Parhaillaan Teemalla tulevan Wienin filharmonikkojen puistokonsertin johtaa Zubin Mehta. Ohjelma on kuulemma painotettu pohjoismaisiin säveltäjiin. Juuri kuulimme Griegiltä pianokonserton, ja lisää Griegiä on tulossa, ainakin Per Gyntiä. Entäpä Sibbalta? Finlandia - ei muuta!
Mitäpä Mehtalta muuta saattoi odottaakaan. Tuskinpa hän koskaan pitkän uransa aikana muuta Sibeliukselta on johtanutkaan. Aika yksipuolinen kapu.
Zubin Mehta ei tunne Sibeliusta
Niccolo_P
4
73
Vastaukset
- Wieniinviiiniin
Niin no.
Mutta niitä naamanväänteitä kelpaa katsella... - KOTIKÖTÖNEN
Ei Mehtan tartte tuntea Sibbeä. Eihän se soita hanuria.
- justiisajoooooo
Luuleks sääs oikeesti, että joku vitun intialainen olis jostakin vitun ikilama-suomest kiinnostunnu? Ihan vitun turha toive. Sompassien perseetki kinnostaa sitä enemmän.
- Niccolo_P
Kuinka niin Suomesta? Jos minä kuuntelen Mozartia tai Beethovenia, niin en minä heitä kuuntele sen tähden, että olisin kiinnostunut Saksasta tai Itävallasta. Logiikkasi heittää häränpyllyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219