Tarkoitettu miehille, joilla on ollut vaikeuksia aloittaa seksuaalista suhdetta.
Minkälaisia kompastuskiviä teillä on ollut ja miten saitte ne ratkaistua? Laitetaan hyvä kiertämään.
Viettelyn ongelmia ja ratkaisuja
3
114
Vastaukset
- Raktami
Aloitan itse yhdellä..
Ongelma: Päästin homman liian kiihkeäksi väärässä paikassa väärään aikaan. Tanssilattialla esimerkiksi intohimoista suutelua. Silloin ajatusmaailmani oli että nyt minun pitää suudella ja paljon ja hyvin jotta tyttö ihastuu - ja jatkoin aina niin kauan kunnes tyttö vetäytyi itse. Tästä päättelin etten suudellutkaan tarpeeksi paljon ja hyvin - ja negatiivinen kierre oli valmis.. toistin jatkossa samaa virhettä.
Ratkaisu: Miehen pitää olla se joka lopettaa suutelemisen. Puoli minuuttia kiihkeää suutelemista ja sitten pitää lopettaa ja alkaa vaikka juttelemaan. Näin siis tilanteessa jossa suuteleminen ei paikan vuoksi voi johtaa seksiin. - Ihanaanormaalina
Huomasin, että pelkään naisia ja ihmisiä yli kaiken. Sitten menin terapiaan ja sain oikean lääkityksen ja nykyisin olen normaali enkä luiki karkuun, jos joku katsoo minua.
- Eskilä
Hyvä! Järkevä ihminen ratkaisee ongelmansa ja hakee apua jos ei itse saa ongelmiaan ratkaistuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846