Parhaillaan Teemalla tulevan Wienin filharmonikkojen puistokonsertin johtaa Zubin Mehta. Ohjelma on kuulemma painotettu pohjoismaisiin säveltäjiin. Juuri kuulimme Griegiltä pianokonserton, ja lisää Griegiä on tulossa, ainakin Per Gyntiä. Entäpä Sibbalta? Finlandia - ei muuta!
Mitäpä Mehtalta muuta saattoi odottaakaan. Tuskinpa hän koskaan pitkän uransa aikana muuta Sibeliukselta on johtanutkaan. Aika yksipuolinen kapu.
Zubin Mehta ei tunne Sibeliusta
Niccolo_P
4
75
Vastaukset
- Wieniinviiiniin
Niin no.
Mutta niitä naamanväänteitä kelpaa katsella... - KOTIKÖTÖNEN
Ei Mehtan tartte tuntea Sibbeä. Eihän se soita hanuria.
- justiisajoooooo
Luuleks sääs oikeesti, että joku vitun intialainen olis jostakin vitun ikilama-suomest kiinnostunnu? Ihan vitun turha toive. Sompassien perseetki kinnostaa sitä enemmän.
- Niccolo_P
Kuinka niin Suomesta? Jos minä kuuntelen Mozartia tai Beethovenia, niin en minä heitä kuuntele sen tähden, että olisin kiinnostunut Saksasta tai Itävallasta. Logiikkasi heittää häränpyllyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457