Ei kaikki kauniitkaan ole kelvollisia

wertdrgasfda

Mun entinen työkaveri oli ihan hyvännäköinen nuori nainen mutta muuten niin vitun vammainen ettei varmasti kelpaa ikinä kenellekään. Se ei koskaan jutellu mulle mitään. Mä joskus jotain juttua vähän yritin viritellä ja tämä vain hymyili ja hymisteli. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään.

18

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Puhumaton nainen on monen miehen unelma.

• JustJustt

Eli kun ujo nainen ei uskaltanut puhua sinulle, niin on hän heti vammainen ja kelpaamaton?

• olihjertta

Aloittaja-ätmi ei osannu itse jututtaa hiljaisen puoleista naista ja kääntää asian tämän syyksi.

• :)

Jeps, lähestymistapa ja tarkoitus ovat luultavasti olleet vääriä tai sitten ei vain hänellä ollut mielenkiintoa jostain syystä lähteä keskusteluun, osittain ensimainittujen syiden takia....

• Näin se on, hiljaiset persoonat on erilaisia ja vaatii erilaisen lähestymisen...

Nämä ns. "sosiaalisesti vahvat" eivät käsitä sitä, vaan voidaanko sanoa näin että ovat niinkin mielellisesti sokeita etteivät näe erilaisuutta ja voivat joskus jopa söhäistä ampiaispesää... Tämä tosin ihan muussa asiassa, kuitenkin...

• lkertwopij

Aloittajassa ei kyllä ole minkäänlaista sosiaalista vahvuutta. Päinvastoin. Sosiaalisesti lahjaton nössykkä joka vaatii muilta sitä mihin ei itse kykene.

• gdijsap

Asennevammainen/itseään täynnä oleva kaunis nainen ei ehkä monelle kelpaa, mutta kuvailemasi kyllä. Voit olla varma.

• 66346

Tuohan saattoi hyvinkin olla juuri asennevammainne/itseään täynnä. "En suostu puhumaan kuin komeille miehille."

• aloittajataas

Se naikkonen ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään. Ei koskaan. Sinkkuna se edelleen pyörii kun on niin vitun vammainen vajakki ettei osaa jutella kenellekään mitään.

• aloittajataas

Eilenkin näin sen kaupassa. Yksin oli liikkeellä. Ei se miestä saa.

• aloittajataS

Sen pimun pitäisi tappaa itsensä. Ei se koskaan kenellekään kelpaa kun on niin vitun vammainen.

• sehyvännäköinen

Pitäiskö sun vaan ite tappaa ittes, koska näyttää siltä että se on sinä joka ei saa ketään. Enkä ihmettele mikset saa. Etkä tule saamaankaan. Jätä toisen ihmissuhteet vaan asianomaisen huoleksi. Kysyntää riittää vaikken sulle tuo mun miehiä näytille.

• aloittajas
        sehyvännäköinen kirjoitti:

Pitäiskö sun vaan ite tappaa ittes, koska näyttää siltä että se on sinä joka ei saa ketään. Enkä ihmettele mikset saa. Etkä tule saamaankaan. Jätä toisen ihmissuhteet vaan asianomaisen huoleksi. Kysyntää riittää vaikken sulle tuo mun miehiä näytille.

Mä olen naimisissa oleva perheenisä niin että mun saannissani ei ole mitään ongelmaa. Miten kenellekään muka voi kelvata nainen joka ei juttele mitään? Siis eihän semmonen voi mitään suhdetta kehittää kenenkään kanssa ikinä.

• Sinä missään naimisissa ole.

• 1212

Jos työkäverisi on nuori ja kaunis, hän saa takuulla miehen ihan heittämällä. Ei ole väliä millainen luonne on.

Minä tunnen parikin kaunista 20-22v naista jotka ovat täysiä idiootteja, itseään täynnä, ilkeitä muille, jne. Jokaisella riittää kysyntää, 400 FB-kaveria (kauniita naisia, ytmejä ja lauma toiveikkaita kaiken ikäisiä miehiä) eikä raflassakaan joudu istumaan koskaan yksin. Sokerina pohjalla he kuvittelevat tosissaan kuinka suosio johtuu "itsevarmuudesta", "älystä" tai "räjähtävästä luonteesta" :D

Vielä muutama vuosi biletystä, sidukkaa, roskaruokaa ja ihon pilaamista meikeillä...katsotaan sitten uudestaan.

• aloittajas

No totta vitussa ilkeäkin akka menee mutta miten muka semmonen joka ei juttele kenellekään mitään?

Mä NIIIIIN toivon että se pimu tappaisi itsensä. Ei se voi koskaan kenellekään kelvata. Vitun vammainen vajakki.

• melkonenmiehenmalli
        aloittajas kirjoitti:

No totta vitussa ilkeäkin akka menee mutta miten muka semmonen joka ei juttele kenellekään mitään?

Mä NIIIIIN toivon että se pimu tappaisi itsensä. Ei se voi koskaan kenellekään kelvata. Vitun vammainen vajakki.

Kylläpäs varattua perheenisää vituttaa, kun työpaikan nuorinainen ei annakkaan pillua.

Ja toivot oikein, että tyttö tappaisi itsensä ja stalkkaat kaupassakin sen menemisiä. Sinun kaltaiset pitäisi steriloida jo alkuunsa, ja tehdytkin ottaa huostaan.

• tämäkö_kiltti_mies

Kuka kumma sut on suhteeseen huolinut? Haukut tässä vammaiseksi entistä työkaveriasi ja toivot hänen tappavan itsensä. Jos tietäisin kumppanini tuollaisia ajattelevan jostakin ihmisestä niin hui saatana.. Mene hoitoon ja jätä kumppanisi.
      On sulle tullut iso kolaus itsetuntoon kun et työkaveriasi kiinnostanut mitenkään. En yhtään ihmettele, fiksu nainen.
      Mistä yleensä tiedät ettei hän puhu kenellekään, ei kenellekään??
      Sekopää kyttääjä olet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2075
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1470
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      65
      1169
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1067
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      952
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe