Ätmit ja ketmit on kateellisia ja siksi halveksii ns kovismiehiä...miehiä jotka ob supliikkeja, itsevarmoja ja plääh plääh plääh. Ite ihastun vain sellasiin miehiin mut tiän nykysin jo etukäteen et mitä kovempi suojakuori, sen herkempi sisin. Ja niin sieltä aina kuoriutuu herkkä epävarma ihana mies kun on seurustellu ja tutustunu. Eli sillä ulkokuorella ne vaan vedättää naisia ja saa naiset kiinnostumaan ja suojakuori poistetaan pala palalta kunnes sisältä löytyy varsin tavallinen herkkä ihminen.
kovat pelijännämiehet
9
<50
Vastaukset
- Mies32veee
Niinpä. Ihan tavallinen, sydänsä särkevä hölmö täällä on. Ole viekas ja vie mut mennessäsi. :(
- ovobpnpbo
Onhan sulla kuori?
- Mies32veee
ovobpnpbo kirjoitti:
Onhan sulla kuori?
On ja ei. En voi sydäntäni peittää - kuorta sille osoittaa - ei hän siitä välitä.
Mulla on kuori, just niin hyvä ettei yli 10-vuoden aikana tällä palstalla siitä menty läpi.
Mutta omana itsenäni täällä ollut aina, monta mahista ihanilla naisilla tulla läpi ja kysyä: hei mies mennäänkö sateelta suojaan juttelemaan lisää..
Näin työttömänä ei tule sitä hetkeä kahvihuoneessa: lähtisitkö joskus bisselle
Jatkakaa, olkaa kivoja toisillenne. - nihuvjjpkb
Mies32veee kirjoitti:
On ja ei. En voi sydäntäni peittää - kuorta sille osoittaa - ei hän siitä välitä.
Mulla on kuori, just niin hyvä ettei yli 10-vuoden aikana tällä palstalla siitä menty läpi.
Mutta omana itsenäni täällä ollut aina, monta mahista ihanilla naisilla tulla läpi ja kysyä: hei mies mennäänkö sateelta suojaan juttelemaan lisää..
Näin työttömänä ei tule sitä hetkeä kahvihuoneessa: lähtisitkö joskus bisselle
Jatkakaa, olkaa kivoja toisillenne.Jännämiehestä tekee jännän nimenomaan se kuori, esittää jotain mitä ei ole, on jännä ja hauska ja rohkea, sen kuoren avulla saa naiset kuin takiaiset peräänsä ja ainoa ongelma on valinnanvaikeus. Siksi onkin helpompaa pitää montaa naista kuin yhtä.
älä ikinä anna kenenkään pitää sinua itsestäänselvyytenä. nihuvjjpkb kirjoitti:
Jännämiehestä tekee jännän nimenomaan se kuori, esittää jotain mitä ei ole, on jännä ja hauska ja rohkea, sen kuoren avulla saa naiset kuin takiaiset peräänsä ja ainoa ongelma on valinnanvaikeus. Siksi onkin helpompaa pitää montaa naista kuin yhtä.
älä ikinä anna kenenkään pitää sinua itsestäänselvyytenä."älä ikinä anna kenenkään pitää sinua itsestäänselvyytenä."
Tuo on pelaamista, mitä minä en suhteessa arvosta.....
Toiselle osoitetaan teoin ja sanoin, kunnioitus, huolenpito, arvostus ja rakkaus jne., eikä niin miten monet tekevät eli pelailevat, leikkivät kissa ja hiiri leikkiä, eivätkä ole tiimi, vaan haetaan suhteen ulkopuolelta arvostusta itselleen ja yritetään pitää toista varpaillaan, tuollainen ihminen olisi "ei jatkoon" materiaalia, samoin jos suhteessa alkaa ilmetä tuollaista käytöstä, niin ainoa kysymys olisi, lähdenkä minä vai sinä?- nhvhnjhjn
MGTOW kirjoitti:
"älä ikinä anna kenenkään pitää sinua itsestäänselvyytenä."
Tuo on pelaamista, mitä minä en suhteessa arvosta.....
Toiselle osoitetaan teoin ja sanoin, kunnioitus, huolenpito, arvostus ja rakkaus jne., eikä niin miten monet tekevät eli pelailevat, leikkivät kissa ja hiiri leikkiä, eivätkä ole tiimi, vaan haetaan suhteen ulkopuolelta arvostusta itselleen ja yritetään pitää toista varpaillaan, tuollainen ihminen olisi "ei jatkoon" materiaalia, samoin jos suhteessa alkaa ilmetä tuollaista käytöstä, niin ainoa kysymys olisi, lähdenkä minä vai sinä?Avioliitot loppuu juuri siksi koska toista pidetään itsestäänselvyytenä eikä osata olla kiitollisia ihanasta puolisosta!!
nhvhnjhjn kirjoitti:
Avioliitot loppuu juuri siksi koska toista pidetään itsestäänselvyytenä eikä osata olla kiitollisia ihanasta puolisosta!!
Komppaan, en ole eri mieltä kanssasi, mutta minulla on oma polkuni, sillä polulla ei tarvitse satuttaa ketään tai mitään, ei naista, eikä itseään, mutta ikinä en enää kättäni (tunteitani) p*skaan työnnä liian syvälle, ihan sama kuinka herkullinen kakku on, mutta jos sisus on sitä itseään, niin sen kyllä huomaa.....
- Mies32veee
No 24-vuotiaana mulla oli samanaikaisesti 9 naista. Ja panin heitä kaikkia yhden viikon aikana. Kusipää olin. Vai olinko oikeastikaan.
Mutta silti jatkakaa, olkaa ihmisiksi edes välillä ;)
Mun perään ei tarvitse iskeä. Nähdään festareilla ja jutellaan miten kirjoitellaan eri palstoihin.
Niin.- sussut-petiin
Hyvä sulle, mikä oli naisten taso? Kyllähän niitä täytyy olla joka viikonpäivälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197