Onko Lord Boredomilla nykyään tyttöystävä?

Katkeraätmi

Entä Hämärän rajoilla?

Kumpaakaan ei ole palstalle viime aikoina näkynyt. Varmaan viettävät aikaa ihanien tyttöystäviensä kanssa.

Kaikilla muilla on tyttöystävä/vaimo, paitsi minulla.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painoindeksi

Jos on, niin tyttöystäväkin on lihava

• lkjelkftjrekl

Vastahan Lordi täällä pyöri eli ei ole naista vieläkään.

• pullea_kamupoika

LordBoredom on elävä todiste naisten pahuudesta.

• lord-nelsson

Molemmat veti kaulavaltimon auki, tai vaihtoivat nimimerkkiä.

• OikeatVastaukset

Lordilla todennäköisesti on, menestyvä ja kunnianhimoinen mies. Hämärän rajoilla ei varmasti, asennevammainen luuseri.

• sama_suomeksi

Lordi on kokoomuslainen, Hämärä vasemmistolainen.

• seonmahdollista

Lordi kerran kirjoitti omistavansa Audin. Audi on automerkeistä se ehkä eniten naisten himoitsema. Sanotaan ettei nainen voi edes lausua tuota sanaa "Audi" ilman, että hänen äänensä madaltuu kuin kuiskaukseksi orgasmin aikana. Muistanetta vielä audimies kohun. Mikään toinen automerkki ei olisi voinut sitä kohua aiheuttaa, niin paljon naiset lataavat tunnetta tähän merkkiin.

Eli kyllä Audi nostaa Lordin markkina-arvoa potenssiin 1000 ja ilman on silloin vaikea jäädä ellei markkina-arvo ole lähes olematon. Silloinkin auto kyllä kelpaa, jos itse suostuu nukkumaan koirankopissa.

• mersumies_M
        seonmahdollista kirjoitti:

Lordi kerran kirjoitti omistavansa Audin. Audi on automerkeistä se ehkä eniten naisten himoitsema. Sanotaan ettei nainen voi edes lausua tuota sanaa "Audi" ilman, että hänen äänensä madaltuu kuin kuiskaukseksi orgasmin aikana. Muistanetta vielä audimies kohun. Mikään toinen automerkki ei olisi voinut sitä kohua aiheuttaa, niin paljon naiset lataavat tunnetta tähän merkkiin.

Eli kyllä Audi nostaa Lordin markkina-arvoa potenssiin 1000 ja ilman on silloin vaikea jäädä ellei markkina-arvo ole lähes olematon. Silloinkin auto kyllä kelpaa, jos itse suostuu nukkumaan koirankopissa.

Eikös Lordi ollut näitä bussi-miehiä eli ei omistanut henkilöautoa. Jonkin sortin homo siis.

• jestassentään
        seonmahdollista kirjoitti:

Voi jestas kun sun mielikuvitus lentää! LOL

• varmatieto

On sillä joku Laura.

• totuus__

Molemmat tunnusti että ovat ätmejä.

• oikeaätmi

eivät ole. Naiset pitävät kummastakin ( vaikka eivät annakaan pillua) ätmiä nainen ei edes vilkaise.

• HOOCEE
        oikeaätmi kirjoitti:

eivät ole. Naiset pitävät kummastakin ( vaikka eivät annakaan pillua) ätmiä nainen ei edes vilkaise.

On ne ätmejä. Sinä olet HOOCEE-ätmi. Aivan kuten DARKFEAR.

• leikitäänajatuksella
        HOOCEE kirjoitti:

On ne ätmejä. Sinä olet HOOCEE-ätmi. Aivan kuten DARKFEAR.

Mitä olisivat Lordin ja Hämärän ma-tasot, jos luonteet, harrastukset ym. olisivat samat, mutta Hämärällä olisikin Lordin elintaso ja päinvastoin?

• ätmionätmionätmi
        leikitäänajatuksella kirjoitti:

Mitä olisivat Lordin ja Hämärän ma-tasot, jos luonteet, harrastukset ym. olisivat samat, mutta Hämärällä olisikin Lordin elintaso ja päinvastoin?

ätmejä olisivat edelleen

• leikitäänajatuksella kirjoitti:

Kysymyksenasettelu on sikäli heikko, että minun "elintaso" tulee siitä, että menin nuorena opiskelemaan tylsää turn-off -alaa, ja että sen jälkeen olen valinnut käyttää 8 tuntia jokaisesta arkipäivästäni vieläkin turn-offiffammassa työpaikassa, joka korvaa turnoffiuden elintasolla.

Hämärä ei joka tapauksessakaan tarvitse niitä asioita ollakseen super-YTM.

• "Kaikilla muilla on tyttöystävä/vaimo, paitsi minulla."

Noh, tuo ei pidä paikkaansa, joten ei tarvitse olla niin katkera....... :)

• ATMonATMonATM

Hämärän rajoilta kirjoitti toisessa ketjussa tapailleensa jotakin naista vuosia ilman seksiä. ATM on ATM myös naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe