http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/772117/Poliisi epailee nuoren naisen joutuneen seksuaalirikoksen uhriksi Turussa
Mamu iski Turussa
22
72
Vastaukset
- Kunnian-Mies
Pitää ensimäisenä muistaa ja ottaa tutkinassa huomioon, että yli yhden miehen käytämää lutkaa ei voi raiskata. Päinvastoin, saastainen portto saa mitä ansaitsee.
Aivan kuten ei pankkiholviakaan voi tyhjentää kahta kertaa.- aikuisten.oikeesti
Voi hitto, julkaistaanko täällä tosiaan mitä tahansa törkyä?
Eikö palstalta löydy edes jonkin asteinen sensuuri tai mikä lie luotsi se nyt olikaan.
Jos kerran kaikkea saa kirjoittaa/möläyttää ilmoille, miks edes on viive ennenkuin se ilmestyy ruutuun?
.
Mä puolestani vaadin tän Hemmon pallit kaniin!
Vaikkei vielä ole ehkä tehnyt mitään, niin ennalta ehkäisyyden vuoksi kuitenkin.
Perustelen sen sillä; et siltä löytyy kuitenkin tekoväline!
Rikollinen teko! Hän kantaa tekovälinettä mukanaan kaikkialle.
.
Ihan oikeesti: Kunnian-Mies nicken kirjoitus ei mene edes huonosta huumorista.
Ajatelkaa miltä uhrista tuntuisi lukea tätä; suoranaista paska kirjoitusta! aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Voi hitto, julkaistaanko täällä tosiaan mitä tahansa törkyä?
Eikö palstalta löydy edes jonkin asteinen sensuuri tai mikä lie luotsi se nyt olikaan.
Jos kerran kaikkea saa kirjoittaa/möläyttää ilmoille, miks edes on viive ennenkuin se ilmestyy ruutuun?
.
Mä puolestani vaadin tän Hemmon pallit kaniin!
Vaikkei vielä ole ehkä tehnyt mitään, niin ennalta ehkäisyyden vuoksi kuitenkin.
Perustelen sen sillä; et siltä löytyy kuitenkin tekoväline!
Rikollinen teko! Hän kantaa tekovälinettä mukanaan kaikkialle.
.
Ihan oikeesti: Kunnian-Mies nicken kirjoitus ei mene edes huonosta huumorista.
Ajatelkaa miltä uhrista tuntuisi lukea tätä; suoranaista paska kirjoitusta!Nämä on näitä tekstejä, kun olen sinulle sanonut, "älä lue"/ "lue ja unohda"/"älä laita mieleesi"......
jk. nyt kerrot mitä bonjasit! :)- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
Nämä on näitä tekstejä, kun olen sinulle sanonut, "älä lue"/ "lue ja unohda"/"älä laita mieleesi"......
jk. nyt kerrot mitä bonjasit! :)Kiitos kyllä mä kestän...töissä olen joutunut kuunteleen näitä törkeyksiä...
siedätyshoitoa tullut saaduksi jo sen verran etten korvaani siellä enää lotkauta.
Mutt nämä ****** eivät ole maksavia asiakkaita, jotka tarvitsevat terveydenhoitoalan palveluja. Tai ehkä jotku jo koppihoitoakin!
Se on lievää mitä minä vastaan heille, verrattuna textiin mihin vastaan.
Joskus ikävästäkin textistä tulee läpi oikea tuska,
josta ihminen ei ole onnistunut pääsemään yli.
Ei lyötyä tule silloin enää lisää lyödä, kun on jo henkisesti maassa valmiiks.
jk. kyllä sä sen ymmärsit jo aikaisemmin mitä bonjasin! aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Kiitos kyllä mä kestän...töissä olen joutunut kuunteleen näitä törkeyksiä...
siedätyshoitoa tullut saaduksi jo sen verran etten korvaani siellä enää lotkauta.
Mutt nämä ****** eivät ole maksavia asiakkaita, jotka tarvitsevat terveydenhoitoalan palveluja. Tai ehkä jotku jo koppihoitoakin!
Se on lievää mitä minä vastaan heille, verrattuna textiin mihin vastaan.
Joskus ikävästäkin textistä tulee läpi oikea tuska,
Ei lyötyä tule silloin enää lisää lyödä, kun on jo henkisesti maassa valmiiks.
jk. kyllä sä sen ymmärsit jo aikaisemmin mitä bonjasin!"Joskus ikävästäkin textistä tulee läpi oikea tuska,
Ei lyötyä tule silloin enää lisää lyödä, kun on jo henkisesti maassa valmiiks."
:,)
jk. en bonjannut, sanoit itsekin että tiedät jotain mitä minä en tiedä? :(
jk2. jos et edes vihjaa, niin sitten et, mutta tunnustan, etten keksi mitä olet tajunnut? :)
jk3. mietin vain, että mitäköhän multa olisi mennyt ohi, taidan olla vain tyhmä tai sitten tajua... :D- aikuisten.oikeesti
Voi kiltti, sulla jäi levy päälle. Älä vaivaa päätäs sillä, jos et todellakaan tiedä.
Sillä saattaa olla et olen sittenkin erehtynyt, ja jos en ole erehtynyt,silloin sä hämäät pokkana mua. Niin tai näin...annetaan olla...joku joka tapauksessa pyys etten.....
Kyllä mä kerron sulle sitt kun tiedän 100%:sti asian, ja kerron niin ettei sitä edes yleisesti huomata.
Elämä jatkuu...ennallaan. =))) aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Voi kiltti, sulla jäi levy päälle. Älä vaivaa päätäs sillä, jos et todellakaan tiedä.
Sillä saattaa olla et olen sittenkin erehtynyt, ja jos en ole erehtynyt,silloin sä hämäät pokkana mua. Niin tai näin...annetaan olla...joku joka tapauksessa pyys etten.....
Kyllä mä kerron sulle sitt kun tiedän 100%:sti asian, ja kerron niin ettei sitä edes yleisesti huomata.
Elämä jatkuu...ennallaan. =)))"Voi kiltti"
Ihanasti sanottu. :)
Nyt ymmärrän, luulit aikaisemmin, että tunnet mut oikeessa elämässä ja nyt tapahtui jotain mistä sait lisä vahvistusta asiaan, voin sanoa että olen sinulle täysin rehellinen, eli me ei tunneta oikeessa elämässä, tästä voin lyödä vaikka pääni pantiksi, koska tunnistaisin sinut kyllä kertomustesi pohjalta......
Eli älä murehdi olet väärässä tämän suhteen 120%:sesti.....
Hyvä että kerroit, etten jäänyt tyhmänä miettimään tyhmää asiaa, noi on aina pahoja noi....."muuten....eiku ei mitään"....ne on vähän kuin "korvamadot", eli pitäisikö sanoa "aivomato" sitten, ne jää monesti mieleen pyörimään. =DD- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
"Voi kiltti"
Ihanasti sanottu. :)
Nyt ymmärrän, luulit aikaisemmin, että tunnet mut oikeessa elämässä ja nyt tapahtui jotain mistä sait lisä vahvistusta asiaan, voin sanoa että olen sinulle täysin rehellinen, eli me ei tunneta oikeessa elämässä, tästä voin lyödä vaikka pääni pantiksi, koska tunnistaisin sinut kyllä kertomustesi pohjalta......
Eli älä murehdi olet väärässä tämän suhteen 120%:sesti.....
Hyvä että kerroit, etten jäänyt tyhmänä miettimään tyhmää asiaa, noi on aina pahoja noi....."muuten....eiku ei mitään"....ne on vähän kuin "korvamadot", eli pitäisikö sanoa "aivomato" sitten, ne jää monesti mieleen pyörimään. =DDEi kun muualta suomesta...keskustelua....vähän neuvoit mua..kävin neljässä paikassa töissä...juoksin työmatkat paikasta toiseen.
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Ei kun muualta suomesta...keskustelua....vähän neuvoit mua..kävin neljässä paikassa töissä...juoksin työmatkat paikasta toiseen.
Usko vain, ei me tunneta, eikä olla kohdattu, olisin sen sinulle kertonut jo, kyllä minä sinut muistaisin.
Yhdistät nyt vain vahingossa vääriä paloja yhteen jostain syystä, jos sanon että olen sinulle rehellinen, niin voit olla varma, että sitä olen, voit joskus kysyä minulta jotain millä sen sinulle vahvistan, kerron tai jätän kertomatta, mutta sen selkeästi sinulle sitten sanon, en valehtele.
Mutta älä ole siinä uskossa, että minut tuntisit, koska edelleen voin lyödä pääni pantiksi tästä asiasta, enkä lyö vetoa muuta kuin silloin, kun olen tuloksesta varma, varsinkaan päästäni. ;)
Eli nyt voidaan molemmat laittaa "aivomadot" jäähylle. ;D- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
Usko vain, ei me tunneta, eikä olla kohdattu, olisin sen sinulle kertonut jo, kyllä minä sinut muistaisin.
Yhdistät nyt vain vahingossa vääriä paloja yhteen jostain syystä, jos sanon että olen sinulle rehellinen, niin voit olla varma, että sitä olen, voit joskus kysyä minulta jotain millä sen sinulle vahvistan, kerron tai jätän kertomatta, mutta sen selkeästi sinulle sitten sanon, en valehtele.
Mutta älä ole siinä uskossa, että minut tuntisit, koska edelleen voin lyödä pääni pantiksi tästä asiasta, enkä lyö vetoa muuta kuin silloin, kun olen tuloksesta varma, varsinkaan päästäni. ;)
Eli nyt voidaan molemmat laittaa "aivomadot" jäähylle. ;DKiitos!
Vahinko, silläkin miehellä oli aivot, joksi sua luulin, aivot joita myös käytti.
100%:nen herrasmies ja ymmärsi monia asioita, joista myös kirjoitti mulle ohjeita.
Kuvittelin hetken törmänneeni häneen.
Tiedän et hän on kirjoittanut täällä mielipiteitään joskus. Niin ainakin mainitsi.
Hyvää yötä! aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Kiitos!
Vahinko, silläkin miehellä oli aivot, joksi sua luulin, aivot joita myös käytti.
100%:nen herrasmies ja ymmärsi monia asioita, joista myös kirjoitti mulle ohjeita.
Kuvittelin hetken törmänneeni häneen.
Tiedän et hän on kirjoittanut täällä mielipiteitään joskus. Niin ainakin mainitsi.
Hyvää yötä!Hyvää yötä ja hyviä unia! :)
- ätmi-
MAmut saa aina pilluu
- ytmi-
Ja jos ei saa niin ottavat väkisin
Siinä sai kyrvänhimoinen lutka juuri sen mitä ansaitsi, kenties jopa salaa halusi. Raiskattu nainen on maailman arvottomin esine, joka tulisi haudata elävältä peruskallioon ydinjätteiden sekaan.
Itse en vuonna 2008 kyennyt tyydyttämään kyrvännälkäistä tyttöystävääni ja tulin jätetyksi. Kuitenkin kohtalo ja ironia puuttui peliin ja pari viikkoa eromme jälkeen hän joutui raiskauksen "uhriksi". Siinä sitä onkin kiva miettiä, että kannattiko lähteä keskellä yötä rannalle etsimään jännittäviä seikkailuja vai olisiko kannattanut seurustella kiltin ja kunnollisen Totuus2008:n kanssa ja tulla luokseni yökylään. Kaikkihan me toki tiedämme että hän todellisuudessa nautti enemmän tuosta raiskauksesta kuin halailusta minun kanssani sohvannurkassa.
En ole vuosikausiin ollut hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos nyt kohtaisin hänet, voisin tarjota hänelle vapaaliput Iron Maidenin keikalle. If you know what I mean.
http://vignette4.wikia.nocookie.net/castlevania/images/e/e3/Iron-Maiden.jpg/revision/latest?cb=20140814184427- aikuisten.oikeesti
Mene hoitoon, olet sairas! Sun on korkea aika päästä tapahtuneesta jo yli!
Hae apua terapeutilta, käy se tapahtuma terapeutin kanssa lävitse.
Puhu siitä...puhu koko "paska" ulos, minkä nyt olet vain niellyt...
itke , kiroa... ihan tunteesi mukaan! Se helpottaa kun sen saa puhuttua.
.
Kyllä mäkin tiedän miltä tavallaan hylätyksi tuleminen tuntuu.
Se on yhtä vuoristorataa tunteiden myrskyä...välillä haluaa kuolla,välillä haluu et se toinen osapuoli kuolee, tuntee sellaista nöyryytystä ettei kehtaa kaupasta ruokaa käydä ostamassa. Itkee silmänsä kipeiksi ja turvoksiin..päätä särkee. Jossain vaiheessa mä join wiskypullon pohjat yhdessä hetkessä ..sammuin ja heräsin krapulassa ..oksennusta lattialla. Itkien siivosin sotkuja ja syy..SYY oli tietenkin siinä petturissa...vaikka ei ollut läsnä,mä siinä olin mokaillut juomalla.
Yks "tuntematon" mulle alkoi vinoileen Iriskofeesta, silloin mä heräsin oikeesti...
Mä olin ottanut alkoholia melkein joka ilta, nukkumaan mennessäni, koko viikon.
Aikaisemmin olin juonut silloin tällöin puolet lasin sisällöstä.
Ei sitä olis tarvinnut kauan jatkaa... kun varmaan olis tullut vakituinen tapa!
Se tapa jäi siihen...mut keskustelut jatkui "tuntemattoman" kanssa ties mistä...
mulla ei siit ajasta oikein ole teräviä muistoja.
Niin ja sen "tuntemattoman" kanssa käymäni keskustelut käytiin netissä.
En olis pystynyt ketään kasvoista kasvoihin tapaamaankaan, naama turvoksissa itkemisestä ja ihan punaisenkirjava.
Tapahtuneesta on puol´toista vuotta, pahin tuska alkaa olla ohi.
En mä vihaa tunne enää avokkia kohtaan...oikeastaan sääliä,
hän oli ihan yhtä pihalla kuin mä, tajuttuaan miten mä reakoin asian ilmi tultua...
miten kaikki suunnitelmat murenivat käsiin. Meillä oli kirkkokin varattuna jo...
Elämässä satuu ja kolhuja tulee... ei kaikki mene aina kuin suunnitellaan.
.
Älä lannistu...jatka elämääs. Viha tuhoo kaiken..pura se tunne ulos!
Sä ett ole paha...sä olet loukattu ja loukkaantunut...tervehdy. Tsemppiä - 12plus14
Sinä (Totuus2008) kutsut itseäsi "kiltiksi ja kunnolliseksi", miksi valehtelet? Kukaan oikeasti kiltti ja kunnolinen ihminen ei halua kiduttaa toisia ihmisiä kuten sinä:
"Raiskattu nainen on maailman arvottomin esine, joka tulisi haudata elävältä peruskallioon ydinjätteiden sekaan." - Leena.Porari
Aika psykoottista juttua :( Kaikenlaisiin hulluihin se meidän Marko näköjään tutustuukin :(
- ytg55tghgg
Oliko kyseessä venäläinen, virolainen vaiko peräti ruotsalainen kun maahanmuuttajasta puhe?
- ei-ytm
Jännämies iski jälleen?
- Anustappi
Oliko raiskaaja silmälasipäinen tai oliko hän kenties vasenkätinen?
Jos näin niin yhtä relevantti otsikko olisi ollut "vasenkätinen iski Turussa".
Kuinka monta raiskausuutista jää täysin havaitsematta kun yrittää tihrustaa maailmaa pelkkien mamulasien läpi? Entä jos yksikään mamu ei raiskaisi? Pitäisikö sitten alkaa lukemaan ruotsalaisia lehtiä, että omat ennakkoasenteet saavat tukea ("Heureka, ne raiskaavat sittenkin!")?Jos väitettäis että vasenkätiset rikastuttaa meän kulttuuria ja ovat muutenkin parempia ihmisiä kuin normi-jepet niin aivan varmasti nostettas älämölö Hitlerin vasenkätisyydestä..
Näistä apinoista piti olla jotain hyötyäki...- KuulutVähemmistöön
KonnaKettu kirjoitti:
Jos väitettäis että vasenkätiset rikastuttaa meän kulttuuria ja ovat muutenkin parempia ihmisiä kuin normi-jepet niin aivan varmasti nostettas älämölö Hitlerin vasenkätisyydestä..
Näistä apinoista piti olla jotain hyötyäki...Onneksi normi-jepet eivät ole kaltaisesiasi peräkammarin natsiätmejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930