Eli ajattelin tänää kertee hiukan niist kynsist. Eli laitan joka aamu ja ilta mavalan öljyä kynsiin ja kynsinauhoihin, se on noin 7€. Eli sit syön kalaöljy tablettei kerran päivässä ja syön terveellisesti ja urheilen, harrastan siis joukkuevoimistelua 4-5 krt. Viikossa. Siin samal ne hiuksetki kasvaa jos joku niist tieotoo haluu. Eli tota vaa sit ni kyl ne siit sit kasvaa niinku nää munki kasvo. Mun kynnet ennen liuskottu ja katkeili aina ku ne sai pitkiks, nyt ne on ihanat vahvat ja pitkät. Eli sit läpinäkyvä kynsilakkaki on muute hyvä, mut sit antaa ajan kuluu ni niist kyl tulee vahvat ja pitkät.
haluatko pitkät kynnet?
kauniitkynnet
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913