Moi! Olen iloinen, reipas ja vastuuntuntoinen 17-vuotias tyttö ja tulin Lontooseen sunnuntaina 24.5 ja aloitin au pairina perheessä mutta jouduin lähtemään sieltä kun asiat eivät menneetkään toivotun lailla.
Nyt olen täällä siis ja kaipailisin uutta perhettä! Olen heti valmis tulemaan ja minun pitäisi lähteä takaisin Suomeen heinäkuun viimeisellä viikolla. Osaan saksan alkeet ja puhun myös sujuvasti englantia.
Jos tarvetta äkilliselle au pairille , niin sähköpostiosoitteeni : [email protected]
Lontoossa oleva au pair etsii perhettä
JaneElisa
1
216
Vastaukset
- KariW
Hei,
Etsimme au pairia Kreikkaan Evian saarelle. Perheen kotikieli on englanti, mutta lapsille pitäisi puhua Suomea. Kiinnostaako?
T. Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656