Itse olen kirjoitellut tammikuun ensimmäiseltä viikolta lähtien sormet rakoilla hakemuksia, soitellut ja käynyt paikan päällä kysymässä töitä. Pääsinpä jopa kolmeen paikkaan haastatteluunkin. Siltikään mikään paikka ei napannut.
Mielestäni työkokemukseni on arvostettava, sillä muiden pikkuhommien lisäksi olen ollut maatalouslomittajana ja kaksi kesää toisessa kaupungissa Valiolla (jonne en suureksi harmikseni voinut tänävuonna hakea). Kaiken järjen mukaan olisin kuitenkin ollut varteen otettava vaihtoehto Valiolle toisessa kaupungissa. Haastatteluissakaan en keksinyt mitään mielettömiä virheitä, jotka olisivat merkittävästi paikan eväämiseen vaikuttanet.
On kyllä todella turhauttavaa, kun kaupan kassallekin hakiessa lukiolaiset pötkii edelle, vaikka oletettavasti heillä ei ole samanlaista työkokemusta kuin itsellä - näin siis kävi yhteen paikkaan hakiessani, kun haastattelija kertoi muiden hakijoiden olevan paikallisia lukiolaisia. Lisäksi ihmetyttää, luetaanko netin kautta laitettuja hakemuksia ylipäätään? Mites muilla, onnasiko ja saitteko paikan ilman suhteita?
Opiskelijat yli 20v., oletteko saaneet kesätöitä?
Tsirpula
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623