Saako lapset ostaa hiusväriä?

Hiusväripinkki

Ajattelin tuossa vaan kun vetäisin hiukeni pinkiksi biozell hiusvärillä jonka ostaisin itse niin saako alle 16w. Ostaa hiusväriä?

10

2109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pofijvcm

Mun mielestä se on suositus että hiusvärejä ei alle 16 vuotiaat käyttäisi. Mutta tarkoitatko nyt sitä sävytettä mikä kuluu muutaman pesun jälkeen? Jos meinaat sitä niin olen aika varma että saat ostettua sen. Mutta ei minun mielestä hiusvärien kohdalla papereita kysytä ja ikää varmisteta koska se on vain suositus ettei käyttäisi

• Paperetta

Osta enemin cyber shopista niitä shokkivärejä, jotka ei ole niin karuja hiuksille kuin toi karmean värinen biozell.

• hiusalanopiskelija

Tuo biozellin pinkki värimaskihan ei tosiaan ole ''hiusväri'' vaan värillinen hoitoaine, melkein samalainen kuin nuo crazycolorit mutta myös hoitaa hiusta... Ne vaan ei tuppaa tarttumaan muuta kuin vaalennettuun tukkaan, mutta etköhän tuon saa ostettua.

• jqksveudjwJOO

Ite oon 13w ja oon ostanu neljä vörinpoistoo, kaks blondausta ja kaksi kertaa muita värejä ja ovat ihan yksin antaaneet ostaa

• JuppisJuu

Kyllä sinä sitä biozellin sävytettä ainakin saat ostettua, en tiedä sit niistä hiusväreistä...

• Kuollut

Minä taas olen 11w tyttö ja olen menossa ostamaan hiusväriä koska värjäsin hiukseni tumman ruskeiksi ja niistä tuli harmaat... Elämäni on pilalla enkä enää ikinä värjää hiuksiani koska menen nyt ostamaan uutta mutta olen värjännyt hiukset 2pv aikana 3eri värillä jotka on pitkä kestosia ja olen valmis kuolemaan jos en saa pelastettua hiuksiani.

• shokkihiukset

16v on ikäraja hiusväreissä, mutta harvoin ne ikää tarkistaa. Biozellin sävytteet ja kaikki suoravärit taas ovat vähän niinkuin värillisiä hoitoaineita, joten niitä saa ostaa kuka vaan.

• punatukkaa

Olen 12v tyttö ja ostin paripäivää sitten olia hiusvärin että ei ne ees tarkista ikää.

• PastelCandy

Mielstäni alle 18-vuotiaan ei kannata värjätä kestovärillä!Biozellin värejen tuoteselosteista kannattaa katsoa onko niissä mitään ihoa ärsyttävia aineita ja onko se vaaleille vai tummille hiuksille.

• Anonyymi

Siis haluisin värjätä hiukseni biozelin naamiolla mutta mulla on tummat hiukset ja en oo varma tarttuisiko se niiin tietääkö joku

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      186
      6256
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      63
      4748
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      85
      4551
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      73
      4323
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      78
      2744
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2225
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      132
      1681
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1624
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      54
      1558
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      36
      1372
    Aihe