Minä kerron yhden naisen totuuden

klhuigtfc

Olen kai ruma, siitä en tiedä koska en ole ulkonäkökeskeien, mutta täältä palstalta olen lukenut olevani ruma, kun olen yli 25 vaikka silti sopimatottamissakin yhteyksissä urokset esittävät julkeasti minulle pillunhimoaan. . Eikä ole pelkoa, että teitä uroita ahdistelisin kunhan haluan purkaa pahaa oloani. Luonto on mun elämäni rakkaus ja se onkin niin suuri, etten siitä pysty edes kirjoittamaan enkä alkaa maalata öljyväreillä vaikka itken liikutuksesta, kun luen toisten kirjoituksia ja havaintoja luonnosta. Se on mulle pyhä asia. Itse haluaisin vain kuulua jollekkin ja olla jonkun oma josta pidettäisiin huolta niinkuin kalliista tavarasta ja jota varjeltaisiin kolhuilta.

Tämän kirjoitti aspergernainen.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkossmiess

"täältä palstalta olen lukenut olevani ruma, kun olen yli 25 vaikka silti sopimatottamissakin yhteyksissä urokset esittävät julkeasti minulle pillunhimoaan"

Ei toki yli 25 v nainen ole ruma, ,utta sen jälkeen tai viimeistään 30 v jälkeen ns markkina-arvo alkaa lähteä laskuun.

40 v nainenkin voi olla tosi nätti, mutta harvemmin lähelläkään sitä mitä sama nainen on ollut esim 22 vuotiaana

• qefwefef

Voin näin nimettömänä nyt kertoa. että koko elämäni olen ollut miesten pillunhimon kohde ja olen elänyt parisuhteessa siitä tiedostamatta ja nyt yksin ollessa olen sen rivouden nähnyt ja tajunnut millaisia eläimiä te miehet olette.

Olen aivan suojaton ja yksin ja haluaisin myös pystyä ollakkin jatkossa yksin, koska mun käsitykseni parisuhteesta ei ole ehkä normaalia, mutta pelkään suunnattomasti nyt oltuani ekakertaa aikuisena yksin ja sen kanssa nyt työstän..

• qefwefef kirjoitti:

Voin näin nimettömänä nyt kertoa. että koko elämäni olen ollut miesten pillunhimon kohde ja olen elänyt parisuhteessa siitä tiedostamatta ja nyt yksin ollessa olen sen rivouden nähnyt ja tajunnut millaisia eläimiä te miehet olette.

Olen aivan suojaton ja yksin ja haluaisin myös pystyä ollakkin jatkossa yksin, koska mun käsitykseni parisuhteesta ei ole ehkä normaalia, mutta pelkään suunnattomasti nyt oltuani ekakertaa aikuisena yksin ja sen kanssa nyt työstän..

"koska mun käsitykseni parisuhteesta ei ole ehkä normaalia, mutta pelkään suunnattomasti nyt oltuani ekakertaa aikuisena yksin ja sen kanssa nyt työstän.."

Käytä aika hyväksesi, en usko että sinun käsityksesi on väärä, vaikka muut yrittäisivät jotain muuta sinulle kertoa, ole rohkeasti mitä olet, kun olet valmis niin että sen tiedät, niin etsi kaltaisesi, jos et löydä voi yksin olla parempikin, mutta löydät vastauksen itseltäsi, kunhan vain annat itsellesi aikaa ja rauhaa.....

Luonto on monelle kaltaisellesi henkireikä, kaikkea hyvää sinulle omalle polullesi! :)

• 25352

Pillu on kaunis asia.

• Jassuka

Panteisti? Ota rauhassa itsellesi aikaa. Älä anna kenenkään painostaa sinua mihinkään mihin, et itse halua ryhtyä.

• Piti oikein googlata tuo, mutta itse ajattelin hänen olevan kovinkin herkkä, eli en edes katsonut hänen itsensä luokittelemaan termiä....mutta ohjeesi ovat hyvät! :)

• 25115

Rukoile Jumalaa, Hän rakastaa sinua ja kuulee sinua ja hän on tarkoittanut sinulle oman kumppanin.

• Uhuhyvtv

Hah! Jumala on sadisti sika!

• 42918
        Uhuhyvtv kirjoitti:

Hah! Jumala on sadisti sika!

Älköön kukaan, kiusauksessa OLLESSAAN, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala EI ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee; kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman. Jaak. kirj. 1:13-15 Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.

• mies32oo

Et ole ruma jos et ole pahasti ylipainoinen. Rumuus johtuu kropasta. Lihavat on aika rumia joita miehet tai naiset ei halua lihavaa kumppania. Jos kroppasi on kunnossa niin voit stailata itsesi haluttavaksi.

• lihavuus

Lihavuus pitäisi kieltää lailla. Lihavat pakkolaihdutukseen.

• eeeepp

Miten stailataan itsensä haluttavaks?

• toinenasperger

Itsekin haluaisin että minusta pidettäisiin huolta. Ihan esine en voisi olla, mutta jotain sen suuntaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe