Olen ollut työpaikassani 3 kk ja voin vaan olla kiitollinen, että määräiaikainen sopimus päättyy pian!
Sellaista höykytystä tuolta pomolta saa, että huh.
Harmittaa vaan, että tämä oli ensimmäinen työpaikkani valmistuttuani ammattiin, ja pelottaa onko tällä alalla muutkin esimiehet samanlaisia.
Äskenkin minulle tuli sanomista siitä, kun työkaveri ei ollut tehnyt yhtä juttua viime viikolla ja menin kysymään ko. asiasta. Lisäksi toinen työkaveri oikein käski lähettämään pomolle sähköpostia tuosta asiasta, ja miten kävikään. Tunnen taas olevani täysi nolla joka ei osaa täällä yhtään mitään - sellaisen käsityksen tuon pomon äänensävystä saa.
Yleensä hän on ihan hyvällä tuulella, tosin silloinkaan sille ei kärsi sanoa oikein mitään, kun pelottaa vaan milloin sanon jotakin väärin.
Hammasta purren vielä viimeiset työpäivät...
Epäreilu esimies
työottaapäähän
1
250
Vastaukset
- ruohoonvihreää
Tuttu tunne. Paraneekohan vaihtamalla.
Aloin pohtia yrittämistä ja löysin tällaisen blogin http://www.hyphen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867