Insera boulevard

Jasjaa

Hei! Olen ostamassa peruspyörää itselleni muutaman kilsan kauppareissuja varten. Harkitsen kyseisen pyörän ostamista ja haluaisin kuulla siitä kokemuksia ja viisaampien mielipiteitä. Myös muita pyöriä saa ehdottaa. Ja pyörän perässä tulisi kulkemaan lapsen peräkärry.

6

1291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juustomunakas

Kai tuo Insera on ihan yhtä hyvä tai huono kuin muut hintaluokkansa pyörät. Painava se on, joten lapsikärryn kanssa ei tule innostuttua pyöräilemään enemmän.

Pysty ajoasento on ehdottomasti paras lapsikärryn vetämiseen kaupungissa. Muutoin tuollainen painava mummopyörä saattaa olla hieman kankea kaupunkiliikenteessä.

Pyörästä on tyypilliseen tapaan vain yksi koko(?) joten ajotuntuma jää oman kehon mittojen määrättäväksi.

Mitä tahansa menetkin ostamaan niin kannattaa pyytää koeajo ja mieluiten lapsikärrysi kanssa.

Millaisella kiinnityksellä lapsikärrysi on tai tulee olemaan?

• jantteri766544

itse pidän melkein bilteman fillareita parempana kuin alle 700e inseroita...ja kyllä olen omistanut molemmat....insera on ollut itselläni heikoin ostos historiassa ja kyseessä oli vielä vain 3 vaihteinen peruspyörä ja muuta ei ollutkaan kuin vikaa....eli en suosittele

• Alkup_maantiepyöräi

Tärkeintä on, että pyörä on tismalleen oikean kokoinen. Väärän kokoiseen pyörään ei saa asentoa millään. Asennon pitää olla tasapainoinen. Se ei saa olla mikään kilpapyörän matala, mutta ei pystykään. Tanko ehkä korkeintaan sellaiset 50 mm satulan alapuolella tai jopa satulan tasolla.

Halpapyöristä joudut ottamaan sen, josta satut saamaan sopivan koon. Jos pystyt laittamaan vähän enemmän rahaa hankintaan, niin joku levyjarrullinen fitnesspyörä voisi olla hyvä valinta. Suora tanko toimii noin lyhyillä matkoilla.

• Anonyymi

meneepä arvostelut ristiin...työmaalle tänä vuonna hankittu tuo insera boulevard 3 vaihe ja on tosi kevyen oloinen polkea ja jämäkkä vähän painavammalle juntterallekin , 150 kg. . Aloin harkita itselle ostamista! Istuinkin on tarpeeksi leveä eikä painu vakoon.

• Anonyymi

Tässä on ihan OK hybridi

Naisten malli: Trek FX 2 Women's Stagger
      Miesten malli: Trek FX 2

• Anonyymi

Hyvä pyörä, mutta valmistajan mukaan kuitenkin on fitness-pyörä eikä hybridi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe