Feministinen totuus: Vanha nainen on paras valinta seksiin ja miesten pitäisi ottaa vähintään 30 v juoksunsa juossut jne.
Palstatotuus: Kerran lutka on aina lutka, ja kunnon mies ei parisuhdehuoraa ota.
Tarkista oikea vastaus: http://www.fundamentti.blogspot.fi/2015/05/wanhojen-naisten-seksimyytteja.html
Myytti kurppaseksuaalisuudesta
19
<50
Vastaukset
- Ikis__M
Kieltämättä on täyttä asiaa tuolla vaikkakin sen puhtaan totuuden voi nähdä ilman kummempaa teoretisointiakin, mitä enemmän karttuu ikää sitä enemmän karttuu myös lutkailua ja nainen sitäkautta huononee. Kiistaton totuus jota ei voi kieltää vaikka siinä yhdessä eilen tänne linkitetyssä jutussahan se yksi lutka yritti valehdella että hänen lutkailu on molempien, jopa nykyisen kumppanin etu, buahhahah niin naurettavaa väitettä harvemmin kuulee :D
- eikaikki
Eipäs nyt yleistetä. Ei kaikki kurpat ole lutkailleet. En minä ainakaan saa pelkästä seksistä mitään. Siksi mieluummin yksin kuin lutkaillen.
- Ikis__M
eikaikki kirjoitti:
Eipäs nyt yleistetä. Ei kaikki kurpat ole lutkailleet. En minä ainakaan saa pelkästä seksistä mitään. Siksi mieluummin yksin kuin lutkaillen.
Se toki on totta että yksilöissä on paljon eroja ja toinen voi olla jo parikymppisenä lutkempi kuin toinen kolmikymppisenä mutta yksittäisen tapauksen kyseessä ollessa se oli taatusti vähemmän lutkaillut kaksi- kuin kolmekymppisenä ja juoksut on juostu -vaiheessa on jo oman osansa lutkaillut tai ainakin niin hetkellisesti kuvittelee. Minussa vähän samaa vikaa kuin sinussa.
- Ex--PUA
eikaikki kirjoitti:
Sinä oletkin kunnollinen nainen.
- Ex--PUA
Ei ole totta? Siis millä (muulla kuin naisen) logiikalla, siitä on etua miehelle?
Siitä on ollut etua ehkä niille ytmeille ja jännämiehille, jotka ovat saaneet ilmaiseksi sen, mistä aisuri maksaa! - Ikis__M
Ex--PUA kirjoitti:
Ei ole totta? Siis millä (muulla kuin naisen) logiikalla, siitä on etua miehelle?
Siitä on ollut etua ehkä niille ytmeille ja jännämiehille, jotka ovat saaneet ilmaiseksi sen, mistä aisuri maksaa!eihän siitä oikeasti ole etua kenelläkään mutta häpeän kääntäminen positiivisuudeksi on kai se juttu nykyään, lue ja järkyty :D
http://www.olivialehti.fi/jutut/munahaukka/
"Käännän kylkeä ja ajattelen seikkailujani. Olen niistä edelleen tyytyväinen ja ylpeä. Niiden ansiosta tiedän, mitä haluan, ja se on meidän molempien etu."
"Aion vakuuttaa myös miehen siitä, että juuri kokemusteni vuoksi olen kumppaniksi sopiva. Maailman on oltava siihen valmis. Tai ainakin tämän yhden miehen."
Ehkäpä maailma ja se mies eivät ole ihan valmiita :D eikaikki kirjoitti:
Arvostan. :)
Ikis__M kirjoitti:
eihän siitä oikeasti ole etua kenelläkään mutta häpeän kääntäminen positiivisuudeksi on kai se juttu nykyään, lue ja järkyty :D
"Käännän kylkeä ja ajattelen seikkailujani. Olen niistä edelleen tyytyväinen ja ylpeä. Niiden ansiosta tiedän, mitä haluan, ja se on meidän molempien etu."
"Aion vakuuttaa myös miehen siitä, että juuri kokemusteni vuoksi olen kumppaniksi sopiva. Maailman on oltava siihen valmis. Tai ainakin tämän yhden miehen."
Ehkäpä maailma ja se mies eivät ole ihan valmiita :D=DD
Ikis__M kirjoitti:
eihän siitä oikeasti ole etua kenelläkään mutta häpeän kääntäminen positiivisuudeksi on kai se juttu nykyään, lue ja järkyty :D
Ehkäpä maailma ja se mies eivät ole ihan valmiita :DHelou Helka! Tästähän me tuolla keskustelimme. A) kyseleekö miehet seksuaalihistoriasta, b) lukeeko ne rivien välistä c) onko ne edes kiinnostuneita siitä.
”Suoraan sanottuna taustasi ja se, mitä olen rivien välistä siitä ymmärtänyt, häiritsee minua.”
Makaan miehen kanssa sängyssä ja olen niin raivoissani, etten saa sanaa suustani. Olemme tapailleet joitakin kuukausia, ja puhe on kääntynyt seksihistorioihimme ja siihen, olemmeko kenties valmiita sitoutumaan toisiimme.
Hänen tulkintansa on, että koska minulla on ollut runsaasti yhden illan juttuja ja nautin estoitta seksistä silloinkin, kun en ole partneriini kiintynyt tai edes muista hänen nimeään, olen potentiaalisesti epäluotettava kumppani."BEM kirjoitti:
Helou Helka! Tästähän me tuolla keskustelimme. A) kyseleekö miehet seksuaalihistoriasta, b) lukeeko ne rivien välistä c) onko ne edes kiinnostuneita siitä.
”Suoraan sanottuna taustasi ja se, mitä olen rivien välistä siitä ymmärtänyt, häiritsee minua.”
Makaan miehen kanssa sängyssä ja olen niin raivoissani, etten saa sanaa suustani. Olemme tapailleet joitakin kuukausia, ja puhe on kääntynyt seksihistorioihimme ja siihen, olemmeko kenties valmiita sitoutumaan toisiimme.
Hänen tulkintansa on, että koska minulla on ollut runsaasti yhden illan juttuja ja nautin estoitta seksistä silloinkin, kun en ole partneriini kiintynyt tai edes muista hänen nimeään, olen potentiaalisesti epäluotettava kumppani."Ainakin ennen rekatun nimimerkin pystyi täggäämään @-merkillä niin että hän sai siitä ilmoituksen, kannattaa käyttää jos minulle on asiaa, koska kaikkia ketjuja en avaa.
Mitä ketjun aiheeseen tulee niin en ole koskaan kehottanut ketään tyytymään johonkin tai vaatinut hyväksymään jotain, päinvastoin.
Mitä lainaukseesi tulee niin en tosiaan ole koskaan törmännyt kysymyksiin menneistä. Sekä minulla että miesystävälläni on noin 30 vuotta seksuaalista elämää takana. Jokainen tietää, että sellaiseen aikaan mahtuu monenlaista. Jos se olisi hänelle ongelma niin en menettäisi mitään, koska silloin hän olisi eri ihminen kuin se johon ihastuin ja rakastuin.
Mutta kerrooa nyt: miksi olet noin kovasti huolissasi minun suhteestani?helka kirjoitti:
Ainakin ennen rekatun nimimerkin pystyi täggäämään @-merkillä niin että hän sai siitä ilmoituksen, kannattaa käyttää jos minulle on asiaa, koska kaikkia ketjuja en avaa.
Mitä ketjun aiheeseen tulee niin en ole koskaan kehottanut ketään tyytymään johonkin tai vaatinut hyväksymään jotain, päinvastoin.
Mitä lainaukseesi tulee niin en tosiaan ole koskaan törmännyt kysymyksiin menneistä. Sekä minulla että miesystävälläni on noin 30 vuotta seksuaalista elämää takana. Jokainen tietää, että sellaiseen aikaan mahtuu monenlaista. Jos se olisi hänelle ongelma niin en menettäisi mitään, koska silloin hän olisi eri ihminen kuin se johon ihastuin ja rakastuin.
Mutta kerrooa nyt: miksi olet noin kovasti huolissasi minun suhteestani?@helka
"Ainakin ennen rekatun nimimerkin pystyi täggäämään @-merkillä" Kiitti!
"Mutta kerrooa nyt: miksi olet noin kovasti huolissasi minun suhteestani?"
En ole tippaakaan huolissani sinun suhteestasi. Olen suuresti sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia vain ja siksi myös ihmetyttää, että olen muotoillut sanani niin, että siitä saa käsityksen, että olisin huolissani juuri SINUN tai kenenkään muunkaan suhteesta.
Se mistä olen kyllä sanaillut kanssasi on, että pikkuisen naiset tuntuvat leimaavan miehet, joilla neisen seksuaalihistorialla on merkitystä, jonkinlaisiksi heikkoitsetuntoisiksi luusereiksi, vaikka kyseessä on suht normaali ilmiö jopa liberaalissa suomessa puhumattakaan muusta maailmasta.
- Rose23
Lutka on aina lutka? Tuskinpa kaikki yli 30v naiset ovat eläneet villiä sinkkuelämää. Vai onko nainen teistä silloinkin lutka jos on elämänsä aikana ollut parisuhteessa esim kolme kertaa? Harva löytää elämänkumppaniaan heti ensi yrittämällä.
- YTMn_neuvot
Ei ole lutka. Tämän pitäisi olla aika selkeä juttu.
Minä ainakin pystyn hyväksymään naiseni menneisyyden täysin kunhan nainen ei ole räikeästi alentanut seksuaalista arvoaan (lue: juossut sängystä toiseen koska se on naiselle niin helppoa). Pystyn arvostamaan naista kunhan hän on parisuhdeorientoitunut ja on yrittänyt saada parisuhteitaan toimimaan, eikä ole heitellyt kapuloita rattaisiin. Sillä ei mielestäni ole paljon väliä miten suhteet ovat päättyneet, kunhan ei puhuta mistään mielettömyyksistä.
Yhteenvetona: naisen historialla ei ole merkitystä jos hänen toiveissaan on (ja on ollut) halu päätyä yksiavioiseen parisuhteeseen tasavertaisena kumppanina. Tiedät vastauksen itsekin, eli ei ole, ihan normaali maalaisjärjellä oleva asia, olen aika pitkälle "YTMn_neuvot" kanssa samoilla linjoilla.
- Rose23
Juu tiedän kyllä :P En ihan tosissani tuota kysynytkään. Tuntuu vaan taas hassulta nämä yleistykset.
Rose23 kirjoitti:
Juu tiedän kyllä :P En ihan tosissani tuota kysynytkään. Tuntuu vaan taas hassulta nämä yleistykset.
Tiedän.......jotkut provoo tahallaan ja toiset ei ymmärrä erillaisuutta.
- Virgin_bride_or_bust
On. Lutka mikä lutka. Lutkan olisi pitänyt pysyä yhdessä neitsyytensä vieneen miehen kanssa kunnes kuolema heidät erottaa, tai erota, eikä koskaan enää naida, sen sijaan että antaa niiden kahden muun häpäistä itsensä.
- nusunusunusu
"Ottakaamme siis avuksemme tiede, tuo jokaisen feministin kauhu."
tämä oli kyllä hauska juttu, joka määritteli kirjoituksen tason. - Jassuka
"Naisen seksuaalisuuteen vaikuttaa ryhmäpaine. " - Ehkä teininä, kun ei ole vielä mitään kokemusta ja näyttää friikiltä kaverien silmissä ellei tee asialle jotain. Aikuisen naisen taas luulisi ajattelevan omilla aivoillaan jo, eikä ryhmän aivoilla.
Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipide seksuaalisuuteni suhteen. Ei enää tässä iässä. Ennen hyvinkin paljon. Ensimmäisen kerran aloin seurustelemaankin, vain koska kaverit "painosti" puheillaan. Ei olisi koskaan pitänyt mennä siihen fuulaan. Onneksi kerrasta opin, ettei se ole järkevää.
Pitää kuunnella itseään ja sisintään, eikä tehdä mitään ellei ole valmis ja itse halua tehdä. Ei muiden takia kannata omaa elämäänsä ja luontoaan vastaan toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 353307
- 971674
- 1361575
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa441443- 911280
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo281176- 571075
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2401019Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981