Katsoin nakudeitti ohjelmaa juuri liviltä ja nainen ei valinnut miestä jolla on vain 8,5 kk seurustelukokemusta.
Miehellä pitää ollakokemusta seurustelusta
27
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Ätmi sai pakit mutta näki sentään alastoma naisen.
- ntinörd
Hävettää myöntää, mutta katsoin sen Nakudeitin. Spoilaan tämän keskustelun:
- Nainen valitse juuri sen joka oli seurustellut pisimmillään 8,5 kk. Asia vain arvelutti naista aluksi.
- Nörtti ryssi kahdet ekat treffit yrittämällä olla hauska, tuli myötähäpeän tunne sen jutuista. Mutta! Tadaa, kolmas treffi oli neitinörtti ja heillä synkkasi, sopivat toiset treffit.
- torvestatotuutta
Noiden ohjelmien naisia nyt ei kannata juurikaan kuunnella...
- Ex--PUA
Koska näyttävät miten rappiollisia naiset ovat?
- ytm-panomies
KAnnattaa koska nainen valitsee, naisen pillu ei kostu ätmeille.
- tympääntynyt
ennemminkin naisella pitää olla kokemusta seurustelusta. ettei ero tule jo suurinpiirtein väärinasetetusta tiskirätistä. suurin osa ei edes tajua mitä se arki tarkoittaa parisuhteessa. en tiedä mutta näin olen itse huomannut. järkyttää varmaan jos joutuu tiskiharjaa käyttämään tai tilikirjaa pitämään. nöyryyttävää sovinismia. viellä joutuu huolehtimaan omista asioistaan ilman että toinen tukee, sponssaa, huolehtii. suomi prinsessa.
- omaegoedellä
Ihan yhtä lailla on miehiä, jotka saavat paskahalvauksen, jos tiskirätti ei ole aseteltu kuten heidän lapsuudenkodissaan. suomiprinssi. onneksi kaikki eivät ole yhtä täynnä itseään, niin jää muillekin joku hengitysreikä olla onnellinen.
- Jassuka
Kyseleekö joku oikeasti toiselta, miten paljon olet seurustellut? Eikö se nyt ole aika epäoleellista, jos ihmisestä muuten tykkää?
- 3245rt
Näinhän sitä kuvittelisi.
- Jassuka
3245rt kirjoitti:
Näinhän sitä kuvittelisi.
Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Ei kelleen pahalla, mutta tulee mieleen että haetaan ihan jotain muuta kuin ihmistä, josta voidaan oikeasti tykätä ihmisenä ei välineenä. Käsitän, että ajatellaan yleensä keltanokkaa ihmiseksi joka pitäisi opettaa kaikkeen suhteen saloihin, mutta eikö se suhde pitäisikin muodostua siitä että yhdessä kasvetaan suhteeseen kumpikin ominaitseinään? Toinen voi olla kokeneempi ja enemmän suhteillut ja toinen voi olla kokematon, mutta ihan hyvä ihminen ja kumppani kuitenkin jonka kanssa yhdessä opetellaan yhteiset jutut.
- 3245rt
Jassuka kirjoitti:
Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Ei kelleen pahalla, mutta tulee mieleen että haetaan ihan jotain muuta kuin ihmistä, josta voidaan oikeasti tykätä ihmisenä ei välineenä. Käsitän, että ajatellaan yleensä keltanokkaa ihmiseksi joka pitäisi opettaa kaikkeen suhteen saloihin, mutta eikö se suhde pitäisikin muodostua siitä että yhdessä kasvetaan suhteeseen kumpikin ominaitseinään? Toinen voi olla kokeneempi ja enemmän suhteillut ja toinen voi olla kokematon, mutta ihan hyvä ihminen ja kumppani kuitenkin jonka kanssa yhdessä opetellaan yhteiset jutut.
Hyvin kirjoittettu, ei lisättävää :)
- väistäkääolenkuuluisa
BEM kirjoitti:
Mikään ei ole epäoleellista, jos toinen kokee sen tarkeäksi.
No joo, mutta onneksi makuja on monia.
Kaikki eivät esimerkiksi arvosta sitä, että henkilö on osallistunut nakudeittiohjelmaan. Jonkun toisen silmissä on suurikin meriitti olla tositv:stä tuttu, sitähän on sitten "julkkis". BEM kirjoitti:
Samaa mieltä, toisen kriteereitä pitää aina arvostaa vähintään yhtä paljon kuin omia.
Tämä kyseinen asiakaan ei ole niin yksiselitteinen, jokaisella ihmisellä on oma tarinansa, sekä jokaisella on näiden kysymyksien takana ihan oikeita kysymyksiä siitä, millainen persoona ihminen on.- Jassuka
BEM kirjoitti:
No ei, mutta kuitenkin tulee mieleen miksi olla skeptinen. Joku hyvin vähän seurustellut tai ei ollenkaan seurustellut voi kuitenkin olla tosi hyvä kaikessa mitä parisuhteessa odotetaan. Puhun nyt tietysti kokemuksestakin. Mies joka on kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa ei välttämättä olekaan taitavampi seksissä, taitavampi kuuntelija, taitavampi missään kuin se joka aloittaa vasta. Kokemus ei ole kaikki kaikessa. :) Tottakai kukin saa haluta mitä vain. Sitä en kiistä, en muutakaan. Kerroin vain kokemukseni kolikon toisesta puolestakin.
Jassuka kirjoitti:
No ei, mutta kuitenkin tulee mieleen miksi olla skeptinen. Joku hyvin vähän seurustellut tai ei ollenkaan seurustellut voi kuitenkin olla tosi hyvä kaikessa mitä parisuhteessa odotetaan. Puhun nyt tietysti kokemuksestakin. Mies joka on kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa ei välttämättä olekaan taitavampi seksissä, taitavampi kuuntelija, taitavampi missään kuin se joka aloittaa vasta. Kokemus ei ole kaikki kaikessa. :) Tottakai kukin saa haluta mitä vain. Sitä en kiistä, en muutakaan. Kerroin vain kokemukseni kolikon toisesta puolestakin.
"Joku hyvin vähän seurustellut tai ei ollenkaan seurustellut"
"Mies joka on kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa ei välttämättä olekaan taitavampi seksissä, taitavampi kuuntelija, taitavampi missään kuin se joka aloittaa vasta."
Hmmm....nämä nyt ei ihan sovi yhteen, siis jos jollakin on pitkänlinjan seurustelusuhde takana tai muutama pidempi, niin tuskimpa sellainen on niin paljon " kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa", kuin sellainen joka on juurikin periaatteessa vain harrastanut seksisuhteilua, seksisuhteilua en itse laske parisuhteeksi, niinkuin monet muut......
Oli nyt pakko kommentoida, kun on jollain lailla epäselvä tuo teksti, koska jos väität, että ihminen joka lasketaan tähän kategoriaan, "kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa", olisi sitoutumiskykyinen ja suhteeseen terveellä tavalla (=oma mielipide) suhtautuva, niin olen vahvasti eri mieltä kanssasi.
En minä laske panosuhteita seurusteluksi, ne ovat panosuhteita tai ns. pikasuhteita, se kertoo jotain ihan muuta ihmisestä, kuin sen että olisi perhe/parisuhde keskeinen ihminen.- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
"Joku hyvin vähän seurustellut tai ei ollenkaan seurustellut"
"Mies joka on kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa ei välttämättä olekaan taitavampi seksissä, taitavampi kuuntelija, taitavampi missään kuin se joka aloittaa vasta."
Hmmm....nämä nyt ei ihan sovi yhteen, siis jos jollakin on pitkänlinjan seurustelusuhde takana tai muutama pidempi, niin tuskimpa sellainen on niin paljon " kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa", kuin sellainen joka on juurikin periaatteessa vain harrastanut seksisuhteilua, seksisuhteilua en itse laske parisuhteeksi, niinkuin monet muut......
Oli nyt pakko kommentoida, kun on jollain lailla epäselvä tuo teksti, koska jos väität, että ihminen joka lasketaan tähän kategoriaan, "kolunnut ja kokenut kaikenlaista ja ties miten monen kanssa", olisi sitoutumiskykyinen ja suhteeseen terveellä tavalla (=oma mielipide) suhtautuva, niin olen vahvasti eri mieltä kanssasi.
En minä laske panosuhteita seurusteluksi, ne ovat panosuhteita tai ns. pikasuhteita, se kertoo jotain ihan muuta ihmisestä, kuin sen että olisi perhe/parisuhde keskeinen ihminen.Puhuin karkeasti vain kokemuksista joiden perään moni kuuluttaa. PITÄÄ OLLA KOKENUT! Tottakai on iso ero, olen samaa mieltä seuraavasta.
"En minä laske panosuhteita seurusteluksi, ne ovat panosuhteita tai ns. pikasuhteita, se kertoo jotain ihan muuta ihmisestä, kuin sen että olisi perhe/parisuhde keskeinen ihminen."
Kyllä niissäkin on niitä heilumaan väsyneitä ja aloilleen ryhtyviä ja pystyviä. Ei voi sanoa etteikö hosuja osaa asettua ja rauhoittua tai kokematon oppisi vaikka hosumaankin. :) Jassuka kirjoitti:
Puhuin karkeasti vain kokemuksista joiden perään moni kuuluttaa. PITÄÄ OLLA KOKENUT! Tottakai on iso ero, olen samaa mieltä seuraavasta.
"En minä laske panosuhteita seurusteluksi, ne ovat panosuhteita tai ns. pikasuhteita, se kertoo jotain ihan muuta ihmisestä, kuin sen että olisi perhe/parisuhde keskeinen ihminen."
Kyllä niissäkin on niitä heilumaan väsyneitä ja aloilleen ryhtyviä ja pystyviä. Ei voi sanoa etteikö hosuja osaa asettua ja rauhoittua tai kokematon oppisi vaikka hosumaankin. :)"Kyllä niissäkin on niitä heilumaan väsyneitä ja aloilleen ryhtyviä ja pystyviä. Ei voi sanoa etteikö hosuja osaa asettua ja rauhoittua tai kokematon oppisi vaikka hosumaankin. :)"
Tämä tarina ei kerro mitään oleellista ja tärkeää, kyseisistä ryhmistä, ihmiset ovat erillaisia persoonia, mutta sen voin sanoa, että "tuuliviirit" ovat "tuuliviirejä" vaikka, joskus tuuli hieman rauhoittuisikin.......
Siksipä itse lähestyn asiaa persoona/luonne/arvo/ajatusmaailma näkökannasta, tämän ymmärtää vain jos ymmärtää, tästtä on väännetty "rautalankaa" jo ihan tarpeeksi, jossain vaiheessa tulee tilanne jolloin taas jaksan vääntää, mutta en nyt, kun on jo ihan tarpeeksi "autistinen" olo, jankata samoja asioita kokoajan....
Minun tapa on minun tapa, toimii joillekin ja joillekin ei.- Jassuka
MGTOW kirjoitti:
"Kyllä niissäkin on niitä heilumaan väsyneitä ja aloilleen ryhtyviä ja pystyviä. Ei voi sanoa etteikö hosuja osaa asettua ja rauhoittua tai kokematon oppisi vaikka hosumaankin. :)"
Tämä tarina ei kerro mitään oleellista ja tärkeää, kyseisistä ryhmistä, ihmiset ovat erillaisia persoonia, mutta sen voin sanoa, että "tuuliviirit" ovat "tuuliviirejä" vaikka, joskus tuuli hieman rauhoittuisikin.......
Siksipä itse lähestyn asiaa persoona/luonne/arvo/ajatusmaailma näkökannasta, tämän ymmärtää vain jos ymmärtää, tästtä on väännetty "rautalankaa" jo ihan tarpeeksi, jossain vaiheessa tulee tilanne jolloin taas jaksan vääntää, mutta en nyt, kun on jo ihan tarpeeksi "autistinen" olo, jankata samoja asioita kokoajan....
Minun tapa on minun tapa, toimii joillekin ja joillekin ei.Kukaan ei ole vääntämistä tässä kaivannutkaan. Minä taas olen sitä mieltä, että ihmiset voi muuttua. Niin luonne, arvot kuin persoonakin jossain määrin. Jos näin ei olisi, ihmiset ei koskaan oppisi virheistäänkään. Turhaan myös puhuttaisiin vanhuudesta ja viisaudesta, nuoruudesta ja hulluudesta. :)
Ei tämä aihe tosiaan ole mikään kinaamisen aihe. Näkökulmia vain. - Jassuka
Oleellisinta on yksilö, ei ryhmä kun aletaan tarkastelemaan ihmisen kokemuksia. Ryhmästä puhuminen on aina karkeata tyypittelyä, joka ei koskaan pidä sisällään kahta samanlaista yksilöä. Hiukan ennakkoluuloista ajatella, että esimerkkinä Jukka Takatukka olisi parantumaton juoppo ja pelimies joskus sitä elämässään oltuansa, vaikka Matti Moukari olisikin kyvytön koskaan muuttumaan. Molemmilla on juoppoudesta ja pelimiehenä olemisesta kokemusta, mutta toinen on halunnut lopulta jotain muuta sen kaiken koettuaan ja nähtyään.
Yhtälailla on karkeata tyypittetyä sanoa, että hiljaiset hissukat ovat kaikki aina hiljaisia hissukoita tms. ryhmistä puhuttaessa. Kaikki tiedetään niitä vanhasta kaavasta ulos kasvaneita. :) Jassuka kirjoitti:
Kukaan ei ole vääntämistä tässä kaivannutkaan. Minä taas olen sitä mieltä, että ihmiset voi muuttua. Niin luonne, arvot kuin persoonakin jossain määrin. Jos näin ei olisi, ihmiset ei koskaan oppisi virheistäänkään. Turhaan myös puhuttaisiin vanhuudesta ja viisaudesta, nuoruudesta ja hulluudesta. :)
Ei tämä aihe tosiaan ole mikään kinaamisen aihe. Näkökulmia vain.Huomaan kyllä, että olemme tehneet erillaiset valinnat ja olemme erillaisia persoonia/luonteita, emme samalla "aaltopituudella".
Se nyt vain nyt on niin, että sanat ja teot täytyy olla yhtenevät.
"ihmiset voi muuttua. Niin luonne, arvot kuin persoonakin jossain määrin. Jos näin ei olisi, ihmiset ei koskaan oppisi virheistäänkään."
Älä pelkää, kyllä olen nähnyt ja oppinut, en minä enää huonoihin suhteisiin lähde, osaan erottaa aika tehokkaasti ei sopivat ja sopivat.....uskotella voi mitä haluaa, mutta tiettyjen asioiden muuttuminen tietyillä ihmisillä perustuu ihan siihen, kun vaihtoehdot vanhaan elämään käyvät mahdottomaksi, monestakin syystä, palstallakin on asioita läpi käyty, on niitä vielä muitakin, mutta ei lähdetä nyt niihin.
"Turhaan myös puhuttaisiin vanhuudesta ja viisaudesta, nuoruudesta ja hulluudesta. :)"
Ei "tekosyiden" varaan voi kaikkea laittaa, sinä et taida ymmärtää ihan oikeasti minun kaltaisiani, ymmärrän tämän kyllä, mutta minä kyllä tiedän mitä olen ollut niin pitkälle, kuin muistan ja miten olen ihan aina käyttäytynyt, ei minulla ole ollut tietyissä asioissa "tuuliviiri" kautta, eikä tule olemaan, nämä asiat vaikuttavat myös moneen muuhun asiaan, sekä käytökseen.....Jassuka kirjoitti:
Oleellisinta on yksilö, ei ryhmä kun aletaan tarkastelemaan ihmisen kokemuksia. Ryhmästä puhuminen on aina karkeata tyypittelyä, joka ei koskaan pidä sisällään kahta samanlaista yksilöä. Hiukan ennakkoluuloista ajatella, että esimerkkinä Jukka Takatukka olisi parantumaton juoppo ja pelimies joskus sitä elämässään oltuansa, vaikka Matti Moukari olisikin kyvytön koskaan muuttumaan. Molemmilla on juoppoudesta ja pelimiehenä olemisesta kokemusta, mutta toinen on halunnut lopulta jotain muuta sen kaiken koettuaan ja nähtyään.
Yhtälailla on karkeata tyypittetyä sanoa, että hiljaiset hissukat ovat kaikki aina hiljaisia hissukoita tms. ryhmistä puhuttaessa. Kaikki tiedetään niitä vanhasta kaavasta ulos kasvaneita. :)Tuokin teksti jotain aivan manipulaattori yksinkertaistusta, tuossa välissä on paljon ihmisiä noiden ryhmien välissä, sekä jotain sellaista mitä tuskin tulet ikinä edes käsittämään, koska et siihen pysty, kun olet itse liian erillainen, eli et vain oikeasti pysty edes tajuamaan, jos sinulle yrittäisin kertoa, siis niin että voisit ihan aidosti tajuta mistä puhutaan.
- Kilttiatm
Naiset on suvaitsemattomia. Varmaan se Taryn valitsi miehen ulkonäön perusteella, sanoi kyllä että sillä yhdellä oli liian vähän panokokemuksia. Se toinen näytti kodittomalta hipiltä isoine partoineen joten ei ottanut sitä. Otti pelimiehen näköisen miehen
- miesnäkeemitänäkee
Minusta hipin näköinen isoparta on pelimiehen näköinen.
- KäytettyTavara
"Liian vähän panokokemuksia"
Omituinen se Tara, kun käytetty tavara kiinnostaa enemmän. Monellahan se on päinvastoin. Varsinkin tällä palstalla heitetään että "monenko miehen käyttämä olet" KäytettyTavara kirjoitti:
"Liian vähän panokokemuksia"
Omituinen se Tara, kun käytetty tavara kiinnostaa enemmän. Monellahan se on päinvastoin. Varsinkin tällä palstalla heitetään että "monenko miehen käyttämä olet"Daa.....panosuhteilijoilla jotain väliä...taidat taas leikkiä sumutus leikkiä. =D
- 22.22
Vain noin puolitoista vuotta seurustelua elämän (yli 25v) aikana. Taidan olla syvällä kusessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237