Yritänpä selittää.
Eli yleensä pakettiautoista kun avaa sivuoven, alkaa ohjaamon eristävä väliseinä heti sivuoven reunasta. Olen joskus nähnyt pakettiauton, jossa sivuoven reunan ja väliseinän väliin jää ehkä n. puolimetriä tilaa. Eli ikäänkuin jonkinlainen syvennys.
Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan? Haluaisin tietää missä pakettiautoissa on tämä ominaisuus?
Missä pakettiautoissa tämä ominaisuus?
5
298
Vastaukset
- tyhjr
Tarkennan vielä kysymystä. Eli jos sivuovea saisi jollain taikatempulla siirrettyä puolimetriä perää kohti, syntyisi tämänkaltainen "syvennys" väliseinään nähden.
- pakumies77
Fiat Ducato maxissa on joissakin malleissa, kaverilla oli semmonen.
- tyhr
Kiitos tiedosta! Jos joku tietää muitakin merkkejä/malleja niin kaikki vaihtoehdot kiinnostaa.
- tyhjr
Ducato Maxista tosiaan löytyi heti tämmöinen malli
http://onlycarspictures.com/uploads/fiat-ducato/fiat-ducato-maxi-23-jtd/fiat-ducato-maxi-23-jtd-11.jpg
- Anonyymi
Myös Peugeot Expertillä on tuollainen pitempi malli.
Tai siis oli kauan sitten. Eli etuoven ja liukuoven välissä on 0,5 m peltiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068