SinkkuNaiset (K.H.E), Missä yleensä olette? ;)

Mitä kiltti, herkkä, empaattinen sinkku nainen, joka ei harrasta yhdenillan suhteita yleensä tekee viikkoisin ja viikonloppuisin? (täytyy olla oikeasti, ei riitä että sanoo olevansa ;D)

Erityisherkkyydestä saa "plussa" pisteitä ja papukaijamerkin! ;D

Onko käytöksessänne mitään yhteistä nimittäjää vai ei?

Itsellä joitakin ajatuksia, mitkä yhteiset nimittäjät/tarpeet voivat olla "pakollisia", mutta eri mausteita on varmaan kaikissa enemmän tai vähemmän.....

85

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...no OK....saa osallistua myös suhteessa olevat, eli kertoa ajasta ennen parisuhdetta, jos haluaa, kunhan täyttää "kriteerit" "aikuisten oikeesti". =D

• Ikis__M

Laitoit liian kovat vaatimukset heti kärkeen, palstanaiset ei tunnista itseään :)

• Ei sillä ole väliä, se onkin tarkoitus selvittää, että onko niitä legendojen "JoutsenPrinsessoja" kuinka paljon ja missä he vaeltavat tässä todellisuuden synkässä satumaailmassa. ;D

• Kiitos kun olet kiinnostunut meistä noin ihanalla kysymyksellä !
      Olen erityisherkkä, kiltti,empaattinen, rakastava, toisin yksinäinen :(
      Laitan hyvää terveellistä ruokaa, käyn metsässä patikoimassa, kuuntelen linnun laulua, puron solinaa, lehtien havinaa, nautin luonnosta.
      Illalla vietän aikaa keskustelu palstalla, jos suot niin keskustelisin sinun kanssa, olenhan ihastunut sinuun, myönnän sen :) Onhan meillä ollut mukavat hetkemme.
      Huomenna menen käymään keskustassa, torille pörräämään !
      Käyn varmaankin pyöräilemässä. Tällaiset vaatimattonat suunnitelmat.
      Mitä sinun viikonloppu suunnitelmiin kuuluu?

• kälykkö

Johan se triplatrollin yksi osapuoli astui näyttämölle. Enää puuttuu vain ExPUA.

• Tulit sitten pilaamaan herkän hetkeni :( tuo tuntui pahalta!

• pahanlaitoit
      • silmätön

Ai että, thänks linkistä.

• "jos suot niin keskustelisin sinun kanssa, olenhan ihastunut sinuun, myönnän sen :) "

Tottakai voidaan keskustella, mutta ei saa ihastua liikaa....

Saman tapaisia suunitelmia itsellä fiiliksen mukaan, luontoa, palstaa ja sosiaalisoimista. :)

Lähden kohta käymään siellä luonnossa puuhastelemassa vähän kaikkea, illalla tulen taas vilkaisemaan mikä meininki täällä on... =D

• Tämä vastaus siis älykölle.....palsta näämmä bugaa taas?! :(

• Minä olen tunne ihminen ja ihastun herkästi , koska täällä on turvallista tuntea tunteita. Tämä palsta sai mun tunteet nousemaan pintaan, koska elämäni on aika yksitoikkoisen tasaista näin tunnepuolella. En voi mitään tunteilleni, koska tällä palstailulla on addiktoiva vaikutus nimenomaan tunnepuolelleni.
        You know ;D

• atännä

Muuten kuvauksen mukaan, mutta kiltistä yritän päästä irti. Kiltteys on sairaus. Tai siis se sairastuttaa. Täytyy osata pitää puolensa ja oppia oma tapansa elää. Kiltti elää muiden tahdon mukaan tai toimii sen mukaan miten kuvittelee muiden haluavan hänen toimivan.

Käyn töissä ja opiskelen. Harrastan paljon liikuntaa joissain sosiaalisissa paikoissa ja myös paljon yksin, esim. uimahallissa ja luonnossa. Luen, kuljen ikkunaostoksilla, kahviloissa, ruokaravintoloissa ja joskus käyn kuuntelemassa musiikkia ravintoloissa tai vastaavissa paikoissa. Käyn elokuvissa, messuilla, teen hetken mielijohteesta lyhyitä reissuja ympäri Suomea. Yleensä yksin.

Tapaan ystäviä, soittelen ja viestittelen heidän kanssaan. Joskus vietän hetken netissä, joskus vähän kauemminkin aikaa.

Ihan normaalia elämää, varmaankin. Paitsi että sen mahdollisen (toivottavasti tulevan) seurusteluajan olen täyttänyt omilla harrastuksillani ja ohjelmillani :)

• "Muuten kuvauksen mukaan, mutta kiltistä yritän päästä irti. Kiltteys on sairaus. Tai siis se sairastuttaa. Täytyy osata pitää puolensa ja oppia oma tapansa elää. Kiltti elää muiden tahdon mukaan tai toimii sen mukaan miten kuvittelee muiden haluavan hänen toimivan."

Osittain samaa mieltä ja osittain eri mieltä, mutta nyt ei juuri ole aikaa taas alkaa ruotimaan tätä termiä, mitä hyvää ja mitä pahaa pitää sisällään, pahat asiat tulevat vain ja ainoastaan hyväksikäyttäjiltä, joten tälläisten ihmisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, jos siitä "suuttuvat", kun huomaavat ettei toista voikaan käyttää enää hyväksi, niinkuin ovat tottuneet, eli pidetään tuo asia tämän ketjun ulkopuolella, kun siitä on jo avattu ketjuja ja tarpeen mukaan voidaan avata uusiakin.....

• Olen Vahva ihminen , mutta kiltti, enkä elä toisten tahdon mukaan, vaan olen omantien kulkija. Kiltteys tarkoittaa minulle tunneälykkyyttä ottaa muut ihmiset huomioon ja olla ystävällinen ihmisille. Olla inhimillinen ! Hyväksyä toiset sellaisin kuin ovat, vaikka se kyllä on välillä haasteellista ;) En koe olevani sairas, päin vastoin olen terveempi kuin koskaan elämässäni.

• atännä
        Älykkö kirjoitti:

Olen Vahva ihminen , mutta kiltti, enkä elä toisten tahdon mukaan, vaan olen omantien kulkija. Kiltteys tarkoittaa minulle tunneälykkyyttä ottaa muut ihmiset huomioon ja olla ystävällinen ihmisille. Olla inhimillinen ! Hyväksyä toiset sellaisin kuin ovat, vaikka se kyllä on välillä haasteellista ;) En koe olevani sairas, päin vastoin olen terveempi kuin koskaan elämässäni.

Nuo kuvaamasi piirteet ovat aivan eri asioita kuin mitä minä käsitän kiltillä. Jos tarkoitetaan joustavaa, ymmärtävää, kohteliasta, huomioivaa, tunneälykästä, sopeutuvaa, auttavaa, puolustavaa, herkkää, huolehtivaa, vastuunsa kantavaa tms, niin niille on oma terminsä.

Kiltti on pintaa. Kiltti on miellyttävä ja uhrautuva kaikille. Ystävällinen niillekin, jotka kohtelevat häntä huonosti. Päähän potkittava. Moni kiltti sairastuu masennukseen. Aiheesta on kirjoitettu varmaan miljoona kirjaa (jotka on tullut luettua....)

Mutta joo, tulkintakysymys :) Selvensin omaa näkemystäni.

Eikä minussa nyt niin paljoa pelkkää hyvää ole. Minussa on myös monta heikkoa ja huonoa puolta, jotka hyvin tiedostan. Täällä on muuten tosi paljon hyviä ihmisiä, olen huono ihminen täällä netissä muihin verrattuna ;) Minä en osaa roolittaa edes netissä, pitäisi varmaan ;D

• ätmel

Se sekä mies että nainen ovat molemmat kilttejä, he voivat pitää toistensa puolia itseään vastaan.

• atännä
        ätmel kirjoitti:

Se sekä mies että nainen ovat molemmat kilttejä, he voivat pitää toistensa puolia itseään vastaan.

:) No nii-i. Olis kiva, jos joku pitäisi joskus minunkin puoliani. Minä kun aina sählään muiden huonon kohtelun vuoksi ja saan siksi kuraa niskaan. Olen kyllä jo tottunut... 8-I
        Mutta toi on kyllä yksi syy, miksi on kurjaa olla sinkku.

• Alykkko
        atännä kirjoitti:

Nuo kuvaamasi piirteet ovat aivan eri asioita kuin mitä minä käsitän kiltillä. Jos tarkoitetaan joustavaa, ymmärtävää, kohteliasta, huomioivaa, tunneälykästä, sopeutuvaa, auttavaa, puolustavaa, herkkää, huolehtivaa, vastuunsa kantavaa tms, niin niille on oma terminsä.

Kiltti on pintaa. Kiltti on miellyttävä ja uhrautuva kaikille. Ystävällinen niillekin, jotka kohtelevat häntä huonosti. Päähän potkittava. Moni kiltti sairastuu masennukseen. Aiheesta on kirjoitettu varmaan miljoona kirjaa (jotka on tullut luettua....)

Mutta joo, tulkintakysymys :) Selvensin omaa näkemystäni.

Eikä minussa nyt niin paljoa pelkkää hyvää ole. Minussa on myös monta heikkoa ja huonoa puolta, jotka hyvin tiedostan. Täällä on muuten tosi paljon hyviä ihmisiä, olen huono ihminen täällä netissä muihin verrattuna ;) Minä en osaa roolittaa edes netissä, pitäisi varmaan ;D

Olen minäkin sairastunut masennukseen, mutten ole ajatellut syyn olevan kiltteys.
        Minun masennus on johtunut useamnasta tekijästä. Esim. minua on mitätöity ja muutenkin joutunut kokemaan kovia traumaattisia asioita lapsen ja aikuisena jotka ovat johtaneet masennukseen. Nyt kun mietin niin koin Oivalluksen, saatta olla että minusta on tullut kiltti jotta en herättäisi huomiota olemassa olollani. Vaan olisin näkymätön , ettei sattuisi pahasti. Kiitos sinun mielipiteen ! Älykkö!
        Sori unohdin kirjautua , sen takia toinen nimim.

• atännä
        Alykkko kirjoitti:

Olen minäkin sairastunut masennukseen, mutten ole ajatellut syyn olevan kiltteys.
        Minun masennus on johtunut useamnasta tekijästä. Esim. minua on mitätöity ja muutenkin joutunut kokemaan kovia traumaattisia asioita lapsen ja aikuisena jotka ovat johtaneet masennukseen. Nyt kun mietin niin koin Oivalluksen, saatta olla että minusta on tullut kiltti jotta en herättäisi huomiota olemassa olollani. Vaan olisin näkymätön , ettei sattuisi pahasti. Kiitos sinun mielipiteen ! Älykkö!
        Sori unohdin kirjautua , sen takia toinen nimim.

Nimenomaan, kiltti on hajuton, mauton ja näkymätön. Poissa tieltä, niin kuin ei olisikaan. Sellainen, joka taipuu mutkalle vaikka kokovartalokipsissä, jos joku niin haluaa.

Terveellä tavalla "kiltillä" eli terveitsetuntoisella on haju, maku ja ulkonäkö. Terve on joskus tiellä ilman huonoa omaatuntoa tai huonommuudentunnetta, ylpeänä siitä että on.

• atännä kirjoitti:

Nimenomaan, kiltti on hajuton, mauton ja näkymätön. Poissa tieltä, niin kuin ei olisikaan. Sellainen, joka taipuu mutkalle vaikka kokovartalokipsissä, jos joku niin haluaa.

Terveellä tavalla "kiltillä" eli terveitsetuntoisella on haju, maku ja ulkonäkö. Terve on joskus tiellä ilman huonoa omaatuntoa tai huonommuudentunnetta, ylpeänä siitä että on.

Onhan tuota tullut käytyä terapiassa useamman kerran elämäni aikana.
        Siellä olen saanut vahvistua omana itsenäni. Voin sanoa että olen parantunut!
        Kovan työn se on kyllä vaatinut :) voin olla ylpeä itsestäni !

• atännä
        Älykkö kirjoitti:

Onhan tuota tullut käytyä terapiassa useamman kerran elämäni aikana.
        Siellä olen saanut vahvistua omana itsenäni. Voin sanoa että olen parantunut!
        Kovan työn se on kyllä vaatinut :) voin olla ylpeä itsestäni !

Hyvä sulle! :)

Mulla työstö jatkuu varmaan lopun ikääni, en taida olla koskaan sillä tavalla "valmis". Se näkymättömyys (kiltteys) tulee aina ensin pintaan joka tilanteessa, siitä pitää joka kerta taistella yli. Miettiä että mitä MINÄ haluan, ei niin että mitä tuo minulta nyt odottaa. Ja sitten kamalat itsesyytökset ja -tutkiskelut päälle, äh...

Omalla tavallaan tää netti on hyvä paikka harjoitella puolensa pitämistä ja jämäkkyyttä, kun ollaan anonyymeja. Ehkä se onnistuu myös oikeassa elämässä, kun siihen kykenee täälläkin! :)

• atännä kirjoitti:

Hyvä sulle! :)

Mulla työstö jatkuu varmaan lopun ikääni, en taida olla koskaan sillä tavalla "valmis". Se näkymättömyys (kiltteys) tulee aina ensin pintaan joka tilanteessa, siitä pitää joka kerta taistella yli. Miettiä että mitä MINÄ haluan, ei niin että mitä tuo minulta nyt odottaa. Ja sitten kamalat itsesyytökset ja -tutkiskelut päälle, äh...

Omalla tavallaan tää netti on hyvä paikka harjoitella puolensa pitämistä ja jämäkkyyttä, kun ollaan anonyymeja. Ehkä se onnistuu myös oikeassa elämässä, kun siihen kykenee täälläkin! :)

"Omalla tavallaan tää netti on hyvä paikka harjoitella puolensa pitämistä ja jämäkkyyttä, kun ollaan anonyymeja. Ehkä se onnistuu myös oikeassa elämässä, kun siihen kykenee täälläkin! :)"

Oletkin jo menestyksekkäästi harjoitellut täällä miesten nimittelyä esimerkiksi homoiksi, pienimunaisiksi, itkijöiksi, saamattomiksi, ruikuttajiksi yms.. "Oikeassa elämässä" kun käyttäydyt samalla tavalla, niin ihan varmasti menestyt!

• atännä
        super-atm kirjoitti:

"Omalla tavallaan tää netti on hyvä paikka harjoitella puolensa pitämistä ja jämäkkyyttä, kun ollaan anonyymeja. Ehkä se onnistuu myös oikeassa elämässä, kun siihen kykenee täälläkin! :)"

Oletkin jo menestyksekkäästi harjoitellut täällä miesten nimittelyä esimerkiksi homoiksi, pienimunaisiksi, itkijöiksi, saamattomiksi, ruikuttajiksi yms.. "Oikeassa elämässä" kun käyttäydyt samalla tavalla, niin ihan varmasti menestyt!

Vain sinua kun huorittelit kaikkia naisia.

"Oikeassa elämässä" sua olis voinu sattua.

• atännä kirjoitti:

Vain sinua kun huorittelit kaikkia naisia.

"Oikeassa elämässä" sua olis voinu sattua.

"Vain sinua kun huorittelit kaikkia naisia."

En ole kaikkia naisia huoritellut. Ainoastaan niitä naisia jota myyvät seksiä. Tiedätkö vieläkään mitä huora tarkoittaa?

""Oikeassa elämässä" sua olis voinu sattua."

Jos oikeassa elämässä sanon huoraa huoraksi, niin kuka minua satuttaa, miten ja miksi? Huora tietää olevansa huora ja muita naisia en huoriksi sano. Varmasti tämäkin on sinulle liian vaikea asia ymmärrettäväksi.

• atännä
        super-atm kirjoitti:

"Vain sinua kun huorittelit kaikkia naisia."

En ole kaikkia naisia huoritellut. Ainoastaan niitä naisia jota myyvät seksiä. Tiedätkö vieläkään mitä huora tarkoittaa?

""Oikeassa elämässä" sua olis voinu sattua."

Jos oikeassa elämässä sanon huoraa huoraksi, niin kuka minua satuttaa, miten ja miksi? Huora tietää olevansa huora ja muita naisia en huoriksi sano. Varmasti tämäkin on sinulle liian vaikea asia ymmärrettäväksi.

Määrittelit jokaisen naisen huoraksi. Kaivanko taas kerran kirjoituksesi esille?

Voisit lopettaa stalkkaamiseni.

• atännä kirjoitti:

Määrittelit jokaisen naisen huoraksi. Kaivanko taas kerran kirjoituksesi esille?

Voisit lopettaa stalkkaamiseni.

Tämä on keskustelupalsta. Keskustelu ei ole stalkkaamista. Jos jatkat tyhmien aivopierujesi suoltamista, niin voit olla varma että saat palautetta ja tuskin positiivisessa mielessä.

Muistatko vielä kun vittuilit minulle ilman mitään järkevää syytä, etkä keskustellut asiallisesti? Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

• hoidapääsi
        super-atm kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta. Keskustelu ei ole stalkkaamista. Jos jatkat tyhmien aivopierujesi suoltamista, niin voit olla varma että saat palautetta ja tuskin positiivisessa mielessä.

Muistatko vielä kun vittuilit minulle ilman mitään järkevää syytä, etkä keskustellut asiallisesti? Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Pikku ATM:ää on loukattu niin nyt pitää sitten kostaa kun ei kestä yläasteaikojen kiusausmuistoja.

Jos oikeesti pitää alkaa netissä stalkata ja kostaa niin mee hoitoon!

• super-atm kirjoitti:

Minä epäilen vahvasti , jos alat puhumaan samalla tavalla kuin kirjoittelet täällä , niin voi olla et kaverit kiertää kaukaa sut:D
        Täällähän voi nuo huonot ilmaisut vain vahvistua :(
        Negatiivisuus ainakin pistää silmään täällä. Ei ihmiset uskalla live elämässä puhua suoraan asioista kuin täällä. Toisaalta omat mielipiteet koristuu ja tulee tärkeämmäksi, ehkä se on hyvä asia. Minulla on joskus käynyt mielessä ! että sanoa paukautan asiani suoraa päin naamaa, mutta vain kuvitelmissani ja sekös on mua naurattanut :D

• hoidapääsi kirjoitti:

Pikku ATM:ää on loukattu niin nyt pitää sitten kostaa kun ei kestä yläasteaikojen kiusausmuistoja.

Älä lässytä.

• Älykkö kirjoitti:

Minä epäilen vahvasti , jos alat puhumaan samalla tavalla kuin kirjoittelet täällä , niin voi olla et kaverit kiertää kaukaa sut:D
        Täällähän voi nuo huonot ilmaisut vain vahvistua :(
        Negatiivisuus ainakin pistää silmään täällä. Ei ihmiset uskalla live elämässä puhua suoraan asioista kuin täällä. Toisaalta omat mielipiteet koristuu ja tulee tärkeämmäksi, ehkä se on hyvä asia. Minulla on joskus käynyt mielessä ! että sanoa paukautan asiani suoraa päin naamaa, mutta vain kuvitelmissani ja sekös on mua naurattanut :D

"Minä epäilen vahvasti , jos alat puhumaan samalla tavalla kuin kirjoittelet täällä , niin voi olla et kaverit kiertää kaukaa sut:D"

Epäile ihan mitä tahdot. Sillä ei ole mitään merkitystä. Kavereita minulla on ja miksi sanoisin kavereitani esimerkiksi huoriksi? Eivät he ole huoria.

"Negatiivisuus ainakin pistää silmään täällä. Ei ihmiset uskalla live elämässä puhua suoraan asioista kuin täällä. Toisaalta omat mielipiteet koristuu ja tulee tärkeämmäksi, ehkä se on hyvä asia. Minulla on joskus käynyt mielessä ! että sanoa paukautan asiani suoraa päin naamaa, mutta vain kuvitelmissani ja sekös on mua naurattanut :D"

Totuus satuttaa. Ja monen mielestä on aika ikävä juttu kun saa kuulla mielipiteen, joka poikkeaa omasta.

• "Paitsi että sen mahdollisen (toivottavasti tulevan) seurusteluajan olen täyttänyt omilla harrastuksillani ja ohjelmillani :)"

Siinä yksi todella fiksu ajatus, minkä yksilön pitää olla itse käsitellyt ja itse tietoinen mitä parisuhde oikeasti merkitsee ja miten suhteeseen sitoutuu, myös toisin voi toimia, mutta tämä asia on vain jokaisen henkilökohtaisesti mietittävä, eli jos molemmat puoliskot eivät ole samoilla linjoilla asiassa, niin ongelmia on tiedossa......painotan edelleen sitä, että tämä kuuluu niihin asioihin, joka pitää olla käsiteltynä itse.

"Eikä minussa nyt niin paljoa pelkkää hyvää ole. Minussa on myös monta heikkoa ja huonoa puolta, jotka hyvin tiedostan. Täällä on muuten tosi paljon hyviä ihmisiä, olen huono ihminen täällä netissä muihin verrattuna ;) Minä en osaa roolittaa edes netissä, pitäisi varmaan ;D"

Kaikissa meissä on huonot puolemme, joten älä vaivu synkkyyteen, kunhan ne huonot ja hyvät puolet ovat sopivasti sopivia kulmia palapelin paloissa, niin eiköhän ne palaset paikoilleen mene.....sitäpaitsi nuo hyvät & huonot puolet on katsojasta riippuvaisia vahvasti, toisen romu on toisen aarre. :)

":) No nii-i. Olis kiva, jos joku pitäisi joskus minunkin puoliani. Minä kun aina sählään muiden huonon kohtelun vuoksi ja saan siksi kuraa niskaan. Olen kyllä jo tottunut... 8-I "

Jaan nämä ajatuksesi, hieman prosessoimista tämän asian puitteissa.

Nuo jutut mitä kerroit kiltteydestä, niin se on totta, että asiassa on huonoja ja hyviä piirteitä, mutta jos olisi kilttien ihmisten ympäröimänä, niin silloin ei olisi niitä huonoja puolia kiltille, mutta koska näin ideaalia tilannetta ei pysty pitämään muutakuin, ehkä kumppanin ja lähimmän ystäväpiirin kohdalla on kiltin "tasapainoiltava" itsensä kanssa, sekä pyrkiä olemaan tietoinen itsestään ja käytöksestään aina, kun ns. huono tilanne/kohtaaminen on käsiteltävänä.

• koitapäästäjoyli
        super-atm kirjoitti:

Älä lässytä.

Hyvityksen hakeminen on lapsellista super-atm. Oikeesti.

• koitapäästäjoyli kirjoitti:

Hyvityksen hakeminen on lapsellista super-atm. Oikeesti.

Hyvityksen hakeminen mille? Kommenttisi on lapsellinen. Sinunkin kommenttisi on todellisuuteen perutumatonta. Arvailua ja olettamusta siitä minkälainen minä ja elämäni muutenkin on. Olette säälittäviä.

• atännä
        hoidapääsi kirjoitti:

Kiits :)

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"Paitsi että sen mahdollisen (toivottavasti tulevan) seurusteluajan olen täyttänyt omilla harrastuksillani ja ohjelmillani :)"

Siinä yksi todella fiksu ajatus, minkä yksilön pitää olla itse käsitellyt ja itse tietoinen mitä parisuhde oikeasti merkitsee ja miten suhteeseen sitoutuu, myös toisin voi toimia, mutta tämä asia on vain jokaisen henkilökohtaisesti mietittävä, eli jos molemmat puoliskot eivät ole samoilla linjoilla asiassa, niin ongelmia on tiedossa......painotan edelleen sitä, että tämä kuuluu niihin asioihin, joka pitää olla käsiteltynä itse.

"Eikä minussa nyt niin paljoa pelkkää hyvää ole. Minussa on myös monta heikkoa ja huonoa puolta, jotka hyvin tiedostan. Täällä on muuten tosi paljon hyviä ihmisiä, olen huono ihminen täällä netissä muihin verrattuna ;) Minä en osaa roolittaa edes netissä, pitäisi varmaan ;D"

Kaikissa meissä on huonot puolemme, joten älä vaivu synkkyyteen, kunhan ne huonot ja hyvät puolet ovat sopivasti sopivia kulmia palapelin paloissa, niin eiköhän ne palaset paikoilleen mene.....sitäpaitsi nuo hyvät & huonot puolet on katsojasta riippuvaisia vahvasti, toisen romu on toisen aarre. :)

":) No nii-i. Olis kiva, jos joku pitäisi joskus minunkin puoliani. Minä kun aina sählään muiden huonon kohtelun vuoksi ja saan siksi kuraa niskaan. Olen kyllä jo tottunut... 8-I "

Jaan nämä ajatuksesi, hieman prosessoimista tämän asian puitteissa.

Nuo jutut mitä kerroit kiltteydestä, niin se on totta, että asiassa on huonoja ja hyviä piirteitä, mutta jos olisi kilttien ihmisten ympäröimänä, niin silloin ei olisi niitä huonoja puolia kiltille, mutta koska näin ideaalia tilannetta ei pysty pitämään muutakuin, ehkä kumppanin ja lähimmän ystäväpiirin kohdalla on kiltin "tasapainoiltava" itsensä kanssa, sekä pyrkiä olemaan tietoinen itsestään ja käytöksestään aina, kun ns. huono tilanne/kohtaaminen on käsiteltävänä.

".. mutta jos olisi kilttien ihmisten ympäröimänä, niin silloin ei olisi niitä huonoja puolia kiltille, mutta koska näin ideaalia tilannetta ei pysty pitämään muutakuin.."

Jos olisi pelkkiä väärällä tavalla kilttejä, mistään ei tulisi mitään ja lopulta kaikilta "kilteiltä" pääsisi se vuosien varrella nielty paha pintaan. Me käsitetään kiltteys erilailla. Olen aika varma, että kaikista pahin on lopulta se "kiltti", kun astia on tarpeeksi täynnä. Päässä vaan naksahtaa. Ajattelehan tilannetta, jossa vaimo on vuosikaudet hoitanut kotia, lapsia ja miestä, joka harjoittaa henkistä (ja ehkä fyysistäkin) väkivaltaa alistuvaa vaimoaan kohtaan. Viimeisellä kertaa vaimo sitten saa tarpeekseen ja tuikkaa veitsen mieheen. Ja näitähän riittää, uhreja joista tulee syyllisiä.

Me voidaan itse valita seuramme. Olen luopunut pahimmista hyväksikäyttäjistä omassa lähipiirissäni. Kiltti ei tee niin. Olen sitä mieltä, että maailma on meille sellainen, miksi sen itse teemme. Kaikkea ei pidä eikä saa sietää.

• koitapäästäjoyli
        super-atm kirjoitti:

Hyvityksen hakeminen mille? Kommenttisi on lapsellinen. Sinunkin kommenttisi on todellisuuteen perutumatonta. Arvailua ja olettamusta siitä minkälainen minä ja elämäni muutenkin on. Olette säälittäviä.

Hyvitystä sille, että sinulle on vittuiltu. Et pääse vittuilusta yli muuten kuin kostamalla sopivan tilaisuuden tullen.
        "Arvailua ja olettamusta siitä minkälainen minä ja elämäni muutenkin on. Olette säälittäviä."
        Yhtä lailla esität arvailuja ja olettamuksia siitä minkälaisia vastaajat ovat. Femakkoja, yh, aisuri, etc. Ja ei, emme ole säälittäviä.

• koitapäästäjoyli kirjoitti:

Hyvitystä sille, että sinulle on vittuiltu. Et pääse vittuilusta yli muuten kuin kostamalla sopivan tilaisuuden tullen.
        "Arvailua ja olettamusta siitä minkälainen minä ja elämäni muutenkin on. Olette säälittäviä."
        Yhtä lailla esität arvailuja ja olettamuksia siitä minkälaisia vastaajat ovat. Femakkoja, yh, aisuri, etc. Ja ei, emme ole säälittäviä.

"Hyvitystä sille, että sinulle on vittuiltu. Et pääse vittuilusta yli muuten kuin kostamalla sopivan tilaisuuden tullen."

Se onkin ihan oiken. Vain vässykkä antaa toisten vittuilla ja kuuntelee kaiken paskan nöyränä vastaamatta mitään takaisin. Itsehän aloititte ja tätä kerjäsitten. Vai onko kanalaumalla vittuiluun joku etuoikeus ja sitten ollaan itku kurkussa kun joku sanoo samalla mitalla takaisin?

"Yhtä lailla esität arvailuja ja olettamuksia siitä minkälaisia vastaajat ovat. Femakkoja, yh, aisuri, etc. Ja ei, emme ole säälittäviä."

Femakot ja aisurit ovat säälittäviä. Sääliä ei kannata sellaista, joka on joutunut tilanteeseen itsestä riippumattomista syistä. Femakko ja aisuri puolestaan ovat roolinsa valinneet ihan omasta tahdostaan. Se on säälittävää. Femakot eivät kannata tasa-arvoa ja siinä ei ole mitään hyvää. Aisuri on vaan muuten heikko ihminen, joka on nöyrtynyt naisten hypergamian edessä.

• super-atm kirjoitti:

"Hyvitystä sille, että sinulle on vittuiltu. Et pääse vittuilusta yli muuten kuin kostamalla sopivan tilaisuuden tullen."

Se onkin ihan oiken. Vain vässykkä antaa toisten vittuilla ja kuuntelee kaiken paskan nöyränä vastaamatta mitään takaisin. Itsehän aloititte ja tätä kerjäsitten. Vai onko kanalaumalla vittuiluun joku etuoikeus ja sitten ollaan itku kurkussa kun joku sanoo samalla mitalla takaisin?

"Yhtä lailla esität arvailuja ja olettamuksia siitä minkälaisia vastaajat ovat. Femakkoja, yh, aisuri, etc. Ja ei, emme ole säälittäviä."

Femakot ja aisurit ovat säälittäviä. Sääliä ei kannata sellaista, joka on joutunut tilanteeseen itsestä riippumattomista syistä. Femakko ja aisuri puolestaan ovat roolinsa valinneet ihan omasta tahdostaan. Se on säälittävää. Femakot eivät kannata tasa-arvoa ja siinä ei ole mitään hyvää. Aisuri on vaan muuten heikko ihminen, joka on nöyrtynyt naisten hypergamian edessä.

"Jos olisi pelkkiä väärällä tavalla kilttejä, mistään ei tulisi mitään ja lopulta kaikilta "kilteiltä" pääsisi se vuosien varrella nielty paha pintaan. Me käsitetään kiltteys erilailla."

Voit olla oikeassa, ehkä en nyt sitten ihan osaa hahmottaa "täysin" väärällä tavalla kilttiä.......

"Olen aika varma, että kaikista pahin on lopulta se "kiltti", kun astia on tarpeeksi täynnä. Päässä vaan naksahtaa. Ajattelehan tilannetta, jossa vaimo on vuosikaudet hoitanut kotia, lapsia ja miestä, joka harjoittaa henkistä (ja ehkä fyysistäkin) väkivaltaa alistuvaa vaimoaan kohtaan. Viimeisellä kertaa vaimo sitten saa tarpeekseen ja tuikkaa veitsen mieheen. Ja näitähän riittää, uhreja joista tulee syyllisiä."

Ehkä sitten, jos on täysin väärällä tavalla kiltti ja kyseessä ei ole itsepuolustus, mutta en laittaisi tuotakaan ihan kiltteyden piikkiin, kilttejäkin on erillaisia, eli onko kiltin tunne viha vai sääli/pettymys toista kohtaan niin se riippuu persoonasta.

"Me voidaan itse valita seuramme. Olen luopunut pahimmista hyväksikäyttäjistä omassa lähipiirissäni."

Tämä olisi jokaisen kiltin hyvä tehdä.....

"Kiltti ei tee niin"

Se on vain sinun mielipide, kiltin kuuluu tehdä niin, koska on tervettä suojella itseään.

"Olen sitä mieltä, että maailma on meille sellainen, miksi sen itse teemme. Kaikkea ei pidä eikä saa sietää."

Komppaan, olen täysin samaa mieltä kanssasi! :)

• MGTOW kirjoitti:

"Jos olisi pelkkiä väärällä tavalla kilttejä, mistään ei tulisi mitään ja lopulta kaikilta "kilteiltä" pääsisi se vuosien varrella nielty paha pintaan. Me käsitetään kiltteys erilailla."

Voit olla oikeassa, ehkä en nyt sitten ihan osaa hahmottaa "täysin" väärällä tavalla kilttiä.......

"Olen aika varma, että kaikista pahin on lopulta se "kiltti", kun astia on tarpeeksi täynnä. Päässä vaan naksahtaa. Ajattelehan tilannetta, jossa vaimo on vuosikaudet hoitanut kotia, lapsia ja miestä, joka harjoittaa henkistä (ja ehkä fyysistäkin) väkivaltaa alistuvaa vaimoaan kohtaan. Viimeisellä kertaa vaimo sitten saa tarpeekseen ja tuikkaa veitsen mieheen. Ja näitähän riittää, uhreja joista tulee syyllisiä."

Ehkä sitten, jos on täysin väärällä tavalla kiltti ja kyseessä ei ole itsepuolustus, mutta en laittaisi tuotakaan ihan kiltteyden piikkiin, kilttejäkin on erillaisia, eli onko kiltin tunne viha vai sääli/pettymys toista kohtaan niin se riippuu persoonasta.

"Me voidaan itse valita seuramme. Olen luopunut pahimmista hyväksikäyttäjistä omassa lähipiirissäni."

"Kiltti ei tee niin"

Se on vain sinun mielipide, kiltin kuuluu tehdä niin, koska on tervettä suojella itseään.

"Olen sitä mieltä, että maailma on meille sellainen, miksi sen itse teemme. Kaikkea ei pidä eikä saa sietää."

Awwww......ei pitänyt tulla sinun viestiisi vaan atännä:lle, pahoittelut super-atm.

Palsta bugaa....

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

"Kiltti ei tee niin"

Minua on sanottu kiltiksi, muttei se sulje pois muita luonteen, piirteitä, vahvuuksia.
        En koe että kiltteys olisi sairaus. Kyllä minä osaan pitää puoliani siinä missä muutkin, koska olen myös rohkea ihminen. Osaan myös suojella itseäni seuralta joka ei ole minulle hyväksi. Jos joku tekee toisille pahaa en usko siihen että "kiltillä" naksahtaa päässä. Ei kiltteys ole syy siihen. Kiltti ihminen pyrkii hakemaan apua toisilta ihmisiltä. Kyllä kiltin itsesuojelu vaisto toimii hädän edessä. Ainakin minä toimin niin , haen apua jos omat rahkeet eivät riitä. Ja ollanhan me jokainen yksilöitä, kuka mitenkin toimii elämässään.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Minua on sanottu kiltiksi, muttei se sulje pois muita luonteen, piirteitä, vahvuuksia.
        En koe että kiltteys olisi sairaus. Kyllä minä osaan pitää puoliani siinä missä muutkin, koska olen myös rohkea ihminen. Osaan myös suojella itseäni seuralta joka ei ole minulle hyväksi. Jos joku tekee toisille pahaa en usko siihen että "kiltillä" naksahtaa päässä. Ei kiltteys ole syy siihen. Kiltti ihminen pyrkii hakemaan apua toisilta ihmisiltä. Kyllä kiltin itsesuojelu vaisto toimii hädän edessä. Ainakin minä toimin niin , haen apua jos omat rahkeet eivät riitä. Ja ollanhan me jokainen yksilöitä, kuka mitenkin toimii elämässään.

Ihan hyviä ajatuksia, vaikka en tuosta mainitsemastasi "avusta" ihan päässyt kiinni, eli mitä sillä tarkoitat?

Itse inhoa "apua" mikä ei ole pyyteetöntä, eli oikeasti autetaan vain sen takia, että saisi vaatia "kohtuuttomia" vastapalveluksia, eli mielstäni apu on silloin apua, kun se on pyyteetöntä tai vastavuoroista, ei niin että yritetään itse hyötyä antamastaan avusta.....

• Tähi-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Ihan hyviä ajatuksia, vaikka en tuosta mainitsemastasi "avusta" ihan päässyt kiinni, eli mitä sillä tarkoitat?

Itse inhoa "apua" mikä ei ole pyyteetöntä, eli oikeasti autetaan vain sen takia, että saisi vaatia "kohtuuttomia" vastapalveluksia, eli mielstäni apu on silloin apua, kun se on pyyteetöntä tai vastavuoroista, ei niin että yritetään itse hyötyä antamastaan avusta.....

Siis tarkoitin jos on joutunt henkisen väkivallan, pahoinpitelyn uhriksi ja kokee olonsa uhatuksi. Sitä lähinnä tarkoitin.

• plaaahhh

Viikolla: Työt, urheilua ja kotona

Viikonloppuisin: Urheilu, mökkeily kesäisin, talvisin lähinnä kotona

Näin lyhyesti ja ytimekkäästi :) Niin ja toki näen ystäviä ja sukulaisia aina silloin tällöin.

• Hmmmm....koska vastasit ketjuun, niin miten voit sanoa olevasi kaikkea mitä Ikis__M vihaa/halveksii??? ;)

• plaaahhh
        MGTOW kirjoitti:

Hmmmm....koska vastasit ketjuun, niin miten voit sanoa olevasi kaikkea mitä Ikis__M vihaa/halveksii??? ;)

Ehkä vihaa/halveksii on väärä ilmaisu... Hän ei pidä tietyn tyyppisistä naisista ja ne kaikki ei liity "lutkailuun" (ällö sana) mistä ikis pauhaa :) Luulen että hän itse tietää jo mitkä ne asiat on. Ja minä olin menossa VAIN kahville, koska oikeasti hän on aika mielenkiintoinen persoona mielipiteineen ja tiedän jo etukäteen etten vastaa sitä mitä hän hakee. Mutta olisi ollut hauska nähdä mies kasvotusten ja lihamukia siis ei ole listalla :D

• plaaahhh kirjoitti:

Ehkä vihaa/halveksii on väärä ilmaisu... Hän ei pidä tietyn tyyppisistä naisista ja ne kaikki ei liity "lutkailuun" (ällö sana) mistä ikis pauhaa :) Luulen että hän itse tietää jo mitkä ne asiat on. Ja minä olin menossa VAIN kahville, koska oikeasti hän on aika mielenkiintoinen persoona mielipiteineen ja tiedän jo etukäteen etten vastaa sitä mitä hän hakee. Mutta olisi ollut hauska nähdä mies kasvotusten ja lihamukia siis ei ole listalla :D

Tämä selvä, mutta miksei lihamukia ole tarjolla....kyllähän sitä voi syödäkin samalla paikallista keksintöä autenttisessa paikassa, jos nälkä yllättää. =D

Nyt minä lähden sinne methään rölleilemään ja kiusaamaan haukia.... ;D

• plaaahhh
        MGTOW kirjoitti:

Tämä selvä, mutta miksei lihamukia ole tarjolla....kyllähän sitä voi syödäkin samalla paikallista keksintöä autenttisessa paikassa, jos nälkä yllättää. =D

Nyt minä lähden sinne methään rölleilemään ja kiusaamaan haukia.... ;D

Jos ikis alkaa huutelemaan jotain rasistisia paikallisille yrittäjille niin eihän sinne sitten enää kehtaa mennä :D Ei vaan... toki olisin vienyt sen syömäänkin jos nälkä yllättää, mutta ehkä olisin keksinyt jotain parempaa kuin tuo muki.

Kuullostaa hyvältä :) Mukavia rölleilyjä!

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Vastaanpa minäkin kun tuntuu olevan niin paljon vääriä kösityksiä täällä :D Tuo toki oli hyvä huomio että vihaa/halveksii on väärä ilmaisu, olenhan itsekin usein täällä maininnut etten minä niitä lutkiakaan varsinaisesti vihaa, vain heidän elämäntyylinsä ei herätä minussa ihailua. Sitten jos tuo lutkailu on poissuljettu niin aika vaikeahan minun sitten on olla pitämättä ihmisestä vaikka olisikin jotain pikkujuttuja mitä nyt en varsinaisesti ole fanittanut täällä, niissäkin monasti on se että jos ne yleisesti ottaen ovat lutkailuun liitettävissä saattaa "arvostelu" mennä täällä vähän ylitse, ei niistä pidä itseensä ottaa :D Itseasiassa vaikka sinä ajattelet yllättäväsi voisit itse ehkä yllättyä avarakatseisuudestani irl :) Enhän minä toki ahkerille yrittäjille huutelisi, minusta kun syyllisiä ovat ne jotka on luoneet ongelman, ei ne ihmiset jotka on pelkkiä pelinappuloita siinä pelissä.

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Vastaanpa minäkin kun tuntuu olevan niin paljon vääriä kösityksiä täällä :D Tuo toki oli hyvä huomio että vihaa/halveksii on väärä ilmaisu, olenhan itsekin usein täällä maininnut etten minä niitä lutkiakaan varsinaisesti vihaa, vain heidän elämäntyylinsä ei herätä minussa ihailua. Sitten jos tuo lutkailu on poissuljettu niin aika vaikeahan minun sitten on olla pitämättä ihmisestä vaikka olisikin jotain pikkujuttuja mitä nyt en varsinaisesti ole fanittanut täällä, niissäkin monasti on se että jos ne yleisesti ottaen ovat lutkailuun liitettävissä saattaa "arvostelu" mennä täällä vähän ylitse, ei niistä pidä itseensä ottaa :D Itseasiassa vaikka sinä ajattelet yllättäväsi voisit itse ehkä yllättyä avarakatseisuudestani irl :) Enhän minä toki ahkerille yrittäjille huutelisi, minusta kun syyllisiä ovat ne jotka on luoneet ongelman, ei ne ihmiset jotka on pelkkiä pelinappuloita siinä pelissä.

Olen aivan varma että yllättyisin :) Enkä tosiaan ole ottanut itseeni, jos olisin ottanut, niin tuskinpa olisin kahville pyytänyt vaan luultavasti pauhannut täällä pää punaisena tuloksetta :D Ehkä käsitän nämä tänne kirjoittamasi asiat lähinnä provosointina, pienellä twistillä. Saatan toki olla väärässäkin, mutta uskon että saatat olla yhtä sarkastinen tai jopa sarkastisempi kuin minä :D

Täällä pyörii nyt feikki-plaaahhh myös, se en ollut minä joka tivasi sinusta lisätietoja eräässä keskustelussa. Kuka saa iloa mistäkin, eipä se minulta pois ole. Mutta jos joku plaaahhh kyselee kovinkin henkilökohtaisia se en ole minä. Niinkuin nämä sähköposti-jututkin. Mutta minä lähden nyt saunan lämmitykseen ja hyppään järveen... Jos joku plaaahhh sinua kiusaa viikonloppuna, se en ole minä... Mukavaa viikonloppua!

• ätmel
        plaaahhh kirjoitti:

Olen aivan varma että yllättyisin :) Enkä tosiaan ole ottanut itseeni, jos olisin ottanut, niin tuskinpa olisin kahville pyytänyt vaan luultavasti pauhannut täällä pää punaisena tuloksetta :D Ehkä käsitän nämä tänne kirjoittamasi asiat lähinnä provosointina, pienellä twistillä. Saatan toki olla väärässäkin, mutta uskon että saatat olla yhtä sarkastinen tai jopa sarkastisempi kuin minä :D

Täällä pyörii nyt feikki-plaaahhh myös, se en ollut minä joka tivasi sinusta lisätietoja eräässä keskustelussa. Kuka saa iloa mistäkin, eipä se minulta pois ole. Mutta jos joku plaaahhh kyselee kovinkin henkilökohtaisia se en ole minä. Niinkuin nämä sähköposti-jututkin. Mutta minä lähden nyt saunan lämmitykseen ja hyppään järveen... Jos joku plaaahhh sinua kiusaa viikonloppuna, se en ole minä... Mukavaa viikonloppua!

Juuri tuolla tavalla kaikki naiset aina etukäteispoisselittelevät tulevan viikonlopun kännivonkauksensa.

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Juu, niin ne pitääkin ottaa kun täällähän on vähän pakkokin aina pikuisen provota jos haluaa vastauksia :) Joo, toisinaan tulee sarkasteltua ja silloin se toimii kun siihen osataan vastata eikä heti loukkaannuta :D

Taitaa olla meillä molemmilla feikit täällä, olisikin huikeaa jos ne feikkaillessaan päätyisivät treffeille, kummankin kuvitellessa toisen olevan "aito" ja naureskellessa salaa oveluuttaan tulisi kuitenkin itsekin huijatuksi :D

Kulosta mukavalle, jos ois möksä niin matkisin. Hyvää viikonloppua :)

• Ikis__M kirjoitti:

Juu, niin ne pitääkin ottaa kun täällähän on vähän pakkokin aina pikuisen provota jos haluaa vastauksia :) Joo, toisinaan tulee sarkasteltua ja silloin se toimii kun siihen osataan vastata eikä heti loukkaannuta :D

Taitaa olla meillä molemmilla feikit täällä, olisikin huikeaa jos ne feikkaillessaan päätyisivät treffeille, kummankin kuvitellessa toisen olevan "aito" ja naureskellessa salaa oveluuttaan tulisi kuitenkin itsekin huijatuksi :D

Kulosta mukavalle, jos ois möksä niin matkisin. Hyvää viikonloppua :)

Hmmmmm.....

"Taitaa olla meillä molemmilla feikit täällä, olisikin huikeaa jos ne feikkaillessaan päätyisivät treffeille, kummankin kuvitellessa toisen olevan "aito" ja naureskellessa salaa oveluuttaan tulisi kuitenkin itsekin huijatuksi :D"

Onko tää Ikis__M trolli vai aito....jotenkin outoa kirjoitusta....vai kirjoittiko Ikis vahingossa ajatuksensakin viestiin....hmmm.... =DD

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Hmmmmm.....

"Taitaa olla meillä molemmilla feikit täällä, olisikin huikeaa jos ne feikkaillessaan päätyisivät treffeille, kummankin kuvitellessa toisen olevan "aito" ja naureskellessa salaa oveluuttaan tulisi kuitenkin itsekin huijatuksi :D"

Onko tää Ikis__M trolli vai aito....jotenkin outoa kirjoitusta....vai kirjoittiko Ikis vahingossa ajatuksensakin viestiin....hmmm.... =DD

Tuo oli aito mutta mutta kun ihan selkeästi on trolli täällä minun nimissä toisinaan, tässä casessa se on olllut ihan asiallinen, ja plaaahhillakin tuntuu olevan niin aika huvittava vaan olisi ajatus että ne trollit meidän nimissä söpöstellessään sopisivat treffit ja salamarakastuisivat kuvitellen toisen olevan se alkuperäinen mutta eihän sillä väliä sitten, rakkaus voittaa kaiken :)

• Ikis__M kirjoitti:

Tuo oli aito mutta mutta kun ihan selkeästi on trolli täällä minun nimissä toisinaan, tässä casessa se on olllut ihan asiallinen, ja plaaahhillakin tuntuu olevan niin aika huvittava vaan olisi ajatus että ne trollit meidän nimissä söpöstellessään sopisivat treffit ja salamarakastuisivat kuvitellen toisen olevan se alkuperäinen mutta eihän sillä väliä sitten, rakkaus voittaa kaiken :)

...olin taas hieman kuutamolla.. :D

Olisipahan se hienoa varsinkin jos siellä oikeasti on tyttö & poika trolli, mut jos taas ei niin.... =D

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

...olin taas hieman kuutamolla.. :D

Olisipahan se hienoa varsinkin jos siellä oikeasti on tyttö & poika trolli, mut jos taas ei niin.... =D

Eihän se näinä suvaitsevaisina aikoina niin ihmeellistä olisi vaikka karvaiset äijänkönsikkäät alkaisi tuntea vetoa toisiinsa, minäkin peukuttaisin vaikka yleensä olen aika ahdasmielinen :D

• Ikis__M kirjoitti:

Eihän se näinä suvaitsevaisina aikoina niin ihmeellistä olisi vaikka karvaiset äijänkönsikkäät alkaisi tuntea vetoa toisiinsa, minäkin peukuttaisin vaikka yleensä olen aika ahdasmielinen :D

*sensuroitu vastaus*

• Rose23

Olen mielestäni kiltti, herkkä ja empaattinen. Erityisherkkyydestä en tiedä, koska en ole ikinä kyseistä termiä pahemmin tutkinut. Myers-Briggs persoonaluokituksen mukaan olen INTP.

Hmm... Itse olen viettänyt ison osan vapaa-ajasta harrastusten parissa (musiikki). Näen säännöllisesti myös ystäviäni. Ystäväni olen pitkälti saanut harrastusten ja opiskelun parista.

Muita vapaa-ajan viettotapoja on elokuvien katseleminen, teatterissa käyminen, kirjojen lukeminen, ulkona käveleminen, uiminen (kesällä), random informaation etsiminen tietokoneella, pleikkarin pelaaminen (harvoin, mutta joskus)... Ihan normaalia elämää luulisin :)

• ätmel

Mikset ole hyväksynyt ketään miestä elämääsi?

• hullutätmiteikelpaa
        ätmel kirjoitti:

Mikset ole hyväksynyt ketään miestä elämääsi?

villi veikkaus vierestä: ei oo löytynyt ketään sopivan kiinnostavaa ja empaattista, herkän naisen henkisiäkin tarpeita ymmärtävää.

• Rose23
        hullutätmiteikelpaa kirjoitti:

villi veikkaus vierestä: ei oo löytynyt ketään sopivan kiinnostavaa ja empaattista, herkän naisen henkisiäkin tarpeita ymmärtävää.

Olen kyllä suhteessa. Tuossahan sanottiin, että myös parisuhteelliset voivat vastata miten ovat viettänet aikaa ennen pariutumista.

• ätmel

En ollut huomannutkaan, että tuo itkuinen sintti oli rukoillut vastauksia keneltä tahansa, kun ketjuun ei ollut tullut yhtään viestiä kokonaiseen seitsemään minuuttiin.

• sinkkumies39

Minä olen kiltti koska kävin tänään valaamassa yhdelle naiselle betoni rappuset kuntoon. Joku firma kuulemma olisi ottanut siitä hommasta 1200 euroa mutta minä tein sen 600 eurolla. Nainen siis säästi 600 euroa.

• ei-herkkä

Herkkien naisten enemmistö pysyy poissa täältä huorittelun, vittuilun jne palstalta.

• Olen itse erityisherkkä ihminen , mutta en ole järkyttynyt täällä olevasta kielenkäytöstä. Olen ihan live elämässäni saanut kuulla huorittelua ihan liikaakin!
        Joten tuttua kamaa :(

• Saako herkkää, mutta seksiä myyvää naista, sanoa huoraksi?

Saako naiset vittuilla ilman naista jääneelle miehelle niin paljon kuin tahtovat?

• super-atm kirjoitti:

Saako herkkää, mutta seksiä myyvää naista, sanoa huoraksi?

Saako naiset vittuilla ilman naista jääneelle miehelle niin paljon kuin tahtovat?

En voi puuttua ajatuksiisi ihmisistä! Se mitä ajattelet muista, kertoo sinusta paljon.
        Jokainenhan luo oman kuva toisista, onko se oikeudenmukaista sinun mielestä halventaa ihmistä rumailla sanoilla. Jokainen järkevä ymmärtää mikä on oikein, väärin toista kohtaan! Auttoiko ?

• Älykkö kirjoitti:

En voi puuttua ajatuksiisi ihmisistä! Se mitä ajattelet muista, kertoo sinusta paljon.
        Jokainenhan luo oman kuva toisista, onko se oikeudenmukaista sinun mielestä halventaa ihmistä rumailla sanoilla. Jokainen järkevä ymmärtää mikä on oikein, väärin toista kohtaan! Auttoiko ?

"En voi puuttua ajatuksiisi ihmisistä! Se mitä ajattelet muista, kertoo sinusta paljon."

Mistä sinä tiedät mitä ajattelen huorista? Kerro jos tiedät. Jos sinusta prostituutio on väärin niin tee jotain että se loppuu. Niin kauan kun on prostituutiota, niin on myös huoria. Ja se mitä joku siitä toiminnasta ajattelee, ei liity mitenkään huora-sanan käyttöön.

"Jokainenhan luo oman kuva toisista, onko se oikeudenmukaista sinun mielestä halventaa ihmistä rumailla sanoilla. Jokainen järkevä ymmärtää mikä on oikein, väärin toista kohtaan! Auttoiko ?"

Jälleen väistit asian. Sinusta tulisi hyvä poliitikko. Miksi ei saisi käyttää sanaa huora naisesta, joka myy seksiä? Vastaa kysymykseen, äläkä selitä jotain väistääkseesi aiheen. Huoraa saa sanoa huoraksi, mutta on väärin ja sadistista pilkata ja halventaa miestä, joka on jäänyt ilman parisuhdetta.

Feministien on tietysti täysin mahdotonta ymmärtää tätä asiaa. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo on heille vieras asia.

• super-atm kirjoitti:

"En voi puuttua ajatuksiisi ihmisistä! Se mitä ajattelet muista, kertoo sinusta paljon."

Mistä sinä tiedät mitä ajattelen huorista? Kerro jos tiedät. Jos sinusta prostituutio on väärin niin tee jotain että se loppuu. Niin kauan kun on prostituutiota, niin on myös huoria. Ja se mitä joku siitä toiminnasta ajattelee, ei liity mitenkään huora-sanan käyttöön.

"Jokainenhan luo oman kuva toisista, onko se oikeudenmukaista sinun mielestä halventaa ihmistä rumailla sanoilla. Jokainen järkevä ymmärtää mikä on oikein, väärin toista kohtaan! Auttoiko ?"

Jälleen väistit asian. Sinusta tulisi hyvä poliitikko. Miksi ei saisi käyttää sanaa huora naisesta, joka myy seksiä? Vastaa kysymykseen, äläkä selitä jotain väistääkseesi aiheen. Huoraa saa sanoa huoraksi, mutta on väärin ja sadistista pilkata ja halventaa miestä, joka on jäänyt ilman parisuhdetta.

Feministien on tietysti täysin mahdotonta ymmärtää tätä asiaa. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo on heille vieras asia.

Hyvää yötä, päätän keskustekun tähän, kun uni painaa silmää.......zzzzzz.......

• Älykkö kirjoitti:

Hyvää yötä, päätän keskustekun tähän, kun uni painaa silmää.......zzzzzz.......

Väsymys ja uni ovat aina hyviä (teko)syitä olla vastaamatta ja päättää keskustelu.

Hyvää yötä.

• atännä
        Älykkö kirjoitti:

Tuolle on turha vastailla, siltä puuttuu prosessori.

• atännä kirjoitti:

Tuolle on turha vastailla, siltä puuttuu prosessori.

Sinullako sitten on aivojen tilalla prosessori?

Ja kaikille tiedoksi: ätännälle on sitten ihan turha vastailla, kun hän on niin tyhmä!

Mukavaa kirjoitella toisesta näin, vai mitä ätännä? Haluat asiallisempaa keskustelua, mutta silti sinulla on selvästi suuri vaikeus sitä itse totetuttaa. Aina kun juttusi ovat vähänkin vittuilevia, niin lupaan vastata.

• super-atm kirjoitti:

Rauhoitu ihminen ! Vastaan niinkuin haluan , et pysty määräämään minua!
        Vaikutat aika hallitsevalta persoonalta :)
        Toki kaikille asioille on määritelmä, mutta jos se loukkaa ihmistä, niin se on väärin!
        Toisten pilkkaaminen on aina väärin, senhän sanoo järkikin !
        Minun oli lopetettava keskustelu, koska mun täytyy rauhoittua ennen kuin menen nukkumaan, ettei jää keskustelut pyörimään päähän, olen niin herkkä ihminen.
        Vertasit minua politiikkoon, no nevö....hah.....or huu nous?

• Älykkö kirjoitti:

Rauhoitu ihminen ! Vastaan niinkuin haluan , et pysty määräämään minua!
        Vaikutat aika hallitsevalta persoonalta :)
        Toki kaikille asioille on määritelmä, mutta jos se loukkaa ihmistä, niin se on väärin!
        Toisten pilkkaaminen on aina väärin, senhän sanoo järkikin !
        Minun oli lopetettava keskustelu, koska mun täytyy rauhoittua ennen kuin menen nukkumaan, ettei jää keskustelut pyörimään päähän, olen niin herkkä ihminen.
        Vertasit minua politiikkoon, no nevö....hah.....or huu nous?

"Rauhoitu ihminen ! Vastaan niinkuin haluan , et pysty määräämään minua!"

Ihan rauhassa olen enkä ketään määrää.

"Vaikutat aika hallitsevalta persoonalta :)"

En ole, mutta en myöskään siedä ihan kaikkea käytöstä itseäni kohtaan.

"Toki kaikille asioille on määritelmä, mutta jos se loukkaa ihmistä, niin se on väärin!"

Millä nimellä huoraa pitäisi kutsua? Prostituoitu, seksityöläinen? Loukkaavatko nämäkin?

"Minun oli lopetettava keskustelu, koska mun täytyy rauhoittua ennen kuin menen nukkumaan, ettei jää keskustelut pyörimään päähän, olen niin herkkä ihminen."

Minä nukahdan yleensä lähes heti kun käyn nukkumaan. Asioita kannattaa miettiä, mutta rakentavasti ja päätyä johonkin lopputulokseen. Sen jälkeen samoja asioita ei tarvitse pyöritellä päässä loputtomasti ja jopa ahdistua niistä.

"Vertasit minua politiikkoon, no nevö....hah.....or huu nous?"

En niinkään aatteidesi takia, koska niistä ei ole mitään tietoa. Enemmänkin keskustelutyylisi perusteella.

• super-atm kirjoitti:

"Rauhoitu ihminen ! Vastaan niinkuin haluan , et pysty määräämään minua!"

Ihan rauhassa olen enkä ketään määrää.

"Vaikutat aika hallitsevalta persoonalta :)"

En ole, mutta en myöskään siedä ihan kaikkea käytöstä itseäni kohtaan.

"Toki kaikille asioille on määritelmä, mutta jos se loukkaa ihmistä, niin se on väärin!"

Millä nimellä huoraa pitäisi kutsua? Prostituoitu, seksityöläinen? Loukkaavatko nämäkin?

"Minun oli lopetettava keskustelu, koska mun täytyy rauhoittua ennen kuin menen nukkumaan, ettei jää keskustelut pyörimään päähän, olen niin herkkä ihminen."

Minä nukahdan yleensä lähes heti kun käyn nukkumaan. Asioita kannattaa miettiä, mutta rakentavasti ja päätyä johonkin lopputulokseen. Sen jälkeen samoja asioita ei tarvitse pyöritellä päässä loputtomasti ja jopa ahdistua niistä.

"Vertasit minua politiikkoon, no nevö....hah.....or huu nous?"

En niinkään aatteidesi takia, koska niistä ei ole mitään tietoa. Enemmänkin keskustelutyylisi perusteella.

No, en helposti ahdistu, koska olen vapautunut ahdistuksesta yleensä, se ei hallitse minua enää! Ahdistukseen auttaa asioiden tulkinta, analysointi, tarkastelu eri näkökulmasta.
        Seksityöläinen kuulostaa oikeanlaiselta. Se ei ole haukkuma sana , eikä loukkaa henkilöä joka sitä tekee. Olen humaani ihminen.

• Älykkö kirjoitti:

No, en helposti ahdistu, koska olen vapautunut ahdistuksesta yleensä, se ei hallitse minua enää! Ahdistukseen auttaa asioiden tulkinta, analysointi, tarkastelu eri näkökulmasta.
        Seksityöläinen kuulostaa oikeanlaiselta. Se ei ole haukkuma sana , eikä loukkaa henkilöä joka sitä tekee. Olen humaani ihminen.

"Ahdistukseen auttaa asioiden tulkinta, analysointi, tarkastelu eri näkökulmasta."

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

"Seksityöläinen kuulostaa oikeanlaiselta."

Aion käyttää silti sanaa huora, koska en ole humaani. Käytän myös viinasta sanaa viina, enkä väkevä alkoholijuoma, vaikka viina loukkaantuisi.

• super-atm kirjoitti:

"Ahdistukseen auttaa asioiden tulkinta, analysointi, tarkastelu eri näkökulmasta."

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

"Seksityöläinen kuulostaa oikeanlaiselta."

Aion käyttää silti sanaa huora, koska en ole humaani. Käytän myös viinasta sanaa viina, enkä väkevä alkoholijuoma, vaikka viina loukkaantuisi.

Hehehh.. hyvät sulle :D Ny mulla on kahvipaussi.

• kaikkeaolenjahyvääjatkoa

Ihan liikaa ironiaa siinä että tällaisen pa*kapalstan... eiku anteeksi, paikan kautta tajuaa olevansa erityisherkkä.

• Jeps, noh hyvä jos itse tajusit sen vasta tätä kautta, samahan se on mistä tiedon olet saanut, kunhan olet jostain sen hokannut........tässä tapauksessa tieto ei lisää tuskaa vaan päinvastoin....

• atännä

Se loppupäätelmä? :)

Minulla on se käsitys, että "meidänlaisilla" (aika laaja käsite, joo) on pakottava tarve vetäytyä välillä rauhaan ja yksinäisyyteen, pois liiasta ärsyketulvasta ja kohdata itsensä pienenä osana maailmaa. Luonto on se, mikä tasaa herkän mielen. Toinen on varmasti mielikuvitus, lukeminen on toinen hyvä keino puhdistaa pää päivän sähinöistä.

Minkäslainen hypoteesi sinulla MGTOW olikaan?

• Samoissa ajatuksissa..... ;)

Jos joskus etsimällä lähden etsimään, niin täytyy varmaan etsiä teitä....

1) Luonnosta

2) Kotoanne

3) Harrastuksista

4) Jostain muualta?

Eli eikun "lotto vetämään", koska olemme aika "varauksellisia" ja hitaasti eteneviä, ihan hyvä asia tämä on, mutta satunnaiset hetkelliset kohtaamiset tuskin meidänlaisia ikinä yhdistää se tosiasia on vaan pakko tunnustaa.......

Onnea kaikille siihen omaan "päävoittoon", jos se kohdalle osuu. :)

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Samoissa ajatuksissa..... ;)

Jos joskus etsimällä lähden etsimään, niin täytyy varmaan etsiä teitä....

1) Luonnosta

2) Kotoanne

3) Harrastuksista

4) Jostain muualta?

Eli eikun "lotto vetämään", koska olemme aika "varauksellisia" ja hitaasti eteneviä, ihan hyvä asia tämä on, mutta satunnaiset hetkelliset kohtaamiset tuskin meidänlaisia ikinä yhdistää se tosiasia on vaan pakko tunnustaa.......

Onnea kaikille siihen omaan "päävoittoon", jos se kohdalle osuu. :)

Olisko hitaasti lämpiäville jo omat nettisivut ;) Ei kaikki herkät ole näköjään varauksellisia, täälläkin suurin osa vaikuttaa tosi avoimilta ja rohkeilta. Saatan minäkin vaikuttaa sellaiselta tuolla harrastuksissa ja muussa pintaelämässä, mutta oikeasti lähelle ei helpolla pääse. Se ottaa aikansa.

Olen ollut jo kauan sitä mieltä, että minulle sopivat miehet ovat joko rappioalkoholisteja tai ovat jo päättäneet päivänsä muilla keinoilla. Miehille herkkyys on raskaampaa kuin naisille, ympäristö ei helpolla hyväksy herkkää miestä. Näemmä joku herkkä on kuitenkin selvinnyt ;)

Kiitos tuosta lotto-muistutuksesta, pitääkin maksaa seuraavat 10 viikkoa :)

• atännä kirjoitti:

Olisko hitaasti lämpiäville jo omat nettisivut ;) Ei kaikki herkät ole näköjään varauksellisia, täälläkin suurin osa vaikuttaa tosi avoimilta ja rohkeilta. Saatan minäkin vaikuttaa sellaiselta tuolla harrastuksissa ja muussa pintaelämässä, mutta oikeasti lähelle ei helpolla pääse. Se ottaa aikansa.

Olen ollut jo kauan sitä mieltä, että minulle sopivat miehet ovat joko rappioalkoholisteja tai ovat jo päättäneet päivänsä muilla keinoilla. Miehille herkkyys on raskaampaa kuin naisille, ympäristö ei helpolla hyväksy herkkää miestä. Näemmä joku herkkä on kuitenkin selvinnyt ;)

Kiitos tuosta lotto-muistutuksesta, pitääkin maksaa seuraavat 10 viikkoa :)

"Miehille herkkyys on raskaampaa kuin naisille, ympäristö ei helpolla hyväksy herkkää miestä. Näemmä joku herkkä on kuitenkin selvinnyt ;)"

;D....oikeassa olet, mutta kiitos tästä!

"Ei kaikki herkät ole näköjään varauksellisia, täälläkin suurin osa vaikuttaa tosi avoimilta ja rohkeilta. Saatan minäkin vaikuttaa sellaiselta tuolla harrastuksissa ja muussa pintaelämässä, mutta oikeasti lähelle ei helpolla pääse. Se ottaa aikansa."

Jaat täysin samat mietteet, kuin itsekin tässä asiassa....olen kyllä avoin ja rohkea, mutta....."mutta oikeasti lähelle ei helpolla pääse. Se ottaa aikansa."....varsinkin kun on tajunnut persoonien erillaisuuden, ei ole mitään järkeä hakata päätään mäntyyn.......haluan itse nähdä miten toinen käyttäytyy "oikeasti", mutta onneksi siihen meillä on omat luonnolliset kykymme, eli kauhean pitkälle ei toinen näyttelemällä pärjää, kunhan muistaa luottaa itseensä ja intuitioon....

Taidan laittaa itsekin loton vetämään... ;)

• yksisellainen

viikonloppuisin kotona

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe