Nyt naiset heti selittäkää: miksi annatte mm. Niilolle, mutta kunnolliset, alkoholia korkeintaan kohtuullisesti käyttäville ja työssäkäyville kilteille miehille ette?
https://www.youtube.com/watch?v=I2UuVrBSILE
Naiset jakavat juopoille
9
<50
Vastaukset
- Jassuka
Miksi ylipäänsä niin moni itkeskelee niiden naisten perään, jotka "antavat" vähän yhdelle jos toisellekin? Sekö on teille vain naisen merkki, kun se jakelee ja olisi mahdollisimman helppo kaataa? Eikö silloin voi yhtä hyvin mennä maksullisiin, jos naiselta haluaa vain helppoa seksiä? Mitä niiden parisuhteiden perään sitten itkee, jos kaikki on vain antamisen helppoudesta kyse? Eihän mikään (oman käsitykseni mukaan) parisuhde ole vain seksiä, se muodostuu niin monesta muustakin asiasta.
"Miksi ylipäänsä niin moni itkeskelee niiden naisten perään, jotka "antavat" vähän yhdelle jos toisellekin?"
Tämä on palstalla hassunkurista, voi tosin olla että tuollainen riittäisi monelle, oma ajatukseni on, ettei se ole keneltäkään pois, joka ei tuollaista etsi, ei ainakaan minulta, mitä selvemmin sen esiin tuovat sen parempi kaikille, niille kenelle on näille tarvetta ja niille kenellä ei ole.
"Eikö silloin voi yhtä hyvin mennä maksullisiin, jos naiselta haluaa vain helppoa seksiä?"
Tätä ristiriitaa olen itsekin ihmetellyt, kun keksitään kaiken maailman tekosyitä, miksi tämä vaihtoehto olisi huonompi, mielestäni tämä on paras vaihtoehto, jos tuota on hakemassa.
"Eihän mikään (oman käsitykseni mukaan) parisuhde ole vain seksiä, se muodostuu niin monesta muustakin asiasta."
Sinun käsityksesi suhteesta on varmasti ihan oikea, vaikka nykypäivänä koko käsite alkaa olla aikamoisen sumuverhon peitossa.
- vittuunrasistinenalkohol
Totta. Olin aamulla herätessäni täysin aloituksen kannalla. Saatanan vitun juopot. Tyrkyttäkööt omaa juotiaan omissa juottoloissa ja kaukana. Kieltäkää kaupatkin myymästä alkoholia niin olen täysin puolellnne vitun alkoholisti juopot!
- 610
Koska olen itse juoppo. En ikinä voisi ottaa raitista/kohtuukäyttäjää, sillä se paheksuisi ja nalkuttaisi häiriten dokaamisnautintoa. Eihän semmoisen kanssa seksikään sujuisi.
Mikäli raitis mies osaisi pitää turpansa kiinni ja olisi ahkera siivoamaan, voisin toki harkita.- Tätä_mieltä
Ei siitä mitään tule jos toinen ei itsekin ryyppää. Onhan minulla ollut noita kohtuukäyttäjiä naisystävinä mutta ei siitä mitään tule. Mukavampaa se on kahdestaan ryypätä. Ei nyt mitään hirveätä juoppoa kun en itsekään sellainen ole mutta ei saa lasiin sylkeä.
- kiltti-mies30
Kyllä minä ainakin saan naiseltani seksiä. Ette osaa pyytää kiltisti.
- Totuushan-on
Juopot jaksaa panee kauemmin ja kestää ja kestää.
Raittiit laukeavat 1 - 2 minuutissa.
Ite oon entinen juoppo ja kännissä sitä jyysti 20 - 30 minuuttia ja nainen tykkäsi.
Nykyisin laukeen jo suuseksissä tai pannessa 3 - 5 minuutissa.
Hirveetä. Siks täytyy nuolla nainen ensin kunnolla. - pilkunjälkee.jyystöä
Semmoinen sanonta on että samankaltaisuus vetää puoleensa, eli tuskin siinä mitään menetät tuollaisten naisten suhteen :_D vedä sitten itsekkin kännit tai osta huora jos helppoa seksiä haluat.
- tässäsyy
Juopot on niin ihania että pakko antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257