Kunnia tarkoittaa mm. sitä, että toinen mies ei kostamatta pääse työntämään kyrpäänsä omaisuuteeni. Ei naiseni mihinkään reikään, ei autoni pakoputkeen, ei perkele edes runkkaa postiluukkuuni! Tätä on todellinen mieskunnia. Liian moni nykymies on kunniaton surkimus.
Mitä on kunnia?
4
<50
Vastaukset
Mielenkiintoinen avaus, tämä on yksi niistä "rikoksista", jotka tietyissä tilanteissa ymmärrän, eli jos mies käy lääppimään naista, ilman "lupaa", niin on säälittää vässyköintiä alkaa nostamaan pahoinpitely syytteitä, jos nainen huitaisee vaikka veskalla päin "pläsiä", joko sen takia, että säikähtää tai sen takia, että katsoo tulleensa loukatuksi.
Myöskään en pidä suurena rikoksena, jos mies hermostuneena hieman ojentaa parisuhteen rikkonutta miestä, eli antaa opetuksen, se toivottavasti laittaa tälläisen "luuserin" miettimään hieman ennenkuin toistaa tekonsa.
Sitten taas mitä tulee naiseen, niin sitä en ymmärrä missään tilanteessa, että käydään naista pahoinpitelemään, siihen ei miehellä ole ikinä, eikä koskaan mitään tekosyytä, ainoastaan silloin voi käydä näin, jos on ihan todellinen tilanne, että joutuu puolustamaan itseään, mutta silloinkin yleensä pitäisi riittää se, että poistuu paikalta ja jos ei pysty, niin rauhoittaa naisen mahdollisimman pehmein ottein, eli sopivan tiukka "hali" pitäisi lähes aina riittää....- Kunnian-Mies
Siis miksi ihmeessä nämä valkoritarit tästä "lääppimisestä" hermostuvat kun tämä nainen on jakanut jo reikäänsäkin ties monenko miehen spermattavaksi ihan vapaaehtoisesti.
Älyllistä epärehellisyyttä ja väärän syyllisen etsimistä etten sanoisi. Kunnian-Mies kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä nämä valkoritarit tästä "lääppimisestä" hermostuvat kun tämä nainen on jakanut jo reikäänsäkin ties monenko miehen spermattavaksi ihan vapaaehtoisesti.
Älyllistä epärehellisyyttä ja väärän syyllisen etsimistä etten sanoisi.Opettele lukemaan, sen jälkeen opettele ymmärtämään lukemaasi, niin kyllä se siitä, ehkä?
Ei ole syytä hermostua siitä, jos nainen antaa vapaaehtoisesti "lääppiä", kyseessähän on "ei jatkoon" materiaalia, eli sellainen laitetaan kiertoon samantien, kyllä naisen pitää itse tehdä selväksi "lääppiälle", että tehty teko ei ole oikein, miehen tehtävä on puuttua asiaan vasta tämän jälkeen, jos "lääppiä" ei naista ota tosissaan.
- Kunnian-Mies
Hyvin määritelty ja noinhan se asia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340