Ajattelin tuossa vaan kun vetäisin hiukeni pinkiksi biozell hiusvärillä jonka ostaisin itse niin saako alle 16w. Ostaa hiusväriä?
Saako lapset ostaa hiusväriä?
10
1858
Vastaukset
- pofijvcm
Mun mielestä se on suositus että hiusvärejä ei alle 16 vuotiaat käyttäisi. Mutta tarkoitatko nyt sitä sävytettä mikä kuluu muutaman pesun jälkeen? Jos meinaat sitä niin olen aika varma että saat ostettua sen. Mutta ei minun mielestä hiusvärien kohdalla papereita kysytä ja ikää varmisteta koska se on vain suositus ettei käyttäisi
- Paperetta
Osta enemin cyber shopista niitä shokkivärejä, jotka ei ole niin karuja hiuksille kuin toi karmean värinen biozell.
- hiusalanopiskelija
Tuo biozellin pinkki värimaskihan ei tosiaan ole ''hiusväri'' vaan värillinen hoitoaine, melkein samalainen kuin nuo crazycolorit mutta myös hoitaa hiusta... Ne vaan ei tuppaa tarttumaan muuta kuin vaalennettuun tukkaan, mutta etköhän tuon saa ostettua.
- jqksveudjwJOO
Ite oon 13w ja oon ostanu neljä vörinpoistoo, kaks blondausta ja kaksi kertaa muita värejä ja ovat ihan yksin antaaneet ostaa
- JuppisJuu
Kyllä sinä sitä biozellin sävytettä ainakin saat ostettua, en tiedä sit niistä hiusväreistä...
- Kuollut
Minä taas olen 11w tyttö ja olen menossa ostamaan hiusväriä koska värjäsin hiukseni tumman ruskeiksi ja niistä tuli harmaat... Elämäni on pilalla enkä enää ikinä värjää hiuksiani koska menen nyt ostamaan uutta mutta olen värjännyt hiukset 2pv aikana 3eri värillä jotka on pitkä kestosia ja olen valmis kuolemaan jos en saa pelastettua hiuksiani.
- shokkihiukset
16v on ikäraja hiusväreissä, mutta harvoin ne ikää tarkistaa. Biozellin sävytteet ja kaikki suoravärit taas ovat vähän niinkuin värillisiä hoitoaineita, joten niitä saa ostaa kuka vaan.
- punatukkaa
Olen 12v tyttö ja ostin paripäivää sitten olia hiusvärin että ei ne ees tarkista ikää.
- PastelCandy
Mielstäni alle 18-vuotiaan ei kannata värjätä kestovärillä!Biozellin värejen tuoteselosteista kannattaa katsoa onko niissä mitään ihoa ärsyttävia aineita ja onko se vaaleille vai tummille hiuksille.
- Anonyymi
Siis haluisin värjätä hiukseni biozelin naamiolla mutta mulla on tummat hiukset ja en oo varma tarttuisiko se niiin tietääkö joku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379