Naiset on sellasia että eivät tykkää tylsistä kunnollisista miehistä ja siksi nainen minut jätti koska en omista tatuointeja, en vetänyt tupakkia enkä juonut viinaa joka viikonloppu. Viime yönä exäni soitti ovikelloa ja halusi yö paikan luotani koska sen jännämies poikaystävä oli sitä kohdellut kaltoin. Ei uskaltanut kotiin mennä. Minä sitten otin vastaan , tarjosin yö paikan ja tarjosin vielä ruokaakin kun nälissään oli. Aamulla sitten sanoin exälle että jättää sellaisen miehen mutta en tiedä mitä tekee eikä ollut muuten eka kerta kun otin exän yöksi turvaan. Siksi olen sinkku kun naiset ei tykkää kunnollisista miehistä.
Minäpä kerroin teille naisista
31
<50
Vastaukset
- KaunisSinkkuNainen
Minäpä kerron miehistä. Miehillä on pieni muna ja ne pettää aina.
- KomeaPukumies
Jos kaikilla miehillä on samankokoinen muna, niin silloin kaikilla miehillä on normaalikokoinen muna. Ei ihmisiä ja hevosia pidä verrata.
KomeaPukumies kirjoitti:
Jos kaikilla miehillä on samankokoinen muna, niin silloin kaikilla miehillä on normaalikokoinen muna. Ei ihmisiä ja hevosia pidä verrata.
=D...kiitos yön nauruista...taitaa taas väsyttää.
- Jassuka
Aloitat monikolla, vaikka puhut yhdestä naisesta.
- nwkdncoen
Siitä se jättäminen ei voinut johtua, että olet totaalinen kusipää?
- Kurppanana
Tuskimpa kukaan totaalisen kusipään luo pakenee ukkoaan? ;)
Noh naisia on erilaisia. Osa ei ymmärrä omaa parastaan ja pakko myöntää, että kyllähän sitä voi höyrähtää väärään tyyppiin mutta täysjärkinen nainen ei jatka mokoman turhakkeen kanssa mikäli esiin paljastuu huonoja puolia mm.pahoinpitely tms. Ei sellainen olento ansaitse nimitystä "mies". - toisaalta en hyväksy naisten puoleltakaan väkivaltaa, ei sitä henkistäkään!
Ap, sinuna en enää antaisi yöpaikkaa tuolle exällesi. Ottakoon opikseen. Hän käyttää sinua vain hyväkseen!
Kunnollisia naisiakin on olemassa mutta jostain ihmeen syystä te miehet aina itkette niiden hyväksikäyttävien "JÄNNÄnaisten perään". Jos naista kiinnostaa erilaiset miehet mitä sinä AP olet niin älä tuhlaa aikaasi tuollaisten naisten perään itkemiseen. Tyylisi ja persoonasi ei vain sovi tuolle naiselle.
Itseään ei pidä alkaa muuttamaan mutta ehkäpä alkaa katsella enemmän omalle persoonalleen sopivia naisia. Ja kyllä jotkut taskatut ja räväkät naiset arvostaa itsensä vastakohtia miehissä joten mikäli kiinnostaa ne, niin käytä mies harkintaa ennenkuin vouhotat tuollaisen naisen perään. Jos ei se ns.naapurintyttö-look nappaa naisissa? :) Miettisin myös tarkkaan mahdollisen lisääntymisen kannalta millaisiin naisiin kohdistat kiinnostuksesi.. Täysin tyhjäpää nainen tuskin antaa lapselle suuria älynlahjoja. Mietippä sitä.
Miksei kävisi nainen, joka on lähes päihteetön, liikunnallinen ja kotona viihtyää sorttia? Ehkä hiukan introvertti-persoona? Tietenkään kaksi ylirauhallista ei aina oikein sovi yhteen ja moni hakeekin itsensä vastakohtaa mutta hlökohtaisesti arvostan rauhallisuutta ym miehissä. Sellaisen toki jo löysinkin ja ei tulisi mieleenkään vaihtaa toisenlaiseen..
Kerää nyt miehisyytesi ja opettele sanomaan jatkossa tyly "ei sovi tulla tänne". Ei-sana muutenkin kannattaa opetella jos sinua käytetään vain yöpaikkana tai muuten hyväksi!- mies39-
Eihän naisillekkaan käy lähes päihteetön rauhallinen kotimies joka käy salilla ja tykkää veneillä ja kalastaa. Aina se juoppo mies vaan kiinnostaa naisia. On niin monesti nähty naisten miesvalinnat. Kyllä minä autan ja otan yöksi, ei tuolla ulkona ole mukava nukkua, jokaisella pitäis olla turvallinen koti jossa asua.
- 2626
mies39- kirjoitti:
Eihän naisillekkaan käy lähes päihteetön rauhallinen kotimies joka käy salilla ja tykkää veneillä ja kalastaa. Aina se juoppo mies vaan kiinnostaa naisia. On niin monesti nähty naisten miesvalinnat. Kyllä minä autan ja otan yöksi, ei tuolla ulkona ole mukava nukkua, jokaisella pitäis olla turvallinen koti jossa asua.
Johan sitä ikävystyisi kuoliaaksi sellaisen kanssa! "päihteetön rauhallinen kotimies joka käy salilla ja tykkää veneillä ja kalastaa"!! Kalat ovat hyviä, mutta mikäli siinä on parisuhteen koko anti, jätän väliin, fisuja saa Kauppahallistakin.
- absolutismi_on_pop
2626 kirjoitti:
Johan sitä ikävystyisi kuoliaaksi sellaisen kanssa! "päihteetön rauhallinen kotimies joka käy salilla ja tykkää veneillä ja kalastaa"!! Kalat ovat hyviä, mutta mikäli siinä on parisuhteen koko anti, jätän väliin, fisuja saa Kauppahallistakin.
Jaah, minulle kyllä kelpaisi päihteetön, rauhallinen kotimies. Heitä on harvassa.
Koska en itse käytä päihteitää ja olen rauhallinen, en ole riittävän kiinnostava vaikka ulkonäköä on riittänyt. Miehille harvoin meilläpäin kelpaa päihteetön nainen, eivät ymmärrä miksen juo itseäni konttauskuntoon. absolutismi_on_pop kirjoitti:
Jaah, minulle kyllä kelpaisi päihteetön, rauhallinen kotimies. Heitä on harvassa.
Koska en itse käytä päihteitää ja olen rauhallinen, en ole riittävän kiinnostava vaikka ulkonäköä on riittänyt. Miehille harvoin meilläpäin kelpaa päihteetön nainen, eivät ymmärrä miksen juo itseäni konttauskuntoon.Minulla on sama tilanne, en käytä alkoholia ja on vaikea löytää raitista miestä.
Minun mies ihanteeni on vahvaalla itsetunnolla varustettu empaattinen ja hellä ihminen jolla on kyky asettua toisen " saappaisiin".
Onko utopiaa vai onko tällaisia miehiä olemassa ? Olenko liian vaativainen ja saan jäädä nuolemaan näppejäni?- ujo_erakko
"Naapurintyttö-lookki" "Nainen, joka on lähes päihteetön, liikunnallinen ja kotona viihtyää sorttia? Ehkä hiukan introvertti-persoona?"
Kuinka osasitkaan kuvailla ihannenaiseni :) Tai no, listaan pitäisi vielä lisätä hoikka ja blondi, niin sitten olisi täydellinen. Itsehän en ole muunlaisiin ihastunutkaan. Itse olen juuri tuollainen myös (paitsi blondi) mutta ei tällainen kotona viihtyvä mies saa naista, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan :D
- mies39-
Kyllä monet naiset asuu jännämiesten kanssa ja monet hakee turvaa muualta. On turvakoteja naisille joihin mennä ja numeroita mistä saa apua. Itse olen ottanut pari exääni yöksi ja viikoksikin kun on halunnut pois kotoa ja kunnellut exän juttuja että sen mies teki sitä ja tätä ja uhkaili kännissä ja kaikkea. Olen antanut neuvoja mutta eihän naiset ota vinkeistä opiksi. Kunnollisia miehiä ei naiset halua.
- Rose_91
Valitettavasti jotkut naiset ovat nyrkkimagneetteja, mutta ei voi yleistää, että kaikki naiset haluaisivat väkivaltaisia renttuja.
Moni nainen haluaa kunnollisen miehen. Itselläni on kunnollinen mies ja lähes kaikkien sukulaisteni ja ystävieni miehet ovat kunnollisia. Yhdellä kavereistani oli suhde huonoon mieheen mutta sekin suhde on jo päättynyt. - oksennan
Jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies jännämies
On oikeesti sellaisia ihmisiä joille draama, jännitys,suuret tunteet ovat sitä oikeeta elämää. Tavallinen ihminen ei sytytä tällaista ihmistä, mutta hetken turva on tarpeellinen, koska ei itse edes ymmärrä miksi joutuu kaltoin kohdelluksi.
Valitettavasti on myös ihmissuhteita hyväksi käyttävä.
Olemmehan kuitenkin jokainen keskeneräisiä omassa kasvussamme ihmisenä.
Mikä on toisen näkökulmasta väärin on se toiselle taas se ainut oikea tapa elää.Toi on kyllä ihan tosi. Monet ihmiset on sitä mieltä, että parempi olla itkua ja huutoa ja vastapainona vuolaita rakkauden tunnustuksia ja seksiä, jossa pannaan aivot pellolle, kuin että hissutellaan vaan päivästä toiseen.
Kukaan tuskin väkivaltaa ja varsinkin kun lapset tulevat, menevät arvojärjestykset uusiksi.BEM kirjoitti:
Toi on kyllä ihan tosi. Monet ihmiset on sitä mieltä, että parempi olla itkua ja huutoa ja vastapainona vuolaita rakkauden tunnustuksia ja seksiä, jossa pannaan aivot pellolle, kuin että hissutellaan vaan päivästä toiseen.
Kukaan tuskin väkivaltaa ja varsinkin kun lapset tulevat, menevät arvojärjestykset uusiksi.No, jos on väkivaltaan taipuvainen, niin saattaa käydä , että ne arvot eivät toteudu, koska empatian puute estää kohtaamaan, analysoimaan kriisitilanteissa ja toinen on aina syyllinen johonki mikä ei toimi niinkuin itse haluaisi. Voisiko sitä kutsua myös itsekkyydeksi . Toisille lasten saaminen voi tuoda lisää vaikeuksia kun pitää ottaa huomioon useampi ihminen ja ei kykenekkään sisällän käsittelemään asioita.
BEM kirjoitti:
Toi on kyllä ihan tosi. Monet ihmiset on sitä mieltä, että parempi olla itkua ja huutoa ja vastapainona vuolaita rakkauden tunnustuksia ja seksiä, jossa pannaan aivot pellolle, kuin että hissutellaan vaan päivästä toiseen.
Kukaan tuskin väkivaltaa ja varsinkin kun lapset tulevat, menevät arvojärjestykset uusiksi."Kukaan tuskin väkivaltaa ja varsinkin kun lapset tulevat, menevät arvojärjestykset uusiksi."
Älykkö vastasikin sinulle jo, olen aikalailla samoilla linjoilla kuin hän, koska jos seuraa tälläisiä suhteita, niin se käytös ei kyllä monestikaan muutu parempaan, vaan ennemminkin huonompaan, jos ei sitten pysy samankaltaisena.MGTOW kirjoitti:
"Kukaan tuskin väkivaltaa ja varsinkin kun lapset tulevat, menevät arvojärjestykset uusiksi."
Älykkö vastasikin sinulle jo, olen aikalailla samoilla linjoilla kuin hän, koska jos seuraa tälläisiä suhteita, niin se käytös ei kyllä monestikaan muutu parempaan, vaan ennemminkin huonompaan, jos ei sitten pysy samankaltaisena.Niinhän se valitettavati menee, kun sitä jälkipolvea syntyy, niin siinä yrittää heitä kasvatta ja oma kasvu jää taka-alalle. Tiedän kokemuksesta, koska olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa itsekin. Sellaisessa suhteessa on yleensä kaaos päässä, eikä pysty ajattelemaan , kuin kuinka selvityy siitä päivästä.
Ihmettelin jo missä olet ;DÄlykkö kirjoitti:
Niinhän se valitettavati menee, kun sitä jälkipolvea syntyy, niin siinä yrittää heitä kasvatta ja oma kasvu jää taka-alalle. Tiedän kokemuksesta, koska olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa itsekin. Sellaisessa suhteessa on yleensä kaaos päässä, eikä pysty ajattelemaan , kuin kuinka selvityy siitä päivästä.
Ihmettelin jo missä olet ;D"Ihmettelin jo missä olet ;D"
Eilen oli pientä auton huoltoa ja sitten päätin käydä hieman luonnossa, eli kevyttä patikointia, kalastusta ja nuotiolla istumista, teki ihan hyvää, kun oli vielä kaunis päivä.MGTOW kirjoitti:
"Ihmettelin jo missä olet ;D"
Eilen oli pientä auton huoltoa ja sitten päätin käydä hieman luonnossa, eli kevyttä patikointia, kalastusta ja nuotiolla istumista, teki ihan hyvää, kun oli vielä kaunis päivä.Aaaa.. kuulostaa hyvältä harrastukselta. Nyt onkin luonto kauneimmillaan!
Noin minäkin haluaisin elää, mutta ei ole sitä kaveria kenen kanssa lähtisi kalaan.
En osaa lähteä yksin minnekkään, vaan pysyn kotona. Kesällä pyöräilen muutaman kerran järvelle uimaan.
Ja nuotion tuijottelu on mukavaa.....ja savun tuoksu......hyvä seura......Älykkö kirjoitti:
Aaaa.. kuulostaa hyvältä harrastukselta. Nyt onkin luonto kauneimmillaan!
Noin minäkin haluaisin elää, mutta ei ole sitä kaveria kenen kanssa lähtisi kalaan.
En osaa lähteä yksin minnekkään, vaan pysyn kotona. Kesällä pyöräilen muutaman kerran järvelle uimaan.
Ja nuotion tuijottelu on mukavaa.....ja savun tuoksu......hyvä seura......"nuotion tuijottelu on mukavaa.....ja savun tuoksu"
Näin on, varsinkin kun ei ole vielä itikat kiusana, tosin nuotiolla saa aika rauhassa yleensä olla.
"hyvä seura......"
Niimpä, täytyy jatkaa pohdiskeluja tämän asian suhteen, kiireellä kun ei hyvää saa aikaiseksi, muutakuin silloin jos sattuu samanlainen tuuri kuin voittaisi lotossa pääpotin......MGTOW kirjoitti:
"nuotion tuijottelu on mukavaa.....ja savun tuoksu"
Näin on, varsinkin kun ei ole vielä itikat kiusana, tosin nuotiolla saa aika rauhassa yleensä olla.
"hyvä seura......"
Niimpä, täytyy jatkaa pohdiskeluja tämän asian suhteen, kiireellä kun ei hyvää saa aikaiseksi, muutakuin silloin jos sattuu samanlainen tuuri kuin voittaisi lotossa pääpotin......Ai, unohdin ne itikat, perhanat , itikat tykkävät minusta ja vedän niitä puoleeni, iikk...auts......lottoa kuka tässä nyt lottoa tarvii????
Älykkö kirjoitti:
Ai, unohdin ne itikat, perhanat , itikat tykkävät minusta ja vedän niitä puoleeni, iikk...auts......lottoa kuka tässä nyt lottoa tarvii????
Sulla on sitten sama ongelma noiden itikoiden kanssa. :D
Hyttyset ja paarmat eivät joko tykkää minusta ollenkaan tai sitten tykkäävät liikaakin, en ole päässyt ihan varmuuteen siitä, miksi tykkäävät tehdä liikaa tuttavuutta kanssani....... :))MGTOW kirjoitti:
Sulla on sitten sama ongelma noiden itikoiden kanssa. :D
Hyttyset ja paarmat eivät joko tykkää minusta ollenkaan tai sitten tykkäävät liikaakin, en ole päässyt ihan varmuuteen siitä, miksi tykkäävät tehdä liikaa tuttavuutta kanssani....... :))Se on varmaan hyvä tuoksu, itikat haistavat hyvän päälle.
Niinkuin ihmisetkin ihastuvat toistensa tuoksuun, hmmmm...
Noni nyt täytyy siirtyä keittiön puolelle kokkaamaan. Heido :D
- miesjokaosaa
onneksi ei ole tuollaisia kokemuksia naisista
- Ex--PUA
Exäsi on biojätettä?
- kovapania
Panitko sitä?
- Jaahas.vai.ni
Teit sitten tuollaisen johtopäätöksen KAIKISTA naisista, kun sinun kohdallesi osui YKSI nainen joka sotkee elämäänsä "jännän" miehen kanssa. Olet seurustellut väärän naisen kanssa!
- käsihoito
Olisit vaatinu edes handjobin korvauksena yösijasta yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257