Tatuoimisen kesto

mimi2

Kertokaahan, minkäs kokosia kuvia teiltä löytyy ja kauan meni tekoon aikaa? :) Onko värillinen vai mustavalkonen?

Ja teiltä on turha kysyä, mut kysyn kuitenkin ;) about 20cm×15cm värikuva, yksityiskohtainen mut ei nyt ihan pikkutarkka, kauanko mahtais kestää teko? Plussaa sellasesta vastauksesta, jolla itellään on suurinpiirtein samankokonen kuva (Y)

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JahOneLuuv

      Löytyy kaikkea pienestä isoon. On värillistä ja mustaharmaata. Kymmeniä tunteja on mennyt ja kysymykseesi kestosta ei voi vastata. Riippuu tekijästä, kuinka hyvin sinä kestät sitä ja tehtävästä kuvasta. Mutta vastaan silti, tunnista neljään tuntiin.

    • 0213

      Riippuu ihan ihmisen ihosta ja tatuoijasta. Oikeattatuoijat näkevät milloin iho on ärtynyt liikaa jolloin se alkaa puskea väriä pois. Silloin kuvan teko pitää keskeyttää. On turha jatkaa jos iho puolustautuu. Monesti näkee että isokin kuva tehdään yhdellä kertaa valmiiksi. Mutta kyse on aina yksilöllisestä suorituksesta. Ja painotan vielä, jokainen hyvä tatuoija kyllä näkee tilanteen ja keskeyttää työn jatkaakseen sitä seuraavalla kerralla.

      Itse olen takapuolelta tatuoitu. Aikaa koko vartalokuvan tekemiseen meni kolme vuotta. Pikku hiljaa sitä tehtiin ja annettiin välillä parantua kunnolla. On kuitenkin muistettava että värit haalistuvat, aineenvaidunnasta riippuen. Ja siksi minullekkin on kuvaan piirretyy rajat jo kaksi kertaa uudestaan. Värit haalistuvat vuosi vuodelta.

      Niin että kun otatte tatuoinnin, valmistautukaan hoitamaan sitä. Se ei ole mikään "kerran kirpasee" juttu. Se on vähän kuin silikonirinnat: Pitää uusia seitsemän vuoden välein. Tautoinnissa riittää kun ääriviivat piirretään uudestaan 10 vuoden välein.

      • IsoPee

        Vaihda ammattilaiseen jos pitää 10v. välein käydä korjaamassa laineja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe