Pojat ja ratsastus!

...

Sopiiks ratsastus pojillle??? Hevosten kans ruukaan toimia, sillä olen tallilla töissä. Ratsaille en vielä ole mennyt sillä se ei kuulemman sovi pojille, mutta minusta tuo kuulosta aika älyttömältä!!! Eli sopiiko se pojille?

24

2582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutku.

      ratsastus käy ihan yhtä hyvin tytöille ja pojille. Jos ratsastamisesta tykkäät niin alota se ihmeessä :)

      • akva

        Ihan hyvin sopii. Mun kanssa samalla tunnilla kävi muutaman vuoden yks poika ja se oli hyvä ratsastaja. Lisäks mun ratsastuksen opettaja on mies.


      • Liikuja
        akva kirjoitti:

        Ihan hyvin sopii. Mun kanssa samalla tunnilla kävi muutaman vuoden yks poika ja se oli hyvä ratsastaja. Lisäks mun ratsastuksen opettaja on mies.

        Kyllä ratsatus sopii pojille ja tytöille yhtä hyvin.
        Väittäköön joku mitä tahansa ja kyllä huipu ratsastajia on kerran miehiä.
        Onhan hekin aikanaan olleet poikia ja kuulleet monia kommenteja hevos harrastuksesta.


      • saikku
        akva kirjoitti:

        Ihan hyvin sopii. Mun kanssa samalla tunnilla kävi muutaman vuoden yks poika ja se oli hyvä ratsastaja. Lisäks mun ratsastuksen opettaja on mies.

        kyllä pojille ja tytöille alota ihmees


    • *utelias sennu*

      Kuka onkaan väittänyt sinulle, ettei ratsastus muka sopisi pojille? Ihan sama jos kysyisit, että sopiiko housujen käyttäminen tytöille. Ihan yhtä älytön kysymys, anteeks nyt vaan.

      Kai tiesit, että aikojen alussa vain miehet ratsastivat? Kai tiesit myös sen, että maailman parhaat kilparatsastajat ovat -ylläriylläri- miehiä!?

      Jos pelkäät sukukalleuksiesi puolesta, niin voin kertoa sinulle, että ne kannattaa vain skipata ylösalaisin, eikä ajatella asiaa sen kummemmin. Tiukat alushousut ovat kuitenkin aika elintärkeät, ettei tavara hölsky liikaa.

      Tunnen vaikka kuinka monta poikaa ja miestä, jotka ratsastavat siksi, koska nauttivat siitä. Heidän ei ole tarvinnut kysyä lupaa keneltäkään. He tekevät juuri sitä mitä haluavat.

      Elämä on turhan lyhyt tuhlattavaksi tyhjiin haaveiluihin. Carpe diem! Hyppää poika hepan selkään! ;)

    • minä

      Kuuleppas kaveri, meidän perheessä on kolme hepoa ja äiti, isä, tytär 9v. ja poika 5v ratsastaa (nuorin on vielä alle 1v. ja puristelee vaan heppoja turvasta). Kaikki siivoaa karsinoita, hoitaa varusteita sekä ruokkii hevosia eikä kukaan ole vielä tullut pihaan ihmettelemään "miksi näin"?
      Vierastalleilla käydään yleensä yhdessä sillä lapset ja äiti ratsastaa opetuksessa vieraillakin polleilla eikä sielläkään kukaan ole tullut ihmettelemään miespuolisten suuntausta lajin pariin...aikaisemminhan ne miehet ratsaille nousi kuin naiset aikoinaan..Rohkeasti ratsaille miehet ja naiset, pojat ja tytöt!

      • demory

        Must se kyll sopii pojille!! ainaki mä tykkäisin et meijän tallilla ois jotain poikiiki ketkä ratsastais.. nyt siell on peräti 1 poika ketä ratsastaa!! KAIKKI POJAT ALOTTAKAA IHMEES RATSASTUS!! SE ON TOSI HYVÄ HARRASTUS


    • Noor5

      Mielestäni ratsastus sopii ehdotomasti niin tytöille kuin pojillekki.Mee ihmeessä ratsastamaan jos sinulla on siihen mahdollisuus.ONNEE!!!

    • horsegirl

      Mun mielestä ratsastus sopii pojille ja tytöille!On ihan älytöntä väittää että pojat ei voi ratsastaa koska tytöt ratsastaa!Se ois ihen sama asia ku että tytöt ei saa harrastaa uintia jos pojat harrastaa!Joten siitä vaan ratsaille :)

    • von Aulaevill

      on sellainen laji jossa pitäisi olla sukupuoleen katsomassa. Esim. Britannian yläluokan suosikkiharrastuksia ovat miesten ja naisten keskuudessa: ratsastus!

      Suomi on vain tällainen peräjunttimaa, mutta on meidänkin aika kansainvälistyä.

      • Talli123

        Tämä nyt ei ehkä liity asiaan. Mutta oon ajatellu et jos haluiais alottaa ratsastuksen mut ei haluis käyä semmosil tunneilla et onko se mahdollista.:)


      • anskuponi
        Talli123 kirjoitti:

        Tämä nyt ei ehkä liity asiaan. Mutta oon ajatellu et jos haluiais alottaa ratsastuksen mut ei haluis käyä semmosil tunneilla et onko se mahdollista.:)

        Talli123, saanko kysyy, et miten voit alottaa ratsastuksen jos et käy tunneilla:DDD hahhah siis, miten ajattelit? etä joku tuntematon hevosenomistaja antaisi sinull hevosen jolla sitten lähdet maastoon laukkaamaan?! xdxdxdx justt.ensin täytyy käydä tunneilla ja harjoitella:D miten muuten voisit osata mitään:D


    • Tallityttö<3

      Meidän tallilla käy yksi poika ja yksi mies.
      Olen nähnyt kun se mies ratsastaa ja se on siis todella hyvä.
      Pojan en ole nähnyt ratsastavan mutta minulle on kerrottu siitä.
      Se on kuulemma taitava. Oon ratsastanut 4vuotta ja ratsastus on parasta.

      • talli123

        tietääks kukaa mis päi lappeenrantaa olis tallei. Oon alottamas ratsastuksen,mut ei oo talleist tietoo.


      • ihmeukko
        talli123 kirjoitti:

        tietääks kukaa mis päi lappeenrantaa olis tallei. Oon alottamas ratsastuksen,mut ei oo talleist tietoo.

        Käy se ihmisen hakusta riippuu mikä käy,jos joku asia on itselle tärkeä ei siinä toisella ole MITÄÄN sanomista,itsekin teen kaikkea mahdollista jos vaan pysty,osaan,ja kerkiäisin, vähät siitä mitä muut ajattelee jos tänään ajan vanhalla mopolla ja huomenna poiminkin marjoja ei muutakuin TOIMINTAA vaan ja ajatus siihen mitä tekee ei muuhun!


    • :))

      Mun mielestä poikienkin pitäis harrastaa ratsastusta enemmän!!!
      Se on ihan naurettavaa, että ratsastus olis muka tyttöjen harrastus!!!
      Joten rohkeasti vaan, jos kerta pidät siitä, niin siitä vaan!!!
      Olis kiva nähä useemminkin poikia ratsailla

    • anskuponi

      no tietenkin!:D melkein kaikki kuuuluisat kilparatsastajatkin on miehiä! kuten ravi ajoissa, melkein kaikki ojhastajat ovat miehiä! meidänkkin tallilla on pari hevosen omistaja miestä:)

    • Carneo

      Poikien ja miehien kannattaa aloittaa, ehdottomasti! Ei muuta kun kurssille vaan... sanoo mies joka on 34 -vuotiaana aloittanut ratsastuksen - ja ihan ilman kenenkään painostusta tai erityis suosittelua. Olin vain niin kiinnostunut hevosista ja ratsastuksesta että ajattelin että nyt on tilaisuus - tuleeko toista enää? Joten ei muuta kuin hyvän harrastuksen alkuun. Ratsastus parantaa kehonhallintaa, se on hienoa yhteistyötä eläimen kanssa toimiessa ja vie ajatukset pois muista asioista. Alkutaival voi olla välillä vaikeaa mutta ei kannata lannistua, pitkäjänteisyys tuo tulosta!

    • Anonyymi

      Ketkäs ne menneinä vuosisatoina ratsastivat sodissa ja esimerkiksi Villissä Lännessä? M I E H E T ja P O J A T. Älä nyt helkutissa usko mitään roskapuheita (niitä levittelevät kateelliset jätkät) vaan kipua rohkeasti satulaan. Kunhan vaan muistat turvallisuuden eli turvavarusteet. Emmehän me halua huonoa mainetta tälle upealle jutulle.Emmehän? Ratsasta ne kateelliset mopopojat piippuhyllylle!

      • Anonyymi

        Joo, ja tämä "anonyymi' käyttää nimeä Stadin C.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja tämä "anonyymi' käyttää nimeä Stadin C.

        Ei kyllä luulisi olevan enää 2000 luvulla mitään mikä olis vaan miehille tai naisille kun puhutaan työstä ja harrastuksesta,naiset ajaa rekkaa ja miehet hoitaa vanhuksia,sama urheilussa molemmat tekee kaikkea.
        Minun nuoruudessani mopoilla ajo vaan pojat,nyt useimmiten skoottereilla ajaakin tytöt,ei se niin ihmeellistä ole kuka tekee mitäkin.


    • Anonyymi

      Totta kai se sopii ihan mille sukupuolelle tahansa!!!!!!! Selkään vaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe