Semmonen alkoi pikkuhiljaa pännimään, kun Dc:ssä on joitakin käyttäjiä, jotka lataavat jatkuvasti yheltä henkilöltä mooonta tiedostoa peräperään, siis Ne on kokoajan lataamassa jotain.
Olen koittanut potkia niitä pois "Close Connection"-toiminnolla, mutta nehän tulevat vähän ajan päästä uudestaan...
Eli Miten saisin tollaset lataajat "potkittua" pois lataamasta??
(siinä vaiheessa,kun ne alkavat käymään hermoille)
Dc Latauksen katkaisu
14
1382
Vastaukset
- Lataaja
Onko se sulta pois jos joku lataa sun tiedostoja pötkössä?
- hakkerrr
Lopetat koko ohjelman käytön. Olet selvästikin ymmärtänyt koko homman idean väärin. Kazaa yms. sopii sinunlaisille peeloille!
- immotaZ
Lähet siltä hubilta missä se joka sulta lataa niin on. Sitten painat close connection....
Mitä välii sillä on kuka lataa ja mitä? Sehän on siinä ideanakin. Ja jos hidastaa jotenkin vaikka nettipelaamista niin sulke se koko helvetin ohjelma.
- qwertyuu
Ei oo sun asia potkia lataajia koneeltas. Sut pitäs kickata hubilta.
- mie vaan
Eli asenna ohjelma nimeltään netlimiter.Tolla pystyy säätämään tulevaa ja lähtevää kaistaa.Pistä dc ohjelmalle säädöt niin että saat tavaraa kaistan täydeltä mutta rajoitat lähtevän kaistan nollille.
Lataaminenhan on sallittua mutta jakaminen lainvastaista :) - poropiru
mie vaan kirjoitti:
Eli asenna ohjelma nimeltään netlimiter.Tolla pystyy säätämään tulevaa ja lähtevää kaistaa.Pistä dc ohjelmalle säädöt niin että saat tavaraa kaistan täydeltä mutta rajoitat lähtevän kaistan nollille.
Lataaminenhan on sallittua mutta jakaminen lainvastaista :)Just. Mulle heti kaikki tänne, ei täällä muista tarvitse välittää kuin itsestä, pyöriihäm se nettkin vain oman navan ympärillä. Tais kuiten lähteä trollina tuo viestiketju, mutta jos dc ahdistaa, niin voit kokeilla kunnon köyttä, tee silmukka, rasvaa se köysi varmuuden vuoksi, ja putoa roikkumaan sen varaan niskastasi n. 50cm niin ei tarvi ahdistua muiden latailusta (eikä enää mistään muustakaan9 :)
- .....
mie vaan kirjoitti:
Lataaminenhan on sallittua mutta jakaminen lainvastaista :)ei voi muuta sanoa kuin ettei taida paljon järki korvien välissä pakottaa... kerro vielä kerran kuinka fiksua on neuvoa julkisella keskustelupalstalla keino miten olla jakamatta niille henkilöille joilta mahdollisesti jonain päivänä itse yrität ladata?
ja toisille voisin antaa sellaisen neuvon että jos törmäätte käyttäjiin joiden epäilette rajoittavan reilusti uploadia niin ilmoitelkaan op:lle tai jos hubilla on report toiminto niin sitten sillä
- ...
mikäli huomaat dc ssä netlimitteriä käyttäviä tai fakefilejä jakavia ilmoita niistä OPeille kirjoittamalla mainiin report ja kerro kuka ja mitä
- Kyllästynyt
Taisitte itse ymmärtää väärin... Siis en minä ketään halua estä multa lataamista!!! Se vaan kun jotkut lataa niin helkutin monta tiedostoa tunteja putkeen, että se syö omaakin lataus nopeutta ihan helkutisti.. Jotain rajaa pitäs siihen saada.
Siis en haluu estää ketään lataamasta minulta!! - mie vaan
Kyllästynyt kirjoitti:
Taisitte itse ymmärtää väärin... Siis en minä ketään halua estä multa lataamista!!! Se vaan kun jotkut lataa niin helkutin monta tiedostoa tunteja putkeen, että se syö omaakin lataus nopeutta ihan helkutisti.. Jotain rajaa pitäs siihen saada.
Siis en haluu estää ketään lataamasta minulta!!Ei sota yhtämiestä kaipaa.Kukaan ei huomaa mitää jos
joukossa on sellainen joka vain imuroi itselleen. Itse latailen kaistan täydeltä ja uppi on säädetty 5kib/s.Tota ei kukaan ole tajunnut kun itseltä lähtee juuri ja juuri jotain ulos ei siis täysin stopissa.Näin jää kaistaa muuhun tarkoitukseen. - Peelo
mie vaan kirjoitti:
Ei sota yhtämiestä kaipaa.Kukaan ei huomaa mitää jos
joukossa on sellainen joka vain imuroi itselleen. Itse latailen kaistan täydeltä ja uppi on säädetty 5kib/s.Tota ei kukaan ole tajunnut kun itseltä lähtee juuri ja juuri jotain ulos ei siis täysin stopissa.Näin jää kaistaa muuhun tarkoitukseen.toi voi onnistua jossain tuppuhubissa, mutta jos meet jonnekin laatuhubille, mistä jotain löytyykin niin bannia saat koko hubiketjuun, prkl nyyppä!
- ymmärrä
Kyllästynyt kirjoitti:
Siis en haluu estää ketään lataamasta minulta!!mitä väliä sillä on lataako henkilö x sulta koko illan vai lataako sulta henkilöt x, y ja z saman ajan?
Jos olet jollain kunnon hubilla, niin jokatapauksessa sulla riittää koko ajan uppaajia linjoilla. Olettaen, että et jaa ihan täyttä pskaa - Nimetön
ymmärrä kirjoitti:
mitä väliä sillä on lataako henkilö x sulta koko illan vai lataako sulta henkilöt x, y ja z saman ajan?
Jos olet jollain kunnon hubilla, niin jokatapauksessa sulla riittää koko ajan uppaajia linjoilla. Olettaen, että et jaa ihan täyttä pskaaHommaat ison kovon. Jakohakemistoon vaan vanhaa paskaa sekä miljoonia itse otettuja digikuvia. Lataukset (uutuudet ja muut halutut) eri paikkaan. Sitten sellaisia nopeusvaihtoehtojakin löytyy, missä up on ainoastaan 64-128 kbps, mutta down voi silti olla 2 megaa. Vielä kun pistät riittävän määrän slotteja auki, niin ihmeesti imuttajat kyllästyy, kun saavat jotain 1-2 kt/s per imuttaja. Homma toimii, eikä tarvi rikkoa hubien sääntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741