Naisen kannattaa tarkasti valita puolisonsa ettei joudu taloudellisen väkivallan uhriksi. Rankoja kertomuksia:
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1431658173015.html
Miesten harjoittama taloudellinen väkivalta
18
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Jännämiehet taas asialla ja naiset kiimaisina levittämässä haarojaan komeille jännämiehille eikä naiset tajua tilannetta ennen kun lompakko ja tili alkaa tyhjentyä.
- ruma-ätmi
"Kaappeihin liukuovet ja maksoi 1600 euroa"
Onko ne ovet kultaa vai mitkä. Puuseppänä tiedän että ovia saa 200 eurolla. Asensin joskus yhteen taloon keittiön kaapistot ja ne maksoi 1000 euroa kaappeineen. Että naiset voi olla tyhmiä. Nuo muut jutut myös, mies juopottelee eli nainen kelpuuttaa juopon jännämiehen joka hakkuu lapsia pallinaamaksi ja ottaa mielummin sellaisen kuin tälläisen kunnollisen miehen. - Ikis__M
Tuossa jutussa kolme ensimmäistä kohtaa oli naisten kokemuksia, kolmoskohdan nainen jopa myöntää että miehen luonne oli selvillä jo ennen naimisiinmenoa, niin se on ollut varmaan muissakin tapauksissa eli kyse jälleen kerran on vain naisten valinnoista, halusta parantaa p..kiainen mutta eihän se ikinöä onnistu. Neloskohta oli miehen kokemus, siinäkin tasapainoton ihminen kumppanina joka näyttää olevan yhteinen nimittäjä noille kaikille muille paitsi ykköskohdassa jossa taas muuten p..ka luonne miehellä.
Taloudelliselta(kin) väkivallalta välttyy kun katsoo sellaisen kumppanin joka on ns. normaali tervepäinen ihminen ja laittaa sitten sen kanssa omien tilien lisäksi yhden yhteisen tilin jolta juoksevat menot ja yhteiset hankinnat kustannetaan, eihän tämän pitäisi olla vaikeaa, eihän? - En.ymmärrä
Eikö naisilla ole kaikki valta, miksi eivät laita näitä miehiä kuriin? Eikö miehen rahat ole automaattisesti naisen, miten mies pystyy vastustamaan naisen seksuaalista valtaa?
- njnkmlchnl
On paljon miehiä joilla ei ole rahaa.
- En.ymmärrä
Onhan näillä persaukisilla miehilläkin naisia, joillain useampiakin. Miksi työssäkäyvä ätmi ei naista saa, mikä siinä on niin vaikeaa?
- nnnnaineeen
Elämä opettanu et kaikki miehet on maksullisia.
- Kilttiatm
Nainen tosiaan taas valinnut sen jännämiehen. Nainen voi myös erota mutta ei eroa ja kuitenkin itkee kurjaa kohtaloaan. Varmaan on ollut ulkänäöstä kiinni että ei halua luopua kmeasta miehestä.
Ja statuksesta kiinni. Oman apinalauman suosituimmasta ja väkivaltaisimmasta uroksesta nainen ei ihan helpolla luovu.
- Miehet_hirviöitä
Jälleen huomaa että miehet ovat sikoja, suuria sikoja. Henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa tekevät naisia kohtaan. Eikö teitä yhtään hävetä, ettekö tunne mitään katumusta?
- Miehet_hirviöitä
Eivät ole. Miehet eivät osaa muuta kuin huoritella sekä henkisesti ja fyysisesti pahoinpidellä naisia, myös taloudellista väkivaltaa käyttävät. Eikö yhtään hävetä?
Miehet_hirviöitä kirjoitti:
Eivät ole. Miehet eivät osaa muuta kuin huoritella sekä henkisesti ja fyysisesti pahoinpidellä naisia, myös taloudellista väkivaltaa käyttävät. Eikö yhtään hävetä?
Ei hävetä. Koska silloin kun nainen on huora tai parisuhdehuora, niin hän on itse roolinsa valinnut ja niitä nimityksiä saa käyttää. En ole pahoinpidellyt naisia, joten en häpeä muiden miesten puolesta.
Älä selitä jatkuvasti samaa asiaa, että miehet käyttäisivät taloudellista väkivaltaa, koska on toditettu, että naiset elävät parisuhteissa enimmäkseen miesten rahoilla.
Iltasanomien ensimmäinen kommentti kertoo paljon: "Yleisemmin naiset harrastaa taloudellista pahoinpitelyä kuin miehet." Ja se on täysin totta. Ketkä ne niitä parisuhdehuoria yleisimmin ovatkaan? Ketkä vaativat että puolisolla pitää olla vähintään yhtä hyvät tulot kuin heillä itsellään?
Uskoisin että toimituksen feministipäällikkö on käskenyt alaistaan etsimään pari yksittäistapausta, joissa nainen on jopa joutunut maksamaan parisuhteesta enemmän kuin mies ja näin päässyt taas lisäämään naisten uhripääomaa.Nämä ovat juuri niitä tosielämän tarinoita, mitä oikeasti on paljon enemmän, kuin aluksi uskoisi, eli kulissien/kuplien sisällä.
Harmittaa, kun yleensä yksi hyvä persoona kärsii, yhden huonon persoonan kanssa ja elämä on aika kauheaa hänen kannaltaan, pahimmissa tapauksissa on myös lapsia saatu, joka tekee asiasta vielä huonomman...
Kaikkien kannattaisi muistaa, että jos tuntuu siltä, että yksi voi hyvin ja toinen ei, eli ei ole tunnetta siitä, että oltaisiin tiimi, niin jotain on vialla, silloin parisuhde ei toimi, jos tuntuu että pystyy toisen kanssa keskustelemaan asiallisesti, niin se kannattaa tehdä ja yrittää korjat tilannetta, jos taas toinen on niin "huono" persoona, että tietää ettei toinen voi "muuttua", niin sitten pitäisi olla kykyä tehdä tarvittavat päätökset....- puuseppä-ätmi
oikeesti, kaapin ovet 1600 euroa. Naista kusetettu aika rankasti. Serkkuni meni autokorjaamolle kun autossa oli joku vika. Korjaamossa sanottiin että korjaus maksaa 3600 euroa Oikeesti korjaus maksoi 280 euroa kun serkku sai yhden kaverin katsomaan autoa.
- puuseppä-ätmi
Muija kai aika rikas vieläpä kun maksa ovista niin paljon.
- pööööööhhhh
1600e pelkistä vaatekaappien ovista kertoo sen ettei kyseisellä naisella ole mitään todellisuuden tajua rahasta vaan on vain tottunut saamaan sen minkä haluaa. Itse uskon että tuossa(kin) tapauksessa kyse on ollut esim. peililasit sisältävien hienojen ovien asentamisesta, mutta mies on sanonut suoraan että "maksa itse kun ne ovat ihan turhat lasten huoneisiin" niin nainen on sitten varastanut rahat lapsiensa tileiltä kun oma tili on tietenkin ollut tuttuun tapaan nollilla ja luottokortit tapissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991