Kun monet niin tuntuu tekevän, niin miten ne hiukset laitatte?
Ajattelin sit kokeilla ku ihmiset kehuu maasta taivaasee kätevyyttä pitää yöt ponkkaril.
Itse laitoin suht tiukalle korkealle ponnarille.
Tuntui pään alla epämukavalle ja nyt aamulla herättyäni päähän sattuu. Ei siis päähän sinänsä, vaan päänahka on todella kipeä ja arka. En pysty edes hiuksia harjata.
Nukkuminen ponnari päässä?
9
409
Vastaukset
- Laventel
Löysä nuttura mahollisimman ylös. Ei paina niskaa jos nukkuu selällää. Mut miks se tukka pitää laittaa ponnarille jos ei oo aiemmi kokenut että tarvii? Ite laitan nutturalle iha siks että pitkät hiukset ei oo naamalla tai aamulla sillee toiselta puolelta takussa ja toiselta puolelta litassa :D
- jalakkaavalmis
Minä laitan ihan päälaelle nutturan ,siis tukan rullalle ja parilla nipsulla kiinni, niin aamulla on kivat löysät kiharat, eikä se tunnu missään nukkuessa, enhän minä nyt päälläni nuku.
- 8765321
Ihan ylös päälaelle löysä nuttura. Ei paina yöllä, ei oo hiukset naamalla ja suojelee latvoja hankautumiselta.
- pidänyöllälettiä
Nutturasta (kun siis pidät yöllä) voivat lähteä kaikki hiuksesi. Äidilleni kävi näin :/
- hohhoijaaaaa
Ei se ole mikään piukka mummunuttura vaan löysä rullalla oleva ns."nuttura". ei katko hiuksia, kun se on ihan ylhäällä päänpäällä.
- SuosinIte
Löysä nuttura päälaelle joko puhelinlanka ponnarilla tai kangas pannalla :)
- Äijäkäs
Mikä idea tossa "puhelinlankaponnarissa" on? Millai se on parempi kuin tavallinen ponnarilenksu?
- SuosinIte
Niin ettei hiukseen tule ponnari rajaa vaikka olisi kauan hiukset ponnarilla samassa kohtaa eikä katko hiuksia muotonsa vuoksi. Mulla normiponnaria pitäessä tuli hiuksiin katkeiluraja, näki missä kohalla ponnaria yleensä pidin. Puhelinlanka ponnari ei myöskään kiristä kun sitä ei saa super tiukalle tosi hyvin ja nopeesti saa messy nutturan päälaelle.
Normiponnarit lentäneet kaikki roskiin.
- Anonyymi00009
Minulla on aina ollut tukka takana pirun tiukkaan ne on tottunut pysymään ilman ponnariakin ei koskaan mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887