millainen mies saa sinut kiinnostumaan?
ps. olisi hauska kuulla konkreettisia esimerkkejä, eikä runoilua tyyliin "pitää olla kemiaa", "täytyy olla sitä jotain selittämätöntä"
palstan naiset
17
<50
Vastaukset
- vaikeaselostaa
Ulkonäkö mieleinen, mutta se ei pelkästään riitä. Ja muu selviää miehen kanssa keskustellessa.
- elämäätää
Ulkonäöllisesti on paljon mielenkiintoa herättäviä miehiä. Mutta kaikkiin ei tietenkään tarvitse tutustua.
Sorry, että laitan "offtopiccia" ketjuusi, mutta en vain voi vastustaa kiusausta... ;D
https://www.youtube.com/watch?v=uPHczPburbI&list=RDuPHczPburbI- hyväikäero
Oli pakko laittaa nuoria miehiä, vai.
hyväikäero kirjoitti:
Oli pakko laittaa nuoria miehiä, vai.
Nyt meni pahasti ohi??? Mitähän mahdat tarkoittaa???
"eikä runoilua tyyliin "pitää olla kemiaa", "täytyy olla sitä jotain selittämätöntä"
Kunhan pälkähti mieleen, "mutta en vain voi vastustaa kiusausta... ;D"
Anteeksi, jos mielesi pahoitit pienestä. :(- kohtaamisessa
Kunhan huumorilla laitoin! Niin mitä se kemia on? Aika mahdotonta selittää sitä mitkä on ne piirteet, olemus, eleet tai käyttäytyminen mikä todella kolahtaa.
- Saatanan.urpot
kohtaamisessa kirjoitti:
Kunhan huumorilla laitoin! Niin mitä se kemia on? Aika mahdotonta selittää sitä mitkä on ne piirteet, olemus, eleet tai käyttäytyminen mikä todella kolahtaa.
Jokaiselle kolahtaa eri asiat. Tähän ketjuun voisi luetella 1000 naista ne kolahtavat ominaisuudet eikä silti yksikään osuisi suhun.
Koittakaa nyt jo vittu tajuta ettei niitä ominaisuuksia voi luetella!
- yunaG
Siniset silmät, vaaleat hiukset, partaa, leveät hartiat, kapea lantio.
Katsoo puhuessa suoraan silmiin ja hymyilee.
Noilla minut saa vajoamaan päiväuniini. Kiinnostun, ja selivitän vastaako muut ominaisuudet niitä mitä
kiinnostuksen ylläpitäminen vaatii:
-toinen täysipäinen, tasapainoinen ja nokkela.
-Aidosti empaattinen ja ystävällinen.
-Ei ole lapsia, eikä oikeastaan sellaisia halua.
-Ei ole kiire mihinkään. - ykkös.nainen
Miehen katse. Siinä täytyy olla sitä jotakin.
- funaswtf
omapäinen, fyysisesti aktiivinen, älykäs, henkevä, innostumaan kykenevä
Älykäs, laajasti sivistynyt, keskustelutaitoinen, itsevarma, ulospäinsuuntautunut, määrätietoinen, huumorintajuinen, huolehtivainen, vastuullinen,sosiaalinen,aktiivinen, ongelmaton, sama kieli- ja kulttuuritausta kuin itselläni, samanlainen arvomaailma, tasa-arvoinen, seksuaalinen, riittävsti yhteisiä harrastuksia/mielenkiinnon kohteita, ulkoiselta olemukseltaan minua puoleensavetävä. Tuossa muutama asia.
- tajuatko
ET voi vaatia älykästä kun itse et ole älykäs.Olet samaa tasoa ätmien kanssa.
- vakjuu
tajuatko kirjoitti:
oletpa ilkeä, mikäs sinua nyt vaivaa??
tajuatko kirjoitti:
Vaatia? Keneltä voi vaatia tietynlaista ihmistä, Jumalalta? Yhteiskunnalta?
Minulle on ihan sama mitä anonyymi ätmi ajattelee älykkyydestäni. Se että hän kuvittelee että on olemassa joku taho, jolta voi _vaatia_ tietynlaista elämänkumppania, kertoo tarpeeksi hänen omastaan ;)
Saman arvomaailman ja elämänkatsomuksen omaava. Empaattinen, persoonallinen, älykäs, avoin, ilmeikäs ja sellainen joka haluaa omistaa minut henkisesti ja fyysisesti.
Tällainen mies minulla jo onkin.- einimimerkkiä123
Jäin tässä itsekin miettimään vastausta aloittajan kysymykseen, kun olen naispuolinen, 30-vuotias, sinkku itse. Vastataan nyt tähän, vaikka osalla palstan vakiokäyttäjistä se herne sinne nenään taitaakin mennä..
Jos nyt ihan jostain ulkonäöllisistä piirteistä vastaisin aluksi.. Niin itse olen mieltynyt enemmän ruskea/tummahiuksisiin miehiin, silmien värillä ei niin ole merkitystä. Yleisesti ottaen pidän miehistä, jotka ovat saman pituisia kuin minä (175cm) tai pidempiä. Painon suhteen vakavasti liikalihavat miehet eivät innosta.
Luonnollisesti olisi oleellista, että miehen arvot olisivat edes suht' samantyyppiset kuin minulla, tuskin sitä nyt kovin ihmeellistä suhdetta syntyisi ihmisen kanssa, jolla elämän arvot ja näkemykset poikkeaisivat täysin omista..? Uskonto, politiikka yms.. - jos näissä näkemykset menee täysin ristiin, niin se on vaan aikamoinen turnoff.
Usein sanotaan, että kaikki naiset haluavat vain ja ainoastaan työssäkäyvän ja varakkaan miehen, jolla on jonkinlainen statusarvo yms. En luokittelisi itseäni tähän ryhmään. En ole itse varakas, eikä raha edusta minulle tärkeintä asiaa elämässä. Oli mies nyt sitten töissä/työttömänä/sairaslomalla jne., niin kuhan nyt esim. työtön kuitenkin jotain koittaa tehdä elämänsä edistämiseksi, ns. tarkoituksellinen loispummina olo on turnoff.
Tykkään läheisyydestä ja kosketuksesta, joten olisi hyvä että miehelle halailu ei olisi kauhistus. Samoin kuin myös pidän seksistä, usein, joten seksuaalisesti halukas mies olisi kiva :D
Ja jos nyt ajattelen mahdollista suhdetta pidemmällä aikavälillä, niin; minua ei sinällään haittaisi vaikka tekisin siivous ym.- kotitöitä enemmän kuin mies, mutta odotan silti tietynasteista "sisäsiisteyttä" (eli laittaa likaiset vaatteensa suoraan pyykkikoriin, astiat käytön jälkeen tiskialtaaseeen tai -koneeseen jne...).
Tässä nyt oli muutama ensimmäisenä mieleen tulleista ajatuksista.. - eksyinsinkkupalstalle
Minulla on jo unelmieni mies. Ja hän on unelmani siksi, että hän aidosti ja oikeasti välittää minusta. Olen hänen ajatuksissaan aina nro1.
Esimerkkejä: kulta, onko sinulla nälkä? Haluaisitko (sitä-sun-tätä), sopisiko sinulle että...
Eli siis, hän haluaa aina kysyä mielipidettäni, hän haluaa että minulla on hyvä olla, hän haluaa että olen onnellinen. Ulkonäkö on täysin sivuseikka, mutta sanotaan että häntä voi ilolla katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920