Mä en ole koskaan uskaltanu olla päällä ...
siis mun poika-yde pyys sitä joskus mut sanoin etten oikeen osaa.. enkä uskalla koittaa.... en tiä oisko jo aika yrittää xDDD
sisi en tajuu miten siinä pitäis pomppii???? siis wtf
missä pidätte tei jalkoja sillon? entä käsii? pitäskö vaan istuu "sen" päälle ja antaa jäbän hoitaa homma??
En osaa ratsastaa
5
54
Vastaukset
- helenakuula69
siis mää oon pohtinu kans samaa... kysyin yheltä kamult kun se kuulemma harrastaa ratsastusta tosta jalkajutusta ja se rupes selittää jostai jalustimista et niiden avul on helpompi pysyy kyydis????? mistä semmosii saa mihin ne kiinnitetää?????
- kovakankinen
Minä tuuppaan ratsastajia aina paljaalla.
- novoisu
Muahhahaaa! Mistä niitä saa! Mihin ne kiinnitetään XDD tuosta sain päivän naurut. Siis jalustimet on kiinni satulassa. Ne roikkuu siinä "remmeistä" ja sinne jalustimiin pistetään jalat. Ei niitä mihinkään kengänpohjiin pistetä :D
- heppagöörli
Eli jalustimet on (tyhmästi sanottuna) sellatteet metalliset kolmiot, joihin jalat pistetään. Kun sulla on jalustimet, niihin voi ottaa tukea ja ne pitää sut siellä selässä paremmin. Käsiin otetaan suitsetm eli ohjat. (Oikeaoppisesti suitsia pidetään kireällä, mutta ei nyt liian kireellä. Ohjia pidetään ottamalla niistä eka ihan vaan kiinni ja sit pikkurilli pistetään ohjien alle ja ylimääräinen "naru" kipsautetaan yläkautta sen harjaa kohti.)
Ei siellä selässä voi mihinkään horrokseen vaipua, vaan istu selkä suorana (ravissa\ laukassa noustaan vähän taaksepäin) ja ryhdissä, niin et ainakaan tipua. Eihän se niin mutkikasta ole :D- prkl.....r
*nojataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813222Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1232978Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989