Onko yläaste mahdollista suorittaa uudestaan?

male_cougar

Olen 24-vuotias nuori mies, todella hyvänä ja nuorekkaana säilynyt mutta haluisin palata yli 10 vuotta elämässäni taaksepäin aikaan jolloin olin vasta menossa yläasteelle. Joten voiko tämän ikäinen ihminen jolla jo ennestään on päättötodistus peruskoulusta ja ammattikoulusta ja jolla on 7 vuotta työkokemusta alalta jolle on kouluttautunut suorittaa halutessaan tuon koulutusvaiheen uudestaan? Niin ja haluan tietenkin suorittaa yläasteen ihan julkisrahoitteisessa päiväopetuksessa teini-ikäisten keskellä. Olen kyllä valmis maksamaan sievoisiakin summia siitä hyvästä että unelmani toteutuisi - eihän tässä maailmassa mikään ilmaista ole!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedofiilikö

      Miksi haluat suorittaa yläasteen uudelleen?

      • Hän on kehityksessään jälkeenjäänyt ;)


      • male_cougar
        helka kirjoitti:

        Hän on kehityksessään jälkeenjäänyt ;)

        yhteiskuntako sen muka määrää minkälainen ihmisen kuuluu olla minäkin ikävuotenaan? Kyllä se on ihan jokaisen ihmisen omissa päätettävissä että minkä ikäiseksi sitä itsensä kokee ja mihin ikäluokkaan parhaiten samaistuu! Piste!


    • Uusi.nuoruusko

      Varmaan jonkun kaupungin koululautakunnan johtaja vois isohkoa summaa vastaan suostua tuollaiseen huijaukseen. Virkamiehissä on nykyään niin paljon korruptoituneita ja rahanahneita tyyppejä. Voisit heittää ehdotuksen kokeeksi jollekin virkamiehelle ja jos lämpenee, niin hyvä, mutta jos henkilö suuttuu, niin sanot vaan, että läppäähän se oli. Ja sitten yrität jotain toista kaupunkia.

      Seiskaluokalta sinun ei kuitenkaan kannata yläasteelle mennä, vaan ehkä voisit mennä vaikka syyslukukauden alussa tai keskellä kouluvuotta ysiluokalle ja sanoa, että olet muuttanut toiselta puolelta Suomea vanhempiesi kanssa.

      Tai vielä parempi olisi lukion käyminen. Menisit johonkin lukioon esim. tokalle ja sanoisit, että olet vasta muuttanut kaupunkiin.

      Voisit rakentaa itsellesi tarkkaan harkiten tosi coolin persoonan. Vanhempana olisit fiksu (tosin en ole tästä ihan varma...) ja sivistynyt, maailmaa nähnyt ja itsenäinen. Nämä ominaisuudet yhdistettyinä cooliin habitukseen, läppään ja ennalta mietittyyn, mahdollisimman mielenkiintoiseen henkilöhistoriaan, voisivat tehdä sinusta kuolun suosituimman jäbän.

      Lisäksi, koska sinulla olisi omaa rahaa enemmän kuin keskivertoppilaalla, voisit järjestää megalomaanisia uima-allasbileitä ja hankkia valtavat määrät viinaa yms., kaikkea mitä teinit aina haikailevat. On tietysti mahdollista, että kaikki rahasi olisivat kuluneet virkamiehen lahjontaan.

    • Atrytone.ei.kirj

      se on täysin mahdollista ja laillista. En tiedä, paljonko maksaa, mutta luulisin että kokeiden hinnat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe