Sain töitä ruohonleikkaajana. Valmistuin eri alalta kun työ on mutta saan yli 10e tuntipalkkaa. Millaista kokemusta muilla on tästä työstä? Monet joille olen kertonut työstä ovat vähätelleet työtä että tuo ei ole kunnon työtä vaan ensikertalaisten hommaa..
Ruohonleikku työ
2
151
Vastaukset
- ennenoliparemmin
Jos tuommoisia hommia saa kesäduuniksi yli 10e/h palkalla, ja vielä niin että tuntejakin kertyy, niin minusta ihan hyvää hommaa. Itsekin tuota tehnyt kunnalle sekä muita sekalaisia pihahommia vielä silloin, kun kesäksi palkattiin ja palkka oli verojen jälkeen just hilkun alle 1400€/kk. Kyllä ite ainakin tykkäsin. Nykyisin noista ei sitten enää maksetakkaan palkkaa, vaan ne monesti järjestellään vain kuntouttavan työtoiminnan nimikkeillä jollon tukien kanssa jää vajaaseen 1000e/kk:hon tulot.
Kyllä on luksusta saada työsopimus ja sitä kautta nettona käteen joku 1380€/kk verrattuna siihen että nakitetaan kuntouttavaan, saa joka kk täytellä liput ja laput että saa tilille joku 980€/kk yhdistettynä tukia kaikenkaikkiaan samoista töistä, joita ennen pääsi tekemään palkalla ja työsopimuksella. Tuo 400€/kk on noissa summissa ISO RAHA!
Paskat ajat. T: nykyinen työtön - reryery
raha on rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059