillä päinvastoin pitää olla standardeja.

        Miksi te miehet kuitenkin aina olette vaatimassa, etteivät naiset saisi valita miestä omien standardiensa pohjalta?


      • Ex--PUA
        kysympähänvaan kirjoitti:

        Miksi te miehet kuitenkin aina olette vaatimassa, etteivät naiset saisi valita miestä omien standardiensa pohjalta?

        Miksi te naiset kuitenkin aina olette vaatimassa, etteivät miehet saisi valita miestä omien standardiensa pohjalta?


      • Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

        Miksi te naiset kuitenkin aina olette vaatimassa, etteivät miehet saisi valita miestä omien standardiensa pohjalta?

        *naista

        (tuo kohta unohtui korjata tuosta sinun "itte oot!!"-defensistä, mitä käyttävät vain itsekkäät ämmät joilla ei ole mitään annettavaa kenellekään)


      • 1316
        Ex--PUA kirjoitti:

        *naista

        (tuo kohta unohtui korjata tuosta sinun "itte oot!!"-defensistä, mitä käyttävät vain itsekkäät ämmät joilla ei ole mitään annettavaa kenellekään)

        Kuten sinä..?


      • Ex--PUA
        1316 kirjoitti:

        Kuten sinä..?

        Ja siinähän taas saimme elävän esimerkin. Eikä mennyt edes kauan. :D

        Varmaan kamalaa olla nainen, kun pitää olla noin tapojensa orjana.


    • Siksi

      Kokonaisuus. Olen älykäs, viisas, sivistynyt, mukava, hyvännäköinen ja vielä sopivasti vaatimaton :)

      • katsomus

        Ihminen ei ole elämän kokokuva hän on vain kehossa roikkuva hengen ,aatteen ja tieteen lihaisa asetelma


    • PlayTheGame

      Tässähän kulminoituu ätmien ongelma.

      RSD:n toddin mukaan on kahdenlaisia ominaisuuksia: value & comfort. Tausta on kivikaudella. Value = hyvät geenit ja kaikki mikä tekee miehestä kyvykkään hankkimaan resursseja kuten ruokaa ja ystäviä jotka suojelevat naista. Comfort = mies on myös halukas tekemään nainen, ts. rakastunut juuri tähän naiseen hänen ainutlaatuisuutensa takia.

      Nainen ei rakastu ilman molempia, ja erityisesti ilman value-ominaisuukia. Kiltteys, kaikki ominaisuudet tyyliin EN pet, EN lyö...ovat comfort-ominaisuuksia. Nainen haluaa comfort-ominaisuuksia high value mieheltä. Value-ominaisuuksia ovat komeus, status, osaaminen ja sellainen käytös joka synnyttää naisessa tunteen high value miehestä vaikkei tämä rationaalisesti sellainen olisikaan.

      Olennainen juttu on siinä että näiden pitää olla TASAPAINOSSA. Äärimmäisen high value mies voi osoittaa vähän comfort-ominaisuuksia (Bradd Pitt hymyilee naiselle = ihastuminen tapahtuu todella helposti), mutta tavallisen miehen on oltava tarkempana. Usein kun tasapaino on oikea, sinulla on aikaa nostaa tasoja.

      Esim. heikkotasoinen pleijeri yrittää pikkutakkeineen osoittaa value-ominaisuuksia, nainen ei luota häneen. ATM on naiselle mukava, palvelee, myötäilee...nainen tulkitsee että mies on epätoivoinen eikä hänellä ole value-ominaisuuksia.

      Eli kannattaa funtsia kumpaan suuntaan tasapaino on väärällään? Jos enemmistö naisista pitää sinusta mutta kukaan ei kiinnostu romantisesti/seksuaalisesti, value puuttuu. Tämä on yleisempi ongelma, koska suurin osa miehistä lähtee nollasta liikkeelle (pl. top 10-20% komeat miehet ja statusmiehet).

      Ps. ja huomatkaa että kun kysytte naiselta mihin hän ihastuu, hän vastaa luettelemalla comfort-ominaisuudet. Mutta ei value-ominaisuuksia, jotka antavat mukavuudelle ja kiltteydelle sen arvon johon he oikeasti ihastuvat.

      • Ex--PUA

        Niin siis. Tuossa oli punaisen pillerin tietoutta ja perinteistä punapillerin ajattelua sekoitettuna.

        Ongelmana on, että johtopäätökset ja lääkkeet ovat väärät.

        Brad Pitt ei saanut kunnolla edes deittejä ennen kun alkoi saada statusta ja rahaa. Tähän vaikutti se, että hänen ulkonäkönsä tuli sellaisessa ympäristössä neutralisoiduksi - itse en ymmärrä mitä naiset hänessä näkee, mutta punainen pilleri huuhdottuna alas MAT:n kera selkiyttää.

        Näin ollen, oletus siitä että matkimalla Pittin oletettua käytöstä, saadakseen saman nais-suosion kuin hän, ei ole oikea johtopäätös, koska se jättää hänen todellisen viehätysvoimansa syyt, seuraukset ja komponentit pois.

        Mutta tällä väärällä johto päätöksellä PUA-teollisuus toimii ja imee rahat fanipojilta.


      • PlayTheGame
        Ex--PUA kirjoitti:

        Niin siis. Tuossa oli punaisen pillerin tietoutta ja perinteistä punapillerin ajattelua sekoitettuna.

        Ongelmana on, että johtopäätökset ja lääkkeet ovat väärät.

        Brad Pitt ei saanut kunnolla edes deittejä ennen kun alkoi saada statusta ja rahaa. Tähän vaikutti se, että hänen ulkonäkönsä tuli sellaisessa ympäristössä neutralisoiduksi - itse en ymmärrä mitä naiset hänessä näkee, mutta punainen pilleri huuhdottuna alas MAT:n kera selkiyttää.

        Näin ollen, oletus siitä että matkimalla Pittin oletettua käytöstä, saadakseen saman nais-suosion kuin hän, ei ole oikea johtopäätös, koska se jättää hänen todellisen viehätysvoimansa syyt, seuraukset ja komponentit pois.

        Mutta tällä väärällä johto päätöksellä PUA-teollisuus toimii ja imee rahat fanipojilta.

        Tapauksessa Bradd Pitt en viitannut ulkonäköön vaan muihin syihin miksi hän saa naisia heittämällä.

        Oletko lukenut tutkimuksesta jossa havaittiin että naiset arvioivat miehen ulkonäön reippaasti paremmaksi kun kmiehen ammatti vaihdettiin statuksekkaampaan?

        Ei Bradd Pitt oikeasti ulkonäöllä naisia pokaa, kyllä maailmasta löytyy läjäpäin yhtä komeita 50 miehiä (duunareita, työttömiä, jne) jotka eivät takuulla ole parikymppisten mallineitosten mielestä komeita tai karismaattisia.

        Jos joku väittää että PUA-opeilla saa saman suosion kuin Bradd Pitt, tyhmempikin ymmärtää ettei asia ole näin. Kyllähän rakastamasi RSD:n omistajakin on maininnut useaan otteeseen että on parasta jos rahaa ja statusta löytyy.

        Mutta jos ei löydy... ;)


      • Ex--PUA
        PlayTheGame kirjoitti:

        Tapauksessa Bradd Pitt en viitannut ulkonäköön vaan muihin syihin miksi hän saa naisia heittämällä.

        Oletko lukenut tutkimuksesta jossa havaittiin että naiset arvioivat miehen ulkonäön reippaasti paremmaksi kun kmiehen ammatti vaihdettiin statuksekkaampaan?

        Ei Bradd Pitt oikeasti ulkonäöllä naisia pokaa, kyllä maailmasta löytyy läjäpäin yhtä komeita 50 miehiä (duunareita, työttömiä, jne) jotka eivät takuulla ole parikymppisten mallineitosten mielestä komeita tai karismaattisia.

        Jos joku väittää että PUA-opeilla saa saman suosion kuin Bradd Pitt, tyhmempikin ymmärtää ettei asia ole näin. Kyllähän rakastamasi RSD:n omistajakin on maininnut useaan otteeseen että on parasta jos rahaa ja statusta löytyy.

        Mutta jos ei löydy... ;)

        Jos EI löydy, niin ollaan lirissä. Siinä tosin ei tarvitse olla yksin, vaan saa riutua ison miesten enemmistön kanssa.

        Tällöin tosin RSD:n kultti, kuin myös muut hyeenat tulevat käärmeöljyineen kaupustelemaan.


      • 7547657
        Ex--PUA kirjoitti:

        Niin siis. Tuossa oli punaisen pillerin tietoutta ja perinteistä punapillerin ajattelua sekoitettuna.

        Ongelmana on, että johtopäätökset ja lääkkeet ovat väärät.

        Brad Pitt ei saanut kunnolla edes deittejä ennen kun alkoi saada statusta ja rahaa. Tähän vaikutti se, että hänen ulkonäkönsä tuli sellaisessa ympäristössä neutralisoiduksi - itse en ymmärrä mitä naiset hänessä näkee, mutta punainen pilleri huuhdottuna alas MAT:n kera selkiyttää.

        Näin ollen, oletus siitä että matkimalla Pittin oletettua käytöstä, saadakseen saman nais-suosion kuin hän, ei ole oikea johtopäätös, koska se jättää hänen todellisen viehätysvoimansa syyt, seuraukset ja komponentit pois.

        Mutta tällä väärällä johto päätöksellä PUA-teollisuus toimii ja imee rahat fanipojilta.

        Veikkaanpa, ettei mr. Pittin kehonkieli ollut alkujaan kovin itsevarmaa sorttia ennen kuin kuuluisuus ja menestys muuttivat senkin puolen. Osaan helposti kuvitella kuinka urpolta saattoi näyttää alkujaan jos ei itsevarmuus ollut vahvaa sorttia luontojaan.

        Ulkonäkö ei tosiaankaan aina yksistään tee miehestä komeaa tai karismaattista, etenkään jos tämän ilmeet ja eleet osoittavat epävarmuutta, ujoutta, arkuutta tai jopa pelkoa ja ahdistusta..

        Yleisesti ottaen nuo pua-teesit ovat hyviä, ja virallista tiedettä "edellä", sosiaalidynamiikan mallintamisessa.


      • Ex--PUA
        7547657 kirjoitti:

        Veikkaanpa, ettei mr. Pittin kehonkieli ollut alkujaan kovin itsevarmaa sorttia ennen kuin kuuluisuus ja menestys muuttivat senkin puolen. Osaan helposti kuvitella kuinka urpolta saattoi näyttää alkujaan jos ei itsevarmuus ollut vahvaa sorttia luontojaan.

        Ulkonäkö ei tosiaankaan aina yksistään tee miehestä komeaa tai karismaattista, etenkään jos tämän ilmeet ja eleet osoittavat epävarmuutta, ujoutta, arkuutta tai jopa pelkoa ja ahdistusta..

        Yleisesti ottaen nuo pua-teesit ovat hyviä, ja virallista tiedettä "edellä", sosiaalidynamiikan mallintamisessa.

        Sinä et voi väittää vakavissasi, että Pittin ongelma oli ollut koko ajan hänen kehonkielensä.

        Ulkonäkö on se mikä tekee miehestä komean.

        Karismaattisuus tulee sisältä.

        Tuo termi, että PUA-teesit ovat "virallista tiedettä edellä" on tyypillinen kulttiajatus ja jokaisen pseudotieteellisen uskomuksen oikeutus, johon uskovat vaiin paskapiirin sisällä oleskelevat.


    • nii-mitä

      Olen pitkä, hoikka, komea, rento, huumorintajuinen, jolla on maukas kookas sisäfile, unohtamatta huomattavaa varallisuutta ja henkisiä fyysisiä kielenkäyttö taitoja. Vaikka osaan puhua lukuisia kieliä, tiedän mihin käyttöön se kieli oikeasti on tarkoitettu.

      • Y_Ö_K

        henkinen kielenkäyttötaito on pelkkää verbaaliakrobatiaa ilman sisältöä ja tunnetta. Muusta "kyvystä" nyt puhumattakaan. Se siitä. Ei lähde tällä tavalla ollenkaan, ei. Just tällaisia "muka IT-miehiä" naiset karttavat. Fiksut naiset siis.

        Tällainen näkyy päälle päin.


    • Älyäkin.on

      Olen kiltti ja rikas nainen.

    • EiNappaaNyt

      Ajattelin joskus että se on hyväkäytöksisyys, mielikuvitus, hauskuus, fiksuus jne.

      Mutta ei...

      Ne ovat status, siihen liittyvä pätevyys ja jonkin sortin ok hyvännäköisyys.

      Siis se syy miksi naiset ihastuvat minuun.

      nyt vain pitäisi löytää nainen jota minä arvostaisin ja kunnioittaisin sekä näkisin hänessä tarpeeksi potentiaalia itselleni. Ongelma vain on että en osaa naisesta välittää jos hänen ihastumisen pohjana on nuo jälkimmäiset asiat ja ensimmäisistä kiinnostuvat vain pyöreä-pirjot tai lapsi-liisat.

      Suurin yksittäinen omainaisuus on valtava huumorintajua ja mielikuvituksekas nokkela hauskuus.
      Ongelma on vain se että ei tuohon ominaisuuteen naiset ihastu jos miehellä ei ole statusta. En jaksa sitä vain esitellä ja suoraan sanottuna sellainen pinnallisuus oksettaa jossa täytyy oikein pyrkimään näyttämään hyvältä ulospäin. Minusta se on säälittävää reppanointia jota jopa kovinkin maskuliinisina pidetyt miehet tekevät.

      Itse olen valmis hyväksymään naisen vaikka tuulipuvussa kumpparit jalassa Hesan keskustassa jos vain naisen persoona on kohdillaan ja tekee jotakin itsensä, kehonsa ja elämänsä eteen.

      Mutta tämä perseily jossa haalitaan sosiaalista hyväksyntää pintaa hyväksikäyttäen erilaisilla tavoilla pukeutua, lomailla, jne jne. on niin vierasta että se saa kylmät väreet aikaan.

      Missä on ne fiksut normaalikokoiset huumorintajuiset rennot naiset?

      • EiNappaaNyt

        Enkä ole tietysti korkeastikoulutettu enkä pyri supermenestymään yhteiskunnassa joten sen kaltaiset naiset jotka kuvittelevat että joku papru kourassa tekee sinusta älykkään...hyvästi.


    • Kilttiatm

      Voisin antaa tasavertaisen kumppanin itsestäni, turvallisen ja luotettavan joka tekee myös kotitöitä. Olen tukena ja turvana.Nainen tietenkin haluaa taloudellista turvaa myös ja maksan tosi puolet vuokrasta ja ruokalaskusta

    • nainennnnnnn

      Viehättävyys.

      Lisänä tulee kiltteys kauneus älykkyys empaattisuus täydellinen vartalo

      • Unohdit yhden asian, Vaatimattomuus. ;)

        No ei vaiskaan, eli on se hyvä "rakastaa" itseään terveellä tavalla ja tietää hyvät puolensa ja arvostaa niitä, itsellä on vain yleensä ollut hieman vaikeaa tuo, eli mottona ehkä ennemmin ollut, että ei ne sanat vaan teot.

        Ennemmin näytän teoilla, mitä olen, koska totuushan loppujen lopuksi on se, että jokainen ihminen minkä kohtaat, näkee sinut "omien lasien" läpi, joten jokaisella on oma mielipiteensä ihmisestä, kahden erillaisen ihmisen mielipiteet voivat olla ihan erillaiset.


      • nainennnnnnn
        MGTOW kirjoitti:

        Unohdit yhden asian, Vaatimattomuus. ;)

        No ei vaiskaan, eli on se hyvä "rakastaa" itseään terveellä tavalla ja tietää hyvät puolensa ja arvostaa niitä, itsellä on vain yleensä ollut hieman vaikeaa tuo, eli mottona ehkä ennemmin ollut, että ei ne sanat vaan teot.

        Ennemmin näytän teoilla, mitä olen, koska totuushan loppujen lopuksi on se, että jokainen ihminen minkä kohtaat, näkee sinut "omien lasien" läpi, joten jokaisella on oma mielipiteensä ihmisestä, kahden erillaisen ihmisen mielipiteet voivat olla ihan erillaiset.

        Ton kiltteys sanan oli tarkotus sisältää vaatimattomuus/nöyryys. En todellakaan kuvittele olevani mitään. (enkä todellakaan oo ollu ikinä sinkku ;))


    • Minuun voi luottaa...Oon voimakastahtoinen, tekevä ja osaava. Minulla ei ole ongelmia elämässä...
      Oon liikunnallinen, hyväkuntoinen, tervepäinen kaveri kaikkeen kivaan..Minun kanssa voi lenkkeillä, harrastella,,,ehkäpä matkustellakkin..Tehä monia asioita...Talous kunnossa. Koti valmiina. Sen kun tulee istuttelemaan kukkapenkkejä:) Voiko kauheasti enempää edes toivoa?

      • Hekoheko-ostaLego

        Voi voi; rehellisyyttä.


      • Hekoheko-ostaLego kirjoitti:

        Voi voi; rehellisyyttä.

        Se joka epäilee tai uskoo voi kyllä ihan tulla jututtamaan kahdenkin kesken...Ei mun tartte piiloutua.


      • Omatpolkuset

        Jooo, saattaapi olla. Mutta sulla on myös nm. jota itsekin käytän. Miksi?


      • Kukkaiskieli

        Camel-boots kuulostaa kivalta, kelpais varmaan mullekkin;))

        Huomaa kuitenkin, miten kateelliset ja huonon itsetunnon omaavat heti alkavat nälvimään, kun jollakin on normaali itsetunto. Todella yleinen asenne Suomessa ja se on todella valitettavaa, koska terve itsetunto ei tosiasiassa ihmeitä vaadi tuekseen.

        Terveisin vastaavaa tasoa nainen, joka ei huoli omaehtoisista lusereista...

        Paras ominaisuus positiivinen elämän asenne!


      • Kukkaiskieli kirjoitti:

        Camel-boots kuulostaa kivalta, kelpais varmaan mullekkin;))

        Huomaa kuitenkin, miten kateelliset ja huonon itsetunnon omaavat heti alkavat nälvimään, kun jollakin on normaali itsetunto. Todella yleinen asenne Suomessa ja se on todella valitettavaa, koska terve itsetunto ei tosiasiassa ihmeitä vaadi tuekseen.

        Terveisin vastaavaa tasoa nainen, joka ei huoli omaehtoisista lusereista...

        Paras ominaisuus positiivinen elämän asenne!

        Hmm...No eipä sitä tiedä kelpaisko, ennen kuin on kuvan nähny ja tavannu..Oon kumminkin omanlaiseni tyyppi. En mikään lipevä pukumies tosiaankaan.
        Mitä kukakin hakee, mutta en laittaisi pahakseni mikäli elämänkumppani jostain löytyisi........Ne jotka haluaa tutustua, tietää kuinka minut tavoittaa henkilökohtaisesti..Näillä palstoilla en kauheasti välitä seurustella;)


    • dsagddsgfsd

      Ajatukset (äly, luovuus jne.). Taitaa kuitenkin olla, että ajatukset eivät kiinnosta naisia, jos ei ole ulkonäköä. Pinnallisia ovat.

    • Määrittelemukava

      En tosin ole valittavissa, mutta kun merkillisen moni kaveri sanoo mua mukavaksi, niin siitä juolahtaa automaattisesti; mitähän se mahtaa tarkoittaa. - Jooo, voihan se olla että ne sanovat kaikille ...

    • tiedäntilanteeni

      Ei se auta, että on mukava, älykäs, huumorintajuinen ym. koska ne kovat faktat (ulkonäkö, status) on päin persettä. En keksi miksi joku valitsisi minut, ehkä jossei parempaa saa :).

      • Söpöläinenkin

        Okay, ahaa-elämys; siksi siis olen "mukava" kun kovia faktoja ei ole.


    • kfmekwlfmwemkewwef

      Mä jätän ton naisen päätettäväksi mikä on se juttu mikä mussa viehättää. Se ei ole minun ihastukseni, olen ihastunut itsessäni moniin juttuihin mutta ne ei ole välttämättä merkittäviä asioita naiselle.

      Elikkäs, niiden juttujen seulominen ei ole minun vaan naisen duuni, se mitä voin tehdä on tietenkin lätkäistä itseni rehellisesti pöytään ja toivoa että tarttumapintaa on.

    • Isomuna69

      Penis 18,5cm.

    • nnnnainen

      Koska kun Hän puhuu tärkeistä asioistaan, muu maailma lakkaa olemasta minulle.

      • Isomuna69

        Tarkoitatko tärkeillä asioilla isoa penistä? Ja kun mies puhuu isosta peniksestään, sinulla on heti vain kyrpä mielessä?


      • nnnnainen
        Isomuna69 kirjoitti:

        Tarkoitatko tärkeillä asioilla isoa penistä? Ja kun mies puhuu isosta peniksestään, sinulla on heti vain kyrpä mielessä?

        En tarkoittanut. Jos miehen täytyy kovasti mainostaa penistään, en usko sen olevan kovin kummoinen.


    • yunaG

      Olisi mieletöntä, jos joku joskus näkisi pintaa syvemmälle ja ihastuisi minuun, eikä siihen kuvaan, jonka minusta mielessään kehittää.

    • EnMetsästäNaisiaJuuriNyt

      Olen statusammatisssa ja varakas. Ulkonäkö ei ole niin kummoinen.

    • niinpäniin1237

      En tiedä.. en ole komea enkä omaa mitään adoniksen vartaloa.. teen pitkää päivää paskalla palkalla ja ajan rumalla ja vanhalla peugeotilla tai vanhalla hd:eella joten statusta ei ole nimeksikään.. huumoria, rentoa ja iloista elämänasennetta riittää kuitenkaan vastuutaan unohtamatta. Ehkäpä se on se että on naisia piisannut.. tätä nykyään kuitenkin vakavasti yhden naisen mies :) (basistina voin kuitenkin kertoa että kyllä ne kitaristit viee suurimman osan naisista)

      • pont_ti

        itseäni veihättävät nimenomaan miehet, joilla on itsetuntoa ajaa vaikka sillä vanhalla volkkarilla bemarien, audien, mersujen ja jaguaarien sijaan.

        Vierastan pröystäilyä ja kapitalismia, ja näyttämisehalu ja päteminen eivät tee itseeni vaikutusta todellakaan, päin vastoin. Materiaalisessa mielessä olen vaatimaton, henkisessä taas puolestani en - itselleni miehen täytyy olla keskustelutaitoinen ja -kykyinen.


      • korjaan

        se eräs POINTTI olisi juuri tuossa, itselleni - jos minulta kysytään.

        Jos täytyis luetella jotku miehen top 5 ominaisuutta, mikä miehissä viehättää. Niin tämä olisi kai se nro 5.


      • niinpäniin1237

        On myöskin kirous tuo rento elämänasenne. Siihen on helppo kai ihastua mutta luulen että vaihtuvuus on ollu suurta siitä syystä että naiset luulevat etten ota mitään vakavasti. Otan kyllä mutta se ei aina välttämättä näy ulospäin. Vaikka olen ns. Korkeasti koulutettu tein senkin vain ihan mielenkiinnosta alaan mutta en sitten ikinä sen alan töitä ole tehnyt. Monet ottavat senkin saamattomuutena tai laiskuutena vaikkakin viihdyn nykyisessä työssäni ihan duunarina.. pitkälti mahtavien työkavereidenntakia :D


    • Vitttu2

      Ettei mun tarvitsisi enää runkata!!?!?!?!

    • jörnijä

      no oon pitkä,tumma .lihaksikas,paksuhiuksinen,koulutettu,kielitaitoinen,varakas,ja myöskin jännämies,vedän silloin tällöin muijia turpaan,yleensä nämä meriitit ovat riittäneet naisille

    • DarkFearr

      - 37 vuoden ikä
      - Asuinpaikkana 27 neliön yksiö
      - Juice-kalju
      - Poikuus tiukasti tallessa

    • Olen kaikinpuolin täydellinen.
      Jos ette usko valehtelen lisää.

    • yks-vain

      Hyvä kysymys, ei mitään tietoa. En kyllä tiedä, miksi olen kelvannut niin monelle.

    • nainen7976

      Olen vilpittömästi nöyrä persoona.

    • tosirandom

      Olen puolestani 1&only. Älä tyydy halpoihin kopioihin.

    • näkemys

      Voi isot rahat ja suuret perintömaat tietysti syntymättömyyden takautuma.

    • rumilus40

      Perinnön takia. Itse perin mummoni ja isäni. Yhteensä yli miljoonan 2 asuntoa ja kesämökkiä. Mummon tilan arvo kuulemma 1,5 miljoonaa mutta en ole myynyt.
      ulkonäöllisesti en ole mitenkään naista miellyttävä. Olen ylipainoinen, rumat hampaat ja mitään ei minussa ole mikä naista miellyttäisi ulkonäöllisesti.

      • hkjhkjhkjhk

        Olen tosi kaunis ja seksikäs, miehet pyörii ympärillä, mutteivat uskalla tulla tarpeeksi lähelle huomatakseni, että hampaani vastaavat ikääni ja löysää nahkaakin riittää vaatteitten alla..hehheh. Mutta olen mukava ja hauska ihminen, luotettavakin vielä!

        Joskus ja usein naurattaa, kun ihmiset vaativat ja vaativat ja lopulta tyytyvät huonompaan, kuin alunperin olisi ollut mahdollista.


      • sivuyks

        No eikös noista perintörahoista kannattaisi realisoida sen verran, että saisit hampaat korjautettua ja hommaat personal trainerin ravintoterapeutin, että saat lihavuuden tilalle six pack -vatsan tms? Enkä tarkoita, että sinun pitäisi tehdä nuo muutokset naisen takia, vaan ihan itsesi takia, jotta ulkoinen habituksesi heijastaisi sisäistä komeuttasi.

        Fakta on se, että näköaisti on hallitsevin aistimme. Jos ihminen (sukupuolesta riippumatta) on tosi kiva, hauska, empaattinen, ystävällinen, huumorintajuinen jne, niin se ei tule ilmi, jos kulkee tukka rasvaisena, masentuneen näköisenä vanhoissa ryysyissä.

        Tuskin sinäkään valitsisit esim. anoreksiasta kärsivää surullisen näköistä naista tai 120 kg painavaa mummomaisesti pukeutuvaa nimenomaan ulkonäkösyistä, vaikka he saattaisivat olla oikeasti tosi kivoja ihmisiä ja todellisia sielunkumppaneitasi.


    • helmiä.sioille

      Olen kätevä käsistäni, sivistynyt versio renttusyndroomasta, älykäs, spontaani, musikaalinen, aito, mukava ja kiltti, sopivasti kusipää tarvittaessa, työllinen, velaton, kielitaitoinen, ruoanlaittotaitoinen, liikunnallinen ja kohtalaisen hyvännäköinen sekä tyylitajuinen miespuolinen kouluttamaton moukka.

      Kysymys vaan kuuluu tässä kohtaa, että mihin vittuun mä tarvitsen ketään tänne palstalle kirjoittavaa naista? Nojoo, se vittu... Mutta löytyy niitä tämän palstan ulkopuoleltakin, joten...

      • kusipaataiei

        Kuulostaa siltä ettei sulla oikeasti ole mitän annettavaa, otettavaa vain. Onnea etsinnöille...


      • helmiä.sioille
        kusipaataiei kirjoitti:

        Kuulostaa siltä ettei sulla oikeasti ole mitän annettavaa, otettavaa vain. Onnea etsinnöille...

        Tuotanoin...

        Justhan kuvailin itseäni. Jäin miettimään, että mitä minulla on otettavaa naiselta? Minusta kuvailuni kuulosti enemmän siltä, että minulla on nimenomaan annettavaa eikä otettavaa. Kysymys vaan kuuluu, että miksi antaisin...?

        Ilmankos on vaikeuksia kun tulkitse lukemansa ja näkemänsä vähän niin ja näin... :D


    • Perkel

      Wild thing .I`ll make Your heart sing :*

      • Jäälauluako

        Aika suuri lupaus.


    • mollyone

      Olen älykäs jalat tukevasti maanpinnassa.Lojaali ja valmis olemaan toisen tukena, jos tarvii.

    • ruma-ätmi

      Minut pitäis valita sen takia koska en lyö naisia enkä ketään.

    • siksi

      minulla on suuri sydän, pieni mieli, laaja sielu ja karkea kieli (tarvittaessa). ;D

      (sana)leikki leikkinä. :)

    • nainen---

      Pimpsaani on useasti kehuttu

      • ruma-ätmi

        pillus on täynnä jännämiesten spermaa


      • luuseriatm
        ruma-ätmi kirjoitti:

        pillus on täynnä jännämiesten spermaa

        Ja sun pää on täynnä paskaa.


    • vaikeakysymys

      Vaikea kysymys.
      Kun pitäisi lähteä etsimään itsestä niitä hyviä puolia niin ei niitä tunnu löytävän. Jos joku arvostaa vielä tänä päivänä rehellisyyttä, niin sitä minä olen.

    • Kivan luonteen takia. :)

    • Pikkasen hymyilyttää tuo kysymys, nimittäin ensimmäisenä tuli mieleen työpaikkahaastattelussa esitetty "Miksi juuri sinut pitäisi valita tähän virkaan?"

      Ujohkon ja mitäänsanomattoman muurin takana odottelee kuunteleva ja keskusteleva herkkis.

    • 1sssssssssssa

      minulla on kierot silmät. naiset tuntee sääliä alkuun ja se muuttuu ihastukseksi ja se meinaa yleensä sääliseksiä.

      • Karhus

        Mulla on kiero se..... Kun sitä sovittaa johonkin, minun täytyy pyöriä ihan julmetusti. Monet ihastuu juuri siihen, ku mulla on tuo kiva korkkiruuvi housuissa! Uikkareihin se ei mahdu, mutta toisaalta ei se haittaa. Uinkin sitten ilman uikkareita!


    • yksinyksinyksinyksi

      Olisin turvallinen ja uskollinen kumppani naiselle. Nuo vaan ovat vähän epätrendikkäitä ja tylsiä ominaisuuksia, joten yksin värjöttelen.

      • Ihannemiesköhäncndmjvc

        Millähän perusteella? Omat kuvitelmat on turvallisia, kun niitä ei tarvii elää todeksi.


    • höhhö

      En mieti miksi toinen minua rakastaa....
      Minun asia on huolehtia vain omasta rakkaudestani kumppaniani kohtaan......

    • at-ämmä

      Olen hyvännäköinen ja kiltti, lojaali ja rauhallinen luonne. Ja en kelpaa kenellekään kun en ole luonnevikainen pikkupissis-kiusaaja niinkuin pitäisi.

      • werwerwe

        Onko tosiaan niin että et kelpaa kenellekään vai et kelpaa juuri niille kysytyimmille miehille?
        Hyvä esimerkki Kiira Korpi: "olin ihan epätoivoinen, etten koskaan löydä ketään."
        Tuo lause pitää muistaa suomentaa, Kiira oli epätoivoinen ettei koskaa löydä ketään tarpeeksi tasokasta miesmallia.


      • at-ämmä

        En missään nimessä halua kysyttyä miestä. Ei nekään jotka on halunnu useampia kertoja tavata vaan ole loppupeleissä oikeasti kiinnostuneita. Ja mun elämäntilanteeni on hankala, eikä johdu nyt lapsista mitenkään mutta jotkut on näköjään valmiita muuttamaan toiselle puolelle maata muutaman kuukauden varoitusajalla ihan vain suhteen perässä, minä en.


    • sunnuntaikävelijä

      Kourallinen vastaa siihen mitä kysytään, suurin yksittäinen ominaisuus.
      Kukaan ei kuuntele, se taito ihmisiltä puuttuu. Ja muuta ei tarvitsisi ollakaan.

    • fikss

      Koska a:olen täydelline b:en juurikaan juo c:olen Keskustalainen d:ajan Opelilla e:pidän bruneteista naisista miksei myös blondeista, f:inhoan ylitse kaiken kokoomuslaisia demuja ay johtajia myös sateenkaari marssijat ei juurikaan kuulu mun feivoiriini mutta marssikoot josain sivukujilla. g: inhoan kataisen aikaansaamaa verohvttiä jonka takia minä juuri MINÄ ja monet muut joudumme maksamaan jokaikinen päivä tyhymiä veron korotuksia,

      • V-ittuilijja

        Oikeinkirjoitus se ei ainakaan ole.


    • Nononononoo

      Minuun voisi ihastua ehkä tyylikkään ja söpön ulkonäköni hyvän huumorintajuni pohjalta.

    • pullavapulla

      no oon viisas, pitkämielinen, uskollinen, huolehtiva toista kohtaan, naisellinen yms.

    • Keltainenjärki

      Värikäs järkevällä tavalla

    • Geenit. :P

    • Rouvajo

      Olen nyt jo naimisissa,mutta mihin miehet ovat minussa rakastuneet eniten on ollut että minun kanssa on helppo olla,kuten aviomieheni asian ilmaisi,tuli kotoinen olo.Olen myös aina ollut terveellä tavalla itsevarma itsestäni,vaikka en ole miss Suomi.Olen myös huumorintajuinen,ja minulla on pilkettä silmäkulmassa.Monet miehet on myös aina tykänneet pitkistä hiuksistani.

    • Vihattukoskausko

      Minuun ei ihastuta, minua vihataan...

    • Paksu lompakko.

    • aijuska

      empaattisuus

    • Yeahhh

      Winrate 55 % world of tanksissa. Tää fakta karsii turhat ämmät pois kyydistä heti :D

      • SamatSopiiYhteen

        Mun poikaystävä vois tykätä susta.


    • eipelkkäpillu

      En toivo, et kukaan kiinnostuis musta yhden ominaisuuden perusteella. Se olis aika ankeeta, oon kuitenkin kokonainen monipuolinen ihminen.

    • pahkasika

      Ihan mahdotonta on nostaa itsestä tai ylipäätään kenestäkään yhtä yksittäistä syytä, miksi ihastua. Esimerkiksi jos joku on tosi kaunis tai komea, niin minusta on aika ankeaa, jos ulkonäkö on ainoa syy ihastumiselle puhumattakaan, että sen takia valitsisi hänet elämänkumppaniksi. Alkuperäinen kysyjähän nimenomaan kysyi, että "Miksi joku valitsisi sinut?"

      Omasta mielestäni paras puoleni on tavallisuus. Sen lisäksi olen hauska, lempeä, kärsivällinen, hyvä emäntä, ahkera, itsetunto kohdillaan, kykenevä rakastamaan, en säästele kehuja, tykkään hemmotella ja tulen toimeen omillani.

      Huono puoleni on vaatimaton ulkonäkö, jonka korjaamiseen minulla ei riitä rahaa. Tarvitsisin nimittäin aika kalliita kirurgisia operaatioita, jotta saisin ulkonäköni selkeästi tasokkaammaksi.

      • Mikäontärkeää

        Mutta jos kaikki on kotona korvain väliss', niin kuin sulla kuuluu olevan, ja sisäinen elämä on kaunista ja lämmintä, inhimillistä, niin ei kannata hirveästi aikaa ja ajatusta tuhlata fyysisten ominaisuuksien vatvomiseen. Kannattaa keskittyä siihen, missä on hyvä.

        Jos ulkoinen juttu alkaa muuttamaan mielen maisemaa, niin sitten voisi ruveta fundeeraamaan, miten saisi rahat kasaan jotain asialle tehdäkseen.


    • siksi

      Jos olisin vaatimaton olisin täydellinen.

    • Jorma-

      Jorma.

    • Nainen ihastuu helliin vaativiin huuliini ja taitavaan kieleeni..;;)))
      Niillä kun maistelen suloista kuumaa lemmen keidasta niin kyllä naiseni huomaa sen ja antaa tunnustuksensa että osaan antaa suloisia nautintoja ilman kikkeliäkin..;;)))

    • Joseph1

      Minussa ei ole mitään, mihin joku voisi ihastua. Ulkönäköni vuoksi moni saattaa olla kiinnostunut, mutta kun mun päässä ei tapahdu mitään, niin ei kukaan sen takia ihastu. Miehellä pitää olla päässä jotain muutakin, kuin vain sahajauhoja!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe