Mihin ätmit vedätte rajan mikä on naisen manipulointia sänkyyn:
- henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen
- parturissa käynti
- tyylikkäiden vaatteiden käyttäminen
- naiskaverin kanssa meno baariin
- puhuminen normaalia kovemmalla äänellä yökerhossa
- naista kohti kumartumisen välttäminen keskustelutilanteessa
- naisen koskettaminen keskustelun lomassa
- seisominen selkä suorassa
- joku muu, mikä?
Likaiset pelimiestemput vs ätmit
25
<50
Vastaukset
- olenätmi
Minä en käy suihkussa. Jos en kelpaa omana itsenäni, niin pitäkää tunkkinne!
- GentleM
Rehellisesti?
Voin sanoa että nämä olivat hallussa:
- henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen
- parturissa käynti
- tyylikkäiden vaatteiden käyttäminen
- naiskaverin kanssa meno baariin
- seisominen selkä suorassa
Naismenestys plus miinus nolla. Siis ihan kirjaimellisesti. Hyvä keskustelukumppani, ei sytytä, ei ollenkaan sitä Kemiaa.
Kun aloin ottamaan haltuun näitä:
- puhuminen normaalia kovemmalla äänellä yökerhossa
- naista kohti kumartumisen välttäminen keskustelutilanteessa
- naisen koskettaminen keskustelun lomassa
- joku muu, mikä?
...naismenestystä alkoi tulla.
Kukin vetäköön omat johtopäätöksensä.- Ex--PUA
Eli kukaan ei ollut aiemmin vain kuullut mitä sanoit siellä.
Ja näitä takakenomiehiähän siellä aina silloin tällöin näkee. Ne ovat liian cooleja. ;)
Eikös se ole jo "pelimies" jolla vain pinmppa mielessä? ;D
Moni asioista kuuluu ihan normaalin käytökseen, joten mikä on pointtina?- Ex--PUA
Niin tekee.
PUA-pelleilyssä on outo kaksijakoisuus: jotkut ihan normaalit jutut mystifioidaan "peliksi" kun taas myös oudot jutut myös kuuluvat osaksi peliä. - YO-jsa
Ei kukaan ainakaan minulle ole mitään mystifioinut. Asia nyt vaan on niin, että tietynlainen sanaton viestintä saa aikaan tietynlaisia reaktioita muissa ihmisissä. Se että on perillä mitä oma keho muille viestii, on hyvä asia kutsutaan sitä sitten peliksi tai miksi vaan.
- Ex--PUA
YO-jsa kirjoitti:
Ei kukaan ainakaan minulle ole mitään mystifioinut. Asia nyt vaan on niin, että tietynlainen sanaton viestintä saa aikaan tietynlaisia reaktioita muissa ihmisissä. Se että on perillä mitä oma keho muille viestii, on hyvä asia kutsutaan sitä sitten peliksi tai miksi vaan.
Mutta sitten niitä ei pitäisi kutsua muuksi kuin mitä ne ovat.
Tässä niitä nimenomaan on kutsuttu sellaisiksi.
Se on lisäksi monilta osin samanlaista alentuvaisuutta, kuin mitä naiset harrastavat neuvoessaan ätmejä, jolloin saa kuvan että ätmi on joku joka ei osaa pestä edes itseään. Harvemmin kuitenkaan siitä lienee kyse.
Itse nyt PUA-ajan jälkeen olen koittanut tehdä asioita jopa niin, että olen puhunut hiljaisella tai normaalilla äänellä, nojannut naiseen päin jne. Ihan kokeeksi, ja ei Se kyllä koskaan ole siitä jäänyt kiinni. - Muffeli
Ex--PUA kirjoitti:
Mutta sitten niitä ei pitäisi kutsua muuksi kuin mitä ne ovat.
Tässä niitä nimenomaan on kutsuttu sellaisiksi.
Se on lisäksi monilta osin samanlaista alentuvaisuutta, kuin mitä naiset harrastavat neuvoessaan ätmejä, jolloin saa kuvan että ätmi on joku joka ei osaa pestä edes itseään. Harvemmin kuitenkaan siitä lienee kyse.
Itse nyt PUA-ajan jälkeen olen koittanut tehdä asioita jopa niin, että olen puhunut hiljaisella tai normaalilla äänellä, nojannut naiseen päin jne. Ihan kokeeksi, ja ei Se kyllä koskaan ole siitä jäänyt kiinni.Kaikelle on aikansa ja paikkansa..
- ätmel
Raja menee tietenkin siinä, kun yrittää luoda naiselle valheellista kuvaa itsestään. Konkreettisesti esimerkiksi jos pitää naisten vuoksi sellaista lettiä tai vaatetusta, josta ei itse oikeasti tykkää.
- xdfbhjkläöläökjh
Kaikki sellainen, mitä ei tekisi, jos olisi yksin tai vieraiden miesten seurassa, on halveksuttavaa likaista pelimiespelleilyä. Kunnon nainen haluaa kunnon miehen ilman temppuja.
- Pokyshar
Ennen epäröin ehdottaa suudelmaa monissa tilanteissa naisille. Mielessä pyöri "ei se kuitenkaan halua, se on virhe ehdottaa tässä kohtaa ja myöhemmin tulee parempi tilanne"-tyyppisiä lauseita.
Luin vinkin, että suudelmaa vaan pitää uskaltaa ehdottaa/kokeilla jos naisen haluaa (se ei "vaan tapahdu"). Lisäksi luin miten naisen sanattomasta viestinnästä voi päätellä milloin todennäköisesti kannattaa ehdottaa. Nykyään suutelen paljon enemmän ja luonnollisemmin.
Kiitos ja kumarrus "lipeville pelimiehille" =D !!- Ex--PUA
Suudelman koittaminen sinällään on testi kiinnostuksesta, ja pahimmassa tapauksessa se voi käynnistää naisen "auto-torjunnan". Tietty jos sen saa menemään läpi niin hyvä.
Tähän pitää heti lisätä, että PUA-piireissä on hirveä ihme että joku saa suudelman vaikka baarissa. PUA-juttujen jälkeen rupesin koittamaan, niin se olikin aika helppoa ja näytti muille siltä että menen vain naisen luokse ja ryhdymme parin sanan jälkeen nuolemaan. Mutta, samalla sai oppia, että se ei oikeastaan ole tae vielä mistään. Tietty voi jossakin olla naisia joille tuo merkitsee jotain, kuten seksikin. Mutta tuon kohderyhmän kanssa en antaisi liikoja krediittiä PUA-opeille ja niiden "saavutuksille".
(Tuota temppua en muuten edes saanut keneltäkään PUA:lta, vaan yhdistelin siinä esim. Sitä mitä näin.) - Ex--PUA
Tuo suutelemisen kysyminen on puolestaan aika assburger-juttu, ja ainakin Mystery (misery) on sitä markkinoinut.
Eräs kaverini oli koittanut sitä, ja sai aikaan melkoisen naurunremakan. Jokaiselta. Se oli silloin tauolla muijansa kanssa, ja kun sen muija kuuli tuosta, se ei edes ollut asiasta tälle vihainen vaan oli kuolla nauruun.
Joten, oikeasti, nyt jätkät tarkkana!
:D
- NormiBaariPäivä
Mitkään noista ei ole likaisia pelimiestemppuja niin kauan kun ei valehtele naiselle.
Manipulointia osa voi ehkä olla, mutta oikeastaan kaikki toisten ihmisten mielipiteisiin vaikuttamisyritykset on ihan samalla tavoin manipulointia.
Jos nainen noiden perusteella hyppää jonkun hurmurin kanssa sänkyyn, niin se on ihan naisen omaa päätöstä että suostui manipuloitavaksi. Niiden miesten jotka ei luontaisesti käyttäydy noin ja sitten ei saa naisia sänkyyn, kannattaisi opetella noi taidot.- Ex--PUA
Olen tämän kanssa aika samaa mieltä.
Tämä aloituksen esimerkki on osoitus siitä, miten PUA mystifioi normaalia(kin) käytöstä. Esim. Kuka nyt ei käy suikussa ja pukeudu asianmukaisesti ennen baariin lähtöä?
Sen sijaan tuo pre-selection yritys on yksi suurimmista ajanhukista, ellei sitten halua aggressiivista naista jonka on pakko saada varattu mies. Samoin, sinun arvo menee rymisten alas lattiasta, jos tuo mukanasi oleva nainen lähtee toisen miehen matkaan. Eli täysin turhaa painolastia.
Muuten taas olen sitä mieltä tuosta että nainen valitsee, myös sen suostuuko manipuloitavaksi.
- Reerr
Mainittu Mysteryn "kiss gambit" on ihan toimiva vaihtoehto varsinkin jos on kokematon ja miettii miten pääsee suutelemaan. Siinähän ei kysytä "saanko minä suudella sinua" vaan "haluaisitko suudella minua". Naisen vastauksen perusteella valitaan seuraava siirto.
Tietysti jos kieltävän vastauksen jälkeen miehen kehonkieli muuttuu pettyneeksi ja epätoivoiseksi, niin naurua voi osakseen saadakin.- Ex--PUA
Kuten todellisuus näyttää ja terve järkikin sen kertoo, on tuo temppu assburgerointia, isolla awkwardilla äässillä.
Usko tai älä, myöskään se ei ole miehen seuraava reaktio mikä siinä oli se mikä nauratti, vaan se, että on yleensä huonoja sosiaalisia taitoja, selostaa mitä tekee.
Se on antiteesi sulavuudelle ja sille "miten asiat vain tapahtuvat".
On suurempi todennäköisyys suudella ilman sanoja, kuin aanojen kanssa.
Minulle on tuttua molemmat. Minua on nainen alkanut omasta aloitteestaan suudella ennen kun sanoja on edes vaihdettu koko kanssakäymisessä. Sellaista tapahtuu. Klassinen tilanne missä vain katse ja muut riitti. (Olen myös testatessa noita onnistunut pommittamaan, ja sellainen ei ole kivaa.)
- Usuwu
Ymmärrän aloituksen ironiana pelimiesvihaa kohtaan. Aloituksessahan luetellaan asioita jotka nostavat miehen haluttavuutta naisen silmissä. Joillakin on vaan ihme käsitys että osa vinkeistä on normaalia ja osa "manipulaatiota".
Manipulaatiosta puheenollen yleensä kokemattomat pitävät sitä manipulaationa jos kokenut ei halua nähdä jokaista hoitoaan koko ajan (esittää vaikeasti tavoiteltavaa) mutta eivät pidä manipulaationa sitä että itse haluavat anaa tytölle kukkasia.- Ex--PUA
Toisessa noissa teeskennellään ettei olla kiinnostuneita, toisessa näytetään että ollaan. Aika eri asia.
Samoin toinen herättää pikemminkin negatiivisia tunteita ja toinen positiivisia.
- nainnnnenn
Aina oon luullu olevani oikein tyypillinen nainen mut kovaääniset miehet on kyl no no. Antaa helposti öykkärikuvan ja mikään ei voisi olla vastenmielisempää (ei edes ätmit) kuin öykkärit. Ei tietenkään mitään piipitystä, matala pehmeä ääni miehellä on seksikäs. Ja aina valitsen parisuhteeseen miehen jonka kanssa on ihanaa puhua tunteja puhelimessa ja pillu kostuu.
- ATMaisteri
En olisi ikinä uskonut että nainen pitää matalasta äänestä :D
Mikä usein miten käytännössä tarkoittaa myös pituusvaatimusta. Äänihuulien muotohan tuppaa korreloimaan pituuden kanssa.
Olisin melkoisen yllättynyt jos myös haluaisit miehen olevan leveäharteinen ja jykeväleukainen? Tuskin sentään haluat miehen olevan rento ja itsevarma, sosiaalinen alfa joka ottaa tilanteen haltuun? Tyylin osalta tuskin pidät sellaisista rennosti farkkuihin pukeutuvista miehistä joilla on parransänki?
Naisten toivomuksia on käytännössä mahdotonta arvata, kun ne ovat kaikilla ihan omanlaisiaan. - Ex--PUA
No kovaäänisyys tuskin muuten on tuossa, paitsi siksi että sinua ei kuulla baarissa, jos et puhu kovaa. Hieman samaa sarjaa kuin puhtaat vaatteet ja suihkussa käynti jne. Ei peliliikkeitä vaan tervettä järkeä.
Matala ääni nyt on itsestäänselvyys myös, joskaan ei ihan aina koska elämme sukupuolineutraalissa femakkohelvetissä, ei tällöin maskuliinisuudella ja feminiinisyydellä saa olla merkittäviä eroja.
Mutta kovaäänisyydestä vielä se, että jos puhut hiljaa, se saa toisen "nokkimaan" puoleesi, ja se on tällöin "peliliike". Mutta samalla osoitus näiden PUA-ohjeiden toivottomasta ristiriitaisuudesta. (Se on siis eräs näitä PUA-lakeja, ettei siis saa nokkia - todellisuudessa sillä on aika vähän merkitystä, se vain ulkopuoliselle näyttää kumpi on aktiivisempi. Esim. Uhkaavampi ja aggressivisempi myös nokkii ja tulee naamalle.)
- BassomiesG
Varmaan matala ääni korreloi pituudenkin kanssa. Enemmän on kuitenkin kyse opitusta käyttäytymisestä. Korkea puheääni on alistuva ele, joten koulukiusauksen seurauksena kiusattu on voinut "oppia" puhumaan korkealla äänellä. Asiaan liittyy myös, että ihminen pyrkii luomaan keskustelukumppaniin yhteenkuuluvutta matkimalla tämän puhekorkeutta. Tämän vuoksi ihastunut mies saattaa puhua turhan korkealta kun avaa keskustelun kiinnostuksensa kohteen kanssa. Nainen vaistoaa tämän ja kokee miehen yrittävän liikaa. Nainen haluaa miehen jolla vientiä riittää ja jonka ei tarvitse yrittää miellyttää naisia vaihtamalla puhekorkeuttaan naisellisen korkeaksi. Tässä psykologista taustaa miksi matala ääni viehättää.
- Ex--PUA
Mielenkiintoista.
Se barista, josta täällä joskus puhuin, joskus tapasi aina peilata minua niin että rupesi puhumaan todella matalalta.
Mutta tuota taas en oikein tajua, että kuinka kiusattu oppii puhumaan korkealta?
Naisillahan on tapana puhua vähän hempeämmin ja korkeammin yleensä, jos ovat kiinnostuneita.
- pahin.kaikesta
Valehtelu oahin esim. ei kerro olevansa naimisissa/varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795