Hei! Olen ostamassa peruspyörää itselleni muutaman kilsan kauppareissuja varten. Harkitsen kyseisen pyörän ostamista ja haluaisin kuulla siitä kokemuksia ja viisaampien mielipiteitä. Myös muita pyöriä saa ehdottaa. Ja pyörän perässä tulisi kulkemaan lapsen peräkärry.
Insera boulevard
6
1291
Vastaukset
- Juustomunakas
Kai tuo Insera on ihan yhtä hyvä tai huono kuin muut hintaluokkansa pyörät. Painava se on, joten lapsikärryn kanssa ei tule innostuttua pyöräilemään enemmän.
Pysty ajoasento on ehdottomasti paras lapsikärryn vetämiseen kaupungissa. Muutoin tuollainen painava mummopyörä saattaa olla hieman kankea kaupunkiliikenteessä.
Pyörästä on tyypilliseen tapaan vain yksi koko(?) joten ajotuntuma jää oman kehon mittojen määrättäväksi.
Mitä tahansa menetkin ostamaan niin kannattaa pyytää koeajo ja mieluiten lapsikärrysi kanssa.
Millaisella kiinnityksellä lapsikärrysi on tai tulee olemaan? - jantteri766544
itse pidän melkein bilteman fillareita parempana kuin alle 700e inseroita...ja kyllä olen omistanut molemmat....insera on ollut itselläni heikoin ostos historiassa ja kyseessä oli vielä vain 3 vaihteinen peruspyörä ja muuta ei ollutkaan kuin vikaa....eli en suosittele
- Alkup_maantiepyöräi
Tärkeintä on, että pyörä on tismalleen oikean kokoinen. Väärän kokoiseen pyörään ei saa asentoa millään. Asennon pitää olla tasapainoinen. Se ei saa olla mikään kilpapyörän matala, mutta ei pystykään. Tanko ehkä korkeintaan sellaiset 50 mm satulan alapuolella tai jopa satulan tasolla.
Halpapyöristä joudut ottamaan sen, josta satut saamaan sopivan koon. Jos pystyt laittamaan vähän enemmän rahaa hankintaan, niin joku levyjarrullinen fitnesspyörä voisi olla hyvä valinta. Suora tanko toimii noin lyhyillä matkoilla. - Anonyymi
meneepä arvostelut ristiin...työmaalle tänä vuonna hankittu tuo insera boulevard 3 vaihe ja on tosi kevyen oloinen polkea ja jämäkkä vähän painavammalle juntterallekin , 150 kg. . Aloin harkita itselle ostamista! Istuinkin on tarpeeksi leveä eikä painu vakoon.
- Anonyymi
Tässä on ihan OK hybridi
Naisten malli: Trek FX 2 Women's Stagger
Miesten malli: Trek FX 2- Anonyymi
Hyvä pyörä, mutta valmistajan mukaan kuitenkin on fitness-pyörä eikä hybridi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978