ätmin käytös itseään ennustavaa

nainen35v

Itseään ennustava käyttäytyminen

Olen ätmi eikä kukaan hyväksy minua = olen ätmi ja minä en hyväksy itseäni = olen ätmi ja eristäydyn

Rohkeutta rohkeutta vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin olette
Älkää luoko omaan päähänne ajatuksia kuinka olisitte rumia, tyhmiä ja epäkiinnostavia
Luokaa ajatus että olette normaalin näköinen,.fiksu ja kiinnostava ja alkakaa elää sen mukaan!

Tuosta itsesäälissä kieriskelystä ei ole haittaa kenellekään muulle kuin teille itsellenne! Katkeruus ennenpitkää aiheuttaa psyykkisten sairauksien lisäksi myös fyysisiä sairauksia :-(

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex--PUA

On tuo totta kai mahdollista.

Mutta lannistumistakaan ei voida laskea pois.

• hghgjgjgj

Kaikki ihmiset voidaan yrittää lannistaa jossain asiassa. Väitätkö nyt että naiset lannistaa ätmejä? Meinaan pidän sitä melkoisena valheena. Vai kuka lannistaa?

• Kannuksenkajaus

Ei saa jäädä suohon makuuttaan. Kannustetaan toisiamme.

• ffggf

Hyvä kirjoitus. Toivottavasti joku noista "ätmeistä" miettisi asiaa.

• 13p10

Ei ätmejä ole olemassakaan. Ihmisiä ei voida määritellä tasojen mukaan.

• ghghghgh

Ei voikaan mutta palsta pursuilee miehiä jotka vakaasti uskovat olevansa ätmejä eikä normaaleja ihmisiä

• gsdghdhgjhk

Ätmi = ei kiinnosta naisia. Ei ollut mahdotonta, ei edes vaikeaa.

• EnSoviVäittämääsi

Olen normaalin näköinen, fiksu ja kiinnostava, mutta naiset eivät halua tutustua enkä kelpaa heille. Todella harvoin löydän naista, jonka kanssa minulla olisi jotain yhteistä, ja heillekään en kelpaa. Olen määritelmällisesti ätmi, eli mies jolla ei ole mitään menestystä parisuhdemarkkinoilla.

• ätmel

Naisiltahan ne negatiiviset ajatukset ovat peräisin. He vihaavat alemman tason miehiä.

• karuelämä

Ennen palstaa en ollu edes kuullu alemman tason miehistä. Minulle kun ihmiset ovat ainutlaatuisia persoonia. Alemmasta tasosta tulee mieleen lähinnä juopot ja narkit. Oletteko niillekin kateellisia? Ainii, niillähän on naisia. :(

• ätmel
        karuelämä kirjoitti:

Ennen palstaa en ollu edes kuullu alemman tason miehistä. Minulle kun ihmiset ovat ainutlaatuisia persoonia. Alemmasta tasosta tulee mieleen lähinnä juopot ja narkit. Oletteko niillekin kateellisia? Ainii, niillähän on naisia. :(

Et tosiaan ollut varmasti kuullut, nähnyt tai muutenkaan huomannut alemman tason miehiä. Niin näkymättömiä he ovat naisille.

• anniinainen

Mitenkähän aktiivisesti nämä nössykät odottaa naisen kiinnostustaan osoittavan? Käyn jonkin verran treffeillä mutta monesti miehestä ei kuulu sitten mitään tai jos kuuluu niin se jää muutamaan viestiin ja se siitä sitten kun en itse viitti ruveta tyrkyttämään itseäni.

• ätmel

Voit ihan rauhassa tyrkyttää itseäsi mulle. :3

• Lagkat

Hyvä alotus! Ja tajutkaa että naisen saaminen on taito! Alempiarvoisuus ei ole ihmisen ominaisuus vaan tekojen ominaisuus. Alkakaa tehdä tekoja jotka viestivät naisille ylempää arvoa!!

• "Alkakaa tehdä tekoja jotka viestivät naisille ylempää arvoa!!"

Taas tätä kuraa....ei pitäisi lähteä tähän, mutta.....

Nyt kun taas kerran puhutaan ihmisen "arvosta", niin kerroppa sitten mistä tekijöistä ihmisen "arvo" koostuu?

Olisi myös mukava tietää mikä on niiden ihmisten "arvo", jotka "arvottavat, tasottavat ja esineellistävät" toisia ihmisiä, nostaako vai laskeeko se tämän ihmisen "arvoa" vai onko kyseessä ns. normaali käytös?

Jos olet nainen, niin luettele "hinnat" kaikille ominaisuuksille, sekä miehille ja naisille, niin bisneksen teko tälläkin kapitalismisen markkina-alueen sektorilla helpottuu?

• kemikaaliherpes
        MGTOW kirjoitti:

"Alkakaa tehdä tekoja jotka viestivät naisille ylempää arvoa!!"

Taas tätä kuraa....ei pitäisi lähteä tähän, mutta.....

Nyt kun taas kerran puhutaan ihmisen "arvosta", niin kerroppa sitten mistä tekijöistä ihmisen "arvo" koostuu?

Olisi myös mukava tietää mikä on niiden ihmisten "arvo", jotka "arvottavat, tasottavat ja esineellistävät" toisia ihmisiä, nostaako vai laskeeko se tämän ihmisen "arvoa" vai onko kyseessä ns. normaali käytös?

Jos olet nainen, niin luettele "hinnat" kaikille ominaisuuksille, sekä miehille ja naisille, niin bisneksen teko tälläkin kapitalismisen markkina-alueen sektorilla helpottuu?

Itsekunnioitus ois aik hyvä arvo niin ei tarvi pohtia onko atm vai hc

• Lagkat

Olisin voinut sanoa, että tehkää tekoja jotka lisäävät naisen kiinnostumistodennäköisyyttä.
        Pelimiesoppaat ovat täynnä tähän pyrkiviä neuvoja, joista suurin osa liittyy miehen reaktioihin eri tilanteissa sekä sanattomaan viestintään. Lisäksi aloittajan vinkki positiivisista ajatuksista johtaa väistämättä positiivisempaan, itsevarmempaan kehonkieleen ja kiinnostunistodennäköisyyttä lisääviin reaktioihin.

• Lagkat kirjoitti:

Olisin voinut sanoa, että tehkää tekoja jotka lisäävät naisen kiinnostumistodennäköisyyttä.
        Pelimiesoppaat ovat täynnä tähän pyrkiviä neuvoja, joista suurin osa liittyy miehen reaktioihin eri tilanteissa sekä sanattomaan viestintään. Lisäksi aloittajan vinkki positiivisista ajatuksista johtaa väistämättä positiivisempaan, itsevarmempaan kehonkieleen ja kiinnostunistodennäköisyyttä lisääviin reaktioihin.

Aloittajan kanssa olenkin samoilla linjoilla ja itselle sopivaa sosiaalista kanssakäymistä kannattaa toki harjoitella, mutta kaikki lipevät jutut menevät vain yli oman persoonan/luonteen/arvojen jne.....

Tämä nyt menee hieman ohi aiheen, mutta aina jaksaa ihmetyttää se tosi seikka, että monet naiset sanovat inhoavansa pelimiehiä, mutta samalla neuvovat miehien harjoittelevan "sulavaa" pelimiespelleilyä, joka tosin paistaa läpi ja on paljastettavissa jos sitä oikeasti haluaa.........mutta monet ketkä näiden naisten ohjeita noudattaa ja sillä jotain saavuttaa, siirtyvät pelailijoiden massaan, joten mitä naiset oikeasti haluavat???

Tähän taitaa sopia yhden naisen suusta kuultu toteamus, "naiset ei aina itsekään oikeen tiedä mitä haluavat". ;D

Kuinkahan yleistä tämä on naisten keskuudessa.......enkä sano ettei näitä miehistäkin löydy, mutta siihen en ota kantaa kuinka moni mies on tälläinen....

• mythbuster

Eihän sitä synkkyyteen kannata vaipua jos sen vaan suinkin onnistuu välttämään. Mutta ihan tavallisenkin miehen elämä voi olla samanlaista ainakin naisten suhteen kuin jos olisi ruma, tyhmä ja täysin epäkiinnostava. Kukaan nainen ei osoita millään tavalla kiinnostustaan. Vaikka itsellä olisi itsetunto ihan ok kunnossa, niin ympäristö antaa ihan muita signaaleja. Sellainen tämä meidän yhteiskunta vaan tuntuu tällä hetkellä olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      592
      2331
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1842
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1680
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1223
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      898
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe