Meillä 15v poika väittää että varusteet menee pilalle jos ne pesee. Menee pilalle tai ei , minähän pesen. Meinaa taju lähtee kun ne haisee sen huoneessa.
haisoopahalle
4
134
Vastaukset
- 7vsäbääharrastanut
Mitkä varusteet mahtaa olla kysessä? Olen itse pessyt maalivahdin kamat käsin mutta käsittääkseni ne voi pestä koneessakin :)
- SäbäÄ
Varusteet voi hyvin pestä koneessa, myös maalivahdin varusteet. No ehkä ei kypärää mutta kaikki muut ;)
T. maalivahdin äiskä joka on vuosia pessyt poikansa varusteita - seniorimaalivahti
Pestä voi koneessa, mutta huuhteluainetta ei saa käyttää teknisiin kuituihin. Lämpötila ja linkous täytyy myös pitää mahd alhaisena.
Ja jos junnupelaajalle ovat kaikenmaailman merkkilogot yms. painatukset tärkeitä mitä nykyrievuissa riittää rasittavuuteen asti, niin nurinpäin käännettynä. Eivät sitten "hioudu" pesussa niin pahasti pois. - hikisyöpesusäästää
Hiki syö vaatteet pilalle äkkiä. Se pilaa varusteet. Ei pesu.
Puhtaanapito / pesu lisää minkä tahansa käyttöikää.
Tuo pesun pilaamisen pelko on kaupunkilegenda joka ei todella pidä paikkaansa!
Pese. Matalat lämpötilat, nurinpäin, väljää tilaa pesurummussa, ei kuivausrumpuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774