Olen ollut työpaikassani 3 kk ja voin vaan olla kiitollinen, että määräiaikainen sopimus päättyy pian!
Sellaista höykytystä tuolta pomolta saa, että huh.
Harmittaa vaan, että tämä oli ensimmäinen työpaikkani valmistuttuani ammattiin, ja pelottaa onko tällä alalla muutkin esimiehet samanlaisia.
Äskenkin minulle tuli sanomista siitä, kun työkaveri ei ollut tehnyt yhtä juttua viime viikolla ja menin kysymään ko. asiasta. Lisäksi toinen työkaveri oikein käski lähettämään pomolle sähköpostia tuosta asiasta, ja miten kävikään. Tunnen taas olevani täysi nolla joka ei osaa täällä yhtään mitään - sellaisen käsityksen tuon pomon äänensävystä saa.
Yleensä hän on ihan hyvällä tuulella, tosin silloinkaan sille ei kärsi sanoa oikein mitään, kun pelottaa vaan milloin sanon jotakin väärin.
Hammasta purren vielä viimeiset työpäivät...
Epäreilu esimies
työottaapäähän
1
216
Vastaukset
- ruohoonvihreää
Tuttu tunne. Paraneekohan vaihtamalla.
Aloin pohtia yrittämistä ja löysin tällaisen blogin http://www.hyphen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984