http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/kuvat-aidit-esittelevat-bikinivartaloitaan-talta-nayttaa-synnyttanyt-nainen/5106860
Hyi helvetti!
Plus se vitun rääpälepentu.
Jos haluat heittää elämäsi hukkaan lapseton mies valitse YH!
Lisää syitä miksei valita Yh:tä
39
<50
Vastaukset
- Jassuka
Äidit näyttää äideiltä. Toki kaikilla ei ole juurikaan arpia ja vatsakin on litteä. Naiset on erilaisia. Henkilökohtaisesti voin sanoa, etten häpeä arpiani joita raskauden ja sectioiden vuoksi on tullut. Olen iloinen lapsistani ja kannan ylpeydellä myös arpeni.
En usko että suurimmalle osalle miehistä raskauden aihettumat arvet yms. jäljet naisen vartalossa ovat se este, miksi yh ei kelpaa. Tietysti äidit saavat näyttää äideiltä. Tyhmää muutenkin kun mediassa jotkut synnyttäneet fitness-naiset syyllistävät muita äitejä kun heillä ei ole heti pian raskauden jälkeen jotain ihannevartaloa. On ihan jokaisen oma asia minkälaisena vartalonsa pitää.
- JooIhanMahtavaa
super-atm kirjoitti:
En usko että suurimmalle osalle miehistä raskauden aihettumat arvet yms. jäljet naisen vartalossa ovat se este, miksi yh ei kelpaa. Tietysti äidit saavat näyttää äideiltä. Tyhmää muutenkin kun mediassa jotkut synnyttäneet fitness-naiset syyllistävät muita äitejä kun heillä ei ole heti pian raskauden jälkeen jotain ihannevartaloa. On ihan jokaisen oma asia minkälaisena vartalonsa pitää.
Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli.
Fitness-naiset ovat vain näyttäneet että se ei ole mikään tekosyy ettei pystyisi olemaan kuosissa jos on synnyttänyt.
Kyse on vain naisten laiskuudesta tehdä asialle mitään. Tuskin kukaan mies mitään pyykkilautavatsaa odottakaan synnyttäneeltä naiselta.
"On ihan jokaisen oma asia minkälaisena vartalonsa pitää."
Tietysti se on.
On myös toisten oma päätös olla pitämättä siitä vartalosta sellaisena kuin se toinen sitä vartaloa pitää. JooIhanMahtavaa kirjoitti:
Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli.
Fitness-naiset ovat vain näyttäneet että se ei ole mikään tekosyy ettei pystyisi olemaan kuosissa jos on synnyttänyt.
Kyse on vain naisten laiskuudesta tehdä asialle mitään. Tuskin kukaan mies mitään pyykkilautavatsaa odottakaan synnyttäneeltä naiselta.
Tietysti se on.
On myös toisten oma päätös olla pitämättä siitä vartalosta sellaisena kuin se toinen sitä vartaloa pitää."Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli."
Tekosyy se tietysti on. Mutta eikö se ole jokaisennaisen ja hänen puolisonsa oma asia jos nainen on läski. Sen ymmärrän että miestä vituttaa jos nainen on synnytyksestä lähtien pysyvästi läskimaha. Muita asian ei pitäisi liikuttaa muita millään tavalla.
"Fitness-naiset ovat vain näyttäneet että se ei ole mikään tekosyy ettei pystyisi olemaan kuosissa jos on synnyttänyt."
Ja nostavat itsetuntoaan arvostelemalla muita.
"On myös toisten oma päätös olla pitämättä siitä vartalosta sellaisena kuin se toinen sitä vartaloa pitää."
Tässä onkin kyse siitä että miksi ottaa ongelmaa toisten vartaloista? Jos joku selittelee lihavaa varaloaan synnytystä tekosyynä käyttäen, niin mitä väliä? Minulle ainakin on ihan sama jos kadulla joku lihava äiti työntää lastenvaunuja. Painakoot vaikka 200 kg ja pitäkööt lihavuuden syynä mitä tahansa.super-atm kirjoitti:
"Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli."
Tekosyy se tietysti on. Mutta eikö se ole jokaisennaisen ja hänen puolisonsa oma asia jos nainen on läski. Sen ymmärrän että miestä vituttaa jos nainen on synnytyksestä lähtien pysyvästi läskimaha. Muita asian ei pitäisi liikuttaa muita millään tavalla.
"Fitness-naiset ovat vain näyttäneet että se ei ole mikään tekosyy ettei pystyisi olemaan kuosissa jos on synnyttänyt."
"On myös toisten oma päätös olla pitämättä siitä vartalosta sellaisena kuin se toinen sitä vartaloa pitää."
Tässä onkin kyse siitä että miksi ottaa ongelmaa toisten vartaloista? Jos joku selittelee lihavaa varaloaan synnytystä tekosyynä käyttäen, niin mitä väliä? Minulle ainakin on ihan sama jos kadulla joku lihava äiti työntää lastenvaunuja. Painakoot vaikka 200 kg ja pitäkööt lihavuuden syynä mitä tahansa.Komppaan Superia!
jk. tässä nähdään Superin persoonan hyvyyttä..... :)- Ex--PUA
super-atm kirjoitti:
"Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli."
Tässä onkin kyse siitä että miksi ottaa ongelmaa toisten vartaloista? Jos joku selittelee lihavaa varaloaan synnytystä tekosyynä käyttäen, niin mitä väliä? Minulle ainakin on ihan sama jos kadulla joku lihava äiti työntää lastenvaunuja. Painakoot vaikka 200 kg ja pitäkööt lihavuuden syynä mitä tahansa.Tästä olen myös samaa mieltä.
On yksi asia olla fat acceptance-femakko, joka suitsii miehiä muuttamaan pariutumistottumuksiaan, antaen niiden olla naisilla hypergamiset, ja on toinen asia että joku on lihava. En ole koskaan huudellut sellaisille kadulla, enkä pätenyt jos itse näytän paremmalta. Eiköhän niillä ole kyllin raskas taakka muutenkin kannettavanaan (pun intended). - Jassuka
super-atm kirjoitti:
En usko minäkään, että kaikki miehet arpia pelkää tai ei ymmärrä että raskauden myötä niitä helposti tulee. Osalle naisista erittäinkin helposti muodostuu arpia ihon venymisen myötä. Mitä tulee fitness ihmisiin, niin se on heidän elämäntapa ja älytöntä on tottakai syyllistää muita erilaisesta elämäntavasta. Iskävartalo tai äitivartalo, molemmat on ihmisen vartaloita ja rakastettavia.
Hyvin monella kovasti kokoa kasvaneella miehelläkin on iho täynnä arpia. Näin myös näillä kehorakentajilla. - Jassuka
JooIhanMahtavaa kirjoitti:
Tietysti se on.
On myös toisten oma päätös olla pitämättä siitä vartalosta sellaisena kuin se toinen sitä vartaloa pitää.Ehkä, mutta se että äitiys antaa syyn laiskuudelle ja turhalle lihomiselle on se kolikon toinen puoli.
Näinhän ei kuitenkaan aina ole, että kyseessä olisi laiska äiti. Hän on vain lasten kanssa tiiviistii, eikä pääse aina toteuttamaan omia halujaan tai harrastuksiaan. Pikkulapsi vuodet on naisen raskainta aikaa, niin keholle kuin psyykellekin. Paljon huolehdittavaa, kasvattamista ja kasvamista. Eikä hormoonit ainakaan helpota ensimmäisen vuoden aikana, kun mennään myrskystä tyrskyyn.
Tottakai lihavuutta on aina helppoa selitellä syillä jos toisillakin. Ei se nyt kuitenkaan kenenkään maailmaa pitäisi kaataa, jos joku ei oikeasti jaksa murehtia muutamaa jenkkakahvaa kropallaan.
Itse esimerkiksi olen laihtunut odotusaikana aina 3-4 kg ja ottanut painoa ihan loppusuoralla vasta, kun maha on ollut valtava. Syntymän jälkeen olen sitten ollut kevyempi kuin ennen raskautta lähtöpainossa. Eli se alku painon putoaminen on ottanut ne kilot eikä ne takaisin ole tullut. Eikä kiloja ole hirmusti ehtinyt kertymään kotiäitinä ilman mitään treenejäkään. - pyöreätyttö
super-atm kirjoitti:
Taidat olla itsekin lihava ja löysä. Oma asiamme.
pyöreätyttö kirjoitti:
Taidat olla itsekin lihava ja löysä. Oma asiamme.
Miksi niin oletat? Vartaloni on hyvässä kunnossa.
Täällä useat kommentit ovat ainakin osittain tai kokonaan jotain arvailua ja olettamusta siitä minkälainen olen. "Taidatkin olla ja olet varmasti sitä ja tätä....".
- mies27vuotta
Joo en koskisi yh-äitiin pitkällä tikullakaan. En halua ruveta jonkun pikku riiviön vara isäksi.
- ruma-ätmi
yh nainen ei kelpuuta miestä jolla on tuollainen löysä vatsa. Pitää olla tiukka bodari mies.
- ryppyjäjakurttuja
Kyllä minullakin on aika hurjat raskausarvet, mutta en osaa kuvitellakaan, että mieheni arvostelisi kehoa, joka on kantanut hänen lapsiaan sisällään.
- JooIhanMahtavaa
Kyllä!
Nimenomaan sanoit taikasanat "joka on kantanut hänen lapsiaan sisällään", painotus sanalla "hänen".
Mutta joku toinen mies jolla ei ole edes omia lapsia? Oi miksi? - gbkkfhlvvnk
On se onni ettei kaltaisesi pääse koskaan lisääntymään.
Minun vatsa on samanlainen kuin ennen synnytystä! Muutama punertava viiru näkyy heikosti. Hieroin vatsaani odotusaikana mandariiniöljyä. En tiedä auttoiko se asiaan. Luulen että vaikutti.
- JooIhanMahtavaa
En tiedä mihin sinun pitäisi hieroa sitä mandariiniöljyä että joku mies hyväksyisi vain sen ulos röpsäyttämäsi pennun sitten.
- Turpiintulee
JooIhanMahtavaa kirjoitti:
En tiedä mihin sinun pitäisi hieroa sitä mandariiniöljyä että joku mies hyväksyisi vain sen ulos röpsäyttämäsi pennun sitten.
Joo ja sun turpaas pitäis vähän hieroa
- Tyhmäkkö
Mahtavaa! Taidat tosiaan olla älykäs :)
- Jassuka
Kyllä ihon kosteutus voi vähän auttaa, mutta uskoisin että on enemmänkin kiinni sinun ihotyypistäsi. Et ole arpeutuvaa sorttia. :)
- Turpiintulee
Tyhmäkkö kirjoitti:
Mahtavaa! Taidat tosiaan olla älykäs :)
Kiitos, mulla on myös hyvä huumorintaju , jota en vielä ole viljellyt täällä;D
Jassuka kirjoitti:
Kyllä ihon kosteutus voi vähän auttaa, mutta uskoisin että on enemmänkin kiinni sinun ihotyypistäsi. Et ole arpeutuvaa sorttia. :)
Taitaa olla niin , että minun mieleni on enemmänkin arpeutunut elämän menossa, kuin ihoni. En kuitenkaan ole kova nahkainen typy!
Ihmetyttää itseänikin ,koska lapseni oli isokokoinen synnytyksessä. 4,070 g, 54 cm.
Luulis siinä arpia tulevan isolla vatsalla!- Pliiiiisssss
Älykkö kirjoitti:
Taitaa olla niin , että minun mieleni on enemmänkin arpeutunut elämän menossa, kuin ihoni. En kuitenkaan ole kova nahkainen typy!
Ihmetyttää itseänikin ,koska lapseni oli isokokoinen synnytyksessä. 4,070 g, 54 cm.
Luulis siinä arpia tulevan isolla vatsalla!Älä nyt kuvaile enempää sitä ulosryöpsähtänyttä paskaa.
Puhumattakaa römpsästäsi joka on ikuisesti muotoutunut muistuttamaan jonkun hikisen uroksen pallinesteiden vaipumisesta sisääsi. - Rakoauki
Pliiiiisssss kirjoitti:
Älä nyt kuvaile enempää sitä ulosryöpsähtänyttä paskaa.
Puhumattakaa römpsästäsi joka on ikuisesti muotoutunut muistuttamaan jonkun hikisen uroksen pallinesteiden vaipumisesta sisääsi.sun mieleen vois venyttää vähän isomman aukon , kun tuntuu olevan noin ahdas mieli :D
- Kilttiatm
Ottaisin yksinhuoltajan koska vaan. Mutta ei heille kelpaa kiva kunnollinen mies.
- ätmel
Hyi helvetti!
- mies39sinkku
Olen seurustelut kahden yh naisen kanssa. Toisella oli kaksi lasta ja olivat molemmat hyväkroppaisia naisia. Jotkut ei vaan synytyksen jälkeen jaksa treenata ja syödä oikein niin tulee löysä maha. TOinen naisista vielä jätti minut koska jäin työttömäksi. Ei ole kuulemma tulevaisuus valoisa työttömän miehen kanssa.
"TOinen naisista vielä jätti minut koska jäin työttömäksi. Ei ole kuulemma tulevaisuus valoisa työttömän miehen kanssa."
Ei helvetti :) Ei varmasti ollut enää kemiaa, kun et enää maksanut naisen ja toisen miehen lasten elämistä. Sitä se kemia on.
- Mies____
Raskausarvet ei haittaa mitään, mutta lihavuus haittaa.
- scrg
Eipä nuo nyt niin kauheilta näyttänyt. Mutta miltä römpsä näyttää sen jälkeen kun sieltä on keilapallon kokoinen pää pullautettu ylös? Minä en ole luultavasti koskaan nähnyt synnyttänyttä värkkiä, joten muuttukos se jotenkin?
- ngfka
Kysy äidiltäsi.
- 55ttuhghuuh
Eihän se ole teikällekään valinta kun ei ole yhtäkään vaihtoehtoa.
- Haistelesukkiasi
Hihii, yh:t voivat aina yrittää puolustautua että "no en mä tollaista miestä olisi valinnut kuitenkaa".
Yh:t ovat alhaisinta kastia. Oikeaa räkää. Siinä suhteessa olet että "ei ole yhtäkään vaihtoehtoa". - atännä
Haistelesukkiasi kirjoitti:
Hihii, yh:t voivat aina yrittää puolustautua että "no en mä tollaista miestä olisi valinnut kuitenkaa".
Yh:t ovat alhaisinta kastia. Oikeaa räkää. Siinä suhteessa olet että "ei ole yhtäkään vaihtoehtoa".No enpä tiedä. Kyllä mulle yh-mies kelpaisi, jos muuten olisi hyvä tyyppi.
- zåååååååp
Haistelesukkiasi kirjoitti:
Yh:t ovat alhaisinta kastia. Oikeaa räkää. Siinä suhteessa olet että "ei ole yhtäkään vaihtoehtoa".Ätmithän ne alhaisinta kastia ovat, suurin osa yh:sta saa jonkun kun ätmi ei ketään.
- seli-seliä-tulemaan
Mikäs teidän lössähtäneiden miesten seli- seli on? Ette voi edes raskautta käyttää aseena.
..muuttuu se oman naisenkin ulkonäkö raskaudesta ei vain yh:n . Lopputulosta ei voi ennakoida eikä jälkeen päin korjailu aina onnistu. Riittääkö miehillä sitä rakkautta kohdata totuuksia?
Mä tykkään miehestä joka viihtyisi omassa kehossaan. Saa olla pyöreäkin. - apnkanssasamalinja
Ihan sama onko nainen yh vai naimisissa, alinta kastia he ovat kun ovat synnyttäneet. Kuvaa tyhmyyttä ja vartalokin pilalla. Lässyttävät rumien kakaroittensa kanssa ja tyhmenevät entisestään.
- linjapitää
Sama koskee miehiä ja isiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa711956- 1001849
- 1421753
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351369MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171255- 601219
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301102Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446953