Moi! Olen iloinen, reipas ja vastuuntuntoinen 17-vuotias tyttö ja tulin Lontooseen sunnuntaina 24.5 ja aloitin au pairina perheessä mutta jouduin lähtemään sieltä kun asiat eivät menneetkään toivotun lailla.
Nyt olen täällä siis ja kaipailisin uutta perhettä! Olen heti valmis tulemaan ja minun pitäisi lähteä takaisin Suomeen heinäkuun viimeisellä viikolla. Osaan saksan alkeet ja puhun myös sujuvasti englantia.
Jos tarvetta äkilliselle au pairille , niin sähköpostiosoitteeni : [email protected]
Lontoossa oleva au pair etsii perhettä
JaneElisa
1
185
Vastaukset
- KariW
Hei,
Etsimme au pairia Kreikkaan Evian saarelle. Perheen kotikieli on englanti, mutta lapsille pitäisi puhua Suomea. Kiinnostaako?
T. Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789