Tästähän on itse asiassa olemassa kaksi versiota:
Ensimmäisen mukaan nainen etsii jännitystä elämäänsä, ja sitä jännitystä eivät tavalliset miehet pysty tarjoamaan.
Toisen mukaan taas nainen näkee rentussa väärinymmärretyn ja huonoille tielle ajautuneen kunnon miehen, jonka naisen (ja juurikin tämän kyseisen naisen) rakkaus kykenee "pelastamaan" ja tekemään miehestä kunnollisen ja omistautuneen puolison ja perheenisän.
Mutta sitä vain ihmettelen, että miksi aika monella naisella on tarve näille kummallekaan. Miksi nainen ei voi itse tehdä omasta elämästään kiinnostavaa ja jännittävää,vaan tarvitsee miehen tekemään sen. Ja miksi taas on näitä naisia, jotka hakkaavat päätään seinään kerta toisensa jälkeen yrittäessään muuttaa miestä (esim rentusta kunnolliseksi), vaikka kerta toisensa jälkeen on todistettu, että mies (tai ihminen yleensäkin) muuttuu vasta kun hän itse haluaa muuttua.
Naiset rakastuvat renttuihin ?
21
101
Vastaukset
- Miksinäin
Saman vois kysyä,miksi sitten kunnon miehet rakastuvat "petturi" naiseen?
- vastataannysitte
Ei ole mahdollista hahmottaa etukäteen, kuka tulee pettämään - ja kuka tulee pettämään ketä.
Yleisesti houkuttelevina pidetyille miehille sekä naisille tullee molemmille kaikenlaisia ehdotuksia ja houkuttelijoita elämän varrella vastaan, vaikka olisivat varattuja. Siispä ei olla alkujaan ihastuttu siihen, että se tulee kymmenen vuoden kuluttua pettämään vaan niihin samoihin ominaisuuksiin, joita ne kymmenet tai sadat muutkin naiset/miehet noteeraavat haluttavina.
Se, että pettääkö joku vain siksi, että on tilaisuus tai jopa houkutteleva tilaisuus - tietysti ihmisen arvomaailma vaikuttaa, luultavasti myös miten kiintynyt on omaan kumppaniin, miten sitoutunut siihen parisuhteeseen jne. Ei sellaista voi etukäteen arvioida, mikä tapahtuu vaikka kymmenen vuoden kuluttua yksittäisen ihmisen pään sisällä. vastataannysitte kirjoitti:
Ei ole mahdollista hahmottaa etukäteen, kuka tulee pettämään - ja kuka tulee pettämään ketä.
Yleisesti houkuttelevina pidetyille miehille sekä naisille tullee molemmille kaikenlaisia ehdotuksia ja houkuttelijoita elämän varrella vastaan, vaikka olisivat varattuja. Siispä ei olla alkujaan ihastuttu siihen, että se tulee kymmenen vuoden kuluttua pettämään vaan niihin samoihin ominaisuuksiin, joita ne kymmenet tai sadat muutkin naiset/miehet noteeraavat haluttavina.
Se, että pettääkö joku vain siksi, että on tilaisuus tai jopa houkutteleva tilaisuus - tietysti ihmisen arvomaailma vaikuttaa, luultavasti myös miten kiintynyt on omaan kumppaniin, miten sitoutunut siihen parisuhteeseen jne. Ei sellaista voi etukäteen arvioida, mikä tapahtuu vaikka kymmenen vuoden kuluttua yksittäisen ihmisen pään sisällä."tietysti ihmisen arvomaailma vaikuttaa, luultavasti myös miten kiintynyt on omaan kumppaniin, miten sitoutunut siihen parisuhteeseen jne"
Nämä ainakin vaikuttavat....
- ite_en
Renttu on kiinnostavampi kuin konttorirotta.
- nnnnnaaaiiinem
No joo...iän myötä oppii ettei renttu muutu. Tuo jännitys, oman käsitykseni mukaan mies on se joka johtaa suhdetta, päättää kuinka jännittävä tai tylsä suhde on. Siksi on äärimmäisen tärkeää onko miehellä hyvä mielikuvitus ja kiinnostusta mahdollisimman montaa asiaa kohtaan vai ei.
Itse olen tällainen snobi nainen mutta olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä että mies on perheen pää. Ja näin ollen mies määrää millaista elämää eletään. Mies johtaa.- lasikatto_
Sitten vielä ihmetellään miksei naiset menesty maailmassa yhtä hyvin kuin miehet.
- Luonnontieteilijä
lasikatto_ kirjoitti:
Sitten vielä ihmetellään miksei naiset menesty maailmassa yhtä hyvin kuin miehet.
Naiset ovat saaneet 6 olympiamitalia 2 viimeisissä talviolympialaisissa siinä missä miehet 4.
- hehhhee
Luonnontieteilijä kirjoitti:
Naiset ovat saaneet 6 olympiamitalia 2 viimeisissä talviolympialaisissa siinä missä miehet 4.
Aplodit sinulle, Mr Troll. :D
- lasikatto_
Luonnontieteilijä kirjoitti:
No sehän on hyvä. Sittenhän feministit voi olla turvat kiinni jatkossa.
- 31.v
Olen kaikin puolin mitat täyttävä renttu. Linnasakin istunut ja soppa maistuu. Mutta eipä naiset välitä vaikka mitä tekisin . Taitaa olla ihan huuhaata koko sanonta. Onko ainut keino ryhdistäytyä... asiallisia neuvoja
- nainenvastaa
Joku vikahan sinussa on jollei naisia näy. Omista rentuistani kukaan ei ole alkoholille haissut ikinä vaan käyttävät marihuonaa (kiellettyä, laiton kiehtoo).
Luulet ettet ole joka päivä tekemässä pikkurikoksia vaan olet ehkä liian tavallinen. Et ehkä kuseta sossua, aja autolla ilman ajokorttia, osta huumeita, matkusta pummilla jne. Epäilen että olet menettänyt tatsin. - Hyvänainenvastaa
Olet ihan oikeassa, se sanonta on aivan huuhaata. Eivät hyvät naiset rakastu renttuhin vaan hyviin miehiin. Sellaisiin, joista näkee, että he pystyvät elämässä pärjäämään ihan rehellisin keinoin.
- mythbuster
Itse uskon siihen että moni nainen haluaa tuntea olevansa miehen yläpuolella niissä ominaisuuksissa joita hän pitää naisellisina ja ehkä omina vahvuuksinaan. Vastuullisuudessa, romanttisuudessa, tunnollisuudessa jne. Kunnollinen mies saattaa helposti tulla hänen reviirilleen ja olla jopa naista edellä tämän kaltaisissa piirteissä.
Kunnollisen miehen hyvät ominaisuudet ovat myös liian helposti selitettävissä. Jotenkin se tuntuu olevan huono asia. Mystinen kemia johon ei oikein järkisyitä tunnu löytyvän, on paljon hienompaa. Ja kun mies on vähän renttu, niin eipä tarvitse kenenkään naljailla järkiliitosta eikä itsellekään tule niitä epäilyksiä.- blxllvjm
Muuten samaa mieltä mut rentut on kyl sydäntäsärkevän romanttisia! Esim talonmiehen mukana yks pääs mun kotiin kun olin töis ja oli kirjottanu mun kalenteriin sille päivälle "Niko was here" ja jättäny timanttisormuksen siihen pöydälle. Kun tulin töistä kotiin löysin ne. Tai rentut on verbaalisesti lahjakkaita koska ne joutuu kompensoimaan vastuuttomuuttaan ja epäluotettavuuttaan kaiken aikaa. Mun kännykkä on täynnä sellasia tekstareita joita sanoja ei ees maailman romanttisimmas leffas puhuta.
- oiskotässäyksteoria
Renttu antaa ihmisen olla sellainen kuin se on, koska renttukin on sellainen kuin se on. "Kunnollisissa" ihmisissä saattaa piillä sikäli pahimmat pirttihirmut ja pedantit neurootikot, sukupuoleen katsomatta.
Ja myös, kunnollisenkin ihmisen kanssa on hyvä tapahtua se ihan oikea kiintyminen, ihastuminen, rakastuminen, juuri siihen ihmiseen. Pelkkä kunnollisuus ei laita vielä kaikkea tapahtumaan, se on kuitenkin tosi yleinen ominaisuus.- ucoboj
Aivan. Juuri noin! Rentun seurassa voi olla oma itsensä kun renttu tietää olevansa kusipää niin ei vaadi muiltakaan täydellisyyttä.
- oiskotässäyksteoria
ucoboj kirjoitti:
Aivan. Juuri noin! Rentun seurassa voi olla oma itsensä kun renttu tietää olevansa kusipää niin ei vaadi muiltakaan täydellisyyttä.
Luulisin näin! En kyllä ajatellut näillä rentorentuilla tarkoitettavan mitään vankilaosastoa sentään, niin kuin jotkut näköjään näissä keskusteluissa.
- Luonnontieteilijä
Koska rentut ovat huolettomia, eikä heillä ole elämässä mitään tavoitteita eikä kunnianhimoa.
Suomalainen perusluonne on hieman renttumainen. Vähän niin kuin Perussuomalainen puolue. Tästä syystä suomalaiset yleensä ovat tosi surkeita ennakkosuosikkeja ja vastuunkantajia. Se on helppo huudella ja räksyttää oppositiosta, kun itse ollaan niin renttuja ja ei tarvitse ottaa vastuuta mistään, mutta sitten kun pitää ottaa vastuuta asioista paskat menee heti housuun. - KoskaOvatPaskoja
Ehkä tämä on sitä ylistämällä alistamista. Miksi jakaa vain miehet renttuihin ja kunnonmiehiin aivan, kuin kaikki naiset taas ovat hyveellisiä valoa hohtavia enkeleitä?
Entäpä jos naiset omalla tavallaan ovat aivan yhtä huonoja kuin miehetkin? Naisten pahuus on vain kätketty passiivisuuteen, kun taas miehen rooli on olla aktiivinen. Siksi mies saa syyt aina niskoilleen, kun passiivinen nainen muutoin yhtä syyllisenä pääsee kuin koira veräjästä.
Kuinka paljon maailmassa onkaan rikoksia, joihin syyllistyneitä miehiä pidämme psykopaattisina saastoina, ja niin vain tämän saastan viaton enkelimäinen nainen on täysin tietoinen miehensä rikoksista ja tunteeton niiden uhreja kohtaan. Tämähän on klassinen tapaus naisen todellisesta pahuudesta.
Vain koska naiset ovat passiivisia ja he osaavat manipuloida miehiä tekemään rikoksia puolestaan, ei tarkoita, että naiset olisivat enkeleitä. Monet naiset rakastuvat paskoihin, koska ovat sellaisia myös itse, mutta kauniimmassa käärepaperissa. - renttuilukannattaa
Ap, olet käsittänyt väärin. Kumpikaan esittämistäsi teorioista ei ole se oikea.
Naiset rakastuvat renttuihin koska naiset etsivät sitä alfaurosta. Naisten pariutumisvietit ovat pohjimmiltaan ne ihan samat kuin eläinkunnan naarailla. Ja miesten samat kuin eläinuroksilla. Katsopa joku video melkein minkä tahansa nisäkäslajin pariutumismenoista ja hommahan toimii niin että joku kookkain, voimakkain ja itsevarmin uros patsastelee paikalle naaraiden keskelle. Ne vähemmän kookkaat ja itsevarmat sitten lymyilevät jossain sivulla. Joku niistä ehkä uskaltaa haastaa sitä alfaurosta ja sitten seuraa se voimien mittelö. Jos se alfauros on asemansa ansainnut, niin sehän laittaa sitä heikompaa yksilöä pataan, alistaa ja ajaa sen pois. Tämän jälkeen kun hetken uros on osoittanut ylivertaisuuttaan ja dominointia, tilannetta seuranneet naaraat käyvät tähän urokseen kuumana ja antavat kyseisen uroksen paritella kanssaan.
Ihmismaailmassa tuon voimakkaan ja itsevarman uroksen - jolle ne muut urokset eivät ryppyile tai tulee pataan! - vastine on se suhteellisen kookas ja ennen kaikkea itsevarma mies, yleensä siis joku toisia miehiä kohtaan aggressiivisesti käyttäytyvä renttu. Ja joku hintelä ja epävarma nörtti on sen vastakohta. On selvää kumpi näistä sytyttää naisen.
Sitten toisella, vähemmän vakivaltaisella ja alkukantaisella tavalla, mies voi olla alfauros jos on yhteiskunnallisesti menestynyt. Käytännössä siis jonkun ison firman johtaja, tai muuten vaan paljon rahaa ja siten valtaa omaava. Taikka joku muutoin korkeassa asemassa oleva henkilö tai muu julkkis.
Osaan naisista vetoaa enemmän alkukantaisen räyhäävän ja muiden urosten kimppuun käyvän alfauroksen ominaisuudet (ne renttuihin rakastuvat naiset), osaan taas vetoaa enemmän abstraktimmat lauman alfauroksen ominaisuudet (johtajuus, raha ja valta). Useimpiin naisiin vetoaa hieman molemmat. Joihinkin hyvin harvoihin ei kummatkaan ominaisuudet. Tärkeintä on se, että mies jollain tavalla on oman itsensä herra, dominoi muita eikä alistu muiden valtaan.
Lisäsyy miksi (työtön) renttu vetoaa naisiin enemmän kuin työssäkäyvä "kunnon mies"... On yksinkertaisesti se että... Työttömällä rentulla on moninkertaisesti enemmän vapaata aikaa päivässä käyttää naisten iskemiseen. Töissä käyvällä on vain pari tuntia päivässä aikaa naisen etsimiseen kun nukkumisen, työajan, työmatkat ja pakolliset päivittäiset toimet laskee pois. Työtön renttu taas voi sen koko työpäivän käyttääkin naisten iskemiseen.
Myös renttujen runsas alkoholin käyttö auttaa saamaan naisia, koska alkoholin vaikutuksen alaisena miehen estot yleensä katoaa ja käytös muuttuu paljon itsevarmemmaksi.
Loppujen lopuksi aika yksinkertainen kuvio tuo renttujen vetovoima naisiin. Voiko mitään muuta odottakaan. - tunteiden_vuoristorata
Te olette kaikki väärässä. Naiset tykkää rentuista, koska naiset haluaa suhteelta tunteiden vuoristorataa. Ei naiset oikeasti halua luotettavaa miestä, vaan miehen jonka kanssa voi kokea suuria tunteita, oli ne sitten negatiivisia tai positiivisia. Se että itketään ystäville sitä kun mies lähti taas juopottelemaan tai petti tms. Se kaikki kuuluu asiaan ja sitä tunteiden myllerrystä naiset nimenomaan hakee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197