Tarkoitettu miehille, joilla on ollut vaikeuksia aloittaa seksuaalista suhdetta.
Minkälaisia kompastuskiviä teillä on ollut ja miten saitte ne ratkaistua? Laitetaan hyvä kiertämään.
Viettelyn ongelmia ja ratkaisuja
3
129
Vastaukset
- Raktami
Aloitan itse yhdellä..
Ongelma: Päästin homman liian kiihkeäksi väärässä paikassa väärään aikaan. Tanssilattialla esimerkiksi intohimoista suutelua. Silloin ajatusmaailmani oli että nyt minun pitää suudella ja paljon ja hyvin jotta tyttö ihastuu - ja jatkoin aina niin kauan kunnes tyttö vetäytyi itse. Tästä päättelin etten suudellutkaan tarpeeksi paljon ja hyvin - ja negatiivinen kierre oli valmis.. toistin jatkossa samaa virhettä.
Ratkaisu: Miehen pitää olla se joka lopettaa suutelemisen. Puoli minuuttia kiihkeää suutelemista ja sitten pitää lopettaa ja alkaa vaikka juttelemaan. Näin siis tilanteessa jossa suuteleminen ei paikan vuoksi voi johtaa seksiin. - Ihanaanormaalina
Huomasin, että pelkään naisia ja ihmisiä yli kaiken. Sitten menin terapiaan ja sain oikean lääkityksen ja nykyisin olen normaali enkä luiki karkuun, jos joku katsoo minua.
- Eskilä
Hyvä! Järkevä ihminen ratkaisee ongelmansa ja hakee apua jos ei itse saa ongelmiaan ratkaistuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535234
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2483122
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442658- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347