On nuo koripallon säännöt ja taktiset kuviot niin vaikeat, että pitää kysyä täältä apua. Eli tänään SM-sarjan 5.finaalissa, peliaikaa jäljellä 9 sekuntia, ero 3 pistettä Katajan hyväksi. Bisonsilla pallo aikalisän jälkeen (onko se nyt sisäänheitto). Tv-kommentaattori spekuloi tähän malliin: " saapa nähdä tuleeko kolmosen yritys vai ajetaanko suoraan korille ja yritetään saada Kataja vielä vapariviivalle ja sitä kautta epäonnistuminen sieltä"
Ei mene mun jakeluun, miksi Bisons olisi 9 sekuntia ennen loppua ollessaan häviöllä 3 pisteellä halunnut vielä vastustajalle vapareita?? Mikä sellainen epäonnistuminen Katajalle olisi voinut tulla vaparitilanteessa, josta Bisons olisi voinut hyötyä? Aikaa vain kuluu ja pahimmillaan peli olisi ratkennut lopullisesti niihin vapareihin jotka Bisons olisi tarkoituksella antanut.
Taktiikkatulkintaa
Teeeemu
1
176
Vastaukset
- asiantuntija123
Jos bisons olisi tehnyt nopean kakkosen ja sen jälkeen katajalla avaus päädystä nopea avaus ja rike siinä toivossa että kataja heittää toisen vaparin ohi tai molemmat! Sen jälkeen aikalisä ja puolesta kentästä avaus ja eroa saattaa olla vain 1-2 pistettä ja aikaa vielä 5 sekuntia joka on paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161