Hei,
Olemme perhe, joka viettää sapattivuotta Kreikassa loma-asunnollamme.
Meillä on kaksi lasta ja tarvitsisimme suomen kieltä puhuvan Au Pairin syksystä 2015 lukien.
Minä olen suomalainen, vaimoni puolalainen ja puhumme englantia. Lapsille tulisi puhua pääasiassa Suomea.
Tehtäviin kuuluu normaalit työtehtävät ja majoitus on kotonamme tai mahdollisesti erillisessä asunnossa lähistöllä.
Meillä on ollut kaksi aikaisempaa Au Pairia ja he ovat rakastaneet olla kanssamme. Tutustumme itsekin Kreikkaan ja teemme mukavia paikallismatkoja.
Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
[email protected]
Au Pair Kreikkaan Evian saarelle!
KariW
3
165
Vastaukset
- NN1995
Hei! Voisin hyvinkin olla kiinnostunut, mutta tahtoisin tietää kuinka pitkäksi aikaa teillä olisi tarvetta au pairille?
hei laitan sinulle sähköpostia. Olen Riina 22 vuotta ja ollut aikaisemmin ranskassa aupairina puoliksi suomalaisessa perheessä. :)
- Kariw
Hei kaikille,
Taisimme löytää nyt sopivan au pairin. Eli haku on päättynyt.
Kiitos kaikille,
Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736