Ovat niin rumia! Ei sovi edes kalju.... hyi vittt...! Inhoan suomalaisia ja heidän kalpean laikukkaita ihojaan niin...!! ja leuka olematon iso nenä kaartuu alaspäin rumat kulmakarvat ohut suu ruma tukka... hyiiiiiii
Miksi suomalaiset ovat niin helevetin RUMIA
10
<50
Vastaukset
- mutakuonomutakuoppaan
Mene takaisin sinne mistä olet tullut. Suomalainenhan et ole koska tuskin haukkuisit itseäsi täällä. :D
- roomeocccc
aloittaja on itse SUSIRUMA
- rumakuinperse
Rumia on aina enemmistö, muuten kauniit eivät erottuisi
- nollaarvio
mukavaa olla vai kuinka. saa rauhassa tehdä reissunsa kukaan ei vislaa saati huutele rivouksia perään, kaikki on niin sulosta.
- kaunis-mies
Me komeat ei liikuta rumien keskuudessa, harrastamme yksityisautoilua tummennetuilla laseilla.
- cheekestania
lienet kuuluisa cheek, eller hur.
- kodvo
Peiliin katsoessani totesin ettei tämä suominaama vetele mun jälkeläiselle. On porkkana nenää, iho ongelmia, tankki tyyli, kapeat hartiat, iso perse, huono ryhti, totisuutta ym.
Menin ja nain kauniin ulkomaalaisen naisen. Toivottavasti geenipooli sekoittaa kortit lapsemme osalta paremmin. - einiinkaunis
tässähän sitä ollaan, onko varaa sanoa noin . foto ois kiva.
- nollaarvio
Nyt puhunet itsestäsi. älä ole moksiskaan, voin sanoa että kyllä teitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681627IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk351502Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361018
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72961Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää437896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843