Moi olen 16-vuotias poika. Kesä alkaa ja myös shortsikelit... Mua hävettää karvaiset jalat, karvoja on paljon. Pari kaveria on käyttäny koulussa jo shortseja mutta niillä ei oo karvan karvaa, sileät sääret pojilla. Sheivaakohan ne? Pitäiskö munkin.. mä en tiedä. Auttakaa.
VASTATKAA PLIIS ❤
7
130
Vastaukset
- Siitä_vaan
Ei kannata sheivata, karvat "kuuluu" miehen sääriin. Ei tarvitse hävetä, tytöt tykkää karvaisista kintuista.
Ilmeisesti nämä kaverisi on vielä siellä hormoonimyrskyn lapsen puolella ettei säärikarvat kasva. - PoisSaaJaTakasinKasvaa
No miten vain itseään miellyttää. Jalat voi sheivata tai olla sheivaamatta. Jos et kehtaa karvojen kanssa kävellä, niin sitten tietenkin ilman. Sama sääntö niin miehille kuin naisillekin, turhaan siitä stressata.
Niin, mitä muut (tytöt?) tykkäävät? Osa tykkää osa ei, osaa ei edes kiinnosta. - sulosta
Siis mitä kavasemmat sen seksikkäämmät.Jos sulla on lihaksikkaat koivet mikäs sen ihanampaa ihailla ja huokailla perään.Tämmönen vanha tätikii ihailee.Ihan suotta huolit asiasta ole ylpeä jaloistas.Pal miehii joilla ei krvat kasva.
- hirmuista
Mulla kasvaa vaaleahkot harvat ja mielestäni rumat karvat myös siellä ja vatsan päällä, rintakarvat on aika hyvät ja tummat.
Ajattelin epiloida nuo rumat karvat muulta mutta rintakarvat jätän, meneekö överiksi?
- 9879b
Lihaksikkaat jalat miehellä ovat upeat, ja karvoitus jaloissa on miehekästä :-) t: nainen
- Minäkinajan
Jos ne karvat häiritsee niin sitten vaan sheivaat pois, siinähän se onnistuu suihkussa, ei muuta kuin vaahtoa sääriin ja höylällä suit sait karvat veks, näin minäkin olen tehnyt.
- Niin_ja
Muutaman päivän päästä on entistä kovemman tuntuinen sänki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1183652Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.393231Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1402789Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦202486En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152343Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2142130- 362095
- 351904
- 1211896
- 291891