Mahdollisimman nopeasti? Siis kun aloitat tapailun, kauanko olisit valmis odottamaan sitä, että saisit seksiä? Tyhmä kysymys, ja tiedän, että hyvä mies odottaisi oikeastaan melkein maailman tappiin asti....vai?
En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä ventovieraan kanssa, enkä edes puolitutun. Uskoisin, että jopa vuosi ilman seksiä voisi olla mahdollista. Riippuen toki tapaamisten määrästä.. Ja siis syy ihan se, että miehen täytyy olla luottamuksen arvoinen, ja tämän seksittömän ajanjakson tarkoituksena on selvittää millainen mies todella on, oppia luottamaan tähän ja arvoida onko hänestä elämänkumppaniksi. Jos luottamusta ei synny, ei todellakaan seksiä tipu. En kertakaikkiaan ole pystyväinen irroittamaan seksiä muista tunteista ja harrastamaan mitään tunteetonta seksiä, tai seksiä, jossa en luottaisi tähän toiseen osapuoleen. Ahdistavaa.
Hmm...Oikeastaan parempi kysymys olisi, että löytyykö maailmasta miehiä, jotka eivät jätä tai kohtele huonosti hyvää naista. Jos löytäisin tälläisen miehen, antautuisin seksiin vaikka heti, mutta selvitystyö on valitettavasti tehtävä ja aikaa siihen menee. Huoh, oikeastaan kuulostaa ihan turhalta työltä, ja on vaikea kuvitella että tässä maailmassa voisi koskaan oppia luottamaan kehenkään. Kun kuitenkin loppujen lopuksi oletkin siellä yksinhuoltajien joukossa, hakattuna, tai muuten vaan jätettynä. Voin sanoa, että sen jälkeen ei minulla olisi mitään armontunnetta jäljellä ja jonkun munat olisi kenties silvottuna.
Haluaako kaikki miehet seksiä.......
114
1351
Vastaukset
Olet fiksu nainen ja sinulla fiksuja ajatuksia, pidä ajatuksistasi kiinni, mielestäni olet oikeilla jäljillä, etsiessäsi elämänkumppania. :)
- Kilttiatm
Olen sen verran ujo että ei seksiä ihan heti. No ainakin 4-5 kk olisin valmis odottamaan mutta en 12 kk. Luottamus on just tärkeintä mutta naiset kuitenkin antaa niille pelimies jännämiehille ja niihin naiset haluaa tutustua koska ne ovat just niitä naisten ihannemiehiä.
- xvsdvcx
Tottakai, mitä sitä turhaan odottelemaan
- ei_pihtaamiselle
"Tyhmä kysymys, ja tiedän, että hyvä mies odottaisi oikeastaan melkein maailman tappiin asti....vai?"
Tarkoitat varmaankin että hullu mies odottaisi maailman tappiin
Täysjärkinen mies tajuaa ennen pitkää ettei tästä mitään tule ja alkaa etsimään fiksumpaa naista, pihtaajaa ei kannata muutenkaan ottaa, se pihtailu kun tuppaa jatkumaan tavalla tai toisella myöhemminkin
Fiksu mies pysyy erossa pihtaajista- nookonannat
Mikä on se kuuluisa maailmantappi.
Eiköpähän se tule kuvioon siinä vaiheessa kun ensimmäinen yhteinen yö vietetään...Eli aika pian.
Jotenkin hullu ajatus, et pitäis aikuisten ihmisten kuukausikaupalla ja jopa vuosi odottaa seksiä, kuin jotain mailman suurinta ihmettä.- sinkkustilla
Mulla on sama "ongelma" kuin ap:lla eli haluan ensin saada tutustua toiseen rauhassa ennen kuin seksi tulee kuvioihin. En kyllä ihan vuotta mutta ainakin 2-6kk. Tuntuu vaan että kaikki miehet olettaa että yhdessä vietetty yö tarkoittaa automaattisesti sitä että nyt saa seksiä ja minua tuo alkaa ahdista, en uskalla pyytää miestä yöksi tai mennä hänen luo mutta pelkkä päivisin treffailu ei tunnu tarpeeks intiimiltä tutustumiselta.
sinkkustilla kirjoitti:
Mulla on sama "ongelma" kuin ap:lla eli haluan ensin saada tutustua toiseen rauhassa ennen kuin seksi tulee kuvioihin. En kyllä ihan vuotta mutta ainakin 2-6kk. Tuntuu vaan että kaikki miehet olettaa että yhdessä vietetty yö tarkoittaa automaattisesti sitä että nyt saa seksiä ja minua tuo alkaa ahdista, en uskalla pyytää miestä yöksi tai mennä hänen luo mutta pelkkä päivisin treffailu ei tunnu tarpeeks intiimiltä tutustumiselta.
No ei tunnu ei....Mutta minä en ymmärrä lainkaan näitä aikarajoja mitä te tässä nyt mietitte...Eikö se seksi tule sieltä ihan itsekseen siinä vaiheessa kun ihminen kiihottuu?
Mutta mikä siinä seksissä sinua niin kauheasti pelottaa?
Tottakait sitä voi vain nukkuakkin alkuun yhdessä ainakin teoriassa, jos niin sovitaan, mutta en usko, että kovinkaan montaa yötä lopulta tarvitset seuraavalle portaalle. Nämä on vaan näitä ennakkopelkoja mitä ihmisillä on.- rretytyuuiiopopå
CamelBoots kirjoitti:
No ei tunnu ei....Mutta minä en ymmärrä lainkaan näitä aikarajoja mitä te tässä nyt mietitte...Eikö se seksi tule sieltä ihan itsekseen siinä vaiheessa kun ihminen kiihottuu?
Mutta mikä siinä seksissä sinua niin kauheasti pelottaa?
Tottakait sitä voi vain nukkuakkin alkuun yhdessä ainakin teoriassa, jos niin sovitaan, mutta en usko, että kovinkaan montaa yötä lopulta tarvitset seuraavalle portaalle. Nämä on vaan näitä ennakkopelkoja mitä ihmisillä on.Sinkkustillaa ei pelota seksi sinänsä vaan se että mies haluaa sitä vaikka hän ei. Koeta ymmärtää, että joidenkin mielestä seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen eikä satunnaisharrasteluksi. Eikä se tarkoita, ettei tekisi mieli seksiä. Kyllä minunkin tekisi mieli esim. syödä karkkia melkein joka päivä tai joskus lyödä jotain ärsyttävää pahaa ihmistä, mutta en tee niitä koska en ole eläin vaan osaan myös harkita.
rretytyuuiiopopå kirjoitti:
Sinkkustillaa ei pelota seksi sinänsä vaan se että mies haluaa sitä vaikka hän ei. Koeta ymmärtää, että joidenkin mielestä seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen eikä satunnaisharrasteluksi. Eikä se tarkoita, ettei tekisi mieli seksiä. Kyllä minunkin tekisi mieli esim. syödä karkkia melkein joka päivä tai joskus lyödä jotain ärsyttävää pahaa ihmistä, mutta en tee niitä koska en ole eläin vaan osaan myös harkita.
No mutta jos sulla on mies siinä vieressä nukkumassa, niin kyllähän siinä on jo tiettyyn pisteeseen asioita harkittu ja toisaalta jos sulla tekee mieli seksiä siinä tilanteessa, niin ketä se pidättäytyminen sitten palvelee? Kumit on keksitty, joten vaikea nähdä, että siinä voi oikeen menettää mitään ja toisaalta jos ei sinua paneta sitten siinä tilanteessa, niin sittenhän sitä ei tarvitse harrastaa,,niin,, se on ihan vapaaehtoista toimintaa, mutta kuten sanoin, niin ujommille ihmisille voi olla alkuun ihan rentouttavaa vaan nukkua siinä menemättä seksiin, joka on aivan täysin puhuttavissa ja sovittavissa oleva asia etukäteen. Ei tässä ole kyse siitä mitä minä ymmärrän ja en ymmärrä. Asia kannattaa ottaa vain puheeks etukäteen, nimittäin se turhautuminen mikä miehelle tulee ollessaan seksuaalisesti latautuneena naisen vieressä sängyssä ja sitten siinä mielentilassa äkisti torjutaan on jotain uskomatonta paskaa.
- nookonannat
Kyllä sitä miehellä on tarpeensa. pihtarit ei tätä taida ymmärtää.
- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
No mutta jos sulla on mies siinä vieressä nukkumassa, niin kyllähän siinä on jo tiettyyn pisteeseen asioita harkittu ja toisaalta jos sulla tekee mieli seksiä siinä tilanteessa, niin ketä se pidättäytyminen sitten palvelee? Kumit on keksitty, joten vaikea nähdä, että siinä voi oikeen menettää mitään ja toisaalta jos ei sinua paneta sitten siinä tilanteessa, niin sittenhän sitä ei tarvitse harrastaa,,niin,, se on ihan vapaaehtoista toimintaa, mutta kuten sanoin, niin ujommille ihmisille voi olla alkuun ihan rentouttavaa vaan nukkua siinä menemättä seksiin, joka on aivan täysin puhuttavissa ja sovittavissa oleva asia etukäteen. Ei tässä ole kyse siitä mitä minä ymmärrän ja en ymmärrä. Asia kannattaa ottaa vain puheeks etukäteen, nimittäin se turhautuminen mikä miehelle tulee ollessaan seksuaalisesti latautuneena naisen vieressä sängyssä ja sitten siinä mielentilassa äkisti torjutaan on jotain uskomatonta paskaa.
Tosiasiassa käy yleensä niin ettei mies usko, eikä osaa ottaa sovittua huomioon vaan alkaa kähmintä ja syyllistäminen joka päättyy siihen että nainen vain antaa tahtomattaan periksi. Taas yksi mies saanut pisteen tililleen ilman oikeaa sitoutumista naiseen.
- N_sivusta
nookonannat kirjoitti:
Kyllä sitä miehellä on tarpeensa. pihtarit ei tätä taida ymmärtää.
Se on tiedossa, että tarpeidensa käyttöön nainen suurimmalle osalle miehistä on. Tässä taas puhdas esimerkki syyllistämisestä.
N_sivusta kirjoitti:
Tosiasiassa käy yleensä niin ettei mies usko, eikä osaa ottaa sovittua huomioon vaan alkaa kähmintä ja syyllistäminen joka päättyy siihen että nainen vain antaa tahtomattaan periksi. Taas yksi mies saanut pisteen tililleen ilman oikeaa sitoutumista naiseen.
Joo..Epäilemättä siinä on tuo riski olemassa..Ikäänkuin mennään vaan ja nukutaan yhdessä, mut tosiasiassahan tuo tilanne kiihottaa miestä vain entisestään, kun tavallaan siinä ei ole mitään paineita hänelläkään:)
--Elämä on.- nookonannat
N_sivusta kirjoitti:
Se on tiedossa, että tarpeidensa käyttöön nainen suurimmalle osalle miehistä on. Tässä taas puhdas esimerkki syyllistämisestä.
Mies on mies , ja nainen on nainen mun mielestä kysynnän ja tarjonnan laki.
- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
Joo..Epäilemättä siinä on tuo riski olemassa..Ikäänkuin mennään vaan ja nukutaan yhdessä, mut tosiasiassahan tuo tilanne kiihottaa miestä vain entisestään, kun tavallaan siinä ei ole mitään paineita hänelläkään:)
--Elämä on.Osasin odottaa tämän kaltaista vastausta, mutta joillekin on menetettävää, mutta sinulta en odota että sitä ymmärtäisit.
Elämän ei tarvitse olla. - N_sivusta
nookonannat kirjoitti:
Mies on mies , ja nainen on nainen mun mielestä kysynnän ja tarjonnan laki.
Myös sinulta sellainen vastaus, joka oli odotettavissa.
N_sivusta kirjoitti:
Osasin odottaa tämän kaltaista vastausta, mutta joillekin on menetettävää, mutta sinulta en odota että sitä ymmärtäisit.
Elämän ei tarvitse olla.Kuten sanoin, niin siinä on riskinsä kun päätyy miehen sänkyyn, erototen jos ei tunne tarpeeks hyvin....Jos ei halua ottaa mitään riskejä elämässään, niin sitten sitä yhteistä yötä ei kannata varmaan toteuttaa....Tosi negatiivisia ihmisiä täällä..Josko voisit sinäkin vähän löysätä sitä vannetta pääsi ympärillä?
- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
Kuten sanoin, niin siinä on riskinsä kun päätyy miehen sänkyyn, erototen jos ei tunne tarpeeks hyvin....Jos ei halua ottaa mitään riskejä elämässään, niin sitten sitä yhteistä yötä ei kannata varmaan toteuttaa....Tosi negatiivisia ihmisiä täällä..Josko voisit sinäkin vähän löysätä sitä vannetta pääsi ympärillä?
Odotettava vastaus jälleen kerran, vaikka et ihan uskalla oma itsesi ollakaan jostain syystä, niin tunnistan kyllä ihmistyypin.
Vanteeni pidän sopivan kireällä, niin vältän erehtymästä vääriin miehiin, sinun vanteesi tuntuu olevan hyvin löysällä. N_sivusta kirjoitti:
Odotettava vastaus jälleen kerran, vaikka et ihan uskalla oma itsesi ollakaan jostain syystä, niin tunnistan kyllä ihmistyypin.
Vanteeni pidän sopivan kireällä, niin vältän erehtymästä vääriin miehiin, sinun vanteesi tuntuu olevan hyvin löysällä.Miten niin en uskalla olla oma itseni.. Mikä on minun ihmistyyppini?
Jos puhun pelkästään itsestäni ja omalta kannaltani, niin minähän oon semmonen tyyppi jonka sana pitää aina...Eli jos mun kans sopii jotain, niin siihen voi luottaa. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä luotettavia, joten sitä kannattaa miettiä kenen petiin yöks lähtee nukkumaan. Mut eiköhän suurinosa miehiä kumminkin ymmärrä mitä -ei- tarkoittaa. En lähtisi painostamaan, jos nään/aistin ettei sitä halua.- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
Miten niin en uskalla olla oma itseni.. Mikä on minun ihmistyyppini?
Jos puhun pelkästään itsestäni ja omalta kannaltani, niin minähän oon semmonen tyyppi jonka sana pitää aina...Eli jos mun kans sopii jotain, niin siihen voi luottaa. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä luotettavia, joten sitä kannattaa miettiä kenen petiin yöks lähtee nukkumaan. Mut eiköhän suurinosa miehiä kumminkin ymmärrä mitä -ei- tarkoittaa. En lähtisi painostamaan, jos nään/aistin ettei sitä halua.En ole sinulle sopiva nainen. Huomaan sen jo kirjoituksistasi rivien välistä. Jos kohtaisimme jossain sattumalta, niin uskon että huomaisin sen vielä nopeammin, olen oppinut läksyni. Kertomuksiin en luota vaan oikeisiin asioihin. Kaikki eivät vain halua samoja asioita, koska elämänkatsomus on erillainen.
N_sivusta kirjoitti:
En ole sinulle sopiva nainen. Huomaan sen jo kirjoituksistasi rivien välistä. Jos kohtaisimme jossain sattumalta, niin uskon että huomaisin sen vielä nopeammin, olen oppinut läksyni. Kertomuksiin en luota vaan oikeisiin asioihin. Kaikki eivät vain halua samoja asioita, koska elämänkatsomus on erillainen.
No niin...Saat tämän kuullostamaan ihan pakeilta vaikken tiennyt yrittäneeni mitään, mutta et sanonut vielä minun ihmistyyppiäni tai mitä tarkoitit etten ole oma itseni...Kirjoittelen sitä muka kuin ajatus juoksee mitään suodattamatta, joten rivien väliin eikä taakse jää liikaa asioita.
- kokemattoman-näkökulma
CamelBoots kirjoitti:
Se että on menty tiettyyn pisteeseen ei tarkoita, että pitäisi tai voisi mennä heti vieläkin pidemmälle.
Seksillä on muitakin seurauksia kuin mahdollinen raskaus tai sukupuolitaudit: kokemus. Kumi ei tee tehdystä tekemätöntä. Se on vähän sama kuin jos käy jossain hienossa paikassa 1. tai 10. kertaa - ei ole sama kokemus. 1. seksikerran voi kokea vain kerran, ja alkuun ne pari seuraavaakin lienevät vielä aika ainutlaatuisia. Jatko on erilaista. Itse ainakin haluaisin tulevan kumppanini olevan laillani kokematon, jotta tilanne olisi molemmille samanlainen. Sitten on sekin, että seksikumppanien vaihtaminen aiheuttaa inflaation, ei mitä enemmän partnereita, sitä vähemmän ainutlaatuinen yksi on. En haluaisi myöskään joutua ajattelemaan, että oma toivottavasti pysyvä kumppanini on harrastanut seksiä muidenkin kanssa - mielestäni on outoa, että yleisesti pidetään pettämistä pahana mutta aiempia suhteita ei, vaikka ei niissä ole tavallaan mitään eroa. - N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
No niin...Saat tämän kuullostamaan ihan pakeilta vaikken tiennyt yrittäneeni mitään, mutta et sanonut vielä minun ihmistyyppiäni tai mitä tarkoitit etten ole oma itseni...Kirjoittelen sitä muka kuin ajatus juoksee mitään suodattamatta, joten rivien väliin eikä taakse jää liikaa asioita.
"Eli jos mun kans sopii jotain, niin siihen voi luottaa. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä luotettavia, joten sitä kannattaa miettiä kenen petiin yöks lähtee nukkumaan."
Luuletko olevasi ainoa, kenen suusta nämä sanat on kuultu?
Kertoisitko hieman parisuhteistasi, eli kuinka pitkiä ja millaisia suhteita sinulla on ollut?
Itselläni luultavasti hieman erillainen parisuhde historia kuin sinulla, sekä suhtautuminen suhteisiin. N_sivusta kirjoitti:
"Eli jos mun kans sopii jotain, niin siihen voi luottaa. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä luotettavia, joten sitä kannattaa miettiä kenen petiin yöks lähtee nukkumaan."
Luuletko olevasi ainoa, kenen suusta nämä sanat on kuultu?
Kertoisitko hieman parisuhteistasi, eli kuinka pitkiä ja millaisia suhteita sinulla on ollut?
Itselläni luultavasti hieman erillainen parisuhde historia kuin sinulla, sekä suhtautuminen suhteisiin.No ehkä mä nyt en lähde mahdollisia tai mahdottomiakaan suhteitani tässä yleisellä palstalla kauheasti läpikäymään...Epäilemättä niitä sinulla on enemmän taustalla...Kyllä minulla vakava suhtautuminen on parisuhteeseen, eli tuskin kuulun näihin massa eroajiin. Toisaalta naimisiin tuskin koskaan tulen menemään. Avoliitto on lähinnä se mikä saa riittää minulle tulevaisuudessa, jos oikeen asiat natsaa jonkun naisen kans.
kokemattoman-näkökulma kirjoitti:
Se että on menty tiettyyn pisteeseen ei tarkoita, että pitäisi tai voisi mennä heti vieläkin pidemmälle.
Seksillä on muitakin seurauksia kuin mahdollinen raskaus tai sukupuolitaudit: kokemus. Kumi ei tee tehdystä tekemätöntä. Se on vähän sama kuin jos käy jossain hienossa paikassa 1. tai 10. kertaa - ei ole sama kokemus. 1. seksikerran voi kokea vain kerran, ja alkuun ne pari seuraavaakin lienevät vielä aika ainutlaatuisia. Jatko on erilaista. Itse ainakin haluaisin tulevan kumppanini olevan laillani kokematon, jotta tilanne olisi molemmille samanlainen. Sitten on sekin, että seksikumppanien vaihtaminen aiheuttaa inflaation, ei mitä enemmän partnereita, sitä vähemmän ainutlaatuinen yksi on. En haluaisi myöskään joutua ajattelemaan, että oma toivottavasti pysyvä kumppanini on harrastanut seksiä muidenkin kanssa - mielestäni on outoa, että yleisesti pidetään pettämistä pahana mutta aiempia suhteita ei, vaikka ei niissä ole tavallaan mitään eroa.No tokkopa sinkkuna voi ketään pettää ja eipähän niitä panokavereita liikaa tuskin kellään miehellä ole, jos jotain rimaa pitää elämässään, mutta toisaalta tuossa sinun viestissäsi paistaa se tyypillinen neitseen ajatusmalli, jossa kuvitellaan seksin olevan jotenkin niin tavattoman ihanata ja ainutlaatuista.....Voin vaan sanoa, et me kaikki on ajateltu joskus noin. Sitten aletaan ymmärtää elämää toivottavasti jossain kohtaa. Nähdään myös se, et se seksi on vaan vähän niin kuin lautasellinen ruokaa. Sä syöt sen, unohdat sen ja siirryt seuraavaan asiaan elämässä. Hmm... nuoruus, romantiikan nälkä ja satumaiset kuvitelmat.
- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
No ehkä mä nyt en lähde mahdollisia tai mahdottomiakaan suhteitani tässä yleisellä palstalla kauheasti läpikäymään...Epäilemättä niitä sinulla on enemmän taustalla...Kyllä minulla vakava suhtautuminen on parisuhteeseen, eli tuskin kuulun näihin massa eroajiin. Toisaalta naimisiin tuskin koskaan tulen menemään. Avoliitto on lähinnä se mikä saa riittää minulle tulevaisuudessa, jos oikeen asiat natsaa jonkun naisen kans.
Nyt meni arviosi pahasti väärin, minulla toki on varmasti pidemmistä suhteista kokemusta, mutta sinulla taas varmasti seksi kumppanien määrä on isompi. Myös suhtautuminen parisuhteeseen on minulla vakavampaa, kuin sinulla. En tiedä miksi, mutta tykkään myös leikitellä sinun kaltaistesi miesten kanssa, kun te niin innokkaasti yritätte tuttavuutta tehdä, ilmeenne on aina oiva palkinto, kun hunajaa ei ollutkaan saatavilla kovasta yrityksestä huolimatta. Olen hyvä testaamaan sulhoja nykyisin, eli jos joskus kaltaiseni kohtaat, niin varaudu yllätykseen.
- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
No tokkopa sinkkuna voi ketään pettää ja eipähän niitä panokavereita liikaa tuskin kellään miehellä ole, jos jotain rimaa pitää elämässään, mutta toisaalta tuossa sinun viestissäsi paistaa se tyypillinen neitseen ajatusmalli, jossa kuvitellaan seksin olevan jotenkin niin tavattoman ihanata ja ainutlaatuista.....Voin vaan sanoa, et me kaikki on ajateltu joskus noin. Sitten aletaan ymmärtää elämää toivottavasti jossain kohtaa. Nähdään myös se, et se seksi on vaan vähän niin kuin lautasellinen ruokaa. Sä syöt sen, unohdat sen ja siirryt seuraavaan asiaan elämässä. Hmm... nuoruus, romantiikan nälkä ja satumaiset kuvitelmat.
Odotettava vastaus sinulta.
N_sivusta kirjoitti:
Nyt meni arviosi pahasti väärin, minulla toki on varmasti pidemmistä suhteista kokemusta, mutta sinulla taas varmasti seksi kumppanien määrä on isompi. Myös suhtautuminen parisuhteeseen on minulla vakavampaa, kuin sinulla. En tiedä miksi, mutta tykkään myös leikitellä sinun kaltaistesi miesten kanssa, kun te niin innokkaasti yritätte tuttavuutta tehdä, ilmeenne on aina oiva palkinto, kun hunajaa ei ollutkaan saatavilla kovasta yrityksestä huolimatta. Olen hyvä testaamaan sulhoja nykyisin, eli jos joskus kaltaiseni kohtaat, niin varaudu yllätykseen.
No niin...Vai on parisuhteeseen suhtautuminen vakavampaa sinulla:D
Josko seuraava parisuhteesi sitten jo kestäisikin;)
No turhapa sulle on vastata jos kerran tiedät mitä sanon etukäteen....Ps koetan välttää elämässä narsisteja naisia, joten tuskimpa tullaan kohtaamaan.- N_sivusta
CamelBoots kirjoitti:
No niin...Vai on parisuhteeseen suhtautuminen vakavampaa sinulla:D
Josko seuraava parisuhteesi sitten jo kestäisikin;)
No turhapa sulle on vastata jos kerran tiedät mitä sanon etukäteen....Ps koetan välttää elämässä narsisteja naisia, joten tuskimpa tullaan kohtaamaan.Kerroit jo kaiken, sekä sanallisesti että sanattomasti, kertomatta jättämäsi kohdat kertoivat loput. Minulla on ollut kaksi pienempää suhdetta ja yksi todella pitkä. Narsisti taitaa löytyä vain peilistä, kun sinne katsot. Toivottavasti kukaan, ketä ei ole sinun kaltaisesi erehdy sinun kanssasi mihinkään, satuttaa vain itsensä, sinä et, koska olet mitä olet. Olet kuitenkin hellyyttävän yksinkertainen, joten en usko kenenkään fiksun naisen sinuun erehtyvän tahtomattaan.
Mietin vain mahdatko ymmärtää edes linkin videon yhtäläisyyttä sinuun?
https://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1A N_sivusta kirjoitti:
Kerroit jo kaiken, sekä sanallisesti että sanattomasti, kertomatta jättämäsi kohdat kertoivat loput. Minulla on ollut kaksi pienempää suhdetta ja yksi todella pitkä. Narsisti taitaa löytyä vain peilistä, kun sinne katsot. Toivottavasti kukaan, ketä ei ole sinun kaltaisesi erehdy sinun kanssasi mihinkään, satuttaa vain itsensä, sinä et, koska olet mitä olet. Olet kuitenkin hellyyttävän yksinkertainen, joten en usko kenenkään fiksun naisen sinuun erehtyvän tahtomattaan.
Mietin vain mahdatko ymmärtää edes linkin videon yhtäläisyyttä sinuun?
https://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1AVittu mitä paskaa soperrat....Kyllä minä sen verran tajuat, et sä oot tämä sama stalkkeri homo, joka käyttää täällä nimimerkkiä MGTOW
---Sä olet poika aika reppana jopa idiootiksi.CamelBoots kirjoitti:
Vittu mitä paskaa soperrat....Kyllä minä sen verran tajuat, et sä oot tämä sama stalkkeri homo, joka käyttää täällä nimimerkkiä MGTOW
---Sä olet poika aika reppana jopa idiootiksi.Jeps, pikku sankari täällä näkee harhoja, kannattaa vaihtaa lääkkeet, mutta jos haluat voin osallistua tähänkin lässytykseen.
- ruma-ätmi
Ei kaikki halua, ne haluaa keillä muna seisoo.
- parempi_antaa_heti
Parempi vaan antaa heti, jos mies tykkää ja haluaa jatkaa suhdetta niin parempihan se on että pysyy koska oikeasti tykkää, eikä vaan siksi että odottaa jotain palkintoa, eli seksiä
- noin30Vmies
Riippuu, jos netissä bongattu ja elämäntarinat jo vaihdettu, kemiat hyväks havaittu niin miksei panohommia vois miettiä melko pian jos siltä vain tuntuu. Eli tapaamiskerroilla 1-3, tuskinpa itse pysyisin housuissani kovin kauaa mukavan naisen kohdalle sattuessa ja kyllä se jutuissani olisi jo käynyt ilmi, että häntä haluan, jos vain vastakaikua olisin saanut. Kun molemmat haluavat niin kyllähän sen lopputuloksen sitten tietää. Seksi on iso-osa ihmisen arkea, halusipa sitä vannepäät tai ei.
Livetilanne onkin eri juttu, ainakin itselle. Kyllä sitä sen verran pitää toisesta tietää ennenkuin vapaansa virittelee kalastus kuntoon. Ei nuo yhdenillan jutut kovin lähellä sydäntä ole niin pitää olla sitten varma mihin sitä on ryhtymässä. Eli rauhallinen tutustuminen, treffailu, keskustelu ja sitten voi miettiä niitä kylvöhommia.
Tämmöiset "milloin"_mitäkin_tehdään jutut orastavassa suhteessa ovat yleisesti mielestäni täyttä paskaa. Jos siinä sohvalla maatessa nainen on käynyt vaihtamassa alushousujaan jo kolmatta kertaa kun se miehen "kännykkä" on painanu pakaraa vasten koko illan. Jos sillo ajattelee "en voi kun vastahan me tavattiin" voit sä, ota se muna käteen ja laita se sinne mihin se kuuluu. Elämänohje kaikille kaikkeen, enemmän tekoja vähemmän ajatuksia.
"We think too much and feel too little"
- Charlie Chaplin.
Kiitos hei!- C__C
"Elämänohje kaikille _kaikkeen_ enemmän tekoja vähemmän ajatuksia." :--DD väitän että aika vaarallinen elämänohje.
- m-i-e-s
Tabletti on huono kirjoitustyökalu, joten vastaan lyhyesti. 6kk säännöllinen tapailu on ehdoton minimi, 4kk tai aikaisemmin alkaa olemaan lyhyt aika. 12kk jälkeen jos ei ole ollut mitään koskettelua, hyväilyä, kädestä pitämistä, on tulkinta ystävyys, ei enempää
Tuskimpa aloittaja ihan tuota tarkoitti, siis miten itse sen ymmärsin, luultavasti tämäkin asia, niin "lukijan silmissä", että toinen ymmärtää toisin, kuin joku muu.....
- m-i-e-s-2
MGTOW kirjoitti:
Tuskimpa aloittaja ihan tuota tarkoitti, siis miten itse sen ymmärsin, luultavasti tämäkin asia, niin "lukijan silmissä", että toinen ymmärtää toisin, kuin joku muu.....
AP kysyi, millä aikataululla mies haluaa seksiä, ja m-i-e-s vastasi juuri siihen.
- m-i-e-s
En edes lukenut, ei kun aurinko paistoi silmään. ;)
Aloittaja kysyi haluaako kaikki miehet saunaan mahdollisimman nopeasti. Vastaukseni oli ei, minimi aika on minulla noin 6kk, mitä ennen en edes harkitse liikkeitä siihen saunomisen suuntaan. Mikäli se silti tapahtuu, niin 4kk tai sitä aikaisemmin on liian aikaista. Ensimmäisillä treffeillä ei suoraan kanneta elämäntila-/sukuselvitystä. Vuoden tai kahden jälkeen saattaa selvitä, että löytyy sisaruksia, eli ei ikinä ilman varauksia takki auki.
12kk aikana tarvitsee kumminkin olla jotain himoa tai hellyyden osoituksia, sillä muuten tulkinta on ystävyys suhde. Sama kuin kävisi työpaikkalounaalla Ritvan kanssa. Hitto, aurinko katosi. m-i-e-s-2 kirjoitti:
AP kysyi, millä aikataululla mies haluaa seksiä, ja m-i-e-s vastasi juuri siihen.
m-i-e-s, niinkuin kaikki miehet ovat yksilöitä, joten ei voi yleitää, niinkuin totesin.
"Tuskimpa aloittaja ihan tuota tarkoitti, siis miten itse sen ymmärsin, luultavasti tämäkin asia, niin "lukijan silmissä", että toinen ymmärtää toisin, kuin joku muu....."
Jokaisella yksilöllä on oma mielipide, joten on turha alkaa yleistämään mistään asiasta yhtään mitään, mitä mies tai nainen haluaa/tekee, ollakseen mies tai nainen, se tuntuu olevan monellakin yksilöllä aika pahasti "hakusessa", niin palstalla, kuin oikeassa elämässä.
Siksi olisi varsin fiksua, yrittää etsiä kumppani, joka on samalla "taajuudella", jos ei jopa "sieluntoveri", eli persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma mahdollisimman yhteen sopivat, ei ole "oikeaa" tai "väärää", on vain toisilleen sopivia kumppaneita, sekä toisilleen sopimattomia, hyvin yksinkertainen asia, mutta monelle tahattomasti tai tahallisesti, niin vaikea asia ymmärtää....- ssssssstsstt
MGTOW kirjoitti:
m-i-e-s, niinkuin kaikki miehet ovat yksilöitä, joten ei voi yleitää, niinkuin totesin.
"Tuskimpa aloittaja ihan tuota tarkoitti, siis miten itse sen ymmärsin, luultavasti tämäkin asia, niin "lukijan silmissä", että toinen ymmärtää toisin, kuin joku muu....."
Jokaisella yksilöllä on oma mielipide, joten on turha alkaa yleistämään mistään asiasta yhtään mitään, mitä mies tai nainen haluaa/tekee, ollakseen mies tai nainen, se tuntuu olevan monellakin yksilöllä aika pahasti "hakusessa", niin palstalla, kuin oikeassa elämässä.
Siksi olisi varsin fiksua, yrittää etsiä kumppani, joka on samalla "taajuudella", jos ei jopa "sieluntoveri", eli persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma mahdollisimman yhteen sopivat, ei ole "oikeaa" tai "väärää", on vain toisilleen sopivia kumppaneita, sekä toisilleen sopimattomia, hyvin yksinkertainen asia, mutta monelle tahattomasti tai tahallisesti, niin vaikea asia ymmärtää....Mitä ¤%/(&¤""#¤ sä oikein sekoilet? "Siis kun aloitat tapailun, kauanko olisit valmis odottamaan sitä, että saisit seksiä?" käsitätkö? m-i-e-s vastasi, sä jankutat jostain ihan omasta aiheestas.
- PalstaÄtmi01
AP kysyy, haluuko miehet seksiä heti vai kauanko on hyvä aika odottaa. Mun mielestä toi m-i-e-s-nimimerkin 6-12kk ei todellakaan ole pikasuhteilua tai vonkaamista. Ja on selvästi vastaus ketjun kysymykseen. Jos sä haluut että puhutaan jostain ihan muusta niin tee oma ketju, tai yritä ees perustella, mistä tässä ketjussa sun mielestä pitäis puhua.
PalstaÄtmi01 kirjoitti:
AP kysyy, haluuko miehet seksiä heti vai kauanko on hyvä aika odottaa. Mun mielestä toi m-i-e-s-nimimerkin 6-12kk ei todellakaan ole pikasuhteilua tai vonkaamista. Ja on selvästi vastaus ketjun kysymykseen. Jos sä haluut että puhutaan jostain ihan muusta niin tee oma ketju, tai yritä ees perustella, mistä tässä ketjussa sun mielestä pitäis puhua.
En tiedä miksi kommentti poistettu, mutta ap kysyi seuraavaa.
"Ja siis syy ihan se, että miehen täytyy olla luottamuksen arvoinen, ja tämän seksittömän ajanjakson tarkoituksena on selvittää millainen mies todella on, oppia luottamaan tähän ja arvoida onko hänestä elämänkumppaniksi."
"Oikeastaan parempi kysymys olisi, että löytyykö maailmasta miehiä, jotka eivät jätä tai kohtele huonosti hyvää naista."
Ymmärrämme varmasti ap:n aloittaman ketjun eritavalla, johtuen ehkä sitten siitä, että kysymys taitaa olla moniuloitteinen, jokainen lukee ja ymmärtää sen omalla tavalla, ehkä olette sitten oikeassa, jokaisella oma tyyli.MGTOW kirjoitti:
En tiedä miksi kommentti poistettu, mutta ap kysyi seuraavaa.
"Ja siis syy ihan se, että miehen täytyy olla luottamuksen arvoinen, ja tämän seksittömän ajanjakson tarkoituksena on selvittää millainen mies todella on, oppia luottamaan tähän ja arvoida onko hänestä elämänkumppaniksi."
"Oikeastaan parempi kysymys olisi, että löytyykö maailmasta miehiä, jotka eivät jätä tai kohtele huonosti hyvää naista."
Ymmärrämme varmasti ap:n aloittaman ketjun eritavalla, johtuen ehkä sitten siitä, että kysymys taitaa olla moniuloitteinen, jokainen lukee ja ymmärtää sen omalla tavalla, ehkä olette sitten oikeassa, jokaisella oma tyyli.Täytyy huomioida, että ap:n alkuperäinen kysymys on ylimpänä, johon keskusteluavaus oleellisesti liittyy, alempana on henkilön omia pohdintoja asian suhteen ja viimeiseksi olisi henkilön pohdinta paremmaksi kysymykseksi, joka johdattele niitä aloittajan arvoja ja mietteitä kokonaiskuvaa ajatellen, olematta niinkään kysymys, vaikka se kysymysmuotoon on laitettu.
Kysymys itsessään on yksiselitteinen, siihen on tuotu lisävivahteita ja enemmän sisältöä, näkemystä jolla mahdollisesti toivotaan laaja-alaisempaa pohdintaa asian suhteen ja pallottelemaan eri vaihtoehdoilla tai ainakin tuomaan lukijalle enemmän perspektiiviä.lindqvist kirjoitti:
Täytyy huomioida, että ap:n alkuperäinen kysymys on ylimpänä, johon keskusteluavaus oleellisesti liittyy, alempana on henkilön omia pohdintoja asian suhteen ja viimeiseksi olisi henkilön pohdinta paremmaksi kysymykseksi, joka johdattele niitä aloittajan arvoja ja mietteitä kokonaiskuvaa ajatellen, olematta niinkään kysymys, vaikka se kysymysmuotoon on laitettu.
Kysymys itsessään on yksiselitteinen, siihen on tuotu lisävivahteita ja enemmän sisältöä, näkemystä jolla mahdollisesti toivotaan laaja-alaisempaa pohdintaa asian suhteen ja pallottelemaan eri vaihtoehdoilla tai ainakin tuomaan lukijalle enemmän perspektiiviä.Kysymys on varmasti moniuloitteinen, mutta uskoisin tässäkin tapauksessa, oikean vastauksen löytyvän ap:lta itseltään, hän ei tunnu ihmiseltä, joka "kilauttaa kaverille" ja toimii niiden ohjeiden mukaan, vaan toimii itsestään löytyvien vastauksien mukaan.
Luultavasti hän on hyvin tiedostava ihminen, eli tietää omat tapansa toimia, mutta koska poikkeaa "massasta", niin hän joutuu kyseenalaistamaan omia ajatuksiaan/tapojaan välillä ennemmän, välillä vähemmän, mutta joissakin tapauksissa, vaikka pääsisi helpommalla, kun toimisi toisin, niin se ei ole aina niin helppoa tai edes mahdollistakaan, ainakaan niin, että lopputulos olisi tyydyttävä.
- cccbvbxxvcxcxc
Haluan seksiä vasta kun ollaan parisuhteessa, eli en ainakaan alle parin viikon tuntemisella. Toisaalta jos parissa kk:ssa ei osata päättää aletaanko olla yhdessä vai ei, niin kummallista on. Ideaalisesti ehkä 3-4 vko, edellyttäen että nainen haluaa tutustua kunnolla. Valitettavasti suurin osa löytää kalenterista tilaa treffeille parin viikon välein, ja eihän siinä mitään tutustumista tapahdu.
- ujnoplivtcom
Ihmistä ei opi tuntemaan vuodessa, ei aina kymmenessäkään.
suhteita ei kannata muusta syystä alkaa kuin rakkaudesta ja voin luvata että kun olet rakastunut, haluat miestä niin paljon kuin ikinä. Sillon ei tule enää mieleenkään miettiä pitääkö olla 1,2,3 vai 20 treffit ennen seksiä. Jos sellaista pohdit, et ole ihastunut/rakastunut eikä sinulla ole oikeaa treffikumppania.- kunnon-ihminen.5780
Jos et pohdi, olet eläin etkä ihminen.
- N_sivusta
kunnon-ihminen.5780 kirjoitti:
Jos et pohdi, olet eläin etkä ihminen.
Hyvin sanottu.
- koeajoheti
Kyllä tavaraa pitää päästä kokeilemaan ennen kuin tekee kaupat
- 243531
Tavara löytyy korvien välistä.
- nookonannat
Sinnekkö sitä sitten.
- koeajoheti
Kyllä tavaraa pitää päästä kokeilemaan, ennen kuin tekee kaupat
- 534426
Tavara löytyy korvien välistä!
- nookonannat
juurikin näin. Kukaan ei osta pölyimuria summanmutikassa. täytyy tietää imuteho, ja kuluttaja testi tulos.
- N_sivusta
nookonannat kirjoitti:
juurikin näin. Kukaan ei osta pölyimuria summanmutikassa. täytyy tietää imuteho, ja kuluttaja testi tulos.
Säälittävä mies reppana.
- jnlmpnuhbl
Jos henkisel tasol on kemiaa, se ei tarkota että sängyssä olisi kemiaa. Siksi on sitä parempi mitä nopemmin testaa sujuuko sängyssä. Sit vituttaa jos on tuntenu puol vuotta ja menee sänkyyn ja on et eikää
Tämä on puuroa. Tylsää.- agfdjkllkö
Sulla on oudot käsitykset seksistä. Osta joku mittatilausnukke.
- N_sivusta
agfdjkllkö kirjoitti:
Sulla on oudot käsitykset seksistä. Osta joku mittatilausnukke.
Suosittelen hänelle samaa, kuin sinä.
- ei_kannata_odotella
Naisilla tuntuu olevan jokin kuvitelma että parisuhde toimisi paremmin jos seksiä odotetellaan, totuus on kuitenkin ettei parisuhteen kestolla tai onnellisuudella ole mitään korrelaatiota sen kanssa kuinka nopeasti seksiä on harrastettu
Moni hyvä suhde on alkanut seksillä, eli se yhden yön suhde ei ole jäänytkään yhteen yöhän - Sinkku-mut-en-renttu
Parempi vaan olla neitsyt jos haluaa pihdata 12 kuukautta. Suhteessa pitää olla tunteita ja seksisi tuo sen rakastumisen tunteen. Noin kylmää naista ei kukaan huoli
- ruma-ätmi
Kaikki riippuu onnesta millaisen kumppanin saat. Naisilla on hono tuuri kun saavta kaikki pelimiehet ja jännämiehet. Ja meitä kunnollisia ei kukaa nainenole koskaan halunnut.
- Odotuspalkitaan
Arvostan sinun kaltaistasi naista, joka ei ole heti valmis sänkyyn. Vaikea antaa mitään aikataulua kauanko voi odottaa. Vuoden, jos joutuisi odottamaan olisi aivan kamalaa. En uskoisi, että voisit myöskään vastustaa minua kovin pitkään. Erästä ujoa naista olisin kyllä valmis odottamaan , vaikka siinä menisikin mielenterveys tyystin.
- Odottanut.herrasmies
Kerran olin yhden naisen kanssa puoli vuotta ennen kuin harrastimme seksiä. Hänellä oli ollut vaikea ero ja sen takia luottamus oli mennyt. Olin täydellinen herrasmies ja odotin kunnes hän oli valmis.
Oli helppo odottaa kun minulla oli pari vakipanoa joten ei tehnyt tiukkaakaan. Aivan sattumalta toinen vakipano paljastui ja nainen sai kohtauksen, olin muka pettänyt. En tietenkään ollut sillä ennen seksiä ei ole mitään suhdetta. Kun aloimme seurustella en vakipanojen kanssa enää ollut. Eipä silti, ero tuli mutta en kyllä perään itkenyt. Omituinen nainen- kunnonmies443289
Olet sairas.
- Nimi_erkki
Ennenhän se olikin noin mutta nyt sun siskos on pistänyt sut pahaan kilpailutilanteeseen. Lähes kaikilta naisilta saa jos ei nyt ekana iltana niin kuukauden sisään kuitenkin. Siinä vauhdissa jää noi vuoden jahkailijat vetämään sormeen.
- itsetutkiskelun_paikka
Oikeastaan aloittajan suurin ongelma ei ole se ettei tiedä monenko kuukauden tapailun jälkeen harrastaa seksiä. Eihän sitä voi minkään kuluneen ajan perusteella sanoa. Joskus se on viikko. Joskus vuosi.
Suurin ongelma paistaa aloituksen loppupuolen lauseista, jossa aloittaja ilmaisee aika selvästi ettei luota yhteenkään mieheen ja miettii jo hakatuksi ja jätetyksi joutumista ja miehen munien silpomista. Siitä lähtökohdasta ei pitäisikään harrastaa seksiä. Ihan sama kauanko mies olisi valmis odottamaan, jos nainen itse ei ole valmis keneenkään luottamaan.
Jos vuodenkaan päästä ei ole valmis seksiin, ei se kumppani selvästikään ole itselle oikea eikä sellaiseksi tule muuttumaan vaikka vielä monta vuotta lisääkin tapailisi. Tai kenties henkilöllä itsellään on ylitsepääsemättömiä luottamusongelmia jotka eivät ole edes vuodessa korjaantuneet. Silloin on aika erota. Mies luultavasti silloin vuoden päästä tekeekin sen naisen puolesta kun ymmärtää että parisuhteesta tulisi ennen pitkää huono, kun naiselta puuttuu joko luottamus mieheen tai halu miestä kohtaan. Kumpi tahansa puute riittää ennen pitkää tuhoamaan sen suhteen. - yksi.mies.vaan
Seurustelin kerran kiinalaisen neitsyt-tytön kanssa. Hän olisi halunnut odottaa avioliittoon asti ennen ensimmäistä kertaa. Teimme kyllä kaikenlaista muuta kivaa paitsi yhdyntää, mutta siinä kahden kuukauden kohdalla en oikein enää jaksanut odottaa ja erosimme. Eron syinä oli muitakin asioita, mutta tuollainen pitkä seksitön kausi ei ole normaalia.
- black.heart
Itselläni seksi kuuluu vain molemminpuoliseen rakkauteen ja määrittelenkin itseni lähinnä "luottamusseksuaaliksi". Jos molemmat ovat kuitenkin rakastuneita ja kaikki tuntuu henkisesti ja fyysisesti oikealta, on turha silti odottaa merkkiä taivaalta. Nykykulttuurin ongelma tältä kannalta vain on se, että siihen kuuluu valtavirtana pyrkimys seksiin myös tuntemattomien kanssa ja se on muutoinkin varsin opportunistinen ja pettävä. Valehteleminen on harvoille ongelma silloin, kun se edistää omaa etua tai nautintoa.
Enemmistö ihmisistä on kuitenkin persoonaltaan varsin kehittymättömiä, ja he etsivätkin vain mahdollisimman suuria aisti ja tunne elämyksiä. Juuri näihin hedonistisiin piirteisiin nykykulttuuri vetoaa samalla, kun kaikki pitää saada heti. Luottamusta etsivän pitäisi osata karsia jotenkin nämä tapaukset vain pois. Täytyy myös muistaa, että aivot ovat lopulta tärkein seksuaalinen elin. Toiselle luottamus voi tuoda seksuaalista nautintoa siinä, missä hedonisti saa nautintoa rivakoista ja oikeista otteista. Se miten koemme onkin omissa aivoissamme.
Tässä maailmassa herkän ihmisen pitää vain osata olla varuillaan olematta kuitenkaan vainoharhainen, tai pitää suojavarustuksensa muuraamatta itseään sisään. Ehkä jotain taistelemisen arvoista on vielä maailmassakin jäljellä, minkä voisi laskea myös suojamuuriensa lävitse, vaikka aina siihen ei enää jaksakaan uskoa.- toistatietä
Elämä on liian lyhyt pelkäämään sydänsuruja.
- Lihatpiiloon
Korkeintaan 3h , ja sit meille vai teille ja kuteet weks .
- KokemuksestaOppii
Yleensä suhteeseen jossain vaiheessa, enkä tarkoita vuotta, kuuluu läheisyys. Eli nukutaan yhdessä, katsellaan leffaa sylikkäin, jne. Kyllä se seksittömyys alkaa olla melko tuskallista silloin.
En pysty sanomaan tarkkaa aikaa, mutta sanotaan että kuukausi olisi varmasti ok ja vuosi ei varmasti olisi :)
Sitten on toinen juttu. Nimittäin olen tuntenut pari naista jotka ap:n tavoin panttasivat ja puhuivat siitä kuinka miehen tulee voittaa luottamus. Sitten vastaan tuli baarissa pelimies, ja pum heti sänkyyn. Kuulemma kaikki vain tapahtui, mies oli ihana, he eivät ymmärtäneet miksi rakastuivat mieheen jota eivät voineet saada, jne.
Minä en ainakaan olisi se mies joka odottaa, jos on syytä edes kuvitella että joku toinen saisi yhtään nopeammin.- 1212
Tuo on aivan totta. Minäkin tunnen pari sellaista nörttityttöä jotka rakastuivat pelimieheen. Yksi on jo vuosia haaveillut erään puolitunnetun bändin nokkamiehestä.
Vaikka kokemattomuus ja romanttisuus ovatkin plussaa, yhdessä niissä on se heikkous että usein kokemattomat JA romanttiset tytöt lankeavat pelimiehiin ja koska he ajattelevat vain tunteilla, heille se peli = aito rakkaus. "Minä en ainakaan olisi se mies joka odottaa, jos on syytä edes kuvitella että joku toinen saisi yhtään nopeammin."
Siksipä se tutustuminen on molemmin puolista, kyllä tietystä käytöksestä sen huomaa, jos kerran on SELVÄSTI sovittu, että tutustutaan toisiin ja katsotaan johtaako tutustuminen elämänkumppanuuteen.
Taas painotan puhumisen tärkeyttä, siis puhukaa hyvät ihmiset, ketään ei ole ajatustenlukija, jos on jotain epäselvyyttä jostain asiasta, niin teille kaikille on puheen lahja annettu, joten käyttäkää sitä, älkääkä IKINÄ ajatelko toisen puolesta, vaan PUHUKAA.
AP muuten puhuu aidosta & rehellisestä elämänkumppanuudesta, katsokaa osa vastauksianne, ette taida olla lähelläkään samalla "taajuudella" kuin AP.- 1212
MGTOW kirjoitti:
"Minä en ainakaan olisi se mies joka odottaa, jos on syytä edes kuvitella että joku toinen saisi yhtään nopeammin."
Siksipä se tutustuminen on molemmin puolista, kyllä tietystä käytöksestä sen huomaa, jos kerran on SELVÄSTI sovittu, että tutustutaan toisiin ja katsotaan johtaako tutustuminen elämänkumppanuuteen.
Taas painotan puhumisen tärkeyttä, siis puhukaa hyvät ihmiset, ketään ei ole ajatustenlukija, jos on jotain epäselvyyttä jostain asiasta, niin teille kaikille on puheen lahja annettu, joten käyttäkää sitä, älkääkä IKINÄ ajatelko toisen puolesta, vaan PUHUKAA.
AP muuten puhuu aidosta & rehellisestä elämänkumppanuudesta, katsokaa osa vastauksianne, ette taida olla lähelläkään samalla "taajuudella" kuin AP.Mitä naiset puhuvat ja mitä naiset tekevät on kaksi eri asiaa.
Nuo kamunaisetkin haaveili koko elämän pituisesta rakkaudesta kunnollisen prinssin kanssa. Nyt juuri toinen päivitti faceen "jokainen hetki tämän miehen lähellä on maaginen" tms (= keikalla eturivissä seuraamassa tätä viinaa ja huumeita käyttävää pelimiesrokkaria).
Puhua voi mitä vain. Mutta siinä vaiheessa kun naisen sisäinen tutka hälyyttää "alfamies! alfamies!" kaikki puheet lentävät romukoppaan. 1212 kirjoitti:
Mitä naiset puhuvat ja mitä naiset tekevät on kaksi eri asiaa.
Nuo kamunaisetkin haaveili koko elämän pituisesta rakkaudesta kunnollisen prinssin kanssa. Nyt juuri toinen päivitti faceen "jokainen hetki tämän miehen lähellä on maaginen" tms (= keikalla eturivissä seuraamassa tätä viinaa ja huumeita käyttävää pelimiesrokkaria).
Puhua voi mitä vain. Mutta siinä vaiheessa kun naisen sisäinen tutka hälyyttää "alfamies! alfamies!" kaikki puheet lentävät romukoppaan.Haluan vielä uskoa "helmiin", mutta en enää usko "sokeasti" vain puheeseen, teot/käytös pitää tukea sanoja....
Jollain tavalla vain uskoisin, että sekä sinun esimerkeissäsi, sekä "KokemuksestaOppii" esimerkeissä, olisi ollut "merkit" näkyvissä, eli luotettiin puheisiin, eikä tekoihin/käytökseen, minulla on omat pohdintani, miten aion edetä ja mitkä ovat minulle "ei jatkoon" signaaleita, aion luottaa vain ja ainoastaan itseeni ja intuitiooni näissä asioissa, jos olisin toiminut niin aina, niin olisin säästynyt paljolta.
Nämä asiat ovat persoona/luonne kysymyksiä, sekä myös siitä mitä ihan rehellisesti suhteelta toivoo, eli voin sanoa, että minun tapaani ei voi kaikki noudattaa, vaan kaikkien pitää löytää se oma polkunsa, joillekin tapani voi toimia, mutta yleiseksi ohjeeksi en niitä voi antaa, enkä suositella.
- Hämärän_rajoilta
Kaikki miehet tuskin haluavat. Omalta kohdaltani voin sanoa vain sen, että toki haluaisin seksin tulevan kuvioihin siinä vaiheessa, kun fyysisen halun lisäksi muitakin tunteita selvästi on molemmin puolin.
Ei se kuitenkaan mitenkään pakollista ole; olen tapaillut erästä naista säännöllisen epäsäännöllisesti jo useamman vuoden ajan ilman seksiä, ja yhdessä oleminen ja muu läheisyys ovat alkaneet tuntua tärkeämmiltä asioilta. (Koen saavani paljon enemmän näistä kuin "menettäväni" jotakin siinä, ettei seksi kuulu kuvioon.) Kun on jo yli kolmekymppiseksi ehtinyt harrastamatta seksiä, loppuikäkin menee tarvittaessa helposti samalla painolla, jos niikseen tulee. - Munaotus
98% miehistä haluaa seksiä viikon tutustumisen jälkeen tai aikaisemmin. Loput 2% haluaa tutustua mutta naiset ei halua tutustua koska ne loput on rumia.
- ätmel
Kyllä me sun kanssa halutaan.
- miäs23
Ensin tutustun kumppaniin tarpeeksi, sen jälkeen joku kuukausien odottelu voisi olla aika haastavaa :) henkilökohtaista tämäkin, känniset yhden illan jutut ja tuntemattomien paneminen ei ole koskaan sytyttänyt, paitsi joskus teini-iässä, osasyynä tietty sosiaalinen painostus, tottakai hyvännäköinen nainen saa pään kääntymään mutta ei siinä ensimmäisenä tule mitään tulenpalavaa himoa päästä panemaan. Vaatii sitä henkistä yhteyttä.
- Panija
oisko 15min sopiva??
- 5min
5min maksimi siedettävä odotusaika.
- mnjji6ytghhghh
Olet vissiin melko nuori tai kokematon, muutenhan seksi kuuluu aikuisen elämään. Huvittavaa miten monet mm. keski-ikäiset, lapsia saaneet tai naimisissa olleetkin nostavat seksin jollekin jalustalle.
Seksi kuuluu aikuisen elämään, mutta jakorasiat kuuluu jakotöpseleihin, ei elämänkumppaniksi, paitsi toisilleen..........kaikkiin muihin eri suhteen muotoihin kyllä esim. ns. parisuhteeseen kelpaa vallan mainiosti, miten sen sitten kukakin haluaa määrittää.
Kriteerit saa olla kaikilla, joten turha siitä on kenenkään murista, jokaisella on oikeutensa omiin kriteereihinsä, eli jos ei halua kiertopalkintoa, niin tälläisen on turha mutista, jos hänelle sanotaan seuraavaa, "olet tosi hyvää seuraa, mutta et ole kumppani ainesta", eli ei kannata "esittää" tyhmää, jos ei tunnu enää kelpaavan kaikille ehdokkaille.- melkoristiriitaista
Ensin haukut nuoreksi ja kokemattomaksi, ja sitten myönnät, että myös naimisissa olleet, lapsia saaneet keski-ikäiset voivat ajatella noin. Et ilmeisesti ymmärrä, että ihmiset ovat mentaalisesti erilaisia ja näet vain oman tapasi kokea ja ajatella. Yhdelle seksuaalinen intiimiys tuntemattoman kanssa on normaalia ja toiselle mahdottomuus. Miten muutoit selität kaikki erilaiset näkemykset uuslibertaareista kommunisteihin?
- joopnomitävitt
Hei, ken elää hän kokee..., vai miten se meni? Heh.. hee... olipa "viihdyttävää" . BP
- Hetitulloo
Olipa viihdyttävää juttua, nyt en kyllä muista enää mitä kirjoitit, mutta kyllä minä aineski antaisin heti. (Ainakin tupakin, jos pyytäis.)
- otm7
Sä olet tosi nuori..voi,voi..Sulla on vielä kaikki paska edessä...No eipä käy kateeksi..Ensimmäinen neuvo...älä ole sinisilmäinen.....ja muista tää koko loppuikäsi...
- Tortillo
En halua heti panemaan jos olen tosissaan kiinnostunut. Pari kk voi odottaa jos se on likan tyyli yleensäkin.
- SinkkuM29
Vuoden odottelu kyllä tuntuu todella oudolta, eihän se ole kuin seksiä. Jos sen näkee jotenkin noin suurena asiana että sen takia pitää vuoden ajan luottamusta rakentaa toista kohtaan, niin väittäisin että tuolla ihmisellä on vakavia ongelmia luottaa toiseen myös muidenkin asioiden kuin vain seksin suhteen.
Itse olen pisimmillään "odottanut" seksiä 4kk, mutta tuolloin kyseessä oli hiljaa alkanut tapailu jossa näimme ensin työn puolesta toisiamme ja sitten myöhemmin kävimme töiden jälkeen joko syömässä tai eräässä yhteisessä harrastuksessa. Seksiä oli vasta sillä kertaa kun nainen tuli luokseni leffailtaa viettämään, tuo kerta oli ensimmäinen kun kerta kun hän oli minun asunnossani, itse kävin hänen asunnossaan vasta tuon jälkeen ensimmäisen kerran. Uskon että seksi olisi tullut mukaan jo aiemmin jos vain olisimme tavanneet jommankumman kodissa aiemmin, mutta kuten sanoin, suhteemme alkoi tavallaan "salaa" molemmilta eikä siihen liittynyt mitään sen kummempia etenemispaineita tai kaavaa.
Olen myös joskus hypännyt sänkyyn 2-3 treffeilläkin, eikä niistä syntyneet tai syntymättä jääneet suhteen mitenkään nyt muista suhteista ole eronneet jossa seksiä on harrastettu vasta myöhemmässä vaiheessa. Ei se ole kuin vain seksi. Aikuisten juttuja johon ei pidä kovinkaan vakavasti suhtautua, pääasia siinä on että molemmilla on hauskaa ja mukavaa toisen seurassa, myös seksissä. Kukaan ei odota vuotta vaikka olisi kuinka hyvä ja kunnioittava ihminen. Jos kyseessä on oikeasti kiinnostusta viedä suhdetta eteenpäin siis.
Kyllä sen tuntee, kun on aika edetä. Ei siinä tarvitse väkisin laskea viikkoja tai kuukausia. Eikä kolmannet treffit ole mikään pakkosääntö. Fiiliksen mukaan kun molemmista siltä tuntuu. Ja yleensä tuntuu jo aikaisemmin kun vuoden päästä...
En mä ainakaan jaksais roikkua miehessä joka pihtais kuukausitolkulla vedoten luottamuspulaan. Enkä myöskään itse rokottais miestä itse kuukausitolkulla tilanteessa. Kaverisektori häämöttäis aika haipakkaan ja väkisinkin tilanne ajaisi toisen etsimään vilkkaampaa seuraa muualta.
Jos luottamuspula on niin kova, ettei pysty etenemään asioissa, niin sitten kannattaa hakeutua ammattilaisen juttusille ja hoitaa se nuppi kuntoon. Turha siinä on sitten edes yrittää mitään ihmissuhdetta, kun ei siihen kerran kykene."yleensä tuntuu jo aikaisemmin kun vuoden päästä..."
En usko, että tuo vuosi on se mihin kannattaa tarttua "liikaa", uskoisin tunnistavani AP:n persoonan/luonteen/arvot/ajatusmaailman, eli uskoisin AP:n tarkoittavan sitä, että hän haluaisi tunnistaa olevansa samalla "taajuudella" kumppani ehdokkaan kanssa.....
Kyllä sen aikaisemmin tunnistaa, mutta ihastumisvaiheessa pitää vain olla "tarkkana", koska yleensä monikaan ei ole ihan sitä mitä ovat tuossa vaiheessa, eli en ainakaan itse suosittele AP:lle sinisilmäisyyttä & naiviutta lääkkeeksi ongelmaan, vaan olen hänen kanssaan aikalailla samoilla linjoilla, koska selvästikin hän haluaisi löytää "elämänkumppanin", ei pomppia suhteesta suhteeseen.....
- KauheePanomies
MULLE SEKJSIÄ HETI AAMUSTA ILTAAN!
- SoliterniuM1977
Samaa mieltä. En itse pystyisi seksiä harrastamaan ilman tunteita. Ilman olen ollut oikeastaan aina (2 kertaa yhden naisen kanssa harrastanut seksiä elämässäni), joten mitäs muutamasta kuukaudesta jos tarkoitus on tutustua.
Tsemppiä sulle! Kyllä niitä miehiä löytyy, jotka haluaa tunteita ja luottamusta ennen sitä intiimimpää yhteyttä.- N_sivusta
Hyvä kommentti, syyllistäjät, vonkaajat, kähmijät, pisteiden kerääjät, pelimiehet ja muut sellaiset kyllä tunnistaa, jos haluaa.
- Nimsku79_______
Jos näette toisianne viikottain, ehkä usemmankin kerran viikossa ja tunteita on molemminpuolin niin vuoden tietoinen seksin panttaaminen ja odottaminen on täysin absurdi ajatus. Eri tilanne tietenkin jos olette vaikka hyvin nuoria, kokemattomia ja teillä on jokin "nettisuhde" jossa näette toisianne livenä vaikka 1-2kk välein ja silloinkin vain muutaman tunnin ajan. Silloin vuoden odottelu ei ole mikään iso asia.
Itselläni se seksi on astunut mukaan kuvioihin 3-5 treffien jälkeen riippuen vähän tilanteesta ja miehestä. Ekoilla treffeillä tai tapaamisella en ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta ikinä edes suudellut. Minulla vain vähän hämärtää tätä käsitystä että mikä on sitten sitä treffailua/tapailua, kun suurin osa suhteistani on alkanut vähän "huomaamatta", ihan kuin tuo SinkkuM29 tuosssa pari viestiä ylempänä kirjoitti. Virallisilla treffeillä en ole ollut kuin muutaman kerran, kaikki muut "ekat treffit" ovat olleet epävirallisia tapaamisia jotka ovat sitten poikineet toisenkin tapaamisen jonka jo voi treffeiksi laskea.- N_sivusta
Sinä et ole ketjun aloittajan kaltainen, etkä hae samaa asiaa kuin hän, siksi ohjeesi ovat hänelle huonot.
- sdgswg
No ei tietenkään kaikki miehet halua seksiä pian, kuten minä, mutten olekaan mikään normaali mies vaan mulla taitaa olla muutenkin jotain outoja estoja näissä jutuissa.
- SopivaSinulleON
Ensinnäkin "hyvä nainen" ilmaisuna ei ole synonyymi sille ettei ole halukas seksiin.
Mutta sitten itse kysymykseesi. Varmasti on olemassa miehiä, joita seksi ei kiinnosta ja voi hyvinkin siirtää sitä maailman tappiin. Voisin luovuttaa vaikka oman mieheni sinulle seurustelukumppaniksi. Hänelle seksi ei todellakaan ole tärkeää eikä sitä halua, joten olisitte seksuaalisuuden osalta kuin luodut toisillenne. Jos laitat yhteystietosi, niin järkkään teille treffit ja lähden omille teilleni.- N_sivusta
Taas näitä. Ei se tarkoita sitä ettei seksi kiinnosta, mutta sinä et vain käsitä tai halua käsittää erillaisia ihmisiä ja mitä he elämänkumppanuudelta toivovat. Olet selvästi provo tai sitten hyvin erillainen ihminen.
- YksinkertaistaTaas
Oman miehesi?
Ei siinä mitään että sinkut näitä kirjoittaa, mutta joku hullu kirjoittaa parisuhteestaan että voisi järkätä treffit ja lähteä omille teilleen.
Siis mitä vittua?
Etkö osaa avata suutasi ja keskustella asioista?
No et tietysti. Arvaan että päädyt lopulta pettämään ja sitten seliseli vika on siinä kumppanisssa.
Ja sitten joku parisuhdeterapeutti antaa ohjeen että "pettäminen voi olla keino lähteä suhteesta..blah-blah".
Mitä vittua?
PUHUKAA sen kumppanin kanssa aivan kuten ALOITTAJANKIN pitäisi sekä sitten selvittää asia kulloisenkin miehen kanssa jota tapailee. On varmasti miehiä jotka jaksaa odotella jonkin aikaa.
Vuosi ilman seksiä kuulostaa kyllä ihan höpöltä koska kyllähän siinä vaiheessa on varma ettei naista kiinnosta seksi juuri sen miehen kanssa joten mitä helvettiä mitään parisuhdetta enää rakentamaan?
Itse olen mies joka ei todellakaan tahdo heti seksiä ja mielestäni on vastenmielistä päätyä mm. ekoilla treffeillä seksiin. Suhteen pitää kuitenkin perustua eri asioille kuin seksille. Seksi on lopulta vain yksi osa suhteessa ja sen nostaminen jalustalle kertoo suoraan siitä mistä suhteesta on kyse eikä välttämättä siitä miten tärkeä seksi ylipäätään olisi molemmille osapuolille.
Se että jatkuvasti tahtoo seksiä ja sitä pitää saada vaikka päivittäin ei tarkoita että seksi olisi silloin tärkeämpää kuin henkilöllä joka tahtoo sitä harvemmin.
Jos toinen ei jaksa odottaa niin pidän sellaista ihmistä joko sopimattomana tai vain tyhmänä.
- fajlfajsdöafsdklö
Ei ehkä seksiä ilman tunteita (nainen olen ja sanomaani vastaan kuitenkin on yksi yhdenillanjuttu, joka sekin on jatkunut jo 3 iltaa, katsotaan tuleeko jatkoa..), MUTTA ne tunteet voi tulla äkkiäkin jos molemmat tuntee esim. kolmen viikon jälkeen syvää yhteyttä niin en minä käsitä miksi siinä pitäisi vielä odotella erikseen seksin aloittamista. Ne tunteet yleensä vie väkisinkin sinne sänkyyn, kun haluaa olla sitä toista lähellä.
- kakkossmiess
Kyllä siinä vuoden tutustumiset unohtuu kun nainen on 35 ja edelleen yrittää saada perhettä
- must_
Mä ainakin haluan paljon ja useesti ja mahdollisimman nopeesti.Jos mies pihtaa eikä anna mulle tai ei anna tarpeeks ni mulla ainaki menee hermot sellasiin. :(
- 987fuihdskv
no eihän sellane sit olisi sulle sopiva eti ittelles sellane sit äläkä menetä hermojas toisenlaisii, niilläki menee hermot sinunlaisii. :D
- HalaustaAloittajalle
En halua seksiä mahdollisimman nopeasti. Nuorena miehenä halusin melko pian, mutta kunnioitin tietenkin naisen toivomusta. Erään kanssa seurustelin silloin ilman seksiä muistaakseni 1 ½ vuotta, kunnes suhde kariutui.
Nyttemmin olen keski-ikäinen pitkäaikaistyötön, ja ollut ilman seksiä 18-19 vuotta. Ongelma ei ole ollenkaan kykyni odottaa, vaan pettämiskokemuksien aiheuttama arkuus edes yrittää mitään. Tutustuisin mieluiten kuuntelemalla naisen ajatuksia ja rakentamalla läheisyyttä vähitellen. Valitettavasti jostain syystä naiset ovat usein haukkuneet entisiä miesystäviään, mikä vähentää mielenkiintoani.
Jk. Nimimerkki "itsetutkiskelun_paikka" kirjoitti paljon viisautta, kehotan aloittajaa lukemaan sen vaikka toisenkin kerran.- 54rghhghhchh
Ei kukaan nainen katsele tuhkamunaa puoltatoista vuotta.
- HalaustaAloittajalle
54rghhghhchh kirjoitti:
Ei kukaan nainen katsele tuhkamunaa puoltatoista vuotta.
Itse en ole lapsia vielä halunnut, joten tällainen kommentti ei liity minuun. Pitäisi olla ensin seksillä ja muulla tarpeellisella varustettu parisuhde, johon lapsi tuoda, koska haluan tarjota mahdolliselle lapselle ensisijaisesti kaksi vanhempaa. Mainitsemani seurustelun aikaan nainen kieltäytyi seksistä, enkä sitä paitsi ollut silloin edes valmis vanhemmaksi.
- seksi_vain_lastentekoon
jos nainen olettaa että mies ei halua seksiä ennen kuin on vuoden ajan seurusteltu, niin voidaan kyllä olettaa että ei se nainenkaan kovin paljoa seksiä itse halua ja jos molemmat tuon vuoden verran jaksavat odotella ja seksiä lykätä tuonnemmaksi niin todennäköisesti olette toisillenne luodut ja hyvä pari.
sitten myöhemmin kun suhteessanne tulee jokin muutaman vuoden kuiva kausi, niin pysytte siitäkin huolimatta yhdessä sillä seksi ei selvästikään ole teille se parisuhteessa tärkeä asia vaan rakastatte toisianne siitäkin huolimatta ettette seksiä keskekään harrasta joskus jopa vuosiin - stadinkundi79
Jos nainen antaa seksiä vasta monen kk jälkeen tietää että se säännöstelee sitä myöhemminkin ja käyttää "maksuvalineenä" miehen oikeanlaista käytöstä palkitakseen.
Ei kiitos- ei_kiitos
Näin on, siksi pihtaajien kanssa ei kanata alkaa vakavaan suhteeseen
ei_kiitos kirjoitti:
Näin on, siksi pihtaajien kanssa ei kanata alkaa vakavaan suhteeseen
Heh, eihän tuo mitään kerro, on niitä seksillä "sitouttajiakin", joille tuo käytös on tyypillisempää jopa....asia on mielestäni juuri päinvastoin.
- hcguu5tggfg
Kyllä seksi kuuluu normaaliin aikuisten parisuhteeseen, jonka kysynnän ja tarjonnan pitää kohdata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340